Ik raad je aan hier even te kijken. Ik heb geen ervaring emt beide, daar zijn er volgens mij well een paarquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:55 schreef dustinoo het volgende:
[..]
maar is het die 70 euro meer waard of niet?
wat vind je?:P
Meestal wel, ik heb vaak 3-4 dagen na deze status dat ik het pakketje krijg.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:46 schreef Iemand91 het volgende:
Misschien ben ik het vergeten (niet de eerste keer besteld) maar het pakket is (vanuit DX) toch maar te volgen t/m departure from outward office of exchange, vanaf daar is het gewoon onbekend, right?
Ja..quote:
zie je goed hahaquote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:09 schreef monkeybrain het volgende:
Liggen de 5 oortjes en 2 plugjes nog steeds op tafel?
Ik heb een grote la (laden) waar alles in gaat om nooit meer uit te komen
He goed idee!, misschien heeft mister Bad price nog interessequote:
Oke,quote:beste,
wij hebben bijna alles op voorraad liggen maar niet van elk artikel meer dan 25!
ze zijn leverbaar.... maar de md 52 begint aardig uitverkocht te raken bij de importeur melden hij.
Jammer dat het zo lang dan duurt,quote:beste,
dit kunnen wij helaas niet van ten voren weten, het zal rond de 15 werkdagen gaan duren.
Met Vriendelijke Groet
Het Nice Price Team!
Humor!quote:beste,
wij kopen ze in uit Amerika.... deze doen het wel aan elk oortje (haha) nee geintje, ze werken gewoon goed en worden getest voor ze verzonden worden.
Met Vriendelijke Groet
Het Nice Price Team!
Jah, doet het inderdaad ff niet.quote:
Jaquote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:21 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Jah, doet het inderdaad ff niet.
Doet BIC ook aan dropshippen? Laat het maar ergens anders bezorgen denk ik. Spullen uit China bestellen als je wilt gaan verhuizen is nie handig nie. Dan maar dropshippen naar iemand anders.
Nou, dat merk ik. Wacht al 11 dagen voordat er uberhaupt naar m'n bestelling wordt gekeken. En die site ligt er bovendien steeds uit.quote:
Mijn ervaring met buyincoins is álles bezorgd binnen twee wekenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:01 schreef Autodrop het volgende:
[..]
Nou, dat merk ik. Wacht al 11 dagen voordat er uberhaupt naar m'n bestelling wordt gekeken. En die site ligt er bovendien steeds uit.
Je kan gewoon bij Tiffany en/of Jack(kyle) kopen, die hebben tegenwoordig ook een lage fee, elkaars concurentenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:49 schreef RobertNL het volgende:
Heb omdat ik iets op aliexpress heb besteld even wat contact met een chinees, zal eens kijken als die ook wat van taobao kan kopen zonder al te veel fee
Ok ik dacht dat ze vrij ''duur'' warenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:19 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Je kan gewoon bij Tiffany en/of Jack(kyle) kopen, die hebben tegenwoordig ook een lage fee, elkaars concurentenGewoon even prijs req bij allebei doen.. laaste is bíngo
En niet verzenden met DHLquote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:01 schreef RobertNL het volgende:
Lees net dat de invoerrechten 12% zijn.. en over die 12% komt dan ook nog weer BTW
het beste is om je pakje zo klein mogelijk te houden. minste kans op hoge douane rekeningen
Ik zag je topic in WGR en probeerde je al te zoeken op MP, maar ik kan je niet vindenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:03 schreef Klaasvaak87 het volgende:
Ik ben al 2 jaar een reseller waarom ben ik nog nooit getrollt door jullie?
Koop je op een van die webshops in dan? Ik dacht via fabriekquote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:03 schreef Klaasvaak87 het volgende:
Ik ben al 2 jaar een reseller waarom ben ik nog nooit getrollt door jullie?
Ik ook, paar jaar terug. Maar als dropshipper vond ik te risicovol (te veel zeikende mensen ook) en om het thuis te bewaren, heb ik geen ruimte voor. En ik was bang dat ik met een hoop bleef zittenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:15 schreef bularax het volgende:
Ook zo vaak gereselled, had er zelfs een webshop van gemaakt
Oordopjes kan ik bijvoorbeeld zelf gebruiken. En de neppe van Sennheiser zitten in dezelfde verpakking als die in de winkel. Dat zou ik nog wel durven. Maar andere dingen niet hoor. Ja, misschien action figures.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:30 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Ik ook, paar jaar terug. Maar als dropshipper vond ik te risicovol (te veel zeikende mensen ook) en om het thuis te bewaren, heb ik geen ruimte voor. En ik was bang dat ik met een hoop bleef zitten
Een webshop die laat dropshippen?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:15 schreef bularax het volgende:
Ook zo vaak gereselled, had er zelfs een webshop van gemaakt
Laten we deze gaan bashen.quote:Tech2deals heeft een eigen groothandel dat gevestigd is in het buitenland, vandaar dat wij u altijd de goedkoopste prijzen kunnen aanbieden. Wij hebben ook geen tussen handelaren die er allemaal wat geld op willen verdienen (zodat u product uiteindelijk duurder word).
Wij hebben 10 tallen webshops in Europa, Azie en Amerika.
Niet goedkoper, wat ik kan vindenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:36 schreef AlwaysConnected het volgende:
De adli heeft 29-1 dit in de aanbieding
[ link | afbeelding ]
Is iemand weet of er een chinese webshop dit ook heeft?
Betaald u geen verzendkostenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:39 schreef Klaasvaak87 het volgende:
Check deze dropshipper dan
http://www.tech2deals.com/
Echt een complete debiel. Via het RMA formulier kwam ik erachter dat die alles laat dropshippen via www.chinavasion.com
Ik kan hier dus echt niet tegen:
[..]
Laten we deze gaan bashen.
Verder moet je bij een defect alles terugsturen naar China.
Lekker makkelijk alle aansprakelijkheid ontlopen. Dit mag wettelijk niet eens aangezien de klant een afspraak met de webshop heeft en niet met Chinavasion.
Ik erger mij altijd dood aan zulke sites.. ben ik de enige? Echt een doorn in het oog voor Nederlandse webshops die wel alles volgens de regels doen.
Zei ik dropshippen?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:36 schreef Klaasvaak87 het volgende:
[..]
Een webshop die laat dropshippen?
Super FAIL
Maar vroeg of laat gaat dat uiteindelijk altijd mis..
Mijn mysterie is al opgelost.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:16 schreef RobertNL het volgende:
chinese shop die via singapore post bezorgd
Ik zou zeggen, spit de sectie $2 Gadgets door...quote:Op zaterdag 22 januari 2011 15:55 schreef pgrferrari het volgende:
Ik zag in CHIEF magazine dit product:
http://www.dealextreme.co(...)ellow-1-cr1216-28563
Zou ¤7,55 bij Brando kosten.
En is volgens mij gewoon exact hetzelfde.
Maar eens bestellen, iemand nog andere leuke gadgets voor weinig?![]()
Moet alleen ff op Paypal wachten, net aangemaakt.
Die FAQ ook héquote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:34 schreef Iemand91 het volgende:
Geinig, maar wel een beetje duur...
[ afbeelding ]
Ik keek of ze hem op ebay hadden...quote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:34 schreef Iemand91 het volgende:
Geinig, maar wel een beetje duur...
[ afbeelding ]
quote:
quote:FAQ - Frequently Asked Questions
* How cool is this retro clock?
This retro clock is so cool it got up on stage and jammed with The Killers at their last concert.
* No seriously, how cool is this retro clock?
This retro clock is so cool, it taught Tupac how to rap.
Ik zeg niksquote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:39 schreef Klaasvaak87 het volgende:
Check deze dropshipper dan
http://www.tech2deals.com/
Ik kan hier dus echt niet tegen:
[..]
Laten we deze gaan bashen.
quote:Wij bieden ook Rembours service aan in Nederland.
De verzendkosten via Rembours zijn ¤24,95 (Alleen op verzoek)
Daar zocht ik naar maar ik kon het niet vindenquote:
Aanvulling hierop:quote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:10 schreef larry_flynt het volgende:
- Kan snijd de standaard SIM-kaart in Micro SIM-kaart voor iPad / iPhone 4
Wa??
http://www.tech2deals.com(...)oduct&product_id=305
quote:Geachte heer/mevrouw,
Wat bieden jullie wat een, laten we zeggen chinavasion.com niet biedt, hetgeen de prijzen soms tot wel 200% duurder maakt?
Vriendelijke groeten,
Wim de Graaf.
quote:
dat kun je op de andere site ook wel zien, moet je gewoon in het menu links de 2e optie kiezenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:04 schreef mickeyD het volgende:
ff voor de "wachtenden" onder ons met wat china-post tracking codes in hun knuistjes
hier krijg je wat meer info dan op de meeste site's, scheelt weer een hoop domme vragen in de trand van: wie weet waar mijn pakket blijft?!?
iets meer dan "departure from outward office of exchange"
RA08087xxxxCN 2011 departure from outward office of exchange NETHERLANDS Beijing International Airport 2011-01-22
mijn pakkie ligt blijkbaar op beijing airport nu
http://www.track-chinapost.com/
Hoe werkt dat met DX met een bestelling van $9 ?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:14 schreef RobertNL het volgende:
[..]
dat kun je op de andere site ook wel zien, moet je gewoon in het menu links de 2e optie kiezen
kun je ook zien welke stappen er al gedaan zijn
Ik krijg daar anders exact dezelfde informatie als bij de tracking site welke DX geeft.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:04 schreef mickeyD het volgende:
ff voor de "wachtenden" onder ons met wat china-post tracking codes in hun knuistjes
hier krijg je wat meer info dan op de meeste site's, scheelt weer een hoop domme vragen in de trand van: wie weet waar mijn pakket blijft?!?
iets meer dan "departure from outward office of exchange"
RA08087xxxxCN 2011 departure from outward office of exchange NETHERLANDS Beijing International Airport 2011-01-22
mijn pakkie ligt blijkbaar op beijing airport nu
http://www.track-chinapost.com/
Ik heb geen rekening mee gestuurd, tis een kadotje zogenaam dus die heb ik niet.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:55 schreef RobertNL het volgende:
Je had waarschijnlijk de paypal/rekening mee moeten sturen.
260+170= 430*19%= 81.7 + 12.50 = ¤94.20. (er vanuitgaande dat er geen invoerrechten op deze producten zitten)
of 240*19%= 45.6 + 12.50 = ¤58.10
Zat het allemaal in 1 pakketje? meestal vallen grote pakketjes n.l. wat meer op en worden ze er sneller tussen uit gepakt door de douane
Op het formulier staat toch duidelijk dat het opgeven van foute info een flinke boete kan opleverenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:49 schreef kotter het volgende:
[..]
Ik heb geen rekening mee gestuurd, tis een kadotje zogenaam dus die heb ik niet.
3 x 80 euro voor 3 pads zullen ze daar intrappen denkje?
Ik heb gister de de brief op de post gegooid, hoelang zal het nu dan ongeveer duren tot ik weer wat hoor en het evt terug krijg.
En stel dat ze het niet opsturen of dat ik een boete ofso krijg.
Kan ik dan niet gewoon bij paypall claimen? ik heb tog kopersbescherming.
Reactiequote:Beste ****deals,
>
> Ik heb interesse in een camcorder maar begrijp niet helemaal hoe de
> garantie verloopt.
> Het PDF RMA formulier heeft een Chinees adres, verzendt u het product naar
> China of moet ik dat persoonlijk doen?
>
> Het laatste geval brengt veel kosten met zich mee en is volgens mij
> wettelijk niet toegestaan in Nederland.
>
> Ik hoop snel van u te horen.
>
> Met vriendelijke groet,
>
> Alex.
quote:Geachte Meneer / Mevrouw
Bestellen kan via onze webshop www.****deals.com
Binnen 7 dagen kan het naar nederland en dan vergoede wij de verzendkosten
daarna naar china en vergoed de leverancier het alleen terug.
En zolang de voorwaarden duidelijk zijn voor de klant is het legaal in
nederland.
Met vriendelijke groet
Nodeals Team
www.nodeals.com![]()
we zullen t zien.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:31 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Op het formulier staat toch duidelijk dat het opgeven van foute info een flinke boete kan opleverenEen pad van 80 euro en uiteraard 3 stuks cadeau
Eens kijken of ze echt zo lomp zijn bij de douane.
edit: feest gaat toch niet door : ( dealextreme/paypal wil dat ik een creditcard koppel -.-quote:03078 Elegant Stainless Steel Windproof Butane Lighter
- + $3.70 $3.70
Remove
21135 Flip-up Digital Alarm Clock + Calendar + Thermometer
- + $4.93 $4.93
Remove
24832 4800mAh Rechargeable Battery Pack for Xbox 360 Wireless Controller
- + $3.50 $3.50
Remove
01320 Jet 1300-C Butane Lighter JODKEN
- + $2.78 $2.78
Remove
zijn er niet, alleen dat je boven een bedrag van 100$ een lampje ofzo gratis krijgt,quote:
quote:beste ,
wij bestellen ze in Amerika en weten niet hoe de Chinese versie er uit ziet en klinkt.
Met Vriendelijke Groet
ja, meer stappen idd, maar niet waar t pakket is.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:14 schreef RobertNL het volgende:
[..]
dat kun je op de andere site ook wel zien, moet je gewoon in het menu links de 2e optie kiezen
kun je ook zien welke stappen er al gedaan zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
heh, das kut!quote:En voor de verkopers is het ook niet erg veilig hoor
bedoel bij weigering aan de deur, en dat komt nog al eens vaker voor dan je denkt, ben je als verkoper wel je 14,35 kwijt die een rembours verzending kost, en je hebt dan nog steeds nix verkocht.
Nogmaals, ik krijg daar dezelfde informatie als bij de site die DX geeft.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:07 schreef mickeyD het volgende:
[..]
ja, meer stappen idd, maar niet waar t pakket is.
en daar roept men nog wel eens om
ik niet, anders plaats ik t niet.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:52 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Nogmaals, ik krijg daar dezelfde informatie als bij de site die DX geeft.
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:12 schreef 08gnoT. het volgende:
Rembours kun je gewoon kostenloos weigeren hè?
Wat een gemeen trutje ben jijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je kunt via een proxy een bestelling plaatsen op een willekeurig adres, knappe webshop die kan bewijzen dat jij het was. Misschien dat ze opbellen om het te bevestigen, moet ook lukken met een prepay kaart.
Ik kan zo'n actie uiteraard niet steunen, kost geldHet is wel heel lollig om erover na te denken
![]()
Om bovenstaande te maken heb ik dus een micro usb kabel met 90 graden aansluiting.quote:Via via kwam ik op een site waar iemand een houten dock had gemaakt voor z'n iPhone iPod Touch.
Nou leek mij het eigenlijk ook wel leuk om dat te maken, hij had dit:
Nou wil ik een combinatie met een kabel maken, deze:
En dan krijg je dus eigenlijk dit:
Maar die wil ik denk ik meer in de stijl van de eerste maken. Leuk projectje zo.
Even een geschikte usb kabel zoeken op eBay...
quote:> > Geachte heer/mevrouw,
> >
> > Wat bieden jullie wat een, laten we zeggen chinavasion.com niet biedt,
> > hetgeen de prijzen soms tot wel 200% duurder maakt?
> >
> > Vriendelijke groeten,
> >
> > Wim de Graaf.
quote:> Geachte Meneer / Mevrouw
>
> We hebben veel tablets die niet verkocht worden bij chinavasion
> + retourneren naar adres in nederland.
>
> Met vriendelijke groet
>
> Tech2deals Team
> www.Tech2deals.com
quote:Geachte meneer/mevrouw,
Het was reeds redelijk duidelijk dat ik een heer ben gezien mijn naam...
Oké, genoeg gemierenneukt.
Ik ben serieus geïnteresseerd in één van uw producten. Het gaat hier echter om een veelvoudig aantal van uw led horloges á 20 euro per stuk. Vanwege het feit dat ik een internet "reseller" ben, ben ik toch geneigd om deze via een "Chinese webshop" te bestellen. Echter, ik ben van mening dat deze Chinezen mij gewoon "een oor aan willen naaien", en daarom vraag ik u vriendelijk: hoe veel mocht een veelvoudige order van deze led horloges opleveren aan korting? Oftewel, kunt u mij een korting geven waardoor ik geneigd ben om bij u deze horloges voor een winstmarge aan uw kant, van zo'n 250%, te kopen, terwijl deze voor 30% van uw bedrag in China te koop zijn?
Met vriendelijk groet, nogmaals mijn geslacht en naam:
Wim de Graaf: Man.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |