Geeft niks, het is maar een verjaardagquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:35 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Fijnnnn![]()
Volgens mij ben ik gister niet of amper online geweest, dus ben vast vergeten je te feliciterenDus bij deze!
[ afbeelding ]
Hej, ff wat anders. Heb jij verstand van gordijnen?quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:42 schreef ElisaB het volgende:
Tombo en Ll, ik heb vanmiddag twee bestekbakjes ontvangen voor de vaatwasser ik herhaal ik heb vanmiddag twee bestekbakjes ontvangen voor de vaatwasser. Ze passen en ik ben uber-blij
Ja, heb jij verstand van gordijnen?quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:46 schreef Greys het volgende:
Ik geef net de beestjes eten (hond in de keuken, kat op de vensterbank achter in de kamer), hoor een hoop gekletter, vindt een kattenvoerbakje op de grond, de tonijn zat all over Boor, zelfs letterlijk achter zijn oren en Bink die het er van af ging likken![]()
Even een nieuw bakkie voer pakken voor het Heldere Licht...
3 lagen it is, nou ja will be, morgen de derde. Heeft jouw Klus-Wijsmeneer er ook op gewezen dat je dat spul niet goed egaal op de wand krijgt en dat het dus slim is om er nog een deklaag overheen te schilderen?quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:13 schreef ElisaB het volgende:
Mijn KlusWijs-meneer zei dat het minimaal 3 `4 lagen moesten worden. Persoonlijk zou ik me (bij verfgebrek) beperken tot dat gebied waar jouw miniatuurtje ook echt bij kan (niemand zal ooit een magneet helemaal boven bij het plafond willen plakken).
Spannend
Neequote:Op donderdag 20 januari 2011 17:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, heb jij verstand van gordijnen?
Nou, eigenlijk met of zonder vlinderplooiquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:48 schreef Greys het volgende:
[..]
NeeSerieus, mij moet je echt niets over gordijnen vragen.
Zeker hoe breed je ze moet kopen met die plooien enzo
Ja, die heb ikquote:
Lekkahquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:46 schreef Greys het volgende:
Ik geef net de beestjes eten (hond in de keuken, kat op de vensterbank achter in de kamer), hoor een hoop gekletter, vindt een kattenvoerbakje op de grond, de tonijn zat all over Boor, zelfs letterlijk achter zijn oren en Bink die het er van af ging likken![]()
Even een nieuw bakkie voer pakken voor het Heldere Licht...
Wat moet je nou met overgordijnen johquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:52 schreef Qwea het volgende:
Ja, die heb ikHet gaat om de overgordijnen.
Vitrage komt er niet voor mijn ramen
jawel joh, vitrage, paar geraniums, en een schommelstoelquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, die heb ikHet gaat om de overgordijnen.
Vitrage komt er niet voor mijn ramen
quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:54 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Wat moet je nou met overgordijnen joh
Hoezo, kom je bij me wonen dan?quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
jawel joh, vitrage, paar geraniums, en een schommelstoel
je moet vooruit denken bij het inrichten!
Overratedquote:
Het ligt volledig aan de stof of er wel of geen lood in moet aan de onderkant.quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:49 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, eigenlijk met of zonder vlinderplooi
Zusje zei met want dat hangt mooier zegt ze. Kost je wel bijna het dubbele aan stof
Ander zusje zegt bullshit. Die heeft ook zonder vlinderplooi.
Zusje 1 zegt ook dat er lood onderin moet zitten en zusje 2 zegt bullshit.
En de mevrouw van de kwantum () was het met zusje 2 eens,
Beetje baas fixt dat zelfquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
als de schommelstoel een laptophouder heeft wel ja
awwwwwwquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:57 schreef Qwea het volgende:
Ik wilde aan de muur een scherm hebben waar je muziek en films op kon uitzoeken en een apparaat wat dat dat zou streamen. Maar MM vind dat te nerdy
Rolluiken roelerenquote:
Die heb jij dus, begrijp ik?quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:00 schreef ElisaB het volgende:
Geen vlinder (zou ik zeggen) want te tuttig voor woorden
De baas HAAT rolluikenquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:59 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Rolluiken roeleren![]()
We hebben van die vitrage/glimgordijnen in de hal bij de voordeur, omdat dat anders zo'n enorm glazen vlak is. En omdat de badkamerdeur en de slaapkamerdeur daarop uitkomen en we nogal eens oversteken daar met weinig aan
Ah, als dát vlinderplooien zijn, dan heb ik gewone.quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:00 schreef ElisaB het volgende:
[ afbeelding ]
Gewone plooien, dus minimaal 1,5 de breedte
Schat, dat is een vlinderplooi.quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:00 schreef ElisaB het volgende:
[ afbeelding ]
Gewone plooien, dus minimaal 1,5 de breedte
Nopequote:
Ja, die heb ik nu ook. En volgens mij hangt da primaquote:Op donderdag 20 januari 2011 18:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah, als dát vlinderplooien zijn, dan heb ik gewone.
Hier zijn ze gewoon enkel in elk geval.
Ja dat zegt zequote:
Dat zegt ze toch ookquote:
quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja, in een kek futuristisch huis dat draait op linux
Gevoeld!quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, die heb ik nu ook. En volgens mij hangt da prima
Ga es aan je gordijnen voelen voor mezit er lood aan de onderkant in?
Da's veel handiger ja. Kun je zelf je plooien bepalen.quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:02 schreef ElisaB het volgende:
Nope
Wij hebben gordijnen met hakenband en dus hebben we de plooien zelf gemaakt
Loodband zit ook wel vaak in overgordijnen hoor; hangen ze lekker strak naar benedenquote:Op donderdag 20 januari 2011 18:03 schreef Greys het volgende:
Gevoeld!
En nee, geen lood. Stof is ook al best zwaar, dus dan is lood nergens voor nodig.
Ik dacht dat lood ook alleen in vitrage gebruikt werd?
quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:02 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Joh!
Wat ik maar bedoel: tuttig toch, of niet soms
en makkelijk met wassenquote:Op donderdag 20 januari 2011 18:03 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Da's veel handiger ja. Kun je zelf je plooien bepalen.
Wij gaan helemaal niet over Q; dat mag alleen MM (geloof ik)quote:
Moet ik dan de fuck wel of geen lood?quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:03 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Loodband zit ook wel vaak in overgordijnen hoor; hangen ze lekker strak naar beneden
23 feb de sleutel. Zometeen de badkamer bestellen en ff puntjes op de i zetten.quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:03 schreef Ynske het volgende:
wanneer gaan jullie over Q?
leuk he, al die dingen lekker nieuw enzo je eigen plekje creëren
komma toe gaat voegenquote:Op donderdag 20 januari 2011 18:04 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wij gaan helemaal niet over Q; dat mag alleen MM (geloof ik)
Wat voor gordijnen worden het? Wat voor stof?quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:04 schreef Qwea het volgende:
Moet ik dan de fuck wel of geen lood?HELP ME!
leuk! gaat snelquote:Op donderdag 20 januari 2011 18:04 schreef Qwea het volgende:
[..]
23 feb de sleutel. Zometeen de badkamer bestellen en ff puntjes op de i zetten.
badum tissssjjjquote:Op donderdag 20 januari 2011 18:16 schreef Muis006 het volgende:
[..]
En het biedt een kans om jezelf te ontplooien.
Gewoon normaal stof?quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:05 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wat voor gordijnen worden het? Wat voor stof?
Peren walnootquote:Op donderdag 20 januari 2011 18:45 schreef Ynske het volgende:
lol, k ga zometeen met een collegaatje een taart bakken, maar kan niet kiezen
Bosbessentaart
Strooptaart
Gebakken puddingtaart
Peren walnotentaart
Taart van witte chocolade, amandelen en munt
Chocolade Kersentaart
gooi eens een smaak op die jullie lekker vinden
Ze lijken me allemaal niet zo lekker, geef mij maar appelkruimelquote:Op donderdag 20 januari 2011 18:45 schreef Ynske het volgende:
Bosbessentaart
Strooptaart
Gebakken puddingtaart
Peren walnotentaart
Chocolade Kersentaart
k denk dat er maar weinigen daarvan hier zijnquote:Op donderdag 20 januari 2011 18:51 schreef Oognip het volgende:
Zijn er hier nog mensen die morgen naar de studentendemonstratie in Den Haag gaan?
Had ik twintig jaar geleden wellicht nog wel gedaanquote:Op donderdag 20 januari 2011 18:51 schreef Oognip het volgende:
Zijn er hier nog mensen die morgen naar de studentendemonstratie in Den Haag gaan?
http://www.studentendemonstratie.nl/quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:55 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Had ik twintig jaar geleden wellicht nog wel gedaan
Waar gaat de demonstratie om?
O'ja haha, had er niet aan gedacht dat hier niet zoveel studenten zittenquote:Op donderdag 20 januari 2011 18:55 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Had ik twintig jaar geleden wellicht nog wel gedaan
Waar gaat de demonstratie om?
Tsja... een beetje bezuinigen moeten we allemaal. En da's eigenlijk maar goed ookquote:Op donderdag 20 januari 2011 18:58 schreef DeZwabber het volgende:
http://www.studentendemonstratie.nl/
de bezuinigingen
Die is leukquote:Op donderdag 20 januari 2011 19:02 schreef Oognip het volgende:
Kijk hoe blij Luna blij is met haar nieuwe krabton
[ link | afbeelding ]
Pingoo en Muis zijn ook blij
[ link | afbeelding ]
Hi oma.... zijn ze in Dtsl ook aan het bezuinigen geslagen?quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:01 schreef Rewimo het volgende:
Ik moet morgen werken. En ik val niet echt meer in de doelgroep [/oma]
Ongetwijfeld. Ze zijn hier aan het bakkeleien over Harz IV (da's bijstand zeg maar).quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:03 schreef ElisaB het volgende:
HI oma.... zijn ze in Dtsl ook aan het bezuinigen geslagen?
Alsoquote:Op donderdag 20 januari 2011 19:03 schreef Rewimo het volgende:
Ongetwijfeld. Ze zijn hier aan het bakkeleien over Harz IV (da's bijstand zeg maar).
Ik kijk er graag naar. Ik ben dol op quizprogramma's. Vooral Engelse. Maar de Duitse Weekend Miljonairs is ook leuk - goed voor onze kennis van het Duits. Zeker de eerste, makkelijke vragen, die bijna altijd over taal gaanquote:Op donderdag 20 januari 2011 19:05 schreef ElisaB het volgende:
Ow, da's leukHeb geen BBC op mijn tv
Ja hoi, ik wil graag van allemaal het receptquote:Op donderdag 20 januari 2011 18:45 schreef Ynske het volgende:
Bosbessentaart
Strooptaart
Gebakken puddingtaart
Peren walnotentaart
Chocolade Kersentaart
Meisje luisterrrrrrrrrquote:
Nee dank je, ik ben 15 jaar geleden geweest. En toen liep het gigantisch uit de hand.quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:51 schreef Oognip het volgende:
Hoe is het met jou vandaag?quote:
Beterquote:
Oh wat leuk! Hij is mooi!quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:02 schreef Oognip het volgende:
Kijk hoe blij Luna blij is met haar nieuwe krabton
[ link | afbeelding ]
Pingoo en Muis zijn ook blij
[ link | afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iemand nog koffie
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:20 schreef ElisaB het volgende:
Niet lezen als je een tere ziel hebt of momenteel enigszins gevoelig bentIk zou d'r ook van gaan dampen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iemand nog koffieWaaat een gedoe zeg! Maar dan ben je er nu wel vanaf. (heftige keuze trouwens, al die tijd voor noppes gewerkt!
).
Familie dinertjes zullen de komende tijd wel wat.... gespannen zijn denk ik?Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Die op 8 mei 1993 toevallig? Ik was daar ook bij, voordat de demonstratie begon was ik nog even de stad ingelopen, vond de sfeer zo bedreigend (al veel ME in volledige uitrusting op de been, op hoeken en in stegen) dat ik niet naar de daadwerkelijke demo geweest ben, terecht bleek later. De ME was duidelijk uit op een middagje rossenquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee dank je, ik ben 15 jaar geleden geweest. En toen liep het gigantisch uit de hand.
ME over de rooie, waterkanonnen etc... brrr....
quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:20 schreef ElisaB het volgende:
Niet lezen als je een tere ziel hebt of momenteel enigszins gevoelig bentJemig EliesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iemand nog koffie![]()
Dat is een behoorlijke klote afsluiting![]()
Enige kans dat het alsnog een beetje netjes word afgesloten als de gemoederen wat bedaard zijn?JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
Het is heel eng wat geld met mensen kan doenquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:24 schreef Loveless85 het volgende:
Ow wow Elies, wat een ongelofelijke naaistreek. En jij bent ook weer veeeel te goed dat je het dan maar 'zo laat' tbhMaar aan de andere kant wel gelijk dat je er geen 'ruzie' om gaat maken (als je die niet nu al hebt.
Maar serieus, wat geld toch met sommige mensen doet
Oh bah, daar heb ik ook niet zo'n zin inquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee dank je, ik ben 15 jaar geleden geweest. En toen liep het gigantisch uit de hand.
ME over de rooie, waterkanonnen etc... brrr....
Dat zou hem heel goed kunnen zijn ja. Hij is de geschiedenisboeken ingegaan als de demonstratie waar de politie veel te zwaar op inzette. Ik was die met dat spandoek.quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:22 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Die op 8 mei 1993 toevallig? Ik was daar ook bij, voordat de demonstratie begon was ik nog even de stad ingelopen, vond de sfeer zo bedreigend (al veel ME in volledige uitrusting op de been, op hoeken en in stegen) dat ik niet naar de daadwerkelijke demo geweest ben, terecht bleek later. De ME was duidelijk uit op een middagje rossen![]()
NB. ben ik de enige bij wie de PI's niet werken?
Studenten -> overheid -> bezuinigingen.quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:26 schreef Oognip het volgende:
[..]
Oh bah, daar heb ik ook niet zo'n zin inWaar was die demonstratie toen voor dan?
Zoals gebruikelijkquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Studenten -> overheid -> bezuinigingen.
Ongeveer ¤175k aan details. I rest my case.quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:28 schreef Barbaaf het volgende:
Elies. Dat zou ik toch niet zo over m'n kant laten gaan (maar ik weet antuurlijk niet alle details
)
Kolere!quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:30 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ongeveer ¤175k aan details. I rest my case.
En het gaat niet eens om geld. Het gaat om godallejezusfuckingkolere een beetje waardering voor 4,5 jaar 60 uur per week topsport naast mijn andere werkzaamheden.quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:26 schreef senesta het volgende:
Het is heel eng wat geld met mensen kan doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:32 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En het gaat niet eens om geld. Het gaat om godallejezusfuckingkolere een beetje waardering voor 4,5 jaar 60 uur per week topsport naast mijn andere werkzaamheden.*knuf*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het zou raar zijn als je er niet van ging janken.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
[..]
En het gaat niet eens om geld. Het gaat om godallejezusfuckingkolere een beetje waardering voor 4,5 jaar 60 uur per week topsport naast mijn andere werkzaamheden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Sorry dat ik het zeg; maar je bent écht te lief. Ik zou er serieus een advocaat op zetten. Familie of niet... Hier krijg je later spijt van, al is het niet eens om het financiele.
Zeker weten ja.quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
![]()
Sorry dat ik het zeg; maar je bent écht te lief. Ik zou er serieus een advocaat op zetten. Familie of niet... Hier krijg je later spijt van, al is het niet eens om het financiele.
Ik wil niet weten wat ze ervan vinden, want ik wil niet dat ze er wakker van gaan liggen. En dat is - ben ik bang - de belangrijkste reden dat ik er géén advocaat op zet.quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:36 schreef oh-oh het volgende:
Zeker weten ja.
En jullie ouders, wat vinden die dr van?
[..]
En het gaat niet eens om geld. Het gaat om godallejezusfuckingkolere een beetje waardering voor 4,5 jaar 60 uur per week topsport naast mijn andere werkzaamheden.Je bent gewoon een veel te grote lieverdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En hij komt zichzelf nog wel tegen, die dingen komen echt wel terug, karma en zo.
*knuffel*JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
Kan me goed voorstellen dat je je zo geschoffeerd voelt. Kan me ook wel voorstellen dat je je ouders er buiten wil laten, maar die merken natuurlijk ook wel de spanning tussen jou en je broer.quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:39 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik wil niet weten wat ze ervan vinden, want ik wil niet dat ze er wakker van gaan liggen. En dat is - ben ik bang - de belangrijkste reden dat ik er géén advocaat op zet.
Ik heb me echt in jaren niet zo geschoffeerd gevoeld.
Ik ben het wel met Ll eens. Als je nu niks ermee doet krijg je later spijt. En je ouders gaan hoe dan ook merken dat het niet botert tussen jullie tweetjes. Lief dat je hen dat wil besparen maar het lijkt mij heel erg moeilijk, zo niet onmogelijk. Je hoeft ze natuurlijk ook niet te vragen om partij te kiezen, het conflict ligt tussen jou en broer'lief'quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:39 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik wil niet weten wat ze ervan vinden, want ik wil niet dat ze er wakker van gaan liggen. En dat is - ben ik bang - de belangrijkste reden dat ik er géén advocaat op zet.
Ik heb me echt in jaren niet zo geschoffeerd gevoeld.
Ow, maar ik ga het ze wel vertellen hoor. Want ze moeten wel weten waarom ik niet te enthousiast zal zijn als de toko een succes te vieren heeft, of er weer iemand een nieuwe auto heeft.quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:41 schreef Loveless85 het volgende:
Maar je ouders merken toch ook wel als het niet botert meer tussen jou en je broer? Het zijn je ouders, die hebben dat heus door Eliesje![]()
En wellicht als ze er ooit niet meer zijn (of er toch achterkomen) krijg je eeuwig spijt dat je je zo hebt laten dumpen, want dit verdien je niet. En het is heel nobel dat je 'wijste' wil zijn en weg wil lopen van de ruzie, maar ik denk (persoonlijk) dat je er dan ooit echt nog heel veel spijt van gaat krijgen. Wat je al zegt; misschien (vast) niet om het geld, maar om de erkenning en de manier waarop
De persoonskenmerken zijn gewoon wat oneerlijk verdeeld tussen onsquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:50 schreef oh-oh het volgende:
Ik denk dat je broer je goed kent en daar lekker makkelijk misbruik van maakt
Ik heb net groenten bij je gekocht.quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:01 schreef ElisaB het volgende:
Zitten jullie nu allemaal te PM-menOf zijn jullie met de pet rond
Heb je die jaren uberhaupt wel gewoon salaris ontvangen of kreeg je in aandelen betaald (als ik het weg moet halen zeg het even)?quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:01 schreef ElisaB het volgende:
Zitten jullie nu allemaal te PM-menOf zijn jullie met de pet rond
Ik heb salaris ontvangen, maar 'gewoon' was het niet. Het was symbolisch en zou op een later moment rechtgetrokken worden. Dat rechttrekken had ik willen beperken tot 30% (met terugwerkende kracht en alleen over de afgelopen 3 jaar), maar daar is hij niet mee akkoord.quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:09 schreef Ml-etje het volgende:
Heb je die jaren uberhaupt wel gewoon salaris ontvangen of kreeg je in aandelen betaald (als ik het weg moet halen zeg het even)?
We agreequote:Verder vind ik het een naaistreek
Die broer van jou heeft gewoon geluk met je want als je je poot stijf had gehouden of aan iemand ander had verkocht was hij verder van huis geweest.quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:17 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb salaris ontvangen, maar 'gewoon' was het niet. Het was symbolisch en zou op een later moment rechtgetrokken worden. Dat rechttrekken had ik willen beperken tot 30% (met terugwerkende kracht en alleen over de afgelopen 3 jaar), maar daar is hij niet mee akkoord.
[..]
We agree
En dat staat nergens op papier? Of heb je nu geen zin/energie meer om hem eraan te houden?quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:17 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb salaris ontvangen, maar 'gewoon' was het niet. Het was symbolisch en zou op een later moment rechtgetrokken worden. Dat rechttrekken had ik willen beperken tot 30% (met terugwerkende kracht en alleen over de afgelopen 3 jaar), maar daar is hij niet mee akkoord.
Je zal zien dat de aandelen snel minder waard worden nu Elies er niet meer werktquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En dat staat nergens op papier? Of heb je nu geen zin/energie meer om hem eraan te houden?
Op zulke momenten hoop ik dat karma bestaat.
Inderdaad, ff douchenquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En dat staat nergens op papier? Of heb je nu geen zin/energie meer om hem eraan te houden?
Ga ik zo ook es doen.quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:22 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Inderdaad, ff douchenmeur naar de wok.
Jakkiequote:Op donderdag 20 januari 2011 21:25 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ga ik zo ook es doen.
Ik geloof dat ik na gisteren toch beetje ziekjes ben geworden, maar dat laatste dagje moet ik nog ff door zien te komen.
Dus zo een heeeeete douche en weer akelig vroeg op bed met een weekvoorraad ibuprofen en paracetamol
Nog even doorbijten en hopen dat het niet doorzet dus!quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:25 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ga ik zo ook es doen.
Ik geloof dat ik na gisteren toch beetje ziekjes ben geworden, maar dat laatste dagje moet ik nog ff door zien te komen.
Dus zo een heeeeete douche en weer akelig vroeg op bed met een weekvoorraad ibuprofen en paracetamol
Kan het enerzijds wel begrijpen dat je geen trek hebt in bonje. Anderzijds zou je het door een derde kunnen laten afhandelen om er zelf minder bij betrokken te zijn.quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:43 schreef Loveless85 het volgende:
Nog een kus voor Elies, en nogmaals.... je bent té goed (of te slap, hoe je het noemen wil).
Maar je moet doen wat JIJ goed vind, maar hou er wel rekening mee dat je dit niet terug kan draaien. Als jij nu ergens een krabbel onder zet, en je hebt over 1, 2 of 10 jaar spijt, dan is het gewoon dikke doei ff lullig gezegd.
En aan de ene kant vind ik het heel bewonderingswaardig dat je de wijste ben en niet in een conflict wil raken, maar aan de andere kant is het heeeeeeeeeel makkelijk voor je broer (en miss een beetje naief van jou).
Zo, wie vond Phil Collins hier ook alweer kut?
Ja, maar het doet pijn om dat te moeten erkennen. Je hebt wel gelijkquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:18 schreef oh-oh het volgende:
Maar dan was je al die tijd al stapelmeshogge
Ik ga gewoon weer doen wat ik altijd al deed (zal je een PM sturen)quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:19 schreef Ml-etje het volgende:
Maar je kunt je nu wel met schone lei richten op je eigen dingen(als je nog eens wilt pm-en wat je gaat doen? ben wel nieuwsgierig
).
Nee, het staat (uietaard) niet op papier. Ik wilde hem er (voor 30% dus) aan houden, maar hij vindt het simpelweg niet nodig.quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:21 schreef Cat22 het volgende:
Het zou nog wel eens zo kunnen zijnquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:22 schreef Barbaaf het volgende:
Je zal zien dat de aandelen snel minder waard worden nu Elies er niet meer werkt
Japs, stapelmesjogge.quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:47 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee, het staat (uietaard) niet op papier. Ik wilde hem er (voor 30% dus) aan houden, maar hij vindt het simpelweg niet nodig.
Er zijn verschillende dingen aan de hand waar ik het hier niet over wil hebben (geen persoonlijke dingen, want die mogen jullie best weten, maar juridische shit). Maar weken / maanden van strijd, daar hebben we simpelweg de tijd niet voor. Bovendien is van een kale kip niet te plukken. Als ik me er nu bij neerleg, heb ik zonder strijd met een jaar of 5 de helft nog terug. De meerwaarde, mijn verdienste, dat waar ik verder nog recht op heb zou pas daarna aan de beurt komen. En een mens wordt een zuurpruim als hij jaren om iets blijft strijden.quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:43 schreef Loveless85 het volgende:
Nog een kus voor Elies, en nogmaals.... je bent té goed (of te slap, hoe je het noemen wil).
Maar je moet doen wat JIJ goed vind, maar hou er wel rekening mee dat je dit niet terug kan draaien. Als jij nu ergens een krabbel onder zet, en je hebt over 1, 2 of 10 jaar spijt, dan is het gewoon dikke doei ff lullig gezegd.
En aan de ene kant vind ik het heel bewonderingswaardig dat je de wijste ben en niet in een conflict wil raken, maar aan de andere kant is het heeeeeeeeeel makkelijk voor je broer (en miss een beetje naief van jou).
Ik niet; vind 'm wel leuk. Waarschijnlijk oh-ohquote:Zo, wie vond Phil Collins hier ook alweer kut?
quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:01 schreef asfalthooligan het volgende:
Inderdaad heb elies 1 x meegemaakt maar wat een lief goed topwijf heb me echt blauw gelachen met haar en weet ook gewoon dat ze dit niet verdient
om maar even te denken dat dit je broer zijn bedrijf is deze opsteker
Ik snap je (denk ik, voor zover dat voor een buitenstaander mogelijk is) wel, en het was ook zeker geen aanval richting jou hoor, dus voel je niet verplicht tekst en uitleg te geven. Ik hoop gewoon dat je er uit komt op een manier waar JIJ je fijn bij voelt. Nu en laterquote:Op donderdag 20 januari 2011 21:58 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Er zijn verschillende dingen aan de hand waar ik het hier gewoon niet over wil hebben (geen persoonlik dingen, want die mogen jullie best weten, maar juridische shit). Maar weken / maanden van strijd, daar hebben we simpelweg de tijd niet voor. Bovendien is van een kale kip niet te plukken. Als ik me er nu bij neerleg, heb ik zonder strijd met een jaar of 5 de helft nog terug. De meerwaarde, mijn verdienste, dat waar ik verder nog recht op heb zou pas daarna aan de beurt komen. En een mens wordt een zuurpruim als hij jaren om iets blijft strijden.
Het geld zit me niet echt dwars. Dat is jammer, maar het is geld uit het verleden. Morgen verdien ik gewoon weer het geld wat ik overmorgen nodig heb.
[..]
Ik niet; vind 'm wel leuk. Waarschijnlijk oh-oh
Ik voel me ook niet aangevallen hoorquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:02 schreef Loveless85 het volgende:
Ik snap je (denk ik, voor zover dat voor een buitenstaander mogelijk is) wel, en het was ook zeker geen aanval richting jou hoor, dus voel je niet verplicht tekst en uitleg te geven. Ik hoop gewoon dat je er uit komt op een manier waar JIJ je fijn bij voelt. Nu en later
Probeer gewoon de balans vinden tussen 'waar je recht op hebt' en wat gewoon een 'goede afronding' is, voor zover nog mogelijkquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:05 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik voel me ook niet aangevallen hoorEn ik zou de eerste zijn om op de barricade te gaan staan als ik het van een ander hoorde. Maar het is gewoon een beetje gecompliceerd. Én ik ben waarschijnlijk ook een beetje naief. Vooral gewéést
Dat is blijkbaar voor mij deze weg, want ik heb er al weer vrede mee. Oprecht. Want zo niet, dan liep ik hier nog te brullen en een hoge bloeddruk te hebbenquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:06 schreef Loveless85 het volgende:
Probeer gewoon de balans vinden tussen 'waar je recht op hebt' en wat gewoon een 'goede afronding' is, voor zover nog mogelijk
Reken er maar niet op. Echt nietquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:17 schreef Rewimo het volgende:
Misschien komt ie nog tot inkeer en het besef dat hij je zo wel erg tekort doet. Ik zou zoiets voor mezelf niet kunnen rechtvaardigen.
Waar is al zijn fatsoen gebleven dan? Of hebben je ouders er dat alleen bij jou ingebakken? Ik kan het me niet eens voorstellen dat ik m'n eigen broer/zus zo zou benadelenquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:18 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Reken er maar niet op. Echt niet
Ik vraag me af hoe hij dat voor zich ziet dan. Wel gewoon op verjaardagen gezellig doen en zo?quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:18 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Reken er maar niet op. Echt niet
Mensen kunnen voor zichzelf een hoop wat krom is weer recht redeneren hoor.quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:21 schreef Bamba het volgende:
[..]
Waar is al zijn fatsoen gebleven dan? Of hebben je ouders er dat alleen bij jou ingebakken? Ik kan het me niet eens voorstellen dat ik m'n eigen broer/zus zo zou benadelen
Daar ben ik beter mee bedeeldquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:21 schreef Bamba het volgende:
Waar is al zijn fatsoen gebleven dan? Of hebben je ouders er dat alleen bij jou ingebakken? Ik kan het me niet eens voorstellen dat ik m'n eigen broer/zus zo zou benadelen
Hij heeft dat idee inderdaad niet. En op verjaardagen is er weinig aan de hand; ik kwam al niet op de zijne (want hij viert het niet) en hij niet op de mijne (want ik vier het niet) en de verjaardagen van de rest van de familie voeren we eigenlijk ook nietquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:21 schreef senesta het volgende:
Ik vraag me af hoe hij dat voor zich ziet dan. Wel gewoon op verjaardagen gezellig doen en zo?
Hij heeft helemaal niet het idee dat hij onredelijk is?
Je kunt het naïef noemen. Maar is het ook niet dat je er gewoon vanuit gaat dat een ander jou geen naaistreek levert als je met elkaar iets afspreekt? Omdat je dat zelf ook niet zou doen? Vind ik veel beter klinken dan 'naïef'.quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:05 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik voel me ook niet aangevallen hoorEn ik zou de eerste zijn om op de barricade te gaan staan als ik het van een ander hoorde. Maar het is gewoon een beetje gecompliceerd. Én ik ben waarschijnlijk ook een beetje naief. Vooral gewéést
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Klitje dat je d'r bent.quote:
quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:26 schreef Cat22 het volgende:
Je kunt het naïef noemen. Maar is het ook niet dat je er gewoon vanuit gaat dat een ander jou geen naaistreek levert als je met elkaar iets afspreekt? Omdat je dat zelf ook niet zou doen? Vind ik veel beter klinken dan 'naïef'.Wilt ge niet wat u geschiedt, doe dat ook een ander niet. Ja, redelijk naief. Maar ik ben er eigenlijk inderdaad vanuit gegaan dat het netjes en fatsoenlijk zou blijven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Dat blijkt hier idd wel weer. Ik denk dat we maar heel blij moeten zijn dat we het onszelf in ieder geval niet voor kunnen stellen om iemand zo te naaien voor geldquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:23 schreef senesta het volgende:
[..]
Mensen kunnen voor zichzelf een hoop wat krom is weer recht redeneren hoor.
Je mag 'm komen opnemen heurquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:36 schreef Ingetje79 het volgende:
Zooo, lekker lang nutteloos onder de douche gestaan, heerlijk![]()
En nog ffvoor de prachtige bloeddruk van Elies!
![]()
Ik duim met je meequote:Op donderdag 20 januari 2011 22:32 schreef Bamba het volgende:
Dat blijkt hier idd wel weer. Ik denk dat we maar heel blij moeten zijn dat we het onszelf in ieder geval niet voor kunnen stellen om iemand zo te naaien voor geld![]()
Elies, ik vind het echt zo ontzettend kut voor je. Juist voor jou, die voor iedereen klaarstaatDat karma je broer maar heel snel mag vinden
Lekker swingenquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:50 schreef Loveless85 het volgende:
Vanaf hier ongeveer;
[SC] #229 Bloedtoppers gaan lekker op asteroïden
quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:42 schreef Greys het volgende:
Elies, wat een ontzéttende kutsituatie![]()
Ik ben gewoon pisnijdig op je broer, ook al ken ik hem niet.
Snap niet dat hij denkt dat dit een normale gang van zaken is
Sterkte
Ik duik achter Ing aan
[..]
En het gaat niet eens om geld. Het gaat om godallejezusfuckingkolere een beetje waardering voor 4,5 jaar 60 uur per week topsport naast mijn andere werkzaamheden.GVD Elies, (dit is Strega) Maar van zowel mij en Pagan gvd, gvd. Dit voelt dan echt enorm kloten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een hufter. (Doet me helaas denken aan mijn vader en z'n broers vroeger, waarbij mijn vader als oudste zoon de lul was)
Wat rot ook voor je ouders. En laat die K*zak driewerf in de shit zakken!
Dikke kus van hier,De deur staat hier open als je eens lekker wilt gal spugen, en anders ook natuurlijk.
Pagan en Strega
Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
Wat anderen ook doen, bij jezelf blijven. Ik denk dat je het juiste gedaan hebt.quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:31 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wilt ge niet wat u geschiedt, doe dat ook een ander niet. Ja, redelijk naief. Maar ik ben er eigenlijk inderdaad vanuit gegaan dat het netjes en fatsoenlijk zou blijven.
En waarom is ie daar niet mee akkoord?quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:17 schreef ElisaB het volgende:
[..]
[..]
We agree
Ik zag vandeweek een supertof huurhuisje in Groesbeek. Bossen achter het huis en zo. Ik dacht: jesus fuck! Wat doe ik hier?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 08:54 schreef Rewimo het volgende:
Ik niet![]()
Ga zo maar weer eens richting Arnhem. En na het werk maar even naar Kruidvat
Goedemorgen Muisquote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:41 schreef Muis006 het volgende:
Ik heb geen hekel aan Phil Collins, Rowwen Heze is magnifiek en foute jaren '90 muziek kan ik wel waarderen, maar ik denk niet al te positief over de broer van Elies
quote:
Ga ik doen, maar vind wel beetje engquote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:49 schreef nokwanda het volgende:
@oognip, dan kun je live verslag doen. Succes.
@Tombo, nog een weekje
Nou... Groesbeek... daar wil je denk ik ook niet echt wonenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:09 schreef nokwanda het volgende:
Ik zag vandeweek een supertof huurhuisje in Groesbeek. Bossen achter het huis en zo. Ik dacht: jesus fuck! Wat doe ik hier?
Jamaar druk en kan echt niet en zoquote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:52 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb geen zin om mn jarige moeder te bellen. Die gaat geheid jammeren dat het zo jammer is dat ik niet kom of zo
Tisser popje?quote:
Ja, soms weet je wel es wat hequote:
Ja, zijn ze ver genoeg uit de buurtquote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:34 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Tisser popje?
Ik hoor net van mn broertje dat mn ouders in Utreg zijn bij mn zus en mn jarige nichtje, dus ik zal daar es bellen![]()
Psies, das keiveiligquote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja, zijn ze ver genoeg uit de buurt
Ja die heeft zelf nooit een bad gehad, dies blij met twee dochters met badquote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:42 schreef Loveless85 het volgende:
Hehe je moeder is ook geniaal dat die daar gewoon ff lekker in bad kruipt
Die wilde ff een rustig avondje?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja die heeft zelf nooit een bad gehad, dies blij met twee dochters met bad![]()
Maar mn vader heeft dr gisteravond al die kant op geschopt
Echt gokken voor geld?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die wilde ff een rustig avondje?
Ik ga gokken op de VOH uitslag
Ja, voor geld. Ze hebben volgens mij de odds niet zo handig ingeschat, dus wie weet is er wat te verdienenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Echt gokken voor geld?
Mn pa moet vandaag nog werken , hij zal t vrouwke vanavond wel gaan halen denk ik.
Of niet als ie slim is
Succes, toen ik vanochtend op CS liep stond de politie er al weer, zou me niets verbazen als de boel weer uit de hand loopt, de overheid begint zich al in te dekken: Den Haag vreest verstoring studentenprotestquote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:33 schreef Oognip het volgende:
Goedemorgen
Ik ga zo naar de demonstratie in Den Haag, hopelijk kom ik heelhuids terug
Feli met je moeder en je nichtjequote:
Thnxquote:
Mwah de odd is 1,15 voor Ben, 3,50 voor Pearl (die dus eigenlijk in een hoop polls als laatste gezien wordt), 8,50 voor Kim (die wel als runnerup gezien wordt), en 10,00 voor Leoniequote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:57 schreef oh-oh het volgende:
Wss alleen als Ben niet wint toch?
Mij boeit het helemaal niet meer, ik denk dat ik lekker ga liggen, en dan zal ik wel snel in slaap vallen, als Greys vanavond niet meekijkt is dr toch online niet veel aan met the Voice
quote:Voice of Holland Winnaar
Wie zal er winnen?
Weddenschappen geplaatst na een publieke aankondiging worden ongeldig verklaard.
Je weddenschap: Enkelvoudig, de Boer, Kim
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mwah de odd is 1,15 voor Ben, 3,50 voor Pearl (die dus eigenlijk in een hoop polls als laatste gezien wordt), 8,50 voor Kim (die wel als runnerup gezien wordt), en 10,00 voor Leonie
Ja daarom is die odd zo hoog natuurlijk, omdat de kans het kleinste is dat ze wintquote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Echt?
Leonie, de saaiste van het stel
Ja als ze wintquote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja daarom is die odd zo hoog natuurlijk, omdat de kans het kleinste is dat ze wint
Dus als je er een tientje op zet en ze wint, heb je zo 100 euri
Ja never gonna happen, maar ik vind die 8,50 odd van Kim wel een gokje waardquote:
Jeminee, wildebrasquote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja never gonna happen, maar ik vind die 8,50 odd van Kim wel een gokje waarddie schat ik iig hoger in dan Pearl, dus daar 5 euro op gezet.
Livin on the edge enzo
Ah, wat heeft ze voor koffiekleurig kindje geworpen?quote:
OMGquote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:24 schreef oh-oh het volgende:
Doutzen Kroes is vanochtend rond 07:30 uur in het AMC in Amsterdam bevallen van een zoontje. Het jongetje weegt bijna acht pond krijgt de naam Phyllon.
Typische naam weer ieg
Hejje een bad? Dan heb je goed verbouwd!quote:
Ergens had ik van Doutzen echt stiekem wel beter verwacht, maar helaaschquote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:26 schreef Loveless85 het volgende:
Phyllon
Nou die kan z'n lol op bij de gym als de leraar vraagt wie even de phyllonen neer wil zetten om een route uit te stippelen
De eerste foto is ook al gepubliceerd.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:24 schreef oh-oh het volgende:
Doutzen Kroes is vanochtend rond 07:30 uur in het AMC in Amsterdam bevallen van een zoontje. Het jongetje weegt bijna acht pond krijgt de naam Phyllon.
Typische naam weer ieg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Jij steelt mijn garpje.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:26 schreef Loveless85 het volgende:
Phyllon
Nou die kan z'n lol op bij de gym als de leraar vraagt wie even de phyllonen neer wil zetten om een route uit te stippelen
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:26 schreef Cat22 het volgende:
[..]
De eerste foto is ook al gepublieceerd.
Verkeerde kleur jonguh!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
Als ze zo jong zijn kleuren ze vast nog bij.quote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als ze zo jong zijn kleuren ze vast nog bij.
Je moet mij niet zo bang makenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:01 schreef Barbaaf het volgende:
Mogge
[..]
Succes, toen ik vanochtend op CS liep stond de politie er al weer, zou me niets verbazen als de boel weer uit de hand loopt, de overheid begint zich al in te dekken: Den Haag vreest verstoring studentenprotest
Dr is geen makkelijker slachtoffer, laat m lekkerquote:
En daarna troosten natuurlijkquote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dr is geen makkelijker slachtoffer, laat m lekker
Haha dat is waar, ik ben heel snel bang te krijgenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dr is geen makkelijker slachtoffer, laat m lekker
Ik denk dat wij geen vriendjes meer kunnen blijvenquote:
quote:
*F5t*quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:56 schreef Loveless85 het volgende:
Het is nu natuurlijk wel wachten op de stress-posts 'KUTArtikel X online besteld bij Bedrijf Y en het is er nog niet en we willen morgen klussen. Stress
'
Ze zullen die gleuf puur en alleen gegraven hebben om jou te kloten, stelletje eikelsquote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:55 schreef asfalthooligan het volgende:
gloeiende wil ik de scooter weer ophalen hebben een stel van die empatec gevallen de enigste toegang geblokeerd doormiddel van een sleuf van 1 m diep
stelletje eikels
Kan hem alleen achter kwijt
Da's een hele blije mevrouw op de afzuigdoos.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Afzuig installatie voor den douche.
Gefeli trouwens
Mijn katten kijken niet op of om dus het zal vast spelen zijn.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:04 schreef oh-oh het volgende:
Ik filmde gisteren es voor de grap hoe achterlijk Sjon tegen Karel doet als ik thuis kom, elke dag.
Volgens mij is het echt spelen![]()
Nou zo klinkt de gemiddelde hond niet hoor, ik zou voor minder de exorcist bellen eigenlijkquote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Mijn katten kijken niet op of om dus het zal vast spelen zijn.
Honden.
Sensatiezoeker!quote:
Catscan says nooooooo.....quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou zo klinkt de gemiddelde hond niet hoor, ik zou voor minder de exorcist bellen eigenlijk
Dat is gewoon warm eten tussen de middagquote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:11 schreef Cat22 het volgende:
Ik ga vandaag uitgebreid lunsen. Nu een groentesoepje en de kiprollade staat al in de oven.Bloemkool erbij en aardappeltjes en als toetje tiramisu. ONOMNOMNOM!
Warm eten.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:12 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat is gewoon warm eten tussen de middag![]()
Ik verheug me op mn lijnzaaddesembrood en de basilicumknoflookkaas
op de pony visvoer halen?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:25 schreef asfalthooligan het volgende:
Zo gaat even douchen de pony ophalen en 7 km rijden voor visvoer
Waar?quote:
volgende week deadlines, daarna ben ik weer volop aanwezigquote:
dankjequote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:29 schreef oh-oh het volgende:
Pauze![]()
Zwub, je gaat vanavond je meisje zien he, veel plezier
de 1 benzine en de visvoer voor mijn guppysquote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
geen van beide lust visvoer hoor
Wij hebben net een scooter gekocht, eentje voor voorlopig. In de toekomst wil ik toch liever een snorscooter. Geen helmquote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:32 schreef asfalthooligan het volgende:
Langzaam de scooter weer op speurders zetten ben ik hem in juny ong weer kwijt
Dan kan ik gelijk om met wat anders voorkomt vaak dat ik teveel onkosten krijg .
Neequote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:56 schreef Loveless85 het volgende:
Het is nu natuurlijk wel wachten op de stress-posts 'KUTArtikel X online besteld bij Bedrijf Y en het is er nog niet en we willen morgen klussen. Stress
'
Ik plaag je maarquote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
NeeWamt die ithobox die bestel ik RUIM van te voren. En die hoeft pas op het laatst geinstalleerd te worden. Trust me, ik ga heus eerst wel bellen met dat bedrijf
Gaat er dan genueckt worden?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
volgende week deadlines, daarna ben ik weer volop aanwezig![]()
en vanaaf verjaardag, en volgende week weer uit met steigermeisje
Fixedquote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
volgende week deadlines, daarna ben ik weer volop aanwezig
en vanaaf verjaardag, en volgende week weer uit met steigermeisje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |