Ligt eraan wat voor EQ het isquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:15 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Nee nog niet op marktplaats moet ik nog doen ?
Interesse ?
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:49 schreef wimjongil het volgende:
Zonet even op m'n tyros 4000 gespeeld, ging echt heel goed! Daarna met een vriend een stukje jammen opgenomen, ik op de Red Special en hij op een Fender Jaguar uit '62 (geleend van mijn baas). Klinkt niet helemaal perfect maar ik heb pas 8 maanden les en m'n vriend is (ondanks 4 jaar les, hahaha) een noob!
Jij mist braddie zeker ook niet?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:51 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
, de lol is er denk ik wel een keer vanaf hoor...
quote:
paaldanser worden, hoer of ga je ook als man make up dragen ?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:47 schreef BurnaBoy het volgende:
Later als ik groot ben ga ik ook zoiets als dit doen
Verpest het nou nietquote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:55 schreef genakt het volgende:
[..]
paaldanser worden, hoer of ga je ook als man make up dragen ?
Hehe, het is maar goed dat je het niet naar de klant hoeft te sturenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:21 schreef Muchachooo het volgende:
[ afbeelding ]
niet geweldig, maar het kan ermee door
Onhandige pedaalshizzlequote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:48 schreef GoodGawd het volgende:
[ afbeelding ]
BAM nieuwe phaser (lees zoveel de hands)
blijft toch een hobby hequote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:44 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Hehe, het is maar goed dat je het niet naar de klant hoeft te sturen
[TK] Boss ME50 Multi effect [gitaar]quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:54 schreef blckbb het volgende:
[..]
Onhandige pedaalshizzle
DOe mij maar een multi-effect
Die heb ikquote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:01 schreef GoodGawd het volgende:
[..]
[TK] Boss ME50 Multi effect [gitaar]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |