Probeer het nog eens in het Nederlandsquote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:58 schreef Iemand91 het volgende:
Gitarist je de buizen in de op gehouden!
Totaal onzinnig apparaat, zegquote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:10 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[ afbeelding ]
GAS
3,367.72 ¤ (euros)![]()
Sommige posters hier hebben moeite met werkwoorden. Is er een schaarste ofzo?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:09 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Probeer het nog eens in het Nederlands![]()
Vrijdagmiddag is aangebroken
Idd heeft maar 4 snarenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:16 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Totaal onzinnig apparaat, zeg.
Ja daarom is die zo goedkoopquote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:19 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
ik wilde net zeggen: issie kapot ofzo?
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:58 schreef Iemand91 het volgende:
Gitarist je de buizen in de op gehouden!
Ik had dat getypt op m'n telefoon en dan typ je het wel goed maar dan zet dat ding het weer verkeerd neer.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:17 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Sommige posters hier hebben moeite met werkwoorden. Is er een schaarste ofzo?.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gaafquote:
mijn pedalboard bestaat uit een Boss DD-7 en een Booster, dus jaquote:
Nee nog niet op marktplaats moet ik nog doen ?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:04 schreef Maleco het volgende:
K vond het pedaaltje juist zo tof omdat ie zo klein was..
Al klinkt hij natuurlijk ook goed
@Dribbel
Die pedalen van je verkoop, staan die ook op mp of? PM?
Billy Sheehan model ?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:10 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[ afbeelding ]
GAS
3,367.72 ¤ (euros)![]()
ja echt he en hij blijft maar tegenspreken. Zijn manier van praten is ook echt irritantquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:33 schreef Dribbel_ het volgende:
Waar hij precies hetzelfde commentaar krijgt
volgens mij verkoopt hij die gitaar ook omdat iedereen hem erop liep af te zeiken terwijl hij een best wel degelijk geluid heeftquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:45 schreef Muchachooo het volgende:
damn ik wil zo graag een Brian May gitaar maar ik kan er geen vinden
heb heel het internet afgezocht...
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:47 schreef Muchachooo het volgende:
ja maar in die 367 topics heeft hij ons ook wel 734 keer verteld dat hij een Brian May gitaar heeft...
Klopt wel, volgens mij is het een heel aardige gitaar maar dan nog:quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:46 schreef genakt het volgende:
[..]
volgens mij verkoopt hij die gitaar ook omdat iedereen hem erop liep af te zeiken terwijl hij een best wel degelijk geluid heeft
enquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:47 schreef Muchachooo het volgende:
ja maar in die 367 topics heeft hij ons ook wel 734 keer verteld dat hij een Brian May gitaar heeft...
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:37 schreef genakt het volgende:
[..]
Zijn manier van praten is ook echt irritant
Die heeft toch wel ergere dingen over zich heen gekregenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:50 schreef Muchachooo het volgende:
wel lullig als hij nou besluit toch weer mee te doen en dit allemaal leest
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:51 schreef Dribbel_ het volgende:
Geloof me, hij leest dit allemaal mee.
Toch Braddie
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:51 schreef Dribbel_ het volgende:
Geloof me, hij leest dit allemaal mee.
Toch Braddie
Ik vind het altijd wel relax, internet is een goeie manier om fatsoenlijk te peilen wat mensen ergens van vinden. Je krijg hard maar wel eerlijk commentaar, moet je dan wel mee om kunnen gaanquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:55 schreef Muchachooo het volgende:
tja, als je niet tegen kritiek kan, is fok! niks voor jou
Ligt eraan wat voor EQ het isquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:15 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Nee nog niet op marktplaats moet ik nog doen ?
Interesse ?
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:49 schreef wimjongil het volgende:
Zonet even op m'n tyros 4000 gespeeld, ging echt heel goed! Daarna met een vriend een stukje jammen opgenomen, ik op de Red Special en hij op een Fender Jaguar uit '62 (geleend van mijn baas). Klinkt niet helemaal perfect maar ik heb pas 8 maanden les en m'n vriend is (ondanks 4 jaar les, hahaha) een noob!
Jij mist braddie zeker ook niet?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:51 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
, de lol is er denk ik wel een keer vanaf hoor...
quote:
paaldanser worden, hoer of ga je ook als man make up dragen ?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:47 schreef BurnaBoy het volgende:
Later als ik groot ben ga ik ook zoiets als dit doen
Verpest het nou nietquote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:55 schreef genakt het volgende:
[..]
paaldanser worden, hoer of ga je ook als man make up dragen ?
Hehe, het is maar goed dat je het niet naar de klant hoeft te sturenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:21 schreef Muchachooo het volgende:
[ afbeelding ]
niet geweldig, maar het kan ermee door
Onhandige pedaalshizzlequote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:48 schreef GoodGawd het volgende:
[ afbeelding ]
BAM nieuwe phaser (lees zoveel de hands)
blijft toch een hobby hequote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:44 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Hehe, het is maar goed dat je het niet naar de klant hoeft te sturen
[TK] Boss ME50 Multi effect [gitaar]quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:54 schreef blckbb het volgende:
[..]
Onhandige pedaalshizzle
DOe mij maar een multi-effect
Die heb ikquote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:01 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
[TK] Boss ME50 Multi effect [gitaar]
Ik vond hem soms ook knap irritant maar dan negeer ik hem gewoon. En om nou een half topic vol te zullen hierover...quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:52 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Jij mist braddie zeker ook niet?
Hoe denk je anders dat we deel 467 bereikt hebben? Door alleen heel hard gitaar te oefenen?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:09 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ik vond hem soms ook knap irritant maar dan negeer ik hem gewoon. En om nou een half topic vol te zullen hierover...
Ik heb toch geen loop nodigquote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:07 schreef Muchachooo het volgende:
dat is toch dat ding met die loop functie van 2 seconden?
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:55 schreef Muchachooo het volgende:
tja, als je niet tegen kritiek kan, is fok! de maatschappij niks voor jou
Euh... ja?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:13 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Hoe denk je anders dat we deel 467 bereikt hebben? Door alleen heel hard gitaar te oefenen?
Klopt, oprotten.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:23 schreef Muchachooo het volgende:
ik neuk niet met mijn gitaar. ben ik nou geen die hard gitarist?
RAUSquote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:23 schreef Muchachooo het volgende:
ik neuk niet met mijn gitaar. ben ik nou geen die hard gitarist?
Waar is die foto van Dean met duct-tape? Ik wilde 'm posten nuquote:
Leuk plankie!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:48 schreef GoodGawd het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:40 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Waar is die foto van Dean met duct-tape? Ik wilde 'm posten nu
quote:
quote:
Nice hoor!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:48 schreef The_Dean het volgende:
Toch wel vet, een 32" LCD met PS3, lekker Blu-rays kijken en HD gamen
Ja, GT5 moet ik nog halen, nu even NFS Hot Pursuit meegenomen.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:48 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Nice hoor!
Mijn broer heeft een poosje geleden ook een full HD televisie gekocht en hij heeft nu ook een PS3. Moet ik toch een keer langsgaan en dan rocken met GT5!
Mooi plankjequote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:48 schreef GoodGawd het volgende:
[ afbeelding ]
aka delayquote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:07 schreef Muchachooo het volgende:
dat is toch dat ding met die loop functie van 2 seconden?
Gebaseerd op fuzzface, goed ding.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 22:26 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Mooi plankjeHoe is die fuzz eigenlijk? Beetje leuk geluid?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |