Geeft niks, het is maar een verjaardagquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:35 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Fijnnnn![]()
Volgens mij ben ik gister niet of amper online geweest, dus ben vast vergeten je te feliciterenDus bij deze!
[ afbeelding ]
Hej, ff wat anders. Heb jij verstand van gordijnen?quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:42 schreef ElisaB het volgende:
Tombo en Ll, ik heb vanmiddag twee bestekbakjes ontvangen voor de vaatwasser ik herhaal ik heb vanmiddag twee bestekbakjes ontvangen voor de vaatwasser. Ze passen en ik ben uber-blij
Ja, heb jij verstand van gordijnen?quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:46 schreef Greys het volgende:
Ik geef net de beestjes eten (hond in de keuken, kat op de vensterbank achter in de kamer), hoor een hoop gekletter, vindt een kattenvoerbakje op de grond, de tonijn zat all over Boor, zelfs letterlijk achter zijn oren en Bink die het er van af ging likken![]()
Even een nieuw bakkie voer pakken voor het Heldere Licht...
3 lagen it is, nou ja will be, morgen de derde. Heeft jouw Klus-Wijsmeneer er ook op gewezen dat je dat spul niet goed egaal op de wand krijgt en dat het dus slim is om er nog een deklaag overheen te schilderen?quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:13 schreef ElisaB het volgende:
Mijn KlusWijs-meneer zei dat het minimaal 3 `4 lagen moesten worden. Persoonlijk zou ik me (bij verfgebrek) beperken tot dat gebied waar jouw miniatuurtje ook echt bij kan (niemand zal ooit een magneet helemaal boven bij het plafond willen plakken).
Spannend
Neequote:Op donderdag 20 januari 2011 17:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, heb jij verstand van gordijnen?
Nou, eigenlijk met of zonder vlinderplooiquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:48 schreef Greys het volgende:
[..]
NeeSerieus, mij moet je echt niets over gordijnen vragen.
Zeker hoe breed je ze moet kopen met die plooien enzo
Ja, die heb ikquote:
Lekkahquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:46 schreef Greys het volgende:
Ik geef net de beestjes eten (hond in de keuken, kat op de vensterbank achter in de kamer), hoor een hoop gekletter, vindt een kattenvoerbakje op de grond, de tonijn zat all over Boor, zelfs letterlijk achter zijn oren en Bink die het er van af ging likken![]()
Even een nieuw bakkie voer pakken voor het Heldere Licht...
Wat moet je nou met overgordijnen johquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:52 schreef Qwea het volgende:
Ja, die heb ikHet gaat om de overgordijnen.
Vitrage komt er niet voor mijn ramen
jawel joh, vitrage, paar geraniums, en een schommelstoelquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, die heb ikHet gaat om de overgordijnen.
Vitrage komt er niet voor mijn ramen
quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:54 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Wat moet je nou met overgordijnen joh
Hoezo, kom je bij me wonen dan?quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
jawel joh, vitrage, paar geraniums, en een schommelstoel
je moet vooruit denken bij het inrichten!
Overratedquote:
Het ligt volledig aan de stof of er wel of geen lood in moet aan de onderkant.quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:49 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, eigenlijk met of zonder vlinderplooi
Zusje zei met want dat hangt mooier zegt ze. Kost je wel bijna het dubbele aan stof
Ander zusje zegt bullshit. Die heeft ook zonder vlinderplooi.
Zusje 1 zegt ook dat er lood onderin moet zitten en zusje 2 zegt bullshit.
En de mevrouw van de kwantum () was het met zusje 2 eens,
Beetje baas fixt dat zelfquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
als de schommelstoel een laptophouder heeft wel ja
awwwwwwquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:57 schreef Qwea het volgende:
Ik wilde aan de muur een scherm hebben waar je muziek en films op kon uitzoeken en een apparaat wat dat dat zou streamen. Maar MM vind dat te nerdy
Rolluiken roelerenquote:
Die heb jij dus, begrijp ik?quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:00 schreef ElisaB het volgende:
Geen vlinder (zou ik zeggen) want te tuttig voor woorden
De baas HAAT rolluikenquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:59 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Rolluiken roeleren![]()
We hebben van die vitrage/glimgordijnen in de hal bij de voordeur, omdat dat anders zo'n enorm glazen vlak is. En omdat de badkamerdeur en de slaapkamerdeur daarop uitkomen en we nogal eens oversteken daar met weinig aan
Ah, als dát vlinderplooien zijn, dan heb ik gewone.quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:00 schreef ElisaB het volgende:
[ afbeelding ]
Gewone plooien, dus minimaal 1,5 de breedte
Schat, dat is een vlinderplooi.quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:00 schreef ElisaB het volgende:
[ afbeelding ]
Gewone plooien, dus minimaal 1,5 de breedte
Nopequote:
Ja, die heb ik nu ook. En volgens mij hangt da primaquote:Op donderdag 20 januari 2011 18:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah, als dát vlinderplooien zijn, dan heb ik gewone.
Hier zijn ze gewoon enkel in elk geval.
Ja dat zegt zequote:
Dat zegt ze toch ookquote:
quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja, in een kek futuristisch huis dat draait op linux
Gevoeld!quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, die heb ik nu ook. En volgens mij hangt da prima
Ga es aan je gordijnen voelen voor mezit er lood aan de onderkant in?
Da's veel handiger ja. Kun je zelf je plooien bepalen.quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:02 schreef ElisaB het volgende:
Nope
Wij hebben gordijnen met hakenband en dus hebben we de plooien zelf gemaakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |