Ja precies, scheelt dat het de bassist is van de oude band dus daar ben ik al op ingespeeld, de zanger ook al behoorlijk wat jaren ervaring heeft. Alleen de drummer is de enige met nog heel weinig ervaring maar ik vind dat hij het netjes heeft gedaanquote:
Goed bezig. Zeker voor een eerste optreden.quote:
Inderdaad. Ik had het vanochtend in mijn hoofd zitten toen ik wakker werd.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:05 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
di riff van whiskey & Cocaine is echt vet, blijft hangen
dat is echt het gaarste nummer wat ik ooit heb gehoord hahaquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:41 schreef TeleluvR het volgende:
Moeite met die ene riff? Verkoop je gitaar!
Nou, speciaal voor jou:quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:50 schreef genakt het volgende:
[..]
dat is echt het gaarste nummer wat ik ooit heb gehoord haha
hier muzikale opvoedingquote:
Dribzors heeft podiummovesquote:
Heb nog een paar dozen van dat isolatiespul staan... nodig?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:59 schreef Cynic het volgende:
Binnenkort verhuizen, toch weer proberen van een andere kamer een oefenruimte te maken.
Nice, dat is wel vet om te hebbenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:59 schreef Cynic het volgende:
Binnenkort verhuizen, toch weer proberen van een andere kamer een oefenruimte te maken.
Hm, da's nog een goeie om in gedachten te houden. Huidige oefenruimte hebben we nog geen overlast mee gehad, alles over koptelefoons enzo. Ik hoop dat we dat in de nieuwe situatie ook zo kunnen houden. Misschien nog even een goede mat onder het drumstel, dat geklepper hoor je anders misschien net wat te veel.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 15:05 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Heb nog een paar dozen van dat isolatiespul staan... nodig?
Ik denk dat je in het verkeerde topic zit, wij kunnen geen muziek maken wij praten alleen over gitaren en vrouwen en gitarenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:47 schreef OVchipkaart het volgende:
Ik weet dat jullie niet allemaal ook zangers zijn maar is dit iets voor jullie --> Unknown Covers
zie het als uitdaging(of post er een songtekst)
jaja, leuk nummer dat whiskey & cocaine inderdaadquote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:52 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik denk dat je in het verkeerde topic zit, wij kunnen geen muziek maken wij praten alleen over gitaren en vrouwen en gitaren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |