ferbquote:
maar waarom zou het niet werken?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:44 schreef Stuart het volgende:
Niet dat het heel belangrijk is maar ik wil tzt een iMac kopen
moet je aan Pheno vragenquote:
Oooh wat liefquote:
Nou, iTunes werkt toch ook op Windows computersquote:
ik imponeer die bitches alsof het kasplantjes zijnquote:
Andere OSquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:44 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
maar waarom zou het niet werken?
Noem je me nou een bitch?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:45 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik imponeer die bitches alsof het kasplantjes zijn
geen verstand van...quote:
koop je die los en hang je die er zelf in.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:46 schreef Dr_Flash het volgende:
ik wou eens een echt vette PC gaan kopen voor in mn nieuwe huis, blijkt dat er nog steeds niks met bluray branders geleverd wordt?
Best wel lame eigenlijk..quote:
Er zijn zelfs laptops met Bluray branders. Waarom geen PC'squote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:46 schreef Dr_Flash het volgende:
ik wou eens een echt vette PC gaan kopen voor in mn nieuwe huis, blijkt dat er nog steeds niks met bluray branders geleverd wordt?
Omdat Itunes Apple geld op levertquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, iTunes werkt toch ook op Windows computers
Ik kan er wel eentje voor je leverenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:46 schreef Dr_Flash het volgende:
No worriesquote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:46 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
geen verstand van...
het spijt me.
die heeft alles van MACquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |