Nee ik had 2 flessen gehaaldquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:11 schreef crv het volgende:
[..]
ik denk dat jij gewoon verstandig bent
Onze hond poept meestal 's ochtends/tussen de middagquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja
Ze wilde alleen niet poepen.....
ach ik heb ook best periodes dat ik helemaal niet drink en zeker geen wijn. als ik niet in de stemming ben of down dan heb ik sowieso nergens trek inquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:12 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee ik had 2 flessen gehaald
Het smaakt me gewoon minder denk ik dan normaal, maar dat is al weken
wies dah ?quote:
lekker mokkelquote:
ze heeft vanmiddag gepoeptquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:13 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Onze hond poept meestal 's ochtends/tussen de middag
dat lag dan vast aan de wijnquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:16 schreef Lutte het volgende:
Ik had afgelopen week rode wijn... Na een slokje lag ik kotsend in de wasbak.
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:16 schreef Lutte het volgende:
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:16 schreef Lutte het volgende:
wat voor wijn was het dan ?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:18 schreef Lutte het volgende:
[..]
Geen idee maar ik vond het echt vies.
Ik vond het vies. En bier vind ik al zo onmeunig stinken dat ik me er niet aan waag.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
Niet lekker of kan je er niet tegen?
Baco is ook echt lekkerquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:20 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik vond het vies. En bier vind ik al zo onmeunig stinken dat ik me er niet aan waag.
Dus die zeldzame momenten dat ik drink is het baco.
gewoon beginnen met zoete witte wijnquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:20 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik vond het vies. En bier vind ik al zo onmeunig stinken dat ik me er niet aan waag.
Dus die zeldzame momenten dat ik drink is het baco.
moesel wijn waar je tanden vanaf brokkelenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
gewoon beginnen met zoete witte wijn
Die ik drink vind je vast lekker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |