Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
ik was 4 seconden te vroegquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:20 schreef Stuart het volgende:
* Stuart heeft snel een blikje cola gepakt![]()
als het een kans is, misschien heeft hij haar wel gedumpt voor een anderquote:
huh?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:21 schreef DaMart het volgende:
Hoerige kut-MSN.
Mij een beetje verplichten om ook op mijn pc die nieuwe baggerversie te installeren.
Ja, omdat hij dacht dat het topic al vol wasquote:
Daar heb ik nog niet eens aan gedachtquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
als het een kans is, misschien heeft hij haar wel gedumpt voor een ander
Zo gaat dat. Gisteren was je sneller dan ikquote:
Ehm, ik post NOOIT 'vol' als laatste post DMquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:22 schreef DaMart het volgende:
Je kunt ook niet een serieuze post plaatsen, of de lapohunters duwen je weer over het slotje heen met hun 'vol?' *fapfapfap*.
Mja, ik kreeg net die melding... het is nu of de nieuwe installeren, of niet MSN'enquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
huh?
heb ik toch geen last van
nee, dat zou ik nooit doenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
als het een kans is, misschien heeft hij haar wel gedumpt voor een ander
Ik zal maar niet vragen op wie je doelt want dat weet ik denk ik alquote:
Dan had ik het dus niet over jouquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ehm, ik post NOOIT 'vol' als laatste post DM
heb ik 1x gedaanquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ehm, ik post NOOIT 'vol' als laatste post DM
dadelijk dan eens gaan kijken of ie dat bij mij ook aangeeftquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mja, ik kreeg net die melding... het is nu of de nieuwe installeren, of niet MSN'en.
Die had ik ook vandaagquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mja, ik kreeg net die melding... het is nu of de nieuwe installeren, of niet MSN'en.
ik regelmatigquote:
Hoor het van anderen, kan wel wat op grafisch gebied enzo.quote:
je bent 14.quote:
Dan zal DM dus wel dronken zijnquote:
daar wordt ze niet slanker vanquote:
Je bent fantastischquote:
mijne zei dat ook, maar ik kreeg gewoon de oude terug hoorquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Irritant... verplicht een minderwaardige versie moeten installeren.
Ik vind het ook stomquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Irritant... verplicht een minderwaardige versie moeten installeren.
Hoe heb je dat gedaan dan?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
mijne zei dat ook, maar ik kreeg gewoon de oude terug hoor
Ik hoop het ook niet voor je.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
je bent 14.
ik spreek je over een jaar of tig wel weer.
of nee, liever niet ook eigenlijk
Woohoo, je vind mij liefquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan had ik het dus niet over jou.
geen ideeee, dat ging vanzelfquote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:20 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
het is uit sinds vorige week
Ik heb hier volgens mij ook nog steeds de zelfdequote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
geen ideeee, dat ging vanzelf
misschien schrikken we wel als we opnieuw opstartenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb hier volgens mij ook nog steeds de zelfde
welke versie heb je dan nu?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
misschien schrikken we wel als we opnieuw opstarten
Nope, ikke niet, heb net wat kuren met mijn pc gehad en nog steeds goedquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
misschien schrikken we wel als we opnieuw opstarten
Het is het enige dat ik wel leesquote:
Nein, het ging aardig perfect, ik zei dat het niet echt meer zo goed liep, en zei vond dat ook, en toen besloten we het uit te maken...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |