Gelukkig niet in het openbaar want dan kunnen mensen daar vreemde dingen bij gaan denkenquote:
solquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:24 schreef Solique het volgende:
Zo, ben ik weer.Avond
[..]
Hoor het van anderen, kan wel wat op grafisch gebied enzo.
oehh, opwindendquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
doeiselsquote:
laters suikertjequote:
Tot later Sugar liefstequote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik weet dat jij daar stiekum van houdt![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Neuhhh....
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
Ik doe dat juist het liefst wel in het openbaarquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Gelukkig niet in het openbaar want dan kunnen mensen daar vreemde dingen bij gaan denken
hej lekkere mevrouwquote:
helpdeskmedewerker bij Fonsquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:30 schreef Stuart het volgende:[..]
Wat doe je voor werk dat je tot zo laat moet dan
Ja, in ieder geval de 2e die ik voor jou openquote:
Ook leuk; die 1e klassertjes bij ons op school weten dat nog nietquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Gelukkig niet in het openbaar want dan kunnen mensen daar vreemde dingen bij gaan denken
wat is fons??quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:33 schreef Toekito het volgende:
[..]
hej lekkere mevrouw
[..]
helpdeskmedewerker bij Fons
Met Marijke en Fhaquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Tot later Sugar liefste![]()
![]()
![]()
Have fun met wie dan ook![]()
![]()
klopt, al direct bij binnenkomen indertijdquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, in ieder geval de 2e die ik voor jou open![]()
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:32 schreef Barretje80 het volgende:
[..]Ja, alleen daaromSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Neuhhh....
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:32 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
oehh, opwindendGastSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ben toch benieuwd naar je avontuur van vandaag hoor...
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
toekquote:
1e klassertjes bij ons op school praten nergens anders over...quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:33 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ook leuk; die 1e klassertjes bij ons op school weten dat nog nietGhehe
Op jouw leeftijd mag dat ook welquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik doe dat juist het liefst wel in het openbaar
er is een kinder bueno bij betrokken.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:34 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Gast![]()
Ben toch benieuwd naar je avontuur van vandaag hoor...
Saaiquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:34 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
1e klassertjes bij ons op school praten nergens anders over...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |