haha,nicequote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:04 schreef Cynic het volgende:
[..]
en jawel hoor:
http://video.google.com/videoplay?docid=2897496779705908838#
Is wel leuk startersspul zo'n digitech pedaaltje. Helaas is het effecten instellen echt klotequote:Op zondag 23 januari 2011 12:13 schreef Loveless85 het volgende:
Hier iemand interesse?
[TK] Digitech RP80 Multieffect gitaarpedal
Ik heb 'm amper gebruiktquote:Op zondag 23 januari 2011 12:15 schreef blckbb het volgende:
[..]
Is wel leuk startersspul zo'n digitech pedaaltje. Helaas is het effecten instellen echt klote
Ben jij DJ ofzo dan?quote:Op zondag 23 januari 2011 13:17 schreef Muchachooo het volgende:
gisteren echt een vette avond gehad. moest werken en heel de zaal had precies mijn muzieksmaak dus ze bleven maar toppers aanvragen
tof!quote:Op zondag 23 januari 2011 13:02 schreef Witchfynder het volgende:
Wat een gave gig gister!. Echt superveel positieve repons gekregen! Er liep een jochie van 11 ofzo rond die iedereens handtekeningen aan het verzamelen was, we hadden een heel rij enthousiaste gillende tienermeiden voor ons, allemaal moshpittende, headbangende dudes die ons "SUPERVET!!!!" vonden. Er kwam nog iemand naar mij toe om mij een dik compliment te geven voor mijn basspel en iemand heeft gezegd tegen onze zanger dat toen wij op het podium kwamen de avond pas echt professioneel werd
. Ook liepen er best veel mensen in een Conorachshirt (waaronder de lichtman van de Baroeg
) en hebben we na de gig het gage bijna verdubbeld met merch verkoop
![]()
.
Er is een hoop gefilmd en gefotografeerd, dus hoop er snel wat van te zien.
Wat een avond.
Kudo's.quote:Op zondag 23 januari 2011 13:02 schreef Witchfynder het volgende:
Wat een gave gig gister!. Echt superveel positieve repons gekregen! Er liep een jochie van 11 ofzo rond die iedereens handtekeningen aan het verzamelen was, we hadden een heel rij enthousiaste gillende tienermeiden voor ons, allemaal moshpittende, headbangende dudes die ons "SUPERVET!!!!" vonden. Er kwam nog iemand naar mij toe om mij een dik compliment te geven voor mijn basspel en iemand heeft gezegd tegen onze zanger dat toen wij op het podium kwamen de avond pas echt professioneel werd
. Ook liepen er best veel mensen in een Conorachshirt (waaronder de lichtman van de Baroeg
) en hebben we na de gig het gage bijna verdubbeld met merch verkoop
![]()
.
Er is een hoop gefilmd en gefotografeerd, dus hoop er snel wat van te zien.
Wat een avond.
Of ze kwamen er samen niet meer uit, kan ook!quote:
Is het niet normaal om je ex-en om te leggen dan?quote:
Nou het is meer een combinatie van onhandig groot ding waardoor ik een kleinere heb gekocht die bovendien nog meer functionaliteit heeft dus sinds ik die andere heb gekocht heb ik de Target niet meer gebruikt dus heb ik haar weggegooid.quote:Op zondag 23 januari 2011 15:32 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Of ze kwamen er samen niet meer uit, kan ook!
Ligt al in de container ...quote:
Stuur maar op, incl. container!quote:
Jonge, sukkel. Vraag dan evenquote:
Gast het ding vervoeren kost al meer dan het waard isquote:
Ok nice, hoe rol je daar in als ik vragen mag?quote:
die had ik vorig topic gepostquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |