high fivequote:Op donderdag 20 januari 2011 17:43 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Jij lijkt best wel wat op Lein! Toen ik de foto aan het begin van het topic zag staan dacht ik 'goh, wat is Lein veranderd'!
Krakje deed wazig, euternasie is door, Lein vertelde FF de waarheid, Sarabi kan niet goed tegen drank, P schreef Lein een Pm, DE zit morgen zonder stroom.quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:44 schreef AnneX het volgende:
nok nok
samenvatting anyone? vanaf zondag =
Vandaag weer eens paar uur ! opgeweest.
Lein en P. maken ruzie met FFT.quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:44 schreef AnneX het volgende:
nok nok
De dagen zijn nu goed af te tellen, en langzaam begin ik om mijn dollar op te maken. Zodra ik uit het land ben zal ik ook zeker hier op het forum spuien hoe klaar ik er mee ben.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh fijn dan ben ik bij - samen met wat g schreef.quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:49 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Krakje deed wazig, euternasie is door, Lein vertelde FF de waarheid, Sarabi kan niet goed tegen drank, P schreef Lein een Pm, DE zit morgen zonder stroom.
Owja, en het vredes apparaat beter bekend als ondergetekende is terug van niet-posten![]()
Ik geloof trouwens niet dat ik jou al op fok heb gezien? Mijn vrouwenrader ontkent het
Ai, maar hoe is het met jou dan verder?quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:44 schreef AnneX het volgende:
nok nok
Jeetje, griep gehad?quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:44 schreef AnneX het volgende:
nok nok
Dat is het, en als het soms ff niet zo gezellig is dan is het net het normale levenquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:56 schreef AnneX het volgende:
Oh fijn dan ben ik bij - samen met wat g schreef.
Ik denk dat jij vertrok en ik kwam in de SC. omdat het wel gezellig léek met zoveel
verschillende mensen.
Omdat onze lieve heer dat wilquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:57 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik was eerder
En waarom heeft gristenunie zoveel zendtijd ?
Ik maak heul geen ruzie met FFTquote:
Je vergeet die grote tieten van Dudequote:Enne..het is allemaal de schuld van Duderella .
Nou ja, mensen ... ruziemaken in de SC. Waarover heb je het dan?quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:49 schreef golfer het volgende:
[..]
Lein en P. maken ruzie met FFT.
Krakkemieke schrijft rare dingen als ze een slok op heeft, trouwens ook wanneer ze geen slok op heeft.
Braamyo is weer opgedoken vanuit de zandhoop die hij bewaakt.
Isa is gevallen en heeft een hoofdwond en een hersenschudding.
LieLie heeft mooie krullen.
Enne..het is allemaal de schuld van Duderella .
Dawas het wel zo'n beetje.
Jaquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:57 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik was eerder
En waarom heeft gristenunie zoveel zendtijd ?
Jaaaaa. pleasequote:Op donderdag 20 januari 2011 18:04 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Melkboerenhondenhaar-boks!
Wil je de foto's van Burkina Faso zien die ik heb gepost?
Een andere wereld.quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:01 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik maak heul geen ruzie met FFT
[..]
Je vergeet die grote tieten van DudeOf was dat een ander topic?
CUL SC - Kalm en lief, en zonder bijtenquote:
Ik weet niet zo heel goed hoe Lein eruit ziet! Alleen dat ze krullen heeft ookquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:43 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Jij lijkt best wel wat op Lein! Toen ik de foto aan het begin van het topic zag staan dacht ik 'goh, wat is Lein veranderd'!
Ze heeft een wat grotere mond (letterlijk en figuurlijk) dan jij hebt, geloof ik. Maar in krullen, en in de blik uit je ogen lijkt het er wel wat op!quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:10 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik weet niet zo heel goed hoe Lein eruit ziet! Alleen dat ze krullen heeft ook
quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:11 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ze heeft een wat grotere mond (letterlijk en figuurlijk) dan jij hebt, geloof ik. Maar in krullen, en in de blik uit je ogen lijkt het er wel wat op!
quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:09 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
CUL SC - Kalm en lief, en zonder bijten
[CUL SC] Met verkleedpartijtjes
En dan bij allebei even anderhalve pagina doorscrollen ofzo.
verdomd ik kan (ook) 2 posts quoten.quote:![]()
ja dank je... ga ik zo doen.
Op donderdag 20 januari 2011 18:09 schreef Duderella het volgende:
Fijn dat je weer een beetje op de been bent AnneX
Ik snap wel wat je bedoelt.quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:11 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ze heeft een wat grotere mond (letterlijk en figuurlijk) dan jij hebt, geloof ik. Maar in krullen, en in de blik uit je ogen lijkt het er wel wat op!
Wereldvreemd is zo gek nog niet.quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:13 schreef AnneX het volgende:
[..]
[..]
verdomd ik kan (ook) 2 posts quoten.
Jaaaa. op eigen benen staan en dan in prachtige laarzen met hóge hakken die 2 man van UPC kwamen afleveren.
Mn.AnneX helemaal verbaasd dat het ook kan via internet.
Soms zijn wij wat wereldvreemd in ons durpie.
quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:07 schreef Duderella het volgende:
[..]
Een andere wereld.
Ik heb geen grote tieten (meer).
haha ik ook ! het was wel 3 kg. Ik denk dat er werd ingewerkt of zo.quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:17 schreef ColdFeet het volgende:
Ik ben vooral benieuwd: waarom 2 man?
En ook nog eens je grootste fan isquote:Op donderdag 20 januari 2011 18:20 schreef Bluezz het volgende:
Mensj wat ben ik toch gezegend met een liefhebbende man die m'n onderbroeken wast en mijn maagje vult
Ik, een grote mond?quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:11 schreef Jagärtrut het volgende:
Was me nog niet opgevallen hoorquote:
Jij? Nooit. Never. Toch?quote:
quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:20 schreef Bluezz het volgende:
Mensj wat ben ik toch gezegend met een liefhebbende man die m'n onderbroeken wast en mijn maagje vult
Was je pan heet genoeg? Als je ze te langzaam bakt, drogen ze uit.quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:33 schreef Duderella het volgende:
De wraps zijn mislukt. Keihard!Daar hadden ze de olympics discuswerpen mee kunnen doen.
Gelukkig had ik alvast maar een pakje wraps meegenomen. Zo meteen lekker smullen met Ainsley.
Jammer. Maar niet opgeven en door blijven oefenen.quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:33 schreef Duderella het volgende:
De wraps zijn mislukt. Keihard!Daar hadden ze de olympics discuswerpen mee kunnen doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |