Oh mijn godquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:56 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik ken wel iemand die z'n vriendin via Runescape heeft leren kennen
Habbo.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:56 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik heb mijn vriend (en mijn ex) via FOK! leren kennenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:56 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
De laatste keer had je al die heel toffe Barbapapa'squote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:57 schreef Muck het volgende:
Hey Stu, weet je wat ik nu weer gehaakt heb?
Ik heb de mijne bij Azerty van daanquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zal eens bij ALternate kijken idd Toek
Reallyquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:58 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik heb mijn vriend (en mijn ex) via FOK! leren kennen
ik weet het nog goed, ik was nog een klein jongetje in het jaar 1910.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
In 'mijn' tijd betaalde je nog 4000 gulden voor een laptop![]()
Nu dit:quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
De laatste keer had je al die heel toffe Barbapapa's
Serieus, een jaar of 12 geleden betaalde je 'gewoon' 1800 euro voor een laptopquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:59 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik weet het nog goed, ik was nog een klein jongetje in het jaar 1910.
Konrad Züse had de eerste computer uitgevonden, hij paste niet eens in de huiskamer van een normaal huis, ik zal het nooit vergeten.
quote:
die is wel iets duurder dan andere hoor!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:56 schreef Dr_Flash het volgende:
ik mijn huidige vriendin ookquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:58 schreef Muck het volgende:
[..]
Wist je dat niet?quote:
Als jij er nou 500 maakt, koop ik ze en doneer ik er 490 aan ziekenhuizenquote:
RuneScape - Fok,quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:58 schreef Muck het volgende:
[..]
quote:
Wat biedt je?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Angry Birds OMG![]()
![]()
Dit is echt TE tof gewoon![]()
![]()
![]()
![]()
Verkopen
Kut dat is ook niet wat ik wilquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Angry Birdsquote:
Nee, had ik werkelijk geen idee vanquote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:00 schreef Muck het volgende:
[..]
Wist je dat niet?
Ik deed voorheen de PR van FOK! en was bezig met het opzetten van een samenwerking tussen alle onderdelen en zo kwam ik bij FOK!sport terecht, waar TJ al een hele tijd stukjes schreef. En zo kwam het
smakelijkquote:
Ik versta ze allebei slechtquote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:01 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
RuneScape - Fok,
Dat is net zoiets als...
Arnold schwarzenegger met André Rouvoet vergelijken...
Joahquote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, had ik werkelijk geen idee van
Wat leuk
Echt, dat is teveel informatiequote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:03 schreef Muck het volgende:
[..]
Joah
[..]
Echt, dat is teveel informatie
Toen oma nog een jong Muckje was, heeft ze opa ontmoet via internetquote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:02 schreef TheFamousMan het volgende:
pff, ik heb mijn vriendin via 'het echte leven' ontmoet, dat is me toch een verhaal om aan m'n kleinkinderen te vertellen
Hoezo dan?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:03 schreef Stuart het volgende:
Iemand anders moet maar even de lapo nemen zometeen![]()
Als jij de lapo hebt open ik welquote:
En ineens heb je samen een huisquote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, had ik werkelijk geen idee van
Wat leuk
Anders zou ik 4 op een rij hebbenquote:
Nee, ik dacht dat jullie elkaar al kenden buiten het forum omquote:
Ook maar dan krijg ik denk ik teveel boze gezichtenquote:
Ik offer me wel op voor de Lapoquote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ook maar dan krijg ik denk ik teveel boze gezichten![]()
denk het ookquote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ook maar dan krijg ik denk ik teveel boze gezichten![]()
Ook niet als 98% naar het goede doel gaat?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:05 schreef Toekito het volgende:
Mijn angry birds worden niet verkocht!
Is het daar een ramp?quote:
Wat ben jij nou voor een bruutquote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:05 schreef Toekito het volgende:
en waarom niet?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:05 schreef Toekito het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |