quote:> > Geachte heer/mevrouw,
> >
> > Wat bieden jullie wat een, laten we zeggen chinavasion.com niet biedt,
> > hetgeen de prijzen soms tot wel 200% duurder maakt?
> >
> > Vriendelijke groeten,
> >
> > Wim de Graaf.
quote:> Geachte Meneer / Mevrouw
>
> We hebben veel tablets die niet verkocht worden bij chinavasion
> + retourneren naar adres in nederland.
>
> Met vriendelijke groet
>
> Tech2deals Team
> www.Tech2deals.com
quote:Geachte meneer/mevrouw,
Het was reeds redelijk duidelijk dat ik een heer ben gezien mijn naam...
Oké, genoeg gemierenneukt.
Ik ben serieus geïnteresseerd in één van uw producten. Het gaat hier echter om een veelvoudig aantal van uw led horloges á 20 euro per stuk. Vanwege het feit dat ik een internet "reseller" ben, ben ik toch geneigd om deze via een "Chinese webshop" te bestellen. Echter, ik ben van mening dat deze Chinezen mij gewoon "een oor aan willen naaien", en daarom vraag ik u vriendelijk: hoe veel mocht een veelvoudige order van deze led horloges opleveren aan korting? Oftewel, kunt u mij een korting geven waardoor ik geneigd ben om bij u deze horloges voor een winstmarge aan uw kant, van zo'n 250%, te kopen, terwijl deze voor 30% van uw bedrag in China te koop zijn?
Met vriendelijk groet, nogmaals mijn geslacht en naam:
Wim de Graaf: Man.
Hele goedkope micro-usb kabels kan je meestal alleen mee opladen en geen data versturen.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:07 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Om bovenstaande te maken heb ik dus een micro usb kabel met 90 graden aansluiting.
Nou heb ik al te veel uitgegeven de laatste tijd dus wie kan de goedkooopste vinden?Ik vind alleen maar kabels die toch wel duurder zijn dan zou kunnen...
dat slaat nergens op, bron?quote:Op zondag 23 januari 2011 11:10 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Hele goedkope micro-usb kabels kan je meestal alleen mee opladen en geen data versturen.
Ik zeg niet dat er een verband is tussen de prijs en de mogelijkheid tot data, maar je moet wel opletten of het er expliciet bij staat.quote:
Kut Chinezen!quote:Op zondag 23 januari 2011 12:22 schreef RacerDKB het volgende:
[..] Zal wel inwendig de helft van de draadjes aangesloten zijn.
Alle kabels die ik tot nu toe uit China heb gekregen hadden ook de mogelijkheid tot datacommunicatie hoor.quote:Op zondag 23 januari 2011 12:22 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat er een verband is tussen de prijs en de mogelijkheid tot data, maar je moet wel opletten of het er expliciet bij staat.
En bron is m'n eigen ervaring aangezien ik 2 kabels van eBay heb die alleen maar opladen. Zal wel inwendig de helft van de draadjes aangesloten zijn.
Van de gekoppelde bankrekening, eerste keer zal het wel Iets langer duren.quote:Op zondag 23 januari 2011 13:55 schreef Fruitsalade het volgende:
Hey, ik heb een Paypal vraagje, wat jullie waarschijnlijk wel irritant enzo zullen vinden, maarja ik kan het antwoord nergens vindenAangezien hier vooral met Paypal wordt betaald leek het me de juiste plek om eindelijk bevestiging te krijgen, en het gaat om een bestelling bij mp4nation.
Dus: Als je 0,00 EU op je Paypal hebt staan en je besteld iets, wordt dan dan afgeschreven van je bankrekening, die met je account in verbinding staat? Of moet je altijd eerst geld van je rekening naar Paypal overmaken wat een tijdje duurt?
Okiedo, dan ga ik nu bestellenquote:Op zondag 23 januari 2011 13:58 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Van de gekoppelde bankrekening, eerste keer zal het wel Iets langer duren.
Oja, daar is het topic natuurlijk ook voorquote:Op zondag 23 januari 2011 14:37 schreef UncleSam het volgende:
Misschien leuk on te vertellen wat je gaat bestellen
Ik heb redelijk wat research gedaan, en op fora als head-fi.org wordt dit gewoon als leverancier vermeld. Die dingen worden alleen maar in China gemaakt, heb al een ander product van hun (uit een NL webshop), waarbij de handleiding half chinees was, en het engels dat erin voorkwam vol met spelfouten zatquote:Op zondag 23 januari 2011 15:55 schreef kotter het volgende:
ga je 52 dollar betalen voor neppe oordoppen?
Ze zijn niet nepquote:Op zondag 23 januari 2011 15:55 schreef kotter het volgende:
Yup, had eerst de PL-30 van hifitogo gehaald als eerste IEMs voor mij. Die zijn laatst gesneuveld, dus dacht ik, doe ik het nu weer wat beter.quote:Op zondag 23 januari 2011 16:02 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
Ze zijn niet nepSoundmagic is Superchill. En gewoon een echt merk. Ook te koop op hifitogo.nl geloof ik.
Ik zou trouwens voor brainwavz gaan maar dan wachten op een kortingscode
Ze zijn absoluut niet nep, zijn zeker dezelfde kwaliteit als sennheisers hier.quote:Op zondag 23 januari 2011 15:55 schreef kotter het volgende:
Brainwavz hebben een lekkere bass?quote:Op zondag 23 januari 2011 16:05 schreef Fruitsalade het volgende:
En waarom zou je voor brainwavz gaan trouwens?
Ah, dat hoeft van mij niet echt op inears. Denk dat ik dan eerder koppijn enzo krijg. Dan heb ik liever dat de rest van het geluid wat mooier is. Als ik bass wil heb ik nog wel een stereo-installatie of ga ik wel naar een feest ofz. Ieder zo zijn smaak hè.quote:Op zondag 23 januari 2011 16:26 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Ze zijn absoluut niet nep, zijn zeker dezelfde kwaliteit als sennheisers hier.
[..]
Brainwavz hebben een lekkere bass?
Het ligt ook aan de muzieksmaak natuurlijkquote:Op zondag 23 januari 2011 16:37 schreef Fruitsalade het volgende:
[..]
Ah, dat hoeft van mij niet echt op inears. Denk dat ik dan eerder koppijn enzo krijg. Dan heb ik liever dat de rest van het geluid wat mooier is. Als ik bass wil heb ik nog wel een stereo-installatie of ga ik wel naar een feest ofz. Ieder zo zijn smaak hè.
Maar als ze kapot zijn is het afgelopen of dikke verzendkosten. Ik neem aan dat hifitogo garantie geeft van 2 jaar?quote:Op zondag 23 januari 2011 14:43 schreef Fruitsalade het volgende:
[..]
55 eurootjes, betaal je in NL alleen al voor de Soundmagics
Ik lees op de website sinds 2011, niet goed geld terug binnen 365 dagen.quote:Op zondag 23 januari 2011 18:15 schreef Fruitsalade het volgende:
Weet niet zo goed hoe het met de garantie zit bij hifitogo. Heb contact met ze opgenomen over de PL-30s, maar de enige manier hoe ik aan hun mailadres kon komen was van mijn orderbevestiging van toen. Policy op de website is ook niet echt duidelijk. Ben benieuwd wat het gaat worden.
En wat het bestellen op mp4nation betreft, het scheelt toch wel aanzienlijk vind ik, en het leek me wel interessant om een keer iets uit China te halen en met Paypal te werken etc.
Dat ziet er inderdaad zeer goed uit, was misschien wel slim geweest om daar eerst even te kijken, maarja. Nu heb ik een semi-boze mail naar hen gestuurdquote:Op zondag 23 januari 2011 18:44 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ik lees op de website sinds 2011, niet goed geld terug binnen 365 dagen.
Laat even weten wat ze zeggen![]()
Hier lees ik goede verhalenDan betaal ik graag 49 euro ipv 39 euro uit China.
http://tweakers.net/shopreview/7570/hifi-to-go.html
http://cgi.ebay.com/MICRO(...)&hash=item2eb108a6edquote:Op zondag 23 januari 2011 17:15 schreef Iemand91 het volgende:
Zonet maar even een bod gedaan op een micro usb kabeltje. Dingen zijn duurder dan ik dacht.
Heb je bij zoeken wel wereldwijd aan staan?quote:Op zondag 23 januari 2011 17:15 schreef Iemand91 het volgende:
Zonet maar even een bod gedaan op een micro usb kabeltje. Dingen zijn duurder dan ik dacht.
Mooie prijs, helaas heeft de micro usb kant geen 90graden bocht erin. En dat heb ik nodig.quote:Op zondag 23 januari 2011 20:51 schreef Grav1ty het volgende:
[..]
http://cgi.ebay.com/MICRO(...)&hash=item2eb108a6ed
nog geen euro voor een meter...
quote:Op zondag 23 januari 2011 20:54 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Heb je bij zoeken wel wereldwijd aan staan?
Als iemand die binnen 2 uur en 20 minuten vind houd ik me ook aanbevolen.quote:Op zondag 23 januari 2011 21:44 schreef Skiet het volgende:
Micro USB kabeltjes moet je niet op besparen. Ik heb er ook 1 van ebay die bijna niks kostte. Maar opladen ho maar, ja hij laadt wel.. .maar echt tergend langzaam. Als iemand nog een goede weet dan hoor ik het graag.
Ik kan me herinneren dat die actie ook op de meelec site stond, was toen volgens mij 15$quote:Op zondag 23 januari 2011 22:02 schreef ErkendFokker het volgende:
http://www.hifitogo.com/nl/meelec-m-what.html
Als je nog goedkope oordoppen wil scoren..
Je kan dus die Meelec M9 voor 15 euro krijgen, maar er is een kans dat je nog veel betere krijgt. Ik heb zelf Meelec M11 (oude versie), bouwkwaliteit is echt epic. Aluminium enzo, gaan ook niet kapot.
Daar sluit je zoiets op aan:quote:Op zondag 23 januari 2011 22:42 schreef UncleSam het volgende:
9 LED Light 4 Emergency AA Battery Mobile Phone Charger
http://www.buyincoins.com(...)er-product-2686.html
Dit is toch geen chargerHoe werkt dit?
Is geen merkkleding, lijkt me geen probleme verderquote:Op zondag 23 januari 2011 22:48 schreef beeklaan het volgende:
Krijg je hierbij niet sneller gezeik van de douane? Verder niet echt slim om kleding via China te bestellen omdat je het dan niet kan retourneren mocht het niet passen.
Heb nog een kwartiertje en niets gevonden. Kijken of m'n bod genoeg is.quote:Op zondag 23 januari 2011 21:50 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Als iemand die binnen 2 uur en 20 minuten vind houd ik me ook aanbevolen.
Ik gelukkig niet.quote:Op maandag 24 januari 2011 00:05 schreef kotter het volgende:
hoelang duurt het ongeveer tot ik weer wat hoor van de douane, iemand ervaring?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stiekem is 'ie wel leuk.quote:Op zondag 23 januari 2011 23:41 schreef Downstar het volgende:
voor de gene die ook een 1 cent deal bij merryfine hebben besteld maar geen idee hebben wat ze precies hebben gekocht
Ik heb een gokje gewaagd, terwijl ik niet eens nieuwe oordoppen nodig had.quote:Op zondag 23 januari 2011 22:02 schreef ErkendFokker het volgende:
Je kan dus die Meelec M9 voor 15 euro krijgen, maar er is een kans dat je nog veel betere krijgt. Ik heb zelf Meelec M11 (oude versie), bouwkwaliteit is echt epic. Aluminium enzo, gaan ook niet kapot.
quote:Op zondag 23 januari 2011 22:03 schreef Beelzebufo het volgende:
Toch maar weer een waarschuwing voor BuyInCoins: ik zit nu met een verdachte ms0cfg32.exe en een verdachte conhost.exe
Ik weet niet of het 100% door BIC komt, maar MBAM heeft o.a. een 'bad proxy' weggehaald. Ik ben weer 'schoon', maar het valt me een beetje van Avira tegen dat het zo ver heeft kunnen komen...quote:
Loop op een vakantie door een toeristisch stadje, gegarandeerd staat er een neger met zo'n dingquote:Op zondag 23 januari 2011 23:41 schreef Downstar het volgende:
voor de gene die ook een 1 cent deal bij merryfine hebben besteld maar geen idee hebben wat ze precies hebben gekocht
Ik ook nu. Maar ik sloop nog wel eens doppen waardoor ik dan 1 maand zonder zit omdat ik altijd van die doppen als Brainwavz en Soundmagic's haal.quote:Op maandag 24 januari 2011 02:57 schreef gaatie het volgende:
[..]
Ik heb een gokje gewaagd, terwijl ik niet eens nieuwe oordoppen nodig had.
Laat wel weten welke het zijn gewordenBen echt een sucker voor dit soort acties...
Skype heb ik bericht gestuurd, en via dat contact adres op de site ook. (dagen geleden). Geen bericht.quote:Op maandag 24 januari 2011 14:01 schreef beeklaan het volgende:
Gewoon vraag stellen. Ik word bijna altijd wel binnen één dag geholpen.
Precies dat deed ik. Maar google geeft nu (alweer) aan dat de site niet veilig is. Kan ze dus nu niet even stalken.quote:Op maandag 24 januari 2011 14:32 schreef beeklaan het volgende:
Blijven stalken, werkte ook bij mij
Elke dag 1 bericht.
Edit: Contactadres? Gewoon onderaan bij help ofzo kan je zo'n standaardformulier invullen.
Je kunt ook de hele voorraad kopen en alles terugsturen behalve de m11quote:Op zondag 23 januari 2011 22:02 schreef ErkendFokker het volgende:
Spullen in de winkelwagen, checkout, inloggen paypal, betalen drukken.quote:Op maandag 24 januari 2011 15:33 schreef pgrferrari het volgende:
Hoe betaal je bij dealextreme?
Ik heb paypal aangemaakt en aan mijn bankrekening gekoppelt, en nu?
Werkt niet, er staat dat je direct moet betalen en aan creditcard moet koppelen?quote:Op maandag 24 januari 2011 15:34 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Spullen in de winkelwagen, checkout, inloggen paypal, betalen drukken.
Paypal maakt centen over naar mijn bankrekening, en die aantal centen moest ik verifieren zodat mijn account gekoppeld is.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:27 schreef igi0n het volgende:
Dat heeft geloof ik iedereen bij zijn eerste bestelling. Je moet even een dagje wachten of even geld storten op je paypal account. Daarna kan je gelijk betalen, je hebt toch al wel de 2 centjes overgemaakt naar Paypal?
Geeft weer aan hoe Chinezen ons oplichten met een hoop zaken. De inkoop moet wel een stuk lager liggen wil je zo'n soort service aanbieden in Nederland.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:37 schreef Fruitsalade het volgende:
Nog over die defecte PL-30s, heb net een mailtje gehad van hifitogo dat ik nieuwe krijg en een idd een envelop om de defecte op te sturenWat een service zeg! Dan houdt ik die PL-50s wel voor thuisgebruik oid, zodat er hopelijk nooit problemen mee komen.
Yup, ze hebben ook al geen verzendkosten. Maar zulke service kom je niet vaak tegen, sowieso met oortjes niet, door het vaak voorkomende verschijnsel van kabelbreuk. In mijn geval ging het hier niet om, maar ik betwijfel of ik bij andere shops gelijk nieuwe had gekregen.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:45 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Geeft weer aan hoe Chinezen ons oplichten met een hoop zaken. De inkoop moet wel een stuk lager liggen wil je zo'n soort service aanbieden in Nederland.
Heb nu al 3 paar oortjes. Anders zou ik ze wel proberen.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:51 schreef ElmoFan het volgende:
Brainwavz alpha's zijn nu 5$ tot vrijdag bij mp4nation
Heb je ervaring met die brainwavz?quote:Op maandag 24 januari 2011 16:51 schreef ElmoFan het volgende:
Brainwavz alpha's zijn nu 5$ tot vrijdag bij mp4nation
als je "direct moet betalen" dan moet er dus geld op je paypal staan, dan gaat paypal niet zomaar ff voorschieten, zeker niet als je een nieuwe gebruiker bent.quote:Op maandag 24 januari 2011 15:35 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Werkt niet, er staat dat je direct moet betalen en aan creditcard moet koppelen?
Een nieuwe creditcard koppelen om een directe betaling te doen
Ik snap er geen snars van, of moet je daar je rekeningnummer van je bankpas invoeren?
Ja, kwaliteit is super. Geluid is echt heel goed voor de prijs (veel bass), ook al toen ze 10$ waren. Ik gebruik ze nu ongeveer een halfjaar en werken nog steeds perfect.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:56 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
Heb je ervaring met die brainwavz?
quote:Op maandag 24 januari 2011 16:56 schreef mickeyD het volgende:
[..]
als je "direct moet betalen" dan moet er dus geld op je paypal staan, dan gaat paypal niet zomaar ff voorschieten, zeker niet als je een nieuwe gebruiker bent.
dus zelf geld overmaken en ff 4-6 dagen wachten tot paypal je overschrijving verwerkt heeft..
frustrerend? jup, maar wat doe je dr aan he.
paypal beloofd dat als jeje rekening koppelt, dat ze geld van je rekening afhalen als er minder op je paypal rekening staat dan je wilt betalen, helaas werkt dat vaak niet, met het creditcard verhaal als gevolg.
als je PP dan belt, weten ze van niets, en "zou het gewoon moet werken"
again: frustrerend? jup, maar wat doe je dr aan he..
Ok koop wel 3 setjes dan. Echt spotgoedkoop!quote:Op maandag 24 januari 2011 17:00 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Ja, kwaliteit is super. Geluid is echt heel goed voor de prijs (veel bass), ook al toen ze 10$ waren. Ik gebruik ze nu ongeveer een halfjaar en werken nog steeds perfect.
Cowon?quote:Op maandag 24 januari 2011 18:05 schreef monkeybrain het volgende:
Ik heb trouwens wat onderzoek gedaan naar de nationite s:flo. Alle fantastische verhalen over de enorme geluidskwaliteit schijnt nogal flauwekul te zijn.
Het typische gedoe dat je in de "audiofiele" wereld ziet van heel veel geloof maar weinig wetenschappelijke onderbouwing. Cd's demagnetiseren, super kabels die bytes rechttrekken, een peperdure houten puck op je speaker zetten.
Het geluid is niet beter dan een Sansa clip+, software is bout en de batterij heeft geen lang leven. Eigenlijk gewoon een matige slecht gebouwde Chinese speler.
Zijn we van dat apparaat ook weer verlost. Maja, wat dan wel...![]()
De Foam dingen zitten er niet bij, maar die heb ik ook nooit gekregen, alleen sylicone/rubberenquote:Op maandag 24 januari 2011 18:32 schreef bularax het volgende:
Hoe zit dit dan met die earbuds?
http://mp4nation.net/cata(...)info&products_id=402
Helemaal zonder dopjes? en waar kan ik die kopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |