quote:> > Geachte heer/mevrouw,
> >
> > Wat bieden jullie wat een, laten we zeggen chinavasion.com niet biedt,
> > hetgeen de prijzen soms tot wel 200% duurder maakt?
> >
> > Vriendelijke groeten,
> >
> > Wim de Graaf.
quote:> Geachte Meneer / Mevrouw
>
> We hebben veel tablets die niet verkocht worden bij chinavasion
> + retourneren naar adres in nederland.
>
> Met vriendelijke groet
>
> Tech2deals Team
> www.Tech2deals.com
quote:Geachte meneer/mevrouw,
Het was reeds redelijk duidelijk dat ik een heer ben gezien mijn naam...
Oké, genoeg gemierenneukt.
Ik ben serieus geïnteresseerd in één van uw producten. Het gaat hier echter om een veelvoudig aantal van uw led horloges á 20 euro per stuk. Vanwege het feit dat ik een internet "reseller" ben, ben ik toch geneigd om deze via een "Chinese webshop" te bestellen. Echter, ik ben van mening dat deze Chinezen mij gewoon "een oor aan willen naaien", en daarom vraag ik u vriendelijk: hoe veel mocht een veelvoudige order van deze led horloges opleveren aan korting? Oftewel, kunt u mij een korting geven waardoor ik geneigd ben om bij u deze horloges voor een winstmarge aan uw kant, van zo'n 250%, te kopen, terwijl deze voor 30% van uw bedrag in China te koop zijn?
Met vriendelijk groet, nogmaals mijn geslacht en naam:
Wim de Graaf: Man.
Hele goedkope micro-usb kabels kan je meestal alleen mee opladen en geen data versturen.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:07 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Om bovenstaande te maken heb ik dus een micro usb kabel met 90 graden aansluiting.
Nou heb ik al te veel uitgegeven de laatste tijd dus wie kan de goedkooopste vinden?Ik vind alleen maar kabels die toch wel duurder zijn dan zou kunnen...
dat slaat nergens op, bron?quote:Op zondag 23 januari 2011 11:10 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Hele goedkope micro-usb kabels kan je meestal alleen mee opladen en geen data versturen.
Ik zeg niet dat er een verband is tussen de prijs en de mogelijkheid tot data, maar je moet wel opletten of het er expliciet bij staat.quote:
Kut Chinezen!quote:Op zondag 23 januari 2011 12:22 schreef RacerDKB het volgende:
[..] Zal wel inwendig de helft van de draadjes aangesloten zijn.
Alle kabels die ik tot nu toe uit China heb gekregen hadden ook de mogelijkheid tot datacommunicatie hoor.quote:Op zondag 23 januari 2011 12:22 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat er een verband is tussen de prijs en de mogelijkheid tot data, maar je moet wel opletten of het er expliciet bij staat.
En bron is m'n eigen ervaring aangezien ik 2 kabels van eBay heb die alleen maar opladen. Zal wel inwendig de helft van de draadjes aangesloten zijn.
Van de gekoppelde bankrekening, eerste keer zal het wel Iets langer duren.quote:Op zondag 23 januari 2011 13:55 schreef Fruitsalade het volgende:
Hey, ik heb een Paypal vraagje, wat jullie waarschijnlijk wel irritant enzo zullen vinden, maarja ik kan het antwoord nergens vindenAangezien hier vooral met Paypal wordt betaald leek het me de juiste plek om eindelijk bevestiging te krijgen, en het gaat om een bestelling bij mp4nation.
Dus: Als je 0,00 EU op je Paypal hebt staan en je besteld iets, wordt dan dan afgeschreven van je bankrekening, die met je account in verbinding staat? Of moet je altijd eerst geld van je rekening naar Paypal overmaken wat een tijdje duurt?
Okiedo, dan ga ik nu bestellenquote:Op zondag 23 januari 2011 13:58 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Van de gekoppelde bankrekening, eerste keer zal het wel Iets langer duren.
Oja, daar is het topic natuurlijk ook voorquote:Op zondag 23 januari 2011 14:37 schreef UncleSam het volgende:
Misschien leuk on te vertellen wat je gaat bestellen
Ik heb redelijk wat research gedaan, en op fora als head-fi.org wordt dit gewoon als leverancier vermeld. Die dingen worden alleen maar in China gemaakt, heb al een ander product van hun (uit een NL webshop), waarbij de handleiding half chinees was, en het engels dat erin voorkwam vol met spelfouten zatquote:Op zondag 23 januari 2011 15:55 schreef kotter het volgende:
ga je 52 dollar betalen voor neppe oordoppen?
Ze zijn niet nepquote:Op zondag 23 januari 2011 15:55 schreef kotter het volgende:
Yup, had eerst de PL-30 van hifitogo gehaald als eerste IEMs voor mij. Die zijn laatst gesneuveld, dus dacht ik, doe ik het nu weer wat beter.quote:Op zondag 23 januari 2011 16:02 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
Ze zijn niet nepSoundmagic is Superchill. En gewoon een echt merk. Ook te koop op hifitogo.nl geloof ik.
Ik zou trouwens voor brainwavz gaan maar dan wachten op een kortingscode
Ze zijn absoluut niet nep, zijn zeker dezelfde kwaliteit als sennheisers hier.quote:Op zondag 23 januari 2011 15:55 schreef kotter het volgende:
Brainwavz hebben een lekkere bass?quote:Op zondag 23 januari 2011 16:05 schreef Fruitsalade het volgende:
En waarom zou je voor brainwavz gaan trouwens?
Ah, dat hoeft van mij niet echt op inears. Denk dat ik dan eerder koppijn enzo krijg. Dan heb ik liever dat de rest van het geluid wat mooier is. Als ik bass wil heb ik nog wel een stereo-installatie of ga ik wel naar een feest ofz. Ieder zo zijn smaak hè.quote:Op zondag 23 januari 2011 16:26 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Ze zijn absoluut niet nep, zijn zeker dezelfde kwaliteit als sennheisers hier.
[..]
Brainwavz hebben een lekkere bass?
Het ligt ook aan de muzieksmaak natuurlijkquote:Op zondag 23 januari 2011 16:37 schreef Fruitsalade het volgende:
[..]
Ah, dat hoeft van mij niet echt op inears. Denk dat ik dan eerder koppijn enzo krijg. Dan heb ik liever dat de rest van het geluid wat mooier is. Als ik bass wil heb ik nog wel een stereo-installatie of ga ik wel naar een feest ofz. Ieder zo zijn smaak hè.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |