Misschien was dat het inderdaad, van die pan! Goeie tip. Ik vond de smaak (ik heb het moordwapen wel even geproefd) ook niet erg lekker, maar dat is het gebrek aan maismeel waarschijnlijk. Ik probeer het een andere keer nog eens!quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:35 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Was je pan heet genoeg? Als je ze te langzaam bakt, drogen ze uit.
Of de volgende keer gewoon iets 'natter' deeg maken.
Wel als ze haar krulspelden heeft ingebracht.quote:
Hey, doet me hier aan denken:quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Wel als ze haar krulspelden heeft ingebracht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen zin om het te lezen? Doe me een lol en lees de laatste alinea's![]()
En waar eet Arty?quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:33 schreef Duderella het volgende:
De wraps zijn mislukt. Keihard!Daar hadden ze de olympics discuswerpen mee kunnen doen.
Gelukkig had ik alvast maar een pakje wraps meegenomen. Zo meteen lekker smullen met Ainsley.
quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:43 schreef freecell het volgende:
Hey, doet me hier aan denken:Wat een zegen voor de mensheid moet dit zijn geweestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen zin om het te lezen? Doe me een lol en lees de laatste alinea's![]()
Lorem ipsum dolor sit ametquote:Op donderdag 20 januari 2011 18:45 schreef LieLie het volgende:
Mijn essay moet nog een titel!Even denken..
quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:43 schreef freecell het volgende:
[..]
Hey, doet me hier aan denken:Werd dit serieus uitgegeven? Nee toch hoop ik?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen zin om het te lezen? Doe me een lol en lees de laatste alinea's![]()
Ik heb ooit griesmeelpap gemaakt op de huishoudschool, mochten we meenemen naar huis.quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:33 schreef Duderella het volgende:
De wraps zijn mislukt. Keihard!Daar hadden ze de olympics discuswerpen mee kunnen doen.
Wat nouquote:Op donderdag 20 januari 2011 18:47 schreef Anthraxx het volgende:
Mijn god...
Aanvaardt met nederigheid maar houdt steeds in het achterhoofd dat het plezier aan de man is besteed en veel belangrijker is dan dat van een vrouw. Als hij zijn orgasme bereikt is een beetje gekreun van jouw kant niet misplaatst, integendeel het zal hem overtuigen dat jij er ook plezier aan hebt beleefd.
Als je man minder normale handelingen voorstelt
Gedraag je gehoorzamend en lijdzaam maar geef je eventueel ongenoegen aan door een stilzwijgen. Het is waarschijnlijk dat je man onmiddellijk zal inslapen. Breng je kledij weer in orde, breng je schoonheidsproducten aan alsook je haarverzorging.
Vooral voor de mannelijke helft zekerquote:Op donderdag 20 januari 2011 18:46 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wat een zegen voor de mensheid moet dit zijn geweest
Jaquote:Op donderdag 20 januari 2011 18:48 schreef LieLie het volgende:
[..]
Werd dit serieus uitgegeven? Nee toch hoop ik?
Facepalm jezelfquote:Op donderdag 20 januari 2011 18:51 schreef Bluezz het volgende:
@ Annie :![]()
quote is kapoet hier.
golfertje doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |