Ok ik dacht dat ze vrij ''duur'' warenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:19 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Je kan gewoon bij Tiffany en/of Jack(kyle) kopen, die hebben tegenwoordig ook een lage fee, elkaars concurentenGewoon even prijs req bij allebei doen.. laaste is bíngo
En niet verzenden met DHLquote:Op zaterdag 22 januari 2011 00:01 schreef RobertNL het volgende:
Lees net dat de invoerrechten 12% zijn.. en over die 12% komt dan ook nog weer BTW
het beste is om je pakje zo klein mogelijk te houden. minste kans op hoge douane rekeningen
Ik zag je topic in WGR en probeerde je al te zoeken op MP, maar ik kan je niet vindenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:03 schreef Klaasvaak87 het volgende:
Ik ben al 2 jaar een reseller waarom ben ik nog nooit getrollt door jullie?
Koop je op een van die webshops in dan? Ik dacht via fabriekquote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:03 schreef Klaasvaak87 het volgende:
Ik ben al 2 jaar een reseller waarom ben ik nog nooit getrollt door jullie?
Ik ook, paar jaar terug. Maar als dropshipper vond ik te risicovol (te veel zeikende mensen ook) en om het thuis te bewaren, heb ik geen ruimte voor. En ik was bang dat ik met een hoop bleef zittenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:15 schreef bularax het volgende:
Ook zo vaak gereselled, had er zelfs een webshop van gemaakt
Oordopjes kan ik bijvoorbeeld zelf gebruiken. En de neppe van Sennheiser zitten in dezelfde verpakking als die in de winkel. Dat zou ik nog wel durven. Maar andere dingen niet hoor. Ja, misschien action figures.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:30 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Ik ook, paar jaar terug. Maar als dropshipper vond ik te risicovol (te veel zeikende mensen ook) en om het thuis te bewaren, heb ik geen ruimte voor. En ik was bang dat ik met een hoop bleef zitten
Een webshop die laat dropshippen?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:15 schreef bularax het volgende:
Ook zo vaak gereselled, had er zelfs een webshop van gemaakt
Laten we deze gaan bashen.quote:Tech2deals heeft een eigen groothandel dat gevestigd is in het buitenland, vandaar dat wij u altijd de goedkoopste prijzen kunnen aanbieden. Wij hebben ook geen tussen handelaren die er allemaal wat geld op willen verdienen (zodat u product uiteindelijk duurder word).
Wij hebben 10 tallen webshops in Europa, Azie en Amerika.
Niet goedkoper, wat ik kan vindenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:36 schreef AlwaysConnected het volgende:
De adli heeft 29-1 dit in de aanbieding
[ link | afbeelding ]
Is iemand weet of er een chinese webshop dit ook heeft?
Betaald u geen verzendkostenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:39 schreef Klaasvaak87 het volgende:
Check deze dropshipper dan
http://www.tech2deals.com/
Echt een complete debiel. Via het RMA formulier kwam ik erachter dat die alles laat dropshippen via www.chinavasion.com
Ik kan hier dus echt niet tegen:
[..]
Laten we deze gaan bashen.
Verder moet je bij een defect alles terugsturen naar China.
Lekker makkelijk alle aansprakelijkheid ontlopen. Dit mag wettelijk niet eens aangezien de klant een afspraak met de webshop heeft en niet met Chinavasion.
Ik erger mij altijd dood aan zulke sites.. ben ik de enige? Echt een doorn in het oog voor Nederlandse webshops die wel alles volgens de regels doen.
Zei ik dropshippen?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:36 schreef Klaasvaak87 het volgende:
[..]
Een webshop die laat dropshippen?
Super FAIL
Maar vroeg of laat gaat dat uiteindelijk altijd mis..
Mijn mysterie is al opgelost.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:16 schreef RobertNL het volgende:
chinese shop die via singapore post bezorgd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |