Geeft niks, het is maar een verjaardagquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:35 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Fijnnnn![]()
Volgens mij ben ik gister niet of amper online geweest, dus ben vast vergeten je te feliciterenDus bij deze!
[ afbeelding ]
Hej, ff wat anders. Heb jij verstand van gordijnen?quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:42 schreef ElisaB het volgende:
Tombo en Ll, ik heb vanmiddag twee bestekbakjes ontvangen voor de vaatwasser ik herhaal ik heb vanmiddag twee bestekbakjes ontvangen voor de vaatwasser. Ze passen en ik ben uber-blij
Ja, heb jij verstand van gordijnen?quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:46 schreef Greys het volgende:
Ik geef net de beestjes eten (hond in de keuken, kat op de vensterbank achter in de kamer), hoor een hoop gekletter, vindt een kattenvoerbakje op de grond, de tonijn zat all over Boor, zelfs letterlijk achter zijn oren en Bink die het er van af ging likken![]()
Even een nieuw bakkie voer pakken voor het Heldere Licht...
3 lagen it is, nou ja will be, morgen de derde. Heeft jouw Klus-Wijsmeneer er ook op gewezen dat je dat spul niet goed egaal op de wand krijgt en dat het dus slim is om er nog een deklaag overheen te schilderen?quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:13 schreef ElisaB het volgende:
Mijn KlusWijs-meneer zei dat het minimaal 3 `4 lagen moesten worden. Persoonlijk zou ik me (bij verfgebrek) beperken tot dat gebied waar jouw miniatuurtje ook echt bij kan (niemand zal ooit een magneet helemaal boven bij het plafond willen plakken).
Spannend
Neequote:Op donderdag 20 januari 2011 17:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, heb jij verstand van gordijnen?
Nou, eigenlijk met of zonder vlinderplooiquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:48 schreef Greys het volgende:
[..]
NeeSerieus, mij moet je echt niets over gordijnen vragen.
Zeker hoe breed je ze moet kopen met die plooien enzo
Ja, die heb ikquote:
Lekkahquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:46 schreef Greys het volgende:
Ik geef net de beestjes eten (hond in de keuken, kat op de vensterbank achter in de kamer), hoor een hoop gekletter, vindt een kattenvoerbakje op de grond, de tonijn zat all over Boor, zelfs letterlijk achter zijn oren en Bink die het er van af ging likken![]()
Even een nieuw bakkie voer pakken voor het Heldere Licht...
Wat moet je nou met overgordijnen johquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:52 schreef Qwea het volgende:
Ja, die heb ikHet gaat om de overgordijnen.
Vitrage komt er niet voor mijn ramen
jawel joh, vitrage, paar geraniums, en een schommelstoelquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, die heb ikHet gaat om de overgordijnen.
Vitrage komt er niet voor mijn ramen
quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:54 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Wat moet je nou met overgordijnen joh
Hoezo, kom je bij me wonen dan?quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
jawel joh, vitrage, paar geraniums, en een schommelstoel
je moet vooruit denken bij het inrichten!
Overratedquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |