quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:08 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Volgens mij is dat ook zo ja!Iedereen moet maar gewoon HAVO en VWO doen, ouders drammen door en het resultaat is dat op sommige scholen van 1 leerjaar 60% op het VWO zit en 40% op de HAVO
Terwijl dat eigenlijk niet kan omdat nu eenmaal niet zo'n groot percentage van de bevolking dat kan trekken!! (en het niet een veel intelligentere bevolking heeft of zo he..) Het gemiddelde is nog altijd 100 en daar hoort VMBO-K en heel misschien HAVO voor de doorzetters bij.. Althans, dat zou logischerwijze zo moeten zijn...
Ik zou nu geen atheneum diploma meer krijgen.quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:18 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Zolang we laafland maar overslaan.
quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:24 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Is het ookIk heb al wat dingetjes gevonden voor april
Ben echt heel benieuwd
Ook eens kijken of we CF dronken kunenn krijgen
Natuurlijk.quote:
Ha!quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het meest grappige vind ik nog dat ik haar heel lief en tof vond en ik jou ook altijd een beetje als haar heb gezien
Tja, als je daar niets mee hebt en je er niet in kan verplaatsen is het ook enorm belachelijk natuurlijkquote:Op woensdag 19 januari 2011 22:25 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Ik zou heel de dag zo lopen:
Wanneer mag ik weer naar huis?
Ik kan nog héél CSI'erig wel bloedspetters op een mini-stoeltje laten zien! (krijg ze er niet afquote:Op woensdag 19 januari 2011 22:25 schreef Sarabi het volgende:
Dat valt dan weer tegen![]()
Maar mijn afspraak de 4e is verzet dus nu moet ik alleen nog genoeg benzinegeld hebben en dan heb ik geen smoesjes meer om niet te komen
Ja! Dat klinkt spannendquote:Op woensdag 19 januari 2011 22:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik kan nog héél CSI'erig wel bloedspetters op een mini-stoeltje laten zien! (krijg ze er niet af)
Dat niet automatisch. Want iedereen moet doen wat ze zelf leuk vinden en ik zie ook wel wat mensen er leuk aan vinden.. beetje in een andere wereld verplaatsen ofzo. Je dagelijks leven ff vergeten en doen alsof je een held bent..quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:26 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Tja, als je daar niets mee hebt en je er niet in kan verplaatsen is het ook enorm belachelijk natuurlijk![]()
Ze zeggen dat je iedereen op de wereld via een paar stappen kentquote:Op woensdag 19 januari 2011 22:26 schreef minilot het volgende:
Ha!Nou, dan weet je nu waarom dat zo was!
LOL! het is bijzaak........quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik kan nog héél CSI'erig wel bloedspetters op een mini-stoeltje laten zien! (krijg ze er niet af)
Gewoon komen jijquote:Op woensdag 19 januari 2011 22:25 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat valt dan weer tegen![]()
Maar mijn afspraak de 4e is verzet dus nu moet ik alleen nog genoeg benzinegeld hebben en dan heb ik geen smoesjes meer om niet te komen
Die Chardonnay komt goedquote:Op woensdag 19 januari 2011 22:25 schreef DarkElf het volgende:
[..]
evil men.
als je mij 2 chardonnay geeft ben ik ook al ver heen tegenwoordig, heb jij even geluk
Mwoah, jij maakt weer muziek en zo toch?? Ieder zijn ding.quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:28 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Dat niet automatisch. Want iedereen moet doen wat ze zelf leuk vinden en ik zie ook wel wat mensen er leuk aan vinden.. beetje in een andere wereld verplaatsen ofzo. Je dagelijks leven ff vergeten en doen alsof je een held bent..
Maar ik ben daar toch te nuchter voor. Helaas misschien?
Tijd van het jaar de maand?quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:29 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Die Chardonnay komt goedMaar je bepaalt zelf maar of het de tijd van het jaar is dat je die glazen wilt nuttigen
max. 2x per maand mag ik 1-2 glazen van mezelfquote:Op woensdag 19 januari 2011 22:29 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Die Chardonnay komt goedMaar je bepaalt zelf maar of het de tijd van het jaar is dat je die glazen wilt nuttigen
Lightningboltquote:Op woensdag 19 januari 2011 22:30 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Mwoah, jij maakt weer muziek en zo toch?? Ieder zijn ding.
Maar goed, ik heb het ook nog nooit gedaan hoor, maar ik heb wel AD&D (rollenspel zonder verkleden en je blijft gewoon zitten) gedaan met mensen die ook LARP'en en het klonk wel heel cool!
Bleven jullie zitten bij AD&D? Bij ons werd daar toch altijd wel stevig in geacteerd hoor.. Rollen over de grond, als het moest.quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:30 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Mwoah, jij maakt weer muziek en zo toch?? Ieder zijn ding.
Maar goed, ik heb het ook nog nooit gedaan hoor, maar ik heb wel AD&D (rollenspel zonder verkleden en je blijft gewoon zitten) gedaan met mensen die ook LARP'en en het klonk wel heel cool!
Dat had ik graag ook gezien!quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:31 schreef minilot het volgende:
Bleven jullie zitten bij AD&D? Bij ons werd daar toch altijd wel stevig in geacteerd hoor.. Rollen over de grond, als het moest.
Nee, want dan morste het bier en dat was zondequote:Op woensdag 19 januari 2011 22:31 schreef minilot het volgende:
[..]
Bleven jullie zitten bij AD&D? Bij ons werd daar toch altijd wel stevig in geacteerd hoor.. Rollen over de grond, als het moest.
Niks te uh-enquote:
Met poppetjes, ja? Dat doet mij denken aan Warhammer! En daar heb ik volgens mij sinds de middelbare school niet meer aan gedacht, dus dank voor een zoete nerd-herinnering.quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat had ik graag ook gezien!
Wij hadden vooral poppetjes op een speelveld en de vijanden waren negerzoenen en m&m's
Ik ga mijn best doenquote:Op woensdag 19 januari 2011 22:33 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Niks te uh-enJe SC-IRL-ontmaagding moet nu maar eens plaatsvinden. Iedereen moet kunnen zien dat je niet eng bent en jij moet zien dat die anderen ook niet eng zijn
Het waren ook Warhammer poppetjesquote:Op woensdag 19 januari 2011 22:34 schreef minilot het volgende:
Met poppetjes, ja? Dat doet mij denken aan Warhammer! En daar heb ik volgens mij sinds de middelbare school niet meer aan gedacht, dus dank voor een zoete nerd-herinnering.
[ afbeelding ]
Zoiets heeft een lokale bejaardenclub ook. Dan gaan ze slagen van Napoleon en WW2 enzo naspelen. Super tof is dat.quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het waren ook Warhammer poppetjes
CF, dat tankstation!En je eigen kameel
Zo tof!
Die waren heel dichtbij en in een soort omheining. Want ze zijn heilig natuurlijk.quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:36 schreef Isabeau het volgende:
Die krokodillen, waren die nou zo dichtbij of heb je goed ingezoomed?
Is ook super tof!quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:37 schreef rijsttafel het volgende:
Zoiets heeft een lokale bejaardenclub ook. Dan gaan ze slagen van Napoleon en WW2 enzo naspelen. Super tof is dat.
Ja, wij hebben het niet bonter gemaakt dat de taxi-brousse (ook niet bepaald comfortabel trouwens) en ouwe bussen. Maar wel met een deurquote:Op woensdag 19 januari 2011 22:38 schreef DarkElf het volgende:
Jullie reisden toch wel wat comfortabeler?
en jij viel zeker op met je blauwe kijkers natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |