Wel als ze haar krulspelden heeft ingebracht.quote:
Hey, doet me hier aan denken:quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Wel als ze haar krulspelden heeft ingebracht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen zin om het te lezen? Doe me een lol en lees de laatste alinea's![]()
En waar eet Arty?quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:33 schreef Duderella het volgende:
De wraps zijn mislukt. Keihard!Daar hadden ze de olympics discuswerpen mee kunnen doen.
Gelukkig had ik alvast maar een pakje wraps meegenomen. Zo meteen lekker smullen met Ainsley.
quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:43 schreef freecell het volgende:
Hey, doet me hier aan denken:Wat een zegen voor de mensheid moet dit zijn geweestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen zin om het te lezen? Doe me een lol en lees de laatste alinea's![]()
Lorem ipsum dolor sit ametquote:Op donderdag 20 januari 2011 18:45 schreef LieLie het volgende:
Mijn essay moet nog een titel!Even denken..
quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:43 schreef freecell het volgende:
[..]
Hey, doet me hier aan denken:Werd dit serieus uitgegeven? Nee toch hoop ik?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen zin om het te lezen? Doe me een lol en lees de laatste alinea's![]()
Ik heb ooit griesmeelpap gemaakt op de huishoudschool, mochten we meenemen naar huis.quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:33 schreef Duderella het volgende:
De wraps zijn mislukt. Keihard!Daar hadden ze de olympics discuswerpen mee kunnen doen.
Wat nouquote:Op donderdag 20 januari 2011 18:47 schreef Anthraxx het volgende:
Mijn god...
Aanvaardt met nederigheid maar houdt steeds in het achterhoofd dat het plezier aan de man is besteed en veel belangrijker is dan dat van een vrouw. Als hij zijn orgasme bereikt is een beetje gekreun van jouw kant niet misplaatst, integendeel het zal hem overtuigen dat jij er ook plezier aan hebt beleefd.
Als je man minder normale handelingen voorstelt
Gedraag je gehoorzamend en lijdzaam maar geef je eventueel ongenoegen aan door een stilzwijgen. Het is waarschijnlijk dat je man onmiddellijk zal inslapen. Breng je kledij weer in orde, breng je schoonheidsproducten aan alsook je haarverzorging.
Vooral voor de mannelijke helft zekerquote:Op donderdag 20 januari 2011 18:46 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wat een zegen voor de mensheid moet dit zijn geweest
Jaquote:Op donderdag 20 januari 2011 18:48 schreef LieLie het volgende:
[..]
Werd dit serieus uitgegeven? Nee toch hoop ik?
Facepalm jezelfquote:Op donderdag 20 januari 2011 18:51 schreef Bluezz het volgende:
@ Annie :![]()
quote is kapoet hier.
golfertje doen
Warme herinneringenquote:Op donderdag 20 januari 2011 18:48 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik heb ooit griesmeelpap gemaakt op de huishoudschool, mochten we meenemen naar huis.
I.p.v. asbakken naar m'n vader smijten, gebruikte mijn moeder mijn kommetje met pap
Vanavond ook weer een nieuwe aflevering van De Wilde Keuken.quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:53 schreef Anthraxx het volgende:
Ik gooi er nog een Klootwijk aan Zee in, zolang de aardappels aan het bakken zijn in de oven.
Ah, bedankt voor de herinneringquote:Op donderdag 20 januari 2011 18:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Vanavond ook weer een nieuwe aflevering van De Wilde Keuken.
En een WIDMquote:Op donderdag 20 januari 2011 18:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Vanavond ook weer een nieuwe aflevering van De Wilde Keuken.
Yups. Eerst WIDM en daarna over naar Klootwijk en tenslotte nog P&W.quote:
Dat kan helegaar niet. Plato leefde honderden jaren eerder dan Cicero.quote:
Idemquote:Op donderdag 20 januari 2011 19:00 schreef DarkElf het volgende:
FC veeg me op!![]()
ik moest echt hard lachen om sommige zinnen vooral
Als ik dat wil, dan kan datquote:Op donderdag 20 januari 2011 19:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat kan helegaar niet. Plato leefde honderden jaren eerder dan Cicero.
Nee. Ik heb dit ding eerder onder ogen gekregen, er klopt echt geen fluit van het taalgebuik. Sowieso, het je/u. Maar denk je echt dat in een katholiek handboek uit 1960 voor meisjes het woord 'orgasme' voorkomt? Of 'minder normale handelingen'? Meisjes werden uberhaupt niet geacht te weten wat 'normale handelingen' waren.quote:
Mijn tantes (katholiek) wisten me te vertellen dat ze seksuele voorlichting hebben gekregen van de pastoor een week voor het huwelijkquote:Op donderdag 20 januari 2011 19:05 schreef ColdFeet het volgende:
Nee. Ik heb dit ding eerder onder ogen gekregen, er klopt echt geen fluit van het taalgebuik. Sowieso, het je/u. Maar denk je echt dat in een katholiek handboek uit 1960 voor meisjes het woord 'orgasme' voorkomt? Of 'minder normale handelingen'? Meisjes werden uberhaupt niet geacht te weten wat 'normale handelingen' waren.
Als er iemand geen verstand van sex heeft is het de pastoor zou je zeggenquote:Op donderdag 20 januari 2011 19:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mijn tantes (katholiek) wisten me te vertellen dat ze seksuele voorlichting hebben gekregen van de pastoor een week voor het huwelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
Dat zal idd ook genant zijn geweest, zegquote:Op donderdag 20 januari 2011 19:06 schreef Isabeau het volgende:
Mijn tantes (katholiek) wisten me te vertellen dat ze seksuele voorlichting hebben gekregen van de pastoor een week voor het huwelijkMoesten ze met aanstaande bij de pastoor op de thee en die ging dan uitleggen wat je geacht werd te doen in de huwelijksnacht en er na
Ik neem aan dat het niet in een huishoudboekje stond, nee
Goed punt.quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:05 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nee. Ik heb dit ding eerder onder ogen gekregen, er klopt echt geen fluit van het taalgebuik. Sowieso, het je/u. Maar denk je echt dat in een katholiek handboek uit 1960 voor meisjes het woord 'orgasme' voorkomt? Of 'minder normale handelingen'? Meisjes werden uberhaupt niet geacht te weten wat 'normale handelingen' waren.
Ja, aiquote:Op donderdag 20 januari 2011 19:08 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dat zal idd ook genant zijn geweest, zegEn dan een half jaar later weer meneer pastoor op bezoek, of je 't wel goed deed
ik denk ook dat boekjes over zorgzaamheid en onderdanigheid wel bestonden, hoorquote:Op donderdag 20 januari 2011 19:08 schreef freecell het volgende:
Goed punt.
Maar volgens die vriendin had die oma wel soortgelijke boekjes...
En ik heb ook wel vaker dingen in boekjes uit de jaren 40/50 gezien over 'zorgen dat alles rustig is in huis en de kinderen nog even oppoetsen en heur haar borstelen' voor de Man thuiskwam.
Nou, mijn ene tante-oom koppel was niet zo heel erg vruchtbaar, ze hebben uiteindelijk 1 kind gekregen, maar ze zei wel dat de pastoor regelmatig was gekomen om te vragen hoe het zat jaquote:Op donderdag 20 januari 2011 19:08 schreef ColdFeet het volgende:
Dat zal idd ook genant zijn geweest, zegEn dan een half jaar later weer meneer pastoor op bezoek, of je 't wel goed deed
Helemaal waarquote:Op donderdag 20 januari 2011 19:11 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
ik denk ook dat boekjes over zorgzaamheid en onderdanigheid wel bestonden, hoorMaar deze tekst is gewoon niet authentiek, het ligt er echt te dik op
Dat is knulligquote:Op donderdag 20 januari 2011 19:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, mijn ene tante-oom koppel was niet zo heel erg vruchtbaar, ze hebben uiteindelijk 1 kind gekregen, maar ze zei wel dat de pastoor regelmatig was gekomen om te vragen hoe het zat ja
quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:17 schreef freecell het volgende:
[..]
niet meer bij de hometrainer in één ruimte laten staan als je weg bent?
Mijn ouders kregen juist meerdere kinderen heel snel achtereen; die kregen de huisarts op de stoep, dat het nu wel mooi was geweest voor een tijdjequote:Op donderdag 20 januari 2011 19:14 schreef Isabeau het volgende:
Nou, mijn ene tante-oom koppel was niet zo heel erg vruchtbaar, ze hebben uiteindelijk 1 kind gekregen, maar ze zei wel dat de pastoor regelmatig was gekomen om te vragen hoe het zat ja
Mijn moeder kwam zwanger bij een dokter en een hele tijd later kwam ze weer bij die dokter, mijn broer was mee (de jongste)quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:17 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Mijn ouders kregen juist meerdere kinderen heel snel achtereen; die kregen de huisarts op de stoep, dat het nu wel mooi was geweest voor een tijdje![]()
Dat verhaal van je tante is trouwens wel tenenkrommend, zeg. Bah.
Ben je lekker een beetje opgeknapt? Mooiquote:Op donderdag 20 januari 2011 19:25 schreef FutureFairytale het volgende:
haha wat gaan jullie toch weer snel... weer 1,5 topic verder
ik zal later een beetje terugscannen, niet helemaal lezen dit keer.
heb vanmiddag lekker geslapen, vnv ovenpatat gegeten en het gaat best ok nu
nu ff huiskamer enzo stofzuigen (jaaaa ik doe ook wat af en toe!) en daarna 'help' kijken op rtl4
spekje! Al weer patat eten?quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:25 schreef FutureFairytale het volgende:
haha wat gaan jullie toch weer snel... weer 1,5 topic verder
ik zal later een beetje terugscannen, niet helemaal lezen dit keer.
heb vanmiddag lekker geslapen, vnv ovenpatat gegeten en het gaat best ok nu
nu ff huiskamer enzo stofzuigen (jaaaa ik doe ook wat af en toe!) en daarna 'help' kijken op rtl4
ja gelukkig wel , dankjequote:Op donderdag 20 januari 2011 19:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ben je lekker een beetje opgeknapt? Mooi
En FC maar goed dat ze niet aan geboortebeperking deden daarna, was jij nooit geboren!
jij mag alles wel etenquote:Op donderdag 20 januari 2011 19:30 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ovenpatat met light mayo
mag toch wel?
Goed puntquote:Op donderdag 20 januari 2011 19:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ben je lekker een beetje opgeknapt? Mooi
En FC maar goed dat ze niet aan geboortebeperking deden daarna, was jij nooit geboren!
Hoeveel knieën wil je hebben?quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:36 schreef Stereotomy het volgende:
Zo, retourtje ziekenhuis om wat knieen op te halen.
Steer heeft niet genoeg aan 2quote:
Liefst van oude vrouwtjes met versleten gewrichtenquote:Op donderdag 20 januari 2011 19:38 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Beetje hebberig als je het mij vraagt
Omdat die niet terugslaan zekerquote:Op donderdag 20 januari 2011 19:39 schreef Stereotomy het volgende:
Liefst van oude vrouwtjes met versleten gewrichten
Ach dat mag wel, die hebben er toch lang genoeg plezier van kunnen hebbenquote:Op donderdag 20 januari 2011 19:39 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
van een oud vrouwtje geweestquote:Op donderdag 20 januari 2011 19:39 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Of nog erger, propafol, is MJ ook aan overledenquote:
lol!quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:45 schreef Stereotomy het volgende:
http://www.foodlog.nl/geknipt/bericht/vitamn_water_is_bedrog/
No shit, Sherlock![]()
quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
lol!
Het smaakt niet eens ergens naar, heb een flesje van dat spul gedronken.
Goed om te horen dat je je weer beter voeltquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:02 schreef FutureFairytale het volgende:
teruggelezen!
wat een grappige familieverhalen![]()
en wat helpt een paar uur slaap toch ontzettend voor mijn bui! ben vrolijk en kan de hele wereld aan heb ik het idee
misschien goed plan dat zodra ik een beetje emo word en jullie het kunnen zien ik hier even wegga of ga slapen, dat voorkomt een hoop extra emoties
dankje ben ook wel blijquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:04 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Goed om te horen dat je je weer beter voelt
Besteld?quote:
oh dat is wel jammer dat het aanbod groter is. maar bedankt voor de tip; wist niet dat hij dat had gedaan. ik kan natuurlijk stiekem rondchecken bij bedrijven waar ik nu aan leverquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:11 schreef Anthraxx het volgende:
Vraag Vork eens naar het baanperspectief, als afgestudeerde Voedingsmiddelen expert, zonder ervaring. Het aanbod van voedingsmiddelen experts is groter dan de vraag en ze willen graag ervaring zien.
had je die al niet besteld? of lijkt die heel erg op 1 van de 2 jurkjes die je gisteren liet zien (en dacht had besteld)quote:
quote:
Nee, ik vind het echt pulp van de bovenste plank, die programma's. Mijn moeder kijkt er ook graag naar en ik ben maar al te blij dat ik niet meer 'mee hoef te kijken'. Al die 'help...' programma's trouwens.quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:18 schreef FutureFairytale het volgende:
wie gaat er straks nog meer kijken naar 'help....' ?
Raketgeleerde of neurochirurg lijkt mij ook erg leuk.quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:10 schreef FutureFairytale het volgende:
ben online aan het kijken naar evt. banen. waar ik aan zat te denken; productontwikkelaar lijkt me heel erg leukik weet niet of ik dat mág doen maar dat zou ik heel leuk vinden. om bij een voedingsmiddelenbedrijf nieuwe producten te ontwikkelen
Ik neem het opquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:18 schreef FutureFairytale het volgende:
ok ja das wel jammer ja als je 'mee moet kijken' maar ik vind het zelf wel leuk en mijn moeder moet nu meekijkenquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:19 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nee, ik vind het echt pulp van de bovenste plank, die programma's. Mijn moeder kijkt er ook graag naar en ik ben maar al te blij dat ik niet meer 'mee hoef te kijken'.
Ik ga voor astronautquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:20 schreef golfer het volgende:
Raketgeleerde of neurochirurg lijkt mij ook erg leuk.
Ken het niet.quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:18 schreef FutureFairytale het volgende:
nou moe...quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:20 schreef golfer het volgende:
[..]
Raketgeleerde of neurochirurg lijkt mij ook erg leuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |