Hiervan is geen woord gelogen.quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:44 schreef Rave_NL het volgende:
Het hoger en universitair onderwijs verpaupert nog steeds. Tuurlijk is het voor mij makkelijk lullen (omdat ik zelf zo'n 'ongeschikte' pauper was), maar als ik om mij heen kijk gaat iedereen vrolijk verder waar ze op de middelbare school waren gebleven..
De up-to-date basiskennis van een hoop ICT-studenten gaat al verder dan de verouderde programma's waar ze de eerste jaren mee zullen werken. Colleges puilen uit in het eerste jaar van de lui die niet precies wisten wat ze moesten studeren en daarom maar rechten/psychologie/commerciële economie/andere standaard studie gingen doen 'voor de ervaring en zodat ze erachter konden komen wat ze wél willen'.
Terwijl veel niet-westerse landen Nederlandse studenten liever niet meer willen vanwege het gebrek aan basiskennis en omdat die het liever 'voor de ervaring doen' en dus zo veel mogelijk van de tijd daar genieten dan 16 uur per dag te vlammen voor je toekomst waar studenten uit armere landen wél voor willen knokken.
Over het algemeen zijn studenten luie decadente nietsnutten met een brede kennis over bijna niks waarvan het allemaal niet meer zo hoeft als er echt gewerkt moet gaan worden.
En ik ben een domme militair ja.
Daarom moeten we vooral nu maatregelen door gaan drukken waardoor de universiteiten helemaal geen geld meer overhoudenquote:Op donderdag 20 januari 2011 19:44 schreef Rave_NL het volgende:
Het hoger en universitair onderwijs verpaupert nog steeds. Tuurlijk is het voor mij makkelijk lullen (omdat ik zelf zo'n 'ongeschikte' pauper was), maar als ik om mij heen kijk gaat iedereen vrolijk verder waar ze op de middelbare school waren gebleven..
De up-to-date basiskennis van een hoop ICT-studenten gaat al verder dan de verouderde programma's waar ze de eerste jaren mee zullen werken. Colleges puilen uit in het eerste jaar van de lui die niet precies wisten wat ze moesten studeren en daarom maar rechten/psychologie/commerciële economie/andere standaard studie gingen doen 'voor de ervaring en zodat ze erachter konden komen wat ze wél willen'.
Terwijl veel niet-westerse landen Nederlandse studenten liever niet meer willen vanwege het gebrek aan basiskennis en omdat die het liever 'voor de ervaring doen' en dus zo veel mogelijk van de tijd daar genieten dan 16 uur per dag te vlammen voor je toekomst waar studenten uit armere landen wél voor willen knokken.
Over het algemeen zijn studenten luie decadente nietsnutten met een brede kennis over bijna niks waarvan het allemaal niet meer zo hoeft als er echt gewerkt moet gaan worden.
En ik ben een domme militair ja.
Ach, dan ben je er gewoon bij met veteranendagquote:Op donderdag 20 januari 2011 19:51 schreef EllaN het volgende:
Ik kan een mini-def meet op het Malieveld wel vergeten merk ik?
Nee hoor, breng wat autobanden en een jerrycan mee dan kom ik ook!quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:51 schreef EllaN het volgende:
Ik kan een mini-def meet op het Malieveld wel vergeten merk ik?
Pff veteranen.. Voelen zich allemaal bevoorrecht, omdat ze oorlogje hebben gespeeld en vertellen sterke verhalen en hebben waarschijnlijk niet eens wat meegemaakt.quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:54 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ach, dan ben je er gewoon bij met veteranendag
Man, ik heb eens iemand daadwerkelijk zoiets horen zeggen eens op een verjaardag.quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:57 schreef EllaN het volgende:
[..]
Pff veteranen.. Voelen zich allemaal bevoorrecht, omdat ze oorlogje hebben gespeeld en vertellen sterke verhalen en hebben waarschijnlijk niet eens wat meegemaakt.
FF een correctiequote:Op donderdag 20 januari 2011 19:57 schreef EllaN het volgende:
[..]
Pff veteranen studenten.. Voelen zich allemaal bevoorrecht, omdat ze oorlogje hebben gespeeld studeerden en vertellen sterke verhalen en hebben waarschijnlijk niet eens van het echte leven wat meegemaakt.
quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:51 schreef jankaas020 het volgende:
http://gigapica.geenstijl.nl/2011/01/america_fuck_yeah.html#more
Rechtsboven in de hoek zie je de website...quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:27 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
wat is dit nu weer, een soort van mini .50 sniper?
?quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:29 schreef m.k het volgende:
@ rave: een goeie schutters positie is op het dak van het provincie huis, en het torentje van blackstone.
Jij? Een date die destructief verloopt? Neeeee!!!quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:24 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
?
En ik heb een date die destructief verloopt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |