Paypal maakt centen over naar mijn bankrekening, en die aantal centen moest ik verifieren zodat mijn account gekoppeld is.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:27 schreef igi0n het volgende:
Dat heeft geloof ik iedereen bij zijn eerste bestelling. Je moet even een dagje wachten of even geld storten op je paypal account. Daarna kan je gelijk betalen, je hebt toch al wel de 2 centjes overgemaakt naar Paypal?
Geeft weer aan hoe Chinezen ons oplichten met een hoop zaken. De inkoop moet wel een stuk lager liggen wil je zo'n soort service aanbieden in Nederland.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:37 schreef Fruitsalade het volgende:
Nog over die defecte PL-30s, heb net een mailtje gehad van hifitogo dat ik nieuwe krijg en een idd een envelop om de defecte op te sturenWat een service zeg! Dan houdt ik die PL-50s wel voor thuisgebruik oid, zodat er hopelijk nooit problemen mee komen.
Yup, ze hebben ook al geen verzendkosten. Maar zulke service kom je niet vaak tegen, sowieso met oortjes niet, door het vaak voorkomende verschijnsel van kabelbreuk. In mijn geval ging het hier niet om, maar ik betwijfel of ik bij andere shops gelijk nieuwe had gekregen.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:45 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Geeft weer aan hoe Chinezen ons oplichten met een hoop zaken. De inkoop moet wel een stuk lager liggen wil je zo'n soort service aanbieden in Nederland.
Heb nu al 3 paar oortjes. Anders zou ik ze wel proberen.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:51 schreef ElmoFan het volgende:
Brainwavz alpha's zijn nu 5$ tot vrijdag bij mp4nation
Heb je ervaring met die brainwavz?quote:Op maandag 24 januari 2011 16:51 schreef ElmoFan het volgende:
Brainwavz alpha's zijn nu 5$ tot vrijdag bij mp4nation
als je "direct moet betalen" dan moet er dus geld op je paypal staan, dan gaat paypal niet zomaar ff voorschieten, zeker niet als je een nieuwe gebruiker bent.quote:Op maandag 24 januari 2011 15:35 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Werkt niet, er staat dat je direct moet betalen en aan creditcard moet koppelen?
Een nieuwe creditcard koppelen om een directe betaling te doen
Ik snap er geen snars van, of moet je daar je rekeningnummer van je bankpas invoeren?
Ja, kwaliteit is super. Geluid is echt heel goed voor de prijs (veel bass), ook al toen ze 10$ waren. Ik gebruik ze nu ongeveer een halfjaar en werken nog steeds perfect.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:56 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
Heb je ervaring met die brainwavz?
quote:Op maandag 24 januari 2011 16:56 schreef mickeyD het volgende:
[..]
als je "direct moet betalen" dan moet er dus geld op je paypal staan, dan gaat paypal niet zomaar ff voorschieten, zeker niet als je een nieuwe gebruiker bent.
dus zelf geld overmaken en ff 4-6 dagen wachten tot paypal je overschrijving verwerkt heeft..
frustrerend? jup, maar wat doe je dr aan he.
paypal beloofd dat als jeje rekening koppelt, dat ze geld van je rekening afhalen als er minder op je paypal rekening staat dan je wilt betalen, helaas werkt dat vaak niet, met het creditcard verhaal als gevolg.
als je PP dan belt, weten ze van niets, en "zou het gewoon moet werken"
again: frustrerend? jup, maar wat doe je dr aan he..
Ok koop wel 3 setjes dan. Echt spotgoedkoop!quote:Op maandag 24 januari 2011 17:00 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Ja, kwaliteit is super. Geluid is echt heel goed voor de prijs (veel bass), ook al toen ze 10$ waren. Ik gebruik ze nu ongeveer een halfjaar en werken nog steeds perfect.
Cowon?quote:Op maandag 24 januari 2011 18:05 schreef monkeybrain het volgende:
Ik heb trouwens wat onderzoek gedaan naar de nationite s:flo. Alle fantastische verhalen over de enorme geluidskwaliteit schijnt nogal flauwekul te zijn.
Het typische gedoe dat je in de "audiofiele" wereld ziet van heel veel geloof maar weinig wetenschappelijke onderbouwing. Cd's demagnetiseren, super kabels die bytes rechttrekken, een peperdure houten puck op je speaker zetten.
Het geluid is niet beter dan een Sansa clip+, software is bout en de batterij heeft geen lang leven. Eigenlijk gewoon een matige slecht gebouwde Chinese speler.
Zijn we van dat apparaat ook weer verlost. Maja, wat dan wel...![]()
De Foam dingen zitten er niet bij, maar die heb ik ook nooit gekregen, alleen sylicone/rubberenquote:Op maandag 24 januari 2011 18:32 schreef bularax het volgende:
Hoe zit dit dan met die earbuds?
http://mp4nation.net/cata(...)info&products_id=402
Helemaal zonder dopjes? en waar kan ik die kopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |