quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:07 schreef Duderella het volgende:
[..]
Een andere wereld.
Ik heb geen grote tieten (meer).
haha ik ook ! het was wel 3 kg. Ik denk dat er werd ingewerkt of zo.quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:17 schreef ColdFeet het volgende:
Ik ben vooral benieuwd: waarom 2 man?
En ook nog eens je grootste fan isquote:Op donderdag 20 januari 2011 18:20 schreef Bluezz het volgende:
Mensj wat ben ik toch gezegend met een liefhebbende man die m'n onderbroeken wast en mijn maagje vult
Ik, een grote mond?quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:11 schreef Jagärtrut het volgende:
Ze heeft een wat grotere mond (letterlijk en figuurlijk) dan jij hebt, geloof ik. Maar in krullen, en in de blik uit je ogen lijkt het er wel wat op!
Was me nog niet opgevallen hoorquote:
Jij? Nooit. Never. Toch?quote:
quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:20 schreef Bluezz het volgende:
Mensj wat ben ik toch gezegend met een liefhebbende man die m'n onderbroeken wast en mijn maagje vult
Was je pan heet genoeg? Als je ze te langzaam bakt, drogen ze uit.quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:33 schreef Duderella het volgende:
De wraps zijn mislukt. Keihard!Daar hadden ze de olympics discuswerpen mee kunnen doen.
Gelukkig had ik alvast maar een pakje wraps meegenomen. Zo meteen lekker smullen met Ainsley.
Jammer. Maar niet opgeven en door blijven oefenen.quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:33 schreef Duderella het volgende:
De wraps zijn mislukt. Keihard!Daar hadden ze de olympics discuswerpen mee kunnen doen.
Misschien was dat het inderdaad, van die pan! Goeie tip. Ik vond de smaak (ik heb het moordwapen wel even geproefd) ook niet erg lekker, maar dat is het gebrek aan maismeel waarschijnlijk. Ik probeer het een andere keer nog eens!quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:35 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Was je pan heet genoeg? Als je ze te langzaam bakt, drogen ze uit.
Of de volgende keer gewoon iets 'natter' deeg maken.
Wel als ze haar krulspelden heeft ingebracht.quote:
Hey, doet me hier aan denken:quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Wel als ze haar krulspelden heeft ingebracht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen zin om het te lezen? Doe me een lol en lees de laatste alinea's![]()
En waar eet Arty?quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:33 schreef Duderella het volgende:
Gelukkig had ik alvast maar een pakje wraps meegenomen. Zo meteen lekker smullen met Ainsley.
quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:43 schreef freecell het volgende:
Hey, doet me hier aan denken:Wat een zegen voor de mensheid moet dit zijn geweestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen zin om het te lezen? Doe me een lol en lees de laatste alinea's![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |