Ik vond hem soms ook knap irritant maar dan negeer ik hem gewoon. En om nou een half topic vol te zullen hierover...quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:52 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Jij mist braddie zeker ook niet?
Hoe denk je anders dat we deel 467 bereikt hebben? Door alleen heel hard gitaar te oefenen?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:09 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ik vond hem soms ook knap irritant maar dan negeer ik hem gewoon. En om nou een half topic vol te zullen hierover...
Ik heb toch geen loop nodigquote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:07 schreef Muchachooo het volgende:
dat is toch dat ding met die loop functie van 2 seconden?
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:55 schreef Muchachooo het volgende:
tja, als je niet tegen kritiek kan, is fok! de maatschappij niks voor jou
Euh... ja?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:13 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Hoe denk je anders dat we deel 467 bereikt hebben? Door alleen heel hard gitaar te oefenen?
Klopt, oprotten.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:23 schreef Muchachooo het volgende:
ik neuk niet met mijn gitaar. ben ik nou geen die hard gitarist?
RAUSquote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:23 schreef Muchachooo het volgende:
ik neuk niet met mijn gitaar. ben ik nou geen die hard gitarist?
Waar is die foto van Dean met duct-tape? Ik wilde 'm posten nuquote:
Leuk plankie!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:48 schreef GoodGawd het volgende:
[ afbeelding ]
BAM nieuwe phaser (lees zoveel de hands)
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:40 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Waar is die foto van Dean met duct-tape? Ik wilde 'm posten nu
quote:
quote:
Nice hoor!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:48 schreef The_Dean het volgende:
Toch wel vet, een 32" LCD met PS3, lekker Blu-rays kijken en HD gamen
Ja, GT5 moet ik nog halen, nu even NFS Hot Pursuit meegenomen.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:48 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Nice hoor!
Mijn broer heeft een poosje geleden ook een full HD televisie gekocht en hij heeft nu ook een PS3. Moet ik toch een keer langsgaan en dan rocken met GT5!
Mooi plankjequote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:48 schreef GoodGawd het volgende:
[ afbeelding ]
BAM nieuwe phaser (lees zoveel de hands)
aka delayquote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:07 schreef Muchachooo het volgende:
dat is toch dat ding met die loop functie van 2 seconden?
Gebaseerd op fuzzface, goed ding.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:26 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Mooi plankjeHoe is die fuzz eigenlijk? Beetje leuk geluid?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |