We want MP-Driesquote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:52 schreef Muchachooo het volgende:
morgen gaatjes boren in behuizing, en de laatste paar condensators solderen. zondag componenten erbij en dan (hopelijk) ready to rock
Veel vrienden in de zaal? of onbekende nummers gespeeld ?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:18 schreef Gitaarmat het volgende:
Slecht optreden gehad net, maar iedereen vond het goed... raar
Tja heb ooit 2 nummers verwisseld tijdens een breakquote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:23 schreef Gitaarmat het volgende:
Nee, zelf heel wat fouten gemaakt waardoor je je niet lekker voelt.En het publiek vond het verassend goed, maar als je het zelf dan slecht vind geeft dat een raar gevoel. Er was ook een andere band, gemiddelde leeftijd ruim 5 jaar ouder en 5 jaar langer bezig maar ze vonden ons beter qua muzikaliteit
Ja dat soort 'incidentjes' raak je zelf helemaal overstuur en denk je dat iedereen jou aan zit te kijken van whatdefuck doet die gast, maar dat is dan niet eens zo.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:31 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Tja heb ooit 2 nummers verwisseld tijdens een breakde band speelde met verbaasde gezichten door en in het publiek had blijkbaar niemand in de gaten dat het niet de bedoeling was
![]()
Te gek! Lijkt me dat je mindere eerste optredens kan hebben dan deze...quote:
Vakantiegeld? In januari?quote:
Ja, reserveringen enzo. Andere baas, dus keert de vorige uitzendbureau het allemaal uitquote:
Beter.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 09:48 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, reserveringen enzo. Andere baas, dus keert de vorige uitzendbureau het allemaal uit
Tof!quote:
Nice!! Dan kom ik zeker eens een bakje doenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 10:05 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Beter.
Ik ga aan de koffie. Morgen espresso apparaat aansluiten!
Die dingen zijn zeker vetquote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:56 schreef Dribbel_ het volgende:
Thnx voor de reacties![]()
Ja het had zeker slechter kunnen gaan, ik heb in ieder geval een hele toffe avond gehad
Ghehe ja je ziet em ook kijken van. ohhhkut en snel z'n pedaal weer intrappen
Het is zo'n oude Ibanez 1970 ofzo vet ding
di riff van whiskey & Cocaine is echt vet, blijft hangenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:56 schreef Dribbel_ het volgende:
Thnx voor de reacties![]()
Ja het had zeker slechter kunnen gaan, ik heb in ieder geval een hele toffe avond gehad
Ghehe ja je ziet em ook kijken van. ohhhkut en snel z'n pedaal weer intrappen
Het is zo'n oude Ibanez 1970 ofzo vet ding
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |