We want MP-Driesquote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:52 schreef Muchachooo het volgende:
morgen gaatjes boren in behuizing, en de laatste paar condensators solderen. zondag componenten erbij en dan (hopelijk) ready to rock
Veel vrienden in de zaal? of onbekende nummers gespeeld ?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:18 schreef Gitaarmat het volgende:
Slecht optreden gehad net, maar iedereen vond het goed... raar
Tja heb ooit 2 nummers verwisseld tijdens een breakquote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:23 schreef Gitaarmat het volgende:
Nee, zelf heel wat fouten gemaakt waardoor je je niet lekker voelt.En het publiek vond het verassend goed, maar als je het zelf dan slecht vind geeft dat een raar gevoel. Er was ook een andere band, gemiddelde leeftijd ruim 5 jaar ouder en 5 jaar langer bezig maar ze vonden ons beter qua muzikaliteit
Ja dat soort 'incidentjes' raak je zelf helemaal overstuur en denk je dat iedereen jou aan zit te kijken van whatdefuck doet die gast, maar dat is dan niet eens zo.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:31 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Tja heb ooit 2 nummers verwisseld tijdens een breakde band speelde met verbaasde gezichten door en in het publiek had blijkbaar niemand in de gaten dat het niet de bedoeling was
![]()
Te gek! Lijkt me dat je mindere eerste optredens kan hebben dan deze...quote:
Vakantiegeld? In januari?quote:
Ja, reserveringen enzo. Andere baas, dus keert de vorige uitzendbureau het allemaal uitquote:
Beter.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 09:48 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, reserveringen enzo. Andere baas, dus keert de vorige uitzendbureau het allemaal uit
Tof!quote:
Nice!! Dan kom ik zeker eens een bakje doenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 10:05 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Beter.
Ik ga aan de koffie. Morgen espresso apparaat aansluiten!
Die dingen zijn zeker vetquote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:56 schreef Dribbel_ het volgende:
Thnx voor de reacties![]()
Ja het had zeker slechter kunnen gaan, ik heb in ieder geval een hele toffe avond gehad
Ghehe ja je ziet em ook kijken van. ohhhkut en snel z'n pedaal weer intrappen
Het is zo'n oude Ibanez 1970 ofzo vet ding
di riff van whiskey & Cocaine is echt vet, blijft hangenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:56 schreef Dribbel_ het volgende:
Thnx voor de reacties![]()
Ja het had zeker slechter kunnen gaan, ik heb in ieder geval een hele toffe avond gehad
Ghehe ja je ziet em ook kijken van. ohhhkut en snel z'n pedaal weer intrappen
Het is zo'n oude Ibanez 1970 ofzo vet ding
Ja precies, scheelt dat het de bassist is van de oude band dus daar ben ik al op ingespeeld, de zanger ook al behoorlijk wat jaren ervaring heeft. Alleen de drummer is de enige met nog heel weinig ervaring maar ik vind dat hij het netjes heeft gedaanquote:
Goed bezig. Zeker voor een eerste optreden.quote:
Inderdaad. Ik had het vanochtend in mijn hoofd zitten toen ik wakker werd.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:05 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
di riff van whiskey & Cocaine is echt vet, blijft hangen
dat is echt het gaarste nummer wat ik ooit heb gehoord hahaquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:41 schreef TeleluvR het volgende:
Moeite met die ene riff? Verkoop je gitaar!
Nou, speciaal voor jou:quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:50 schreef genakt het volgende:
[..]
dat is echt het gaarste nummer wat ik ooit heb gehoord haha
hier muzikale opvoedingquote:
Dribzors heeft podiummovesquote:
Heb nog een paar dozen van dat isolatiespul staan... nodig?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:59 schreef Cynic het volgende:
Binnenkort verhuizen, toch weer proberen van een andere kamer een oefenruimte te maken.
Nice, dat is wel vet om te hebbenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:59 schreef Cynic het volgende:
Binnenkort verhuizen, toch weer proberen van een andere kamer een oefenruimte te maken.
Hm, da's nog een goeie om in gedachten te houden. Huidige oefenruimte hebben we nog geen overlast mee gehad, alles over koptelefoons enzo. Ik hoop dat we dat in de nieuwe situatie ook zo kunnen houden. Misschien nog even een goede mat onder het drumstel, dat geklepper hoor je anders misschien net wat te veel.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 15:05 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Heb nog een paar dozen van dat isolatiespul staan... nodig?
Ik denk dat je in het verkeerde topic zit, wij kunnen geen muziek maken wij praten alleen over gitaren en vrouwen en gitarenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:47 schreef OVchipkaart het volgende:
Ik weet dat jullie niet allemaal ook zangers zijn maar is dit iets voor jullie --> Unknown Covers
zie het als uitdaging(of post er een songtekst)
jaja, leuk nummer dat whiskey & cocaine inderdaadquote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:52 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik denk dat je in het verkeerde topic zit, wij kunnen geen muziek maken wij praten alleen over gitaren en vrouwen en gitaren
Idd, helaas kan ik niet meedoen omdat: 1. ik ging opnamespullen heb en 2. ik jullie gehoor niet wil beschadigen met mijn gezang...quote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:57 schreef Dribbel_ het volgende:
Nee mag hoorIk vind het wel een leuk initiatief
Het hoeft niet goed te zijn, het is gewoon leuk om ze later naast elkaar te horen. Misschien een beetje raar maar mensen moeten in mijn inziens wat meer bezig zijn met muziek maken ipv 'goede' muziek maken, dat laatste maakt de luisteraar wel uitquote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:03 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Idd, helaas kan ik niet meedoen omdat: 1. ik ging opnamespullen heb en 2. ik jullie gehoor niet wil beschadigen met mijn gezang...
Eensquote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:17 schreef OVchipkaart het volgende:
[..]
Het hoeft niet goed te zijn, het is gewoon leuk om ze later naast elkaar te horen. Misschien een beetje raar maar mensen moeten in mijn inziens wat meer bezig zijn met muziek maken ipv 'goede' muziek maken, dat laatste maakt de luisteraar wel uitSoms zijn de dingen die 'niet goed' zijn juist het leukst. (maarja ik snap ook wel dat hier op fok dan iedereen bagger gaat roepen maar eigenlijk moet je daar schijt aan hebben
) Kijk maar eens op dat wtfmusic.org het staat daar vol met bagger maar wel erg interesante bagger.
Net nu Braddie Fok verlaten heeftquote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:17 schreef OVchipkaart het volgende:
[..]
Het hoeft niet goed te zijn, het is gewoon leuk om ze later naast elkaar te horen. Misschien een beetje raar maar mensen moeten in mijn inziens wat meer bezig zijn met muziek maken ipv 'goede' muziek maken, dat laatste maakt de luisteraar wel uitSoms zijn de dingen die 'niet goed' zijn juist het leukst. (maarja ik snap ook wel dat hier op fok dan iedereen bagger gaat roepen maar eigenlijk moet je daar schijt aan hebben
) Kijk maar eens op dat wtfmusic.org het staat daar vol met bagger maar wel erg interesante bagger.
Er zijn grenzenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:29 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Net nu Braddie Fok verlaten heeft
Ik ben ook al een tijdje benieuwd naar de nieuwe band van Spoilerman. Ik begreep dat ze laatst hun eerste optreden hadden gehad.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:35 schreef OVchipkaart het volgende:
[..]
Er zijn grenzen(ik heb eerlijk gezegd nog nooit iets van braddie geluisterd maakte hij ook eigen muziek, of alleen maar covers)
Ja inderdaad ik heb daar ook nog nooit wat van gehoord, ook niet dat ze een optreden hadden trouwensquote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:34 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ik ben ook al een tijdje benieuwd naar de nieuwe band van Spoilerman. Ik begreep dat ze laatst hun eerste optreden hadden gehad.
Ik heb hem al, is dat een geldig excuus?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:41 schreef Dribbel_ het volgende:
Echt niemand hier die een toffe wahwah van me wil kopen
special price huhuu
For joe mai friendquote:
Twijfelgevalletjequote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:42 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ik heb hem al, is dat een geldig excuus?
Volgens mij heb ik daar eens een filmpje van gezien...quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:49 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Gewoon onder je voeten binden en er dan mee rondlopen
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:50 schreef Cynic het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik daar eens een filmpje van gezien...
Dat ben jij stiekem hequote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:04 schreef Cynic het volgende:
[..]
en jawel hoor:
http://video.google.com/videoplay?docid=2897496779705908838#
Ik ga een filmpje maken waarin ik wieltjes op mijn floorcontroller maak om daarop te skateboarden.quote:
Koop gelijk m'n noisegate, kan je die op je vriendin aansluitenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:09 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ik ga een filmpje maken waarin ik wieltjes op mijn floorcontroller maak om daarop te skateboarden.
Helpt dat ook voor de delay die ze heeft?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:17 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Koop gelijk m'n noisegate, kan je die op je vriendin aansluiten
HAHAHA!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:04 schreef Cynic het volgende:
[..]
en jawel hoor:
haha,nicequote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:04 schreef Cynic het volgende:
[..]
en jawel hoor:
Is wel leuk startersspul zo'n digitech pedaaltje. Helaas is het effecten instellen echt klotequote:Op zondag 23 januari 2011 12:13 schreef Loveless85 het volgende:
Hier iemand interesse?
[TK] Digitech RP80 Multieffect gitaarpedal
Ik heb 'm amper gebruiktquote:Op zondag 23 januari 2011 12:15 schreef blckbb het volgende:
[..]
Is wel leuk startersspul zo'n digitech pedaaltje. Helaas is het effecten instellen echt klote
Ben jij DJ ofzo dan?quote:Op zondag 23 januari 2011 13:17 schreef Muchachooo het volgende:
gisteren echt een vette avond gehad. moest werken en heel de zaal had precies mijn muzieksmaak dus ze bleven maar toppers aanvragen
tof!quote:Op zondag 23 januari 2011 13:02 schreef Witchfynder het volgende:
Wat een gave gig gister!. Echt superveel positieve repons gekregen! Er liep een jochie van 11 ofzo rond die iedereens handtekeningen aan het verzamelen was, we hadden een heel rij enthousiaste gillende tienermeiden voor ons, allemaal moshpittende, headbangende dudes die ons "SUPERVET!!!!" vonden. Er kwam nog iemand naar mij toe om mij een dik compliment te geven voor mijn basspel en iemand heeft gezegd tegen onze zanger dat toen wij op het podium kwamen de avond pas echt professioneel werd
. Ook liepen er best veel mensen in een Conorachshirt (waaronder de lichtman van de Baroeg
) en hebben we na de gig het gage bijna verdubbeld met merch verkoop
![]()
.
Er is een hoop gefilmd en gefotografeerd, dus hoop er snel wat van te zien.
Wat een avond.
Kudo's.quote:Op zondag 23 januari 2011 13:02 schreef Witchfynder het volgende:
Wat een gave gig gister!. Echt superveel positieve repons gekregen! Er liep een jochie van 11 ofzo rond die iedereens handtekeningen aan het verzamelen was, we hadden een heel rij enthousiaste gillende tienermeiden voor ons, allemaal moshpittende, headbangende dudes die ons "SUPERVET!!!!" vonden. Er kwam nog iemand naar mij toe om mij een dik compliment te geven voor mijn basspel en iemand heeft gezegd tegen onze zanger dat toen wij op het podium kwamen de avond pas echt professioneel werd
. Ook liepen er best veel mensen in een Conorachshirt (waaronder de lichtman van de Baroeg
) en hebben we na de gig het gage bijna verdubbeld met merch verkoop
![]()
.
Er is een hoop gefilmd en gefotografeerd, dus hoop er snel wat van te zien.
Wat een avond.
Of ze kwamen er samen niet meer uit, kan ook!quote:
Is het niet normaal om je ex-en om te leggen dan?quote:
Nou het is meer een combinatie van onhandig groot ding waardoor ik een kleinere heb gekocht die bovendien nog meer functionaliteit heeft dus sinds ik die andere heb gekocht heb ik de Target niet meer gebruikt dus heb ik haar weggegooid.quote:Op zondag 23 januari 2011 15:32 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Of ze kwamen er samen niet meer uit, kan ook!
Ligt al in de container ...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |