Het eerste wat ik zie is dat die van jou een langzamere processor heeft en dat wil je niet.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:52 schreef dustinoo het volgende:
[..]
http://www.buyincoins.com(...)45-product-1851.html
zit tussen die van jouw en deze veel verschil?
want ik ga er vanavond een bestellen maar weet niet welke:p
Ik raad je aan hier even te kijken. Ik heb geen ervaring emt beide, daar zijn er volgens mij well een paarquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:55 schreef dustinoo het volgende:
[..]
maar is het die 70 euro meer waard of niet?
wat vind je?:P
Meestal wel, ik heb vaak 3-4 dagen na deze status dat ik het pakketje krijg.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:46 schreef Iemand91 het volgende:
Misschien ben ik het vergeten (niet de eerste keer besteld) maar het pakket is (vanuit DX) toch maar te volgen t/m departure from outward office of exchange, vanaf daar is het gewoon onbekend, right?
Ja..quote:
zie je goed hahaquote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:09 schreef monkeybrain het volgende:
Liggen de 5 oortjes en 2 plugjes nog steeds op tafel?
Ik heb een grote la (laden) waar alles in gaat om nooit meer uit te komen
He goed idee!, misschien heeft mister Bad price nog interessequote:
Oke,quote:beste,
wij hebben bijna alles op voorraad liggen maar niet van elk artikel meer dan 25!
ze zijn leverbaar.... maar de md 52 begint aardig uitverkocht te raken bij de importeur melden hij.
Jammer dat het zo lang dan duurt,quote:beste,
dit kunnen wij helaas niet van ten voren weten, het zal rond de 15 werkdagen gaan duren.
Met Vriendelijke Groet
Het Nice Price Team!
Humor!quote:beste,
wij kopen ze in uit Amerika.... deze doen het wel aan elk oortje (haha) nee geintje, ze werken gewoon goed en worden getest voor ze verzonden worden.
Met Vriendelijke Groet
Het Nice Price Team!
Jah, doet het inderdaad ff niet.quote:
Jaquote:Op vrijdag 21 januari 2011 20:21 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Jah, doet het inderdaad ff niet.
Doet BIC ook aan dropshippen? Laat het maar ergens anders bezorgen denk ik. Spullen uit China bestellen als je wilt gaan verhuizen is nie handig nie. Dan maar dropshippen naar iemand anders.
Nou, dat merk ik. Wacht al 11 dagen voordat er uberhaupt naar m'n bestelling wordt gekeken. En die site ligt er bovendien steeds uit.quote:
Mijn ervaring met buyincoins is álles bezorgd binnen twee wekenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:01 schreef Autodrop het volgende:
[..]
Nou, dat merk ik. Wacht al 11 dagen voordat er uberhaupt naar m'n bestelling wordt gekeken. En die site ligt er bovendien steeds uit.
Je kan gewoon bij Tiffany en/of Jack(kyle) kopen, die hebben tegenwoordig ook een lage fee, elkaars concurentenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 21:49 schreef RobertNL het volgende:
Heb omdat ik iets op aliexpress heb besteld even wat contact met een chinees, zal eens kijken als die ook wat van taobao kan kopen zonder al te veel fee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |