Idd, helaas kan ik niet meedoen omdat: 1. ik ging opnamespullen heb en 2. ik jullie gehoor niet wil beschadigen met mijn gezang...quote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:57 schreef Dribbel_ het volgende:
Nee mag hoorIk vind het wel een leuk initiatief
Het hoeft niet goed te zijn, het is gewoon leuk om ze later naast elkaar te horen. Misschien een beetje raar maar mensen moeten in mijn inziens wat meer bezig zijn met muziek maken ipv 'goede' muziek maken, dat laatste maakt de luisteraar wel uitquote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:03 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Idd, helaas kan ik niet meedoen omdat: 1. ik ging opnamespullen heb en 2. ik jullie gehoor niet wil beschadigen met mijn gezang...
Eensquote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:17 schreef OVchipkaart het volgende:
[..]
Het hoeft niet goed te zijn, het is gewoon leuk om ze later naast elkaar te horen. Misschien een beetje raar maar mensen moeten in mijn inziens wat meer bezig zijn met muziek maken ipv 'goede' muziek maken, dat laatste maakt de luisteraar wel uitSoms zijn de dingen die 'niet goed' zijn juist het leukst. (maarja ik snap ook wel dat hier op fok dan iedereen bagger gaat roepen maar eigenlijk moet je daar schijt aan hebben
) Kijk maar eens op dat wtfmusic.org het staat daar vol met bagger maar wel erg interesante bagger.
Net nu Braddie Fok verlaten heeftquote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:17 schreef OVchipkaart het volgende:
[..]
Het hoeft niet goed te zijn, het is gewoon leuk om ze later naast elkaar te horen. Misschien een beetje raar maar mensen moeten in mijn inziens wat meer bezig zijn met muziek maken ipv 'goede' muziek maken, dat laatste maakt de luisteraar wel uitSoms zijn de dingen die 'niet goed' zijn juist het leukst. (maarja ik snap ook wel dat hier op fok dan iedereen bagger gaat roepen maar eigenlijk moet je daar schijt aan hebben
) Kijk maar eens op dat wtfmusic.org het staat daar vol met bagger maar wel erg interesante bagger.
Er zijn grenzenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:29 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Net nu Braddie Fok verlaten heeft
Ik ben ook al een tijdje benieuwd naar de nieuwe band van Spoilerman. Ik begreep dat ze laatst hun eerste optreden hadden gehad.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:35 schreef OVchipkaart het volgende:
[..]
Er zijn grenzen(ik heb eerlijk gezegd nog nooit iets van braddie geluisterd maakte hij ook eigen muziek, of alleen maar covers)
Ja inderdaad ik heb daar ook nog nooit wat van gehoord, ook niet dat ze een optreden hadden trouwensquote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:34 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ik ben ook al een tijdje benieuwd naar de nieuwe band van Spoilerman. Ik begreep dat ze laatst hun eerste optreden hadden gehad.
Ik heb hem al, is dat een geldig excuus?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:41 schreef Dribbel_ het volgende:
Echt niemand hier die een toffe wahwah van me wil kopen
special price huhuu
For joe mai friendquote:
Twijfelgevalletjequote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:42 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ik heb hem al, is dat een geldig excuus?
Volgens mij heb ik daar eens een filmpje van gezien...quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:49 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Gewoon onder je voeten binden en er dan mee rondlopen
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:50 schreef Cynic het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik daar eens een filmpje van gezien...
Dat ben jij stiekem hequote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:04 schreef Cynic het volgende:
[..]
en jawel hoor:
http://video.google.com/videoplay?docid=2897496779705908838#
Ik ga een filmpje maken waarin ik wieltjes op mijn floorcontroller maak om daarop te skateboarden.quote:
Koop gelijk m'n noisegate, kan je die op je vriendin aansluitenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:09 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ik ga een filmpje maken waarin ik wieltjes op mijn floorcontroller maak om daarop te skateboarden.
Helpt dat ook voor de delay die ze heeft?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:17 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Koop gelijk m'n noisegate, kan je die op je vriendin aansluiten
HAHAHA!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:04 schreef Cynic het volgende:
[..]
en jawel hoor:
http://video.google.com/videoplay?docid=2897496779705908838#
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |