Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
ik was 4 seconden te vroegquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:20 schreef Stuart het volgende:
* Stuart heeft snel een blikje cola gepakt![]()
als het een kans is, misschien heeft hij haar wel gedumpt voor een anderquote:
huh?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:21 schreef DaMart het volgende:
Hoerige kut-MSN.
Mij een beetje verplichten om ook op mijn pc die nieuwe baggerversie te installeren.
Ja, omdat hij dacht dat het topic al vol wasquote:
Daar heb ik nog niet eens aan gedachtquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
als het een kans is, misschien heeft hij haar wel gedumpt voor een ander
Zo gaat dat. Gisteren was je sneller dan ikquote:
Ehm, ik post NOOIT 'vol' als laatste post DMquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:22 schreef DaMart het volgende:
Je kunt ook niet een serieuze post plaatsen, of de lapohunters duwen je weer over het slotje heen met hun 'vol?' *fapfapfap*.
Mja, ik kreeg net die melding... het is nu of de nieuwe installeren, of niet MSN'enquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
huh?
heb ik toch geen last van
nee, dat zou ik nooit doenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
als het een kans is, misschien heeft hij haar wel gedumpt voor een ander
Ik zal maar niet vragen op wie je doelt want dat weet ik denk ik alquote:
Dan had ik het dus niet over jouquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ehm, ik post NOOIT 'vol' als laatste post DM
heb ik 1x gedaanquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ehm, ik post NOOIT 'vol' als laatste post DM
dadelijk dan eens gaan kijken of ie dat bij mij ook aangeeftquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mja, ik kreeg net die melding... het is nu of de nieuwe installeren, of niet MSN'en.
Die had ik ook vandaagquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mja, ik kreeg net die melding... het is nu of de nieuwe installeren, of niet MSN'en.
ik regelmatigquote:
Hoor het van anderen, kan wel wat op grafisch gebied enzo.quote:
je bent 14.quote:
Dan zal DM dus wel dronken zijnquote:
daar wordt ze niet slanker vanquote:
Je bent fantastischquote:
mijne zei dat ook, maar ik kreeg gewoon de oude terug hoorquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Irritant... verplicht een minderwaardige versie moeten installeren.
Ik vind het ook stomquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Irritant... verplicht een minderwaardige versie moeten installeren.
Hoe heb je dat gedaan dan?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
mijne zei dat ook, maar ik kreeg gewoon de oude terug hoor
Ik hoop het ook niet voor je.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
je bent 14.
ik spreek je over een jaar of tig wel weer.
of nee, liever niet ook eigenlijk
Woohoo, je vind mij liefquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan had ik het dus niet over jou.
geen ideeee, dat ging vanzelfquote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:20 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
het is uit sinds vorige week
Ik heb hier volgens mij ook nog steeds de zelfdequote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
geen ideeee, dat ging vanzelf
misschien schrikken we wel als we opnieuw opstartenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb hier volgens mij ook nog steeds de zelfde
welke versie heb je dan nu?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
misschien schrikken we wel als we opnieuw opstarten
Nope, ikke niet, heb net wat kuren met mijn pc gehad en nog steeds goedquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
misschien schrikken we wel als we opnieuw opstarten
Het is het enige dat ik wel leesquote:
Nein, het ging aardig perfect, ik zei dat het niet echt meer zo goed liep, en zei vond dat ook, en toen besloten we het uit te maken...quote:
da's meestal omdat jij dan ook mee post.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:28 schreef Stuart het volgende:
Mijn topics gaan vaak heel hard van start
Ja, ik ben een grote aanwinst voor de KSCquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:28 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
da's meestal omdat jij dan ook mee post.
Dat is inderdaad de beste manier als het uitgaatquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:28 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Nein, het ging aardig perfect, ik zei dat het niet echt meer zo goed liep, en zei vond dat ook, en toen besloten we het uit te maken...
Beter had het niet kunnen gaan
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, ik ben een grote aanwinst voor de KSC
ik ook, het werkt niet op m'n werkquote:
Wat doe je voor werk dat je tot zo laat moet danquote:
Ik heb het jaren niet gebruikt en kon alleen dit zo snel vinden om te downloadenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ook, het werkt niet op m'n werk
2009 wel, dus die draai ik op een virtuele pc ook
treintjequote:
zeg .. doe eens niet zo virtueel-zelfingenomen ...quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:28 schreef Stuart het volgende:
Nu alweer een goed topic met een nog betere TT![]()
Windows Vista of 7 dusquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb het jaren niet gebruikt en kon alleen dit zo snel vinden om te downloaden
Ik weet dat jij daar stiekum van houdtquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:31 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
zeg .. doe eens niet zo virtueel-zelfingenomen ...
Eigendunk?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:28 schreef Stuart het volgende:
Nu alweer een goed topic met een nog betere TT![]()
Windows 7quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Windows Vista of 7 dus
2011 werkt niet op XP
Dat is dus de reden dat ik de 2009 versie hier hebquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Windows Vista of 7 dus
2011 werkt niet op XP
Gelukkig niet in het openbaar want dan kunnen mensen daar vreemde dingen bij gaan denkenquote:
solquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:24 schreef Solique het volgende:
Zo, ben ik weer.Avond
[..]
Hoor het van anderen, kan wel wat op grafisch gebied enzo.
oehh, opwindendquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
doeiselsquote:
laters suikertjequote:
Tot later Sugar liefstequote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik weet dat jij daar stiekum van houdt![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Neuhhh....
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
Ik doe dat juist het liefst wel in het openbaarquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Gelukkig niet in het openbaar want dan kunnen mensen daar vreemde dingen bij gaan denken
hej lekkere mevrouwquote:
helpdeskmedewerker bij Fonsquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:30 schreef Stuart het volgende:[..]
Wat doe je voor werk dat je tot zo laat moet dan
Ja, in ieder geval de 2e die ik voor jou openquote:
Ook leuk; die 1e klassertjes bij ons op school weten dat nog nietquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Gelukkig niet in het openbaar want dan kunnen mensen daar vreemde dingen bij gaan denken
wat is fons??quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:33 schreef Toekito het volgende:
[..]
hej lekkere mevrouw
[..]
helpdeskmedewerker bij Fons
Met Marijke en Fhaquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Tot later Sugar liefste![]()
![]()
![]()
Have fun met wie dan ook![]()
![]()
klopt, al direct bij binnenkomen indertijdquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, in ieder geval de 2e die ik voor jou open![]()
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:32 schreef Barretje80 het volgende:
[..]Ja, alleen daaromSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Neuhhh....
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:32 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
oehh, opwindendGastSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ben toch benieuwd naar je avontuur van vandaag hoor...
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
toekquote:
1e klassertjes bij ons op school praten nergens anders over...quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:33 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ook leuk; die 1e klassertjes bij ons op school weten dat nog nietGhehe
Op jouw leeftijd mag dat ook welquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik doe dat juist het liefst wel in het openbaar
er is een kinder bueno bij betrokken.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:34 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Gast![]()
Ben toch benieuwd naar je avontuur van vandaag hoor...
Saaiquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:34 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
1e klassertjes bij ons op school praten nergens anders over...
gfquote:
'getrokken' dan waarschijnlijk?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:34 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
er is een kinder bueno bij betrokken.
Fonsquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:33 schreef Toekito het volgende:
[..]
hej lekkere mevrouw
[..]
helpdeskmedewerker bij Fons
bij mij ookquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb hier volgens mij ook nog steeds de zelfde
Testosteron overschot...quote:
laters koenquote:
Ja, leuk dat je dat nog weetquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
klopt, al direct bij binnenkomen indertijd
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:35 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
'getrokken' dan waarschijnlijk?
alle clubs mogen van mij failliet...quote:
Door een rietje zeker?quote:
Niet de haak Koningin? Borduur Koningin?quote:
De klusquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Niet de haak Koningin? Borduur Koningin?
FEIJENOORD MAG VAN ONS FAILLIET.quote:
Nee joh, rietjes zijn foutquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Door een rietje zeker?Zag net iets over elastiekjes langskomen
Door een rietjequote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Door een rietje zeker?Zag net iets over elastiekjes langskomen
waarom?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
FEIJENOORD MAG VAN ONS FAILLIET.
luister dan
Ik dacht: 'zoooo, even de voetbalshirtjes van mijn kerel wassen'quote:
Lucky fishquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:37 schreef DaMart het volgende:
Gelukkig is het inderdaad niet die nieuwe baggermessenger 2011 die geïnstalleerd werd.
Wel meteen even Apatch eroverheen, ben ik meteen van die spambanners af.
quote:
Dus niet wassenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:38 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik dacht: 'zoooo, even de voetbalshirtjes van mijn kerel wassen'
En omdat je het me nooit zou vergeven als ik ze verpest, dacht ik 'ik kijk in het waslabel'
Staat alleen maar: 'wash when dirty'
Hahahaquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:38 schreef Muck het volgende:
[..]
En omdat je het me nooit zou vergeven als ik ze verpest, dacht ik 'ik kijk in het waslabel'
Dé klus?quote:
Nee, haakkoninginquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Niet de haak Koningin? Borduur Koningin?
Ik mis een hoop vandaag en begrijp nog minderquote:
Komt wel goed schatjequote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:38 schreef Muck het volgende:
[..]
dat merk ik jaquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:38 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dé klus?
vandaag nogal foute gesprekken gehad in de pauze op school![]()
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:38 schreef Muck het volgende:
[..]
quote:
Zie haar of Toek sig en misschien begrijp je het danquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik mis een hoop vandaag en begrijp nog minder
yeahhhquote:
Ooooohquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zie haar of Toek sig en misschien begrijp je het dan
ik ben gewoon een klootzak die te veel baggert, niet op mij lettenquote:
Dat zou niet eens een heel gek idee wezen. Gewoon een maand lang alles plat gooien en daarna jarenlang nauwelijks of nooit meer werkzaamhedenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:40 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik hoor net dat alle treinen in NL verboden worden te rijden tot het spoor opgeknapt is.
gewoon omdat het kan
Een lieve klootzakquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:41 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik ben gewoon een klootzak die te veel baggert, niet op mij letten
Je hebt ook geen brood meegenomenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:39 schreef Toekito het volgende:
[..]
Komt wel goed schatjethnx anyway
Jou kerel heeft honger maar geen voedsel meer
miniquote:
TGTBTquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat zou niet eens een heel gek idee wezen. Gewoon een maand lang alles plat gooien en daarna jarenlang nauwelijks of nooit meer werkzaamheden
quote:
Een wat?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:43 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
![]()
![]()
Jij bent stiekem ook wel een sympathiek Oryctolagus cuniculusje hoor
YEEEEEEEAAAAAAAAAUUUUUUUUWWWWWWHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHquote:
een schattig konijntjequote:
En naar ome Stu kan mailenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Toch eens kijken of ik deze versie niet ook op mijn laptop kan krijgen.
ferbquote:
maar waarom zou het niet werken?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:44 schreef Stuart het volgende:
Niet dat het heel belangrijk is maar ik wil tzt een iMac kopen
moet je aan Pheno vragenquote:
Oooh wat liefquote:
Nou, iTunes werkt toch ook op Windows computersquote:
ik imponeer die bitches alsof het kasplantjes zijnquote:
Andere OSquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:44 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
maar waarom zou het niet werken?
Noem je me nou een bitch?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:45 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik imponeer die bitches alsof het kasplantjes zijn
geen verstand van...quote:
koop je die los en hang je die er zelf in.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:46 schreef Dr_Flash het volgende:
ik wou eens een echt vette PC gaan kopen voor in mn nieuwe huis, blijkt dat er nog steeds niks met bluray branders geleverd wordt?
Best wel lame eigenlijk..quote:
Er zijn zelfs laptops met Bluray branders. Waarom geen PC'squote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:46 schreef Dr_Flash het volgende:
ik wou eens een echt vette PC gaan kopen voor in mn nieuwe huis, blijkt dat er nog steeds niks met bluray branders geleverd wordt?
Omdat Itunes Apple geld op levertquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, iTunes werkt toch ook op Windows computers
Ik kan er wel eentje voor je leverenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:46 schreef Dr_Flash het volgende:
No worriesquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:46 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
geen verstand van...
het spijt me.
die heeft alles van MACquote:
Bitch,quote:
Inderdaad lamequote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:47 schreef Ferb het volgende:
[..]
Best wel lame eigenlijk..
Je heb software die er op lijkt, alleen die hebben niet al die coole MSN 'features'
Nou dan moet ik nogeens beter kijkenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Er zijn zelfs laptops met Bluray branders. Waarom geen PC's
Oooh, dat wist ik nietquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die heeft alles van MAC![]()
behalve de eigenaar
Uhm... dit begint fout te worden?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:47 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Bitch,
Bijzonder Intelligent Teder Charmant Hartendiefje
Nooit eerder bij stilgestaan of het zou werken op een Mac eigenlijkquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
Omdat Itunes Apple geld op levert
Je hebt wel genoeg alternatieven die wel op een mac werken
heel foutquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:48 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Uhm... dit begint fout te worden?
geen idee, moest iets bedenken om het niet op een scheldwoord te laten lijken...quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:48 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Uhm... dit begint fout te worden?
Je kan een computur zelf in elkaar zettenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou dan moet ik nogeens beter kijken
Vind je het gek dat die programma's niet werken?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:48 schreef Ferb het volgende:
Tijdje met Mac gewerkt..
Ik vind het zelf alleen handig voor Photoshop, etc.
Maar voor MSN, Word, etc = Windows
Ninja edit.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:49 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
geen idee, moest iets bedenken om het niet op een scheldwoord te laten lijken...
Ik date niet via internet
Ik bedoel ook eigenlijk een Macbookquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:48 schreef Ferb het volgende:
Tijdje met Mac gewerkt..
Ik vind het zelf alleen handig voor Photoshop, etc.
Maar voor MSN, Word, etc = Windows
Komt kwa besturingssysteem op het zelfde neerquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik bedoel ook eigenlijk een Macbook
En die vind ik er sexy uitzien
klwoptquote:
Ik bedoel,quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:49 schreef Trevland het volgende:
[..]
Vind je het gek dat die programma's niet werken?
Jawel, maar ik kan hem ook zelf samenstellen en in elkaar LATEN zettenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:49 schreef Ferb het volgende:
[..]
Je kan een computur zelf in elkaar zetten
Misschien ben ik wel in de war en zijn het alleen spelersquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou dan moet ik nogeens beter kijken
Wat een noobzaak is hetquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jawel, maar ik kan hem ook zelf samenstellen en in elkaar LATEN zetten![]()
Alleen haal ik altijd alles bij Paradigit en die hebben kennelijk geen PC met Bluray branderOok niet de über turbo 16kleppen bakken
Apple is voor flikkers Stu, kom op nouquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik bedoel ook eigenlijk een Macbook
En die vind ik er sexy uitzien
Gelukkig maarquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:49 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
geen idee, moest iets bedenken om het niet op een scheldwoord te laten lijken...
Ik date niet via internet
Dat wil ik ook niet. Ik vind de Macbooks mooi en ze gaan erg lang mee zonder adapterquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Komt kwa besturingssysteem op het zelfde neer
Je kan er wel windows op zetten, maar waarom wil je dat
wat levert het mij op als jij alle losse dingen levert en ik hem bouw?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Alleen haal ik altijd alles bij Paradigit en die hebben kennelijk geen PC met Bluray branderOok niet de über turbo 16kleppen bakken
Ja die zijn er wel. Maar dat is niet de bedoeling, ik wil echt een brander.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Misschien ben ik wel in de war en zijn het alleen spelers
Volgens mij zag ik laatst nog iets,quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waarom vind je datquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Apple is voor flikkers Stu, kom op nou
het zal je maar gebeuren, heb je een kind van 14 die date via internetquote:
Begrijp hetquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja die zijn er wel. Maar dat is niet de bedoeling, ik wil echt een brander.
Ik heb een acer en kan ook zo 2 uur zonder stroomquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat wil ik ook niet. Ik vind de Macbooks mooi en ze gaan erg lang mee zonder adapter
Een Macbook wel tot 10 uurquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb een acer en kan ook zo 2 uur zonder stroom
Ja, dat zal wel HEEEEEL raar zijnquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:52 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
het zal je maar gebeuren, heb je een kind van 14 die date via internet
Niksquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:51 schreef Toekito het volgende:
[..]
wat levert het mij op als jij alle losse dingen levert en ik hem bouw?
alternate.nlquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
NiksHet is niet dat ik het niet kan of zo
![]()
Maar ik wil gewoon een ding naar mijn smaak bij mekaar klikken en dat ie dan klaar en kant bij mij thuisgebracht wordtLuie big ikke jonge
Genoeg webshops die dat doenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
NiksHet is niet dat ik het niet kan of zo
![]()
Maar ik wil gewoon een ding naar mijn smaak bij mekaar klikken en dat ie dan klaar en kant bij mij thuisgebracht wordtLuie big ikke jonge
Spam jij de link eensquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:52 schreef Ferb het volgende:
[..]
Volgens mij zag ik laatst nog iets,
Ik zal zo even de link spammen, indiennodig.
Ehm, een laptop kost gemiddeld 500 euro? Een Macbook is rond de 1000quote:
Inderdaad.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik doel dan op de standaard uitrusting van de Macbook. Ik heb nu een Dell en die is 13 maanden oud en die batterij gaat ook nog steeds wel 2 uur mee maar Dell is lelijkquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ligt er aan wat voor een accu je er in stopt dus niet alleen aan de laptop
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:54 schreef Ferb het volgende:
[..]
Inderdaad.
Apple durft 1300 euro te vragen voor een laptop met heule* slechte specs.HahahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
Muwhaha FAILquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:52 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
het zal je maar gebeuren, heb je een kind van 14 die date via internet
Datquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:55 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik koop een 6e hand Acer voor ¤100,- via marktplaats, doet het gewoon prima en ziet er zo goed als nieuw uit...
¤1300,- voor een laptop uitgeven, zou ik nooit doen
Treu maar om nou zo lomp veel uit te geven voor een laptopquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik doel dan op de standaard uitrusting van de Macbook. Ik heb nu een Dell en die is 13 maanden oud en die batterij gaat ook nog steeds wel 2 uur mee maar Dell is lelijk![]()
In 'mijn' tijd betaalde je nog 4000 gulden voor een laptopquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:55 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik koop een 6e hand Acer voor ¤100,- via marktplaats, doet het gewoon prima en ziet er zo goed als nieuw uit...
¤1300,- voor een laptop uitgeven, zou ik nooit doen
ik ken wel iemand die z'n vriendin via Runescape heeft leren kennenquote:
Oh mijn godquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:56 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik ken wel iemand die z'n vriendin via Runescape heeft leren kennen
Habbo.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:56 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik heb mijn vriend (en mijn ex) via FOK! leren kennenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:56 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
De laatste keer had je al die heel toffe Barbapapa'squote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:57 schreef Muck het volgende:
Hey Stu, weet je wat ik nu weer gehaakt heb?
Ik heb de mijne bij Azerty van daanquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zal eens bij ALternate kijken idd Toek
Reallyquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:58 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik heb mijn vriend (en mijn ex) via FOK! leren kennen
ik weet het nog goed, ik was nog een klein jongetje in het jaar 1910.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
In 'mijn' tijd betaalde je nog 4000 gulden voor een laptop![]()
Nu dit:quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
De laatste keer had je al die heel toffe Barbapapa's
Serieus, een jaar of 12 geleden betaalde je 'gewoon' 1800 euro voor een laptopquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:59 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik weet het nog goed, ik was nog een klein jongetje in het jaar 1910.
Konrad Züse had de eerste computer uitgevonden, hij paste niet eens in de huiskamer van een normaal huis, ik zal het nooit vergeten.
quote:
die is wel iets duurder dan andere hoor!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:56 schreef Dr_Flash het volgende:
ik mijn huidige vriendin ookquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:58 schreef Muck het volgende:
[..]
Wist je dat niet?quote:
Als jij er nou 500 maakt, koop ik ze en doneer ik er 490 aan ziekenhuizenquote:
RuneScape - Fok,quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:58 schreef Muck het volgende:
[..]
quote:
Wat biedt je?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Angry Birds OMG![]()
![]()
Dit is echt TE tof gewoon![]()
![]()
![]()
![]()
Verkopen
Kut dat is ook niet wat ik wilquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Angry Birdsquote:
Nee, had ik werkelijk geen idee vanquote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:00 schreef Muck het volgende:
[..]
Wist je dat niet?
Ik deed voorheen de PR van FOK! en was bezig met het opzetten van een samenwerking tussen alle onderdelen en zo kwam ik bij FOK!sport terecht, waar TJ al een hele tijd stukjes schreef. En zo kwam het
smakelijkquote:
Ik versta ze allebei slechtquote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:01 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
RuneScape - Fok,
Dat is net zoiets als...
Arnold schwarzenegger met André Rouvoet vergelijken...
Joahquote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, had ik werkelijk geen idee van
Wat leuk
Echt, dat is teveel informatiequote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:03 schreef Muck het volgende:
[..]
Joah
[..]
Echt, dat is teveel informatie
Toen oma nog een jong Muckje was, heeft ze opa ontmoet via internetquote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:02 schreef TheFamousMan het volgende:
pff, ik heb mijn vriendin via 'het echte leven' ontmoet, dat is me toch een verhaal om aan m'n kleinkinderen te vertellen
Hoezo dan?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:03 schreef Stuart het volgende:
Iemand anders moet maar even de lapo nemen zometeen![]()
Als jij de lapo hebt open ik welquote:
En ineens heb je samen een huisquote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, had ik werkelijk geen idee van
Wat leuk
Anders zou ik 4 op een rij hebbenquote:
Nee, ik dacht dat jullie elkaar al kenden buiten het forum omquote:
Ook maar dan krijg ik denk ik teveel boze gezichtenquote:
Ik offer me wel op voor de Lapoquote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ook maar dan krijg ik denk ik teveel boze gezichten![]()
denk het ookquote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ook maar dan krijg ik denk ik teveel boze gezichten![]()
Ook niet als 98% naar het goede doel gaat?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:05 schreef Toekito het volgende:
Mijn angry birds worden niet verkocht!
Is het daar een ramp?quote:
Wat ben jij nou voor een bruutquote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:05 schreef Toekito het volgende:
en waarom niet?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:05 schreef Toekito het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |