Ik vind dat we er ons allemaal wel eens schuldig aan maken elitair en wijsneuzerig gedrag te vertonen voor een stel 30minners. Maar of we daadwerkelijk zo intellectueel zijn, neuh.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:30 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Bestaat er zoiets als een intellectuele Fok-elite?
Haha. Ja, en ik ben een egoïstische klootzak.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:31 schreef ethiraseth het volgende:
Dat ben ik. Ik ben de intellectuele Fok-elite.
hohoho er lopen ook wat oudere jongeren rondquote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:34 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik vind dat we er ons allemaal wel eens schuldig aan maken elitair en wijsneuzerig gedrag te vertonen voor een stel 30minners. Maar of we daadwerkelijk zo intellectueel zijn, neuh.
Die kan ik niet op levenswijsheden betrappen.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:37 schreef Tem het volgende:
[..]
hohoho er lopen ook wat oudere jongeren rond...
Tem is 46.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:38 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Die kan ik niet op levenswijsheden betrappen.
Koos leek me nog het oudst, omdat hij wat regenteske trekjes had af en toe, maar hij is 25.
Gedraagt hij zich als je vader?quote:
Hier op fok iig niet.quote:
Excuus.quote:
Daar voel ik me ook niet toe geroepen. Ik geef alleen mijn mening en luister naar de mening van een ander, thats all. Ik heb niet het patent op de waarheid of pretendeer dat te te hebben.quote:
Wat een zelfkennis in dit topic opeens.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:35 schreef mlg het volgende:
[..]
Haha. Ja, en ik ben een egoïstische klootzak.
Tijger_m is ook al wat ouder geloof ikquote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:45 schreef Cerbie het volgende:
remlof is ook een eind richting antiek met 40. Had hem jonger ingeschat.
Iedereen telt voor mij ook mee, maar je houd je eigen wel aan de regels, doe je dat niet dan is het ook afstraffen, een partij de geleid word door mensen zoals Verhagen mag of liever moet per direct inderdaad verbieden. Deze man is een rat, ongedierte wat bestreden moet worden met elk vergif wat voorhanden is.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Aldus betyar (PvdA; iedereen telt mee!)...![]()
Hoe oud ben je, kleuter?
Dat vat ik op als een compliment.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:45 schreef Cerbie het volgende:
Daarentegen had ik eriksd weer ouder ingeschat.
Ik vind haar eigenlijk de enige meevaller in dit verder vrijwel waardeloze kabinet.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:51 schreef Tem het volgende:
Nog zo'n drama.... tenenkrommend
[ afbeelding ]
Muttie.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 10:38 schreef Mutant01 het volgende:
Hoe ouder hoe wijzer. Dat blijkt maar weer.
Alleen sommigen moeten net ietsje ouder worden voordat zij ook maar enigszins wijzer worden.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 10:38 schreef Mutant01 het volgende:
Hoe ouder hoe wijzer. Dat blijkt maar weer.
Ook maar (weer) eens gedaan:quote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:13 schreef Tem het volgende:
[..]
Neuh niet echt same old links vs rechts geneuzel. Wel zijn er nog rechtsere conservatieve kort door de bocht mensen dan jij hier op het forumer ligt dus nogal wat werk voor je om te proberen het geheel naar een wat hoger en realistischer plan te trekken
ohja heb je deze al gedaan?
De GROTE moral politics test 2011
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |