Daar sluit je zoiets op aan:quote:Op zondag 23 januari 2011 22:42 schreef UncleSam het volgende:
9 LED Light 4 Emergency AA Battery Mobile Phone Charger
http://www.buyincoins.com(...)er-product-2686.html
Dit is toch geen chargerHoe werkt dit?
Is geen merkkleding, lijkt me geen probleme verderquote:Op zondag 23 januari 2011 22:48 schreef beeklaan het volgende:
Krijg je hierbij niet sneller gezeik van de douane? Verder niet echt slim om kleding via China te bestellen omdat je het dan niet kan retourneren mocht het niet passen.
Heb nog een kwartiertje en niets gevonden. Kijken of m'n bod genoeg is.quote:Op zondag 23 januari 2011 21:50 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Als iemand die binnen 2 uur en 20 minuten vind houd ik me ook aanbevolen.
Ik gelukkig niet.quote:Op maandag 24 januari 2011 00:05 schreef kotter het volgende:
hoelang duurt het ongeveer tot ik weer wat hoor van de douane, iemand ervaring?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stiekem is 'ie wel leuk.quote:Op zondag 23 januari 2011 23:41 schreef Downstar het volgende:
voor de gene die ook een 1 cent deal bij merryfine hebben besteld maar geen idee hebben wat ze precies hebben gekocht
Ik heb een gokje gewaagd, terwijl ik niet eens nieuwe oordoppen nodig had.quote:Op zondag 23 januari 2011 22:02 schreef ErkendFokker het volgende:
http://www.hifitogo.com/nl/meelec-m-what.html
Als je nog goedkope oordoppen wil scoren..
Je kan dus die Meelec M9 voor 15 euro krijgen, maar er is een kans dat je nog veel betere krijgt. Ik heb zelf Meelec M11 (oude versie), bouwkwaliteit is echt epic. Aluminium enzo, gaan ook niet kapot.
quote:Op zondag 23 januari 2011 22:03 schreef Beelzebufo het volgende:
Toch maar weer een waarschuwing voor BuyInCoins: ik zit nu met een verdachte ms0cfg32.exe en een verdachte conhost.exe
Ik weet niet of het 100% door BIC komt, maar MBAM heeft o.a. een 'bad proxy' weggehaald. Ik ben weer 'schoon', maar het valt me een beetje van Avira tegen dat het zo ver heeft kunnen komen...quote:
Loop op een vakantie door een toeristisch stadje, gegarandeerd staat er een neger met zo'n dingquote:Op zondag 23 januari 2011 23:41 schreef Downstar het volgende:
voor de gene die ook een 1 cent deal bij merryfine hebben besteld maar geen idee hebben wat ze precies hebben gekocht
Ik ook nu. Maar ik sloop nog wel eens doppen waardoor ik dan 1 maand zonder zit omdat ik altijd van die doppen als Brainwavz en Soundmagic's haal.quote:Op maandag 24 januari 2011 02:57 schreef gaatie het volgende:
[..]
Ik heb een gokje gewaagd, terwijl ik niet eens nieuwe oordoppen nodig had.
Laat wel weten welke het zijn gewordenBen echt een sucker voor dit soort acties...
Skype heb ik bericht gestuurd, en via dat contact adres op de site ook. (dagen geleden). Geen bericht.quote:Op maandag 24 januari 2011 14:01 schreef beeklaan het volgende:
Gewoon vraag stellen. Ik word bijna altijd wel binnen één dag geholpen.
Precies dat deed ik. Maar google geeft nu (alweer) aan dat de site niet veilig is. Kan ze dus nu niet even stalken.quote:Op maandag 24 januari 2011 14:32 schreef beeklaan het volgende:
Blijven stalken, werkte ook bij mij
Elke dag 1 bericht.
Edit: Contactadres? Gewoon onderaan bij help ofzo kan je zo'n standaardformulier invullen.
Je kunt ook de hele voorraad kopen en alles terugsturen behalve de m11quote:Op zondag 23 januari 2011 22:02 schreef ErkendFokker het volgende:
http://www.hifitogo.com/nl/meelec-m-what.html
Als je nog goedkope oordoppen wil scoren..
Je kan dus die Meelec M9 voor 15 euro krijgen, maar er is een kans dat je nog veel betere krijgt. Ik heb zelf Meelec M11 (oude versie), bouwkwaliteit is echt epic. Aluminium enzo, gaan ook niet kapot.
Spullen in de winkelwagen, checkout, inloggen paypal, betalen drukken.quote:Op maandag 24 januari 2011 15:33 schreef pgrferrari het volgende:
Hoe betaal je bij dealextreme?
Ik heb paypal aangemaakt en aan mijn bankrekening gekoppelt, en nu?
Werkt niet, er staat dat je direct moet betalen en aan creditcard moet koppelen?quote:Op maandag 24 januari 2011 15:34 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Spullen in de winkelwagen, checkout, inloggen paypal, betalen drukken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |