quote:
bij 1 gedaan !quote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:26 schreef Kally het volgende:
Miranda wil je even mijn baan accepteren bij CV dan kan ik verder
quote:
Dank je lieffiequote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
bij 1 gedaan !
Ik ren weer naar de wc!
ik moet nog 7permits voor de volgende permit weerquote:
DE Adelequote:
ik heb nog geen enkele permitquote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:33 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik moet nog 7permits voor de volgende permit weer
jij speelt ook nietquote:
zou dat er iets mee te maken hebbenquote:
Centrale verwarmingquote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:37 schreef crv het volgende:
[..]
zou dat er iets mee te maken hebben![]()
hoe heet dat eigenlijk CV?
quote:
Dank uquote:
ik niet, niks te zoeken daarquote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:41 schreef PatriQue89 het volgende:
Zit iedereen in live? dat zal wel elk topic binnen 5 minuten vol..
Ben is al bezet hoorquote:
TV harder zetten misschienquote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:53 schreef Kally het volgende:
Zij mist ook wat kracht in haar stem of zie ik dat verkeerd?
Sinds wanneer is kracht geluid?quote:
sinds ik dat vindquote:
Als ik er een keer in sta... WHOEEE!!!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:54 schreef crv het volgende:
waarom zijn het allemaal van die "standaard" nummers. waarom zingen ze nou nooit eens wat stevigs zoals Queen, Golden Earing, Roxette, etc
Tussendoor denk ik nog de tv kantinequote:
en veel reclamequote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:58 schreef Kally het volgende:
[..]
Tussendoor denk ik nog de tv kantine
Jaquote:
Nu al 3 topicsquote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:58 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja
Ik ga echt niet in het livetopic zitten hoor
ik vind ze allemaal van die apepakkies aanhebben. hadden ze zich niet gewoon normaal kunnen kledenquote:
Ja triest he...maar gelukkig is ze niet zwangerquote:
Je haalt de woorden uit mijn mondquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:01 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja triest he...maar gelukkig is ze niet zwanger![]()
Stom grafwijf met dr kutkop...Omdat dr mannetje de baas is
Vreselijk liedje, maar ik haat Mariahquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:01 schreef charmed_angel het volgende:
Pearl is echt goed ook
Dat liedje
jeugdsentiment bij mijquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:01 schreef Kally het volgende:
[..]
Vreselijk liedje, maar ik haat Mariah
mariah wordt coach bij The Voice of Americaquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:01 schreef Kally het volgende:
[..]
volgens mij heb jij tegen alle populaire vrouwen ietsquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:01 schreef Kally het volgende:
[..]
echtquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:02 schreef iBenny het volgende:
[..]
mariah wordt coach bij The Voice of America
quote:
Vandaag nietquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:01 schreef Laysa het volgende:
[..]
had ik al gezegd dat ik van je hou?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |