Bitch,quote:
Inderdaad lamequote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:47 schreef Ferb het volgende:
[..]
Best wel lame eigenlijk..
Je heb software die er op lijkt, alleen die hebben niet al die coole MSN 'features'
Nou dan moet ik nogeens beter kijkenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Er zijn zelfs laptops met Bluray branders. Waarom geen PC's
Oooh, dat wist ik nietquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die heeft alles van MAC![]()
behalve de eigenaar
Uhm... dit begint fout te worden?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:47 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Bitch,
Bijzonder Intelligent Teder Charmant Hartendiefje
Nooit eerder bij stilgestaan of het zou werken op een Mac eigenlijkquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
Omdat Itunes Apple geld op levert
Je hebt wel genoeg alternatieven die wel op een mac werken
heel foutquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:48 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Uhm... dit begint fout te worden?
geen idee, moest iets bedenken om het niet op een scheldwoord te laten lijken...quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:48 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Uhm... dit begint fout te worden?
Je kan een computur zelf in elkaar zettenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou dan moet ik nogeens beter kijken
Vind je het gek dat die programma's niet werken?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:48 schreef Ferb het volgende:
Tijdje met Mac gewerkt..
Ik vind het zelf alleen handig voor Photoshop, etc.
Maar voor MSN, Word, etc = Windows
Ninja edit.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:49 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
geen idee, moest iets bedenken om het niet op een scheldwoord te laten lijken...
Ik date niet via internet
Ik bedoel ook eigenlijk een Macbookquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:48 schreef Ferb het volgende:
Tijdje met Mac gewerkt..
Ik vind het zelf alleen handig voor Photoshop, etc.
Maar voor MSN, Word, etc = Windows
Komt kwa besturingssysteem op het zelfde neerquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik bedoel ook eigenlijk een Macbook
En die vind ik er sexy uitzien
klwoptquote:
Ik bedoel,quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:49 schreef Trevland het volgende:
[..]
Vind je het gek dat die programma's niet werken?
Jawel, maar ik kan hem ook zelf samenstellen en in elkaar LATEN zettenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:49 schreef Ferb het volgende:
[..]
Je kan een computur zelf in elkaar zetten
Misschien ben ik wel in de war en zijn het alleen spelersquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou dan moet ik nogeens beter kijken
Wat een noobzaak is hetquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jawel, maar ik kan hem ook zelf samenstellen en in elkaar LATEN zetten![]()
Alleen haal ik altijd alles bij Paradigit en die hebben kennelijk geen PC met Bluray branderOok niet de über turbo 16kleppen bakken
Apple is voor flikkers Stu, kom op nouquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik bedoel ook eigenlijk een Macbook
En die vind ik er sexy uitzien
Gelukkig maarquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:49 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
geen idee, moest iets bedenken om het niet op een scheldwoord te laten lijken...
Ik date niet via internet
Dat wil ik ook niet. Ik vind de Macbooks mooi en ze gaan erg lang mee zonder adapterquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Komt kwa besturingssysteem op het zelfde neer
Je kan er wel windows op zetten, maar waarom wil je dat
wat levert het mij op als jij alle losse dingen levert en ik hem bouw?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Alleen haal ik altijd alles bij Paradigit en die hebben kennelijk geen PC met Bluray branderOok niet de über turbo 16kleppen bakken
Ja die zijn er wel. Maar dat is niet de bedoeling, ik wil echt een brander.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Misschien ben ik wel in de war en zijn het alleen spelers
Volgens mij zag ik laatst nog iets,quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waarom vind je datquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Apple is voor flikkers Stu, kom op nou
het zal je maar gebeuren, heb je een kind van 14 die date via internetquote:
Begrijp hetquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja die zijn er wel. Maar dat is niet de bedoeling, ik wil echt een brander.
Ik heb een acer en kan ook zo 2 uur zonder stroomquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat wil ik ook niet. Ik vind de Macbooks mooi en ze gaan erg lang mee zonder adapter
Een Macbook wel tot 10 uurquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb een acer en kan ook zo 2 uur zonder stroom
Ja, dat zal wel HEEEEEL raar zijnquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:52 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
het zal je maar gebeuren, heb je een kind van 14 die date via internet
Niksquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:51 schreef Toekito het volgende:
[..]
wat levert het mij op als jij alle losse dingen levert en ik hem bouw?
alternate.nlquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
NiksHet is niet dat ik het niet kan of zo
![]()
Maar ik wil gewoon een ding naar mijn smaak bij mekaar klikken en dat ie dan klaar en kant bij mij thuisgebracht wordtLuie big ikke jonge
Genoeg webshops die dat doenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
NiksHet is niet dat ik het niet kan of zo
![]()
Maar ik wil gewoon een ding naar mijn smaak bij mekaar klikken en dat ie dan klaar en kant bij mij thuisgebracht wordtLuie big ikke jonge
Spam jij de link eensquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:52 schreef Ferb het volgende:
[..]
Volgens mij zag ik laatst nog iets,
Ik zal zo even de link spammen, indiennodig.
Ehm, een laptop kost gemiddeld 500 euro? Een Macbook is rond de 1000quote:
Inderdaad.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik doel dan op de standaard uitrusting van de Macbook. Ik heb nu een Dell en die is 13 maanden oud en die batterij gaat ook nog steeds wel 2 uur mee maar Dell is lelijkquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ligt er aan wat voor een accu je er in stopt dus niet alleen aan de laptop
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:54 schreef Ferb het volgende:
[..]
Inderdaad.
Apple durft 1300 euro te vragen voor een laptop met heule* slechte specs.HahahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
Muwhaha FAILquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:52 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
het zal je maar gebeuren, heb je een kind van 14 die date via internet
Datquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:55 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik koop een 6e hand Acer voor ¤100,- via marktplaats, doet het gewoon prima en ziet er zo goed als nieuw uit...
¤1300,- voor een laptop uitgeven, zou ik nooit doen
Treu maar om nou zo lomp veel uit te geven voor een laptopquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik doel dan op de standaard uitrusting van de Macbook. Ik heb nu een Dell en die is 13 maanden oud en die batterij gaat ook nog steeds wel 2 uur mee maar Dell is lelijk![]()
In 'mijn' tijd betaalde je nog 4000 gulden voor een laptopquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:55 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik koop een 6e hand Acer voor ¤100,- via marktplaats, doet het gewoon prima en ziet er zo goed als nieuw uit...
¤1300,- voor een laptop uitgeven, zou ik nooit doen
ik ken wel iemand die z'n vriendin via Runescape heeft leren kennenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |