abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91586860
voor degene die mij nog niet hebben gezien; ik ben die groene langnek. ben ik geen stuk? O+

Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_91586895
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 21:58 schreef minilot het volgende:

[..]

Ja, dat was bij mij dus niet, ik werd halverwege groep twee na een korte in groep drie maar meteen doorgezet naar groep vier. Zat ik daar als kabouter. Twee jaar jonger én ik liep qua groei ook stevig achter. *) Dan waren combinatieklassen wel fijner geweest.
Ik werd overigens maar heel eventjes als briljant beschouwd - in de brugklas ging het al volledig mis. :')
:D Begon je rond de brugklas toevallig met drinken? :P

Ik mocht ook een paar klassen overslaan op de basisschool, maar daar kwamen m'n ouders pas rond m'n 16e mee. Ze hebben dat altijd tegengehouden. :') En daar zit ik dan als oude lul op de uni. :P

(Ik heb van de week het plan opgesteld te gaan promoveren :o.. )
Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Slecht [-----X----------------------------------------------------------] Goed
pi_91586909
Pfff heel getyp, issie al weer vol..

quote:
99s.gif Op woensdag 19 januari 2011 21:57 schreef rijsttafel het volgende:

[..]

En als je vroeg klaar was kreeg je een stapel woordzoekers om de tijd te doden. :D
Daar schieten ze al helemáál niet veel mee op :D Gelukkig hebben wij een school die niet alleen behoorlijk veel heeft en doet voor kinderen met minder capaciteiten maar ook aandacht heeft voor de topgroep. Eigenlijk net zo belangrijk.
Maar ja, alles is 'maakbaar' tegenwoordig he. Dus een kind met een performaal IQ van 70 moeten tóch zo veel aandacht krijgen dat ze naar VMBO Kadergericht kunnen (oude mavo) :') Dus ligt de nadruk bijna altijd bij de kinderen die onder het gemiddelde scoren..
Echt.. ik wil veel doen voor een kind, maar ik maak het liever gewoon gelukkig..
pi_91586921
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 22:00 schreef DarkElf het volgende:
ah ja dat P, sorry... wel gelezen maar goed, als mensen verder niets zeggen dan is dat zo. Misschien zijn het gewoon ongefundeerde uitspraken :)
Ik heb een schijthekel aan ongefundeerde uitspraken :{w
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  woensdag 19 januari 2011 @ 22:03:18 #5
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_91586942
Die hooibaal _O- _O- _O-
Confidence through competence
pi_91586980
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 22:03 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ik heb een schijthekel aan ongefundeerde uitspraken :{w
Soms is het niet anders :*
Het lijkt er niet op dat je antwoord gaat krijgen van de dames
pi_91587017
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 22:02 schreef FutureFairytale het volgende:
voor degene die mij nog niet hebben gezien; ik ben die groene langnek. ben ik geen stuk? O+

[ afbeelding ]
Je bent dus toch hoogbegaaftnekt. :')
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_91587021
Pee :*
pi_91587043
quote:
99s.gif Op woensdag 19 januari 2011 22:02 schreef rijsttafel het volgende:

[..]

:D!
Nee, maar het systeem begon wel met huiswerk en dat bleek, op z'n zachtst gezegd, geen succes.
Let me see you stripped down to the bone
pi_91587055
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 22:02 schreef Sunnythesun het volgende:

Echt.. ik wil veel doen voor een kind, maar ik maak het liever gewoon gelukkig..
O+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_91587061
quote:
99s.gif Op woensdag 19 januari 2011 22:02 schreef rijsttafel het volgende:

[..]

Ik mocht ook een paar klassen overslaan op de basisschool, maar daar kwamen m'n ouders pas rond m'n 16e mee. Ze hebben dat altijd tegengehouden. :') En daar zit ik dan als oude lul op de uni. :P

(Ik heb van de week het plan opgesteld te gaan promoveren :o.. )
bij mij ook! vind het soms jammer maar aan de andere kant; wat had ik van dat jaar overslaan beter geworden? denk niet veel...
  woensdag 19 januari 2011 @ 22:04:48 #12
55709 Stereotomy
pi_91587065
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 22:03 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Soms is het niet anders :*
Het lijkt er niet op dat je antwoord gaat krijgen van de dames
Don't answer me
Don't break the silence don't let me win
Don't answer me
Stay on your island don't let me in
Run away and hide from everyone
Can you change the things we've said and done

w/
pi_91587081
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 22:02 schreef Sunnythesun het volgende:
Pfff heel getyp, issie al weer vol..

[..]

Daar schieten ze al helemáál niet veel mee op :D Gelukkig hebben wij een school die niet alleen behoorlijk veel heeft en doet voor kinderen met minder capaciteiten maar ook aandacht heeft voor de topgroep. Eigenlijk net zo belangrijk.
Maar ja, alles is 'maakbaar' tegenwoordig he. Dus een kind met een performaal IQ van 70 moeten tóch zo veel aandacht krijgen dat ze naar VMBO Kadergericht kunnen (oude mavo) :') Dus ligt de nadruk bijna altijd bij de kinderen die onder het gemiddelde scoren..
Ja, dat laatste is vooral belangrijk. Opleiding en intelligentie wordt sowieso veel te hoog aangeschreven in de maatschappij. Als je niet zo goed kunt leren, kan je heus nog wel toffe dingen doen. Maar tegenwoordig moet iedereen maar zo hoog mogelijk eindigen. Volgens mij wordt VWO ook steeds makkelijker als je ziet wat voor studenten er de universiteit instromen :')

Gelukkig zijn er dan ook nog de killing vakken met slagingspercentages van 4% :P
  woensdag 19 januari 2011 @ 22:05:14 #14
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_91587094
Ach Pee, laat het gewoon. Ik snap je gevoel, maar je doet er weinig aan :).
pi_91587128
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 22:02 schreef FutureFairytale het volgende:

[ afbeelding ]
:) Leuk, leuk, leuk! Ik zou best eens zoiets willen doen. Gewoon, om het eens meegemaakt te hebben. :s)
  woensdag 19 januari 2011 @ 22:05:49 #16
55709 Stereotomy
pi_91587134
quote:
99s.gif Op woensdag 19 januari 2011 22:05 schreef rijsttafel het volgende:

Gelukkig zijn er dan ook nog de killing vakken met slagingspercentages van 4% :P
Alleen op de TU.

En niet bij Technische Bedrijfkunde en Industrieel Ontwerpen. w/ O~)
pi_91587136
Trouwens ook een goede band.
pi_91587137
w/ terug naar Steer
pi_91587145
Ja :{ De kans dat er antwoord komt is vrij klein idd :{ Jammer.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_91587193
lekker laten gaan P ;) lekker boeiend ook wat mensen denken :)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_91587239
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 22:04 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

bij mij ook! vind het soms jammer maar aan de andere kant; wat had ik van dat jaar overslaan beter geworden? denk niet veel...
Wel een jaar jonger :P

Dan was ik voor m'n 28e nog dr. Rijst geweest. :P

1 van m'n docenten was al bijna prof op die leeftijd. :o
pi_91587263
quote:

[..]

Nou ja, het was bij mij gewoon praktisch. Groep drie richt zich heel erg op de basisbeginselen van leren lezen en schrijven en dat kon ik al, dus dan was het anders wel een bijzonder slepend en langdradig schooljaar voor me geweest.
  woensdag 19 januari 2011 @ 22:08:05 #23
13783 Anthraxx
pi_91587334
quote:
Op woensdag 19 januari 2011 22:06 schreef DarkElf het volgende:
Dat. Des te meer waardeer je de mensen waarvan je weet dat ze je tof vinden :).
pi_91587338
quote:
6s.gif Op woensdag 19 januari 2011 22:05 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Alleen op de TU.

En niet bij Technische Bedrijfkunde en Industrieel Ontwerpen. w/ O~)
alphastudies op een TU :{w
pi_91587409
quote:
99s.gif Op woensdag 19 januari 2011 22:05 schreef rijsttafel het volgende:

[..]

Ja, dat laatste is vooral belangrijk. Opleiding en intelligentie wordt sowieso veel te hoog aangeschreven in de maatschappij. Als je niet zo goed kunt leren, kan je heus nog wel toffe dingen doen. Maar tegenwoordig moet iedereen maar zo hoog mogelijk eindigen. Volgens mij wordt VWO ook steeds makkelijker als je ziet wat voor studenten er de universiteit instromen :')
Volgens mij is dat ook zo ja! :Y Iedereen moet maar gewoon HAVO en VWO doen, ouders drammen door en het resultaat is dat op sommige scholen van 1 leerjaar 60% op het VWO zit en 40% op de HAVO :') Terwijl dat eigenlijk niet kan omdat nu eenmaal niet zo'n groot percentage van de bevolking dat kan trekken!! (en het niet een veel intelligentere bevolking heeft of zo he..) Het gemiddelde is nog altijd 100 en daar hoort VMBO-K en heel misschien HAVO voor de doorzetters bij.. Althans, dat zou logischerwijze zo moeten zijn...
  woensdag 19 januari 2011 @ 22:09:07 #26
13783 Anthraxx
pi_91587419
quote:
Op woensdag 19 januari 2011 22:04 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Don't answer me
Don't break the silence don't let me win
Don't answer me
Stay on your island don't let me in
Run away and hide from everyone
Can you change the things we've said and done

w/
Alan Parsons Project O+.
pi_91587443
quote:

Een jaar overslaan is eigenlijk zelden een goed idee (voor het kind): voorliggen met de lesstof betekent niet dat je ook op alle vlakken voorligt.

Daarnaast had ik een zus een jaar boven me, natuurlijk 8-) :P
pi_91587478
Hee, Arjan van Bavel (Adje) doet mee. Gewoon als zichzelf, geen typetje! Zo heb ik 'm niet meer gezien sinds -ie ook net zo vaak in attractieparken rondhing als ik. :)
  woensdag 19 januari 2011 @ 22:10:16 #29
55709 Stereotomy
pi_91587491
Lie! Leef je nog? :P

Ik vond alleen het onderdeel met die husselletters moeilijk, maar 'k ben ook niet zo goed in Lingo :P
pi_91587497
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 22:08 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Volgens mij is dat ook zo ja! :Y Iedereen moet maar gewoon HAVO en VWO doen, ouders drammen door en het resultaat is dat op sommige scholen van 1 leerjaar 60% op het VWO zit en 40% op de HAVO :') Terwijl dat eigenlijk niet kan omdat nu eenmaal niet zo'n groot percentage van de bevolking dat kan trekken!! (en het niet een veel intelligentere bevolking heeft of zo he..) Het gemiddelde is nog altijd 100 en daar hoort VMBO-K en heel misschien HAVO voor de doorzetters bij.. Althans, dat zou logischerwijze zo moeten zijn...
Of zoals ik zei worden HAVO en VWO makkelijker gemaakt..

Anyway, mocht ik later perongeluk kinderen krijgen, dan mogen ze lekker MAVO-praktijkrichting doen als ze dat willen. :)
pi_91587541
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef minilot het volgende:
Hee, Arjan van Bavel (Adje) doet mee. Gewoon als zichzelf, geen typetje! Zo heb ik 'm niet meer gezien sinds -ie ook net zo vaak in attractieparken rondhing als ik. :)
Was dat ook een Efteling fan? Leuk!

Zeg, gaan we nog een keer naar de Efteling met een groepje onder jouw bezielende know-all leiding? O-)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_91587545
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 22:06 schreef DarkElf het volgende:
Normaal gesproken boeit me dat echt niet.

Ik heb alleen in het verleden al vaker dit soort dingen meegemaakt (incl. een goed gesprek met mijn eigen werkgever die me vertelde dat ik bot en kort door de bocht was bij mijn opdrachtgever terwijl ik juist van die te horen had gekregen dat ik zo goed functioneerde....en dan gewoon echt niet willen specificeren he :o

Uiteindelijk bleek mijn opdrachtgever een klein zinnetje te hebben gezegd tegen de account manager die dat vervolgens compleet heeft opgeblazen).

En nog iemand anders vertelde me ooit dat "mensen in de buurt" me arrogant vonden worden. En toen ik vroeg wie dan, omdat ik echt met niemand contact had uit de buurt :') , werd het stil. Dat zegt mij al genoeg dan!

Dit soort opmerkingen gaat dus heel snel mijn irritatiezone in :{
pi_91587588
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 22:09 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Een jaar overslaan is eigenlijk zelden een goed idee (voor het kind): voorliggen met de lesstof betekent niet dat je ook op alle vlakken voorligt.
Eens :Y Wij doen het alleen in uitzonderlijke gevallen. Vorig jaar een versneller in de klas gehad, die trok dat wel. Ook sociaal-emotioneel gezien, maar hij is toch nog best jong voor (nu) een groep 8'er.. Geloof dat hij groep 5 heeft overgeslagen, dat is een jaar van veel herhaling en inoefening en juist dat heeft hij niet echt nodig. :)
pi_91587606
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 22:11 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Was dat ook een Efteling fan? Leuk!

Zeg, gaan we nog een keer naar de Efteling met een groepje onder jouw bezielende know-all leiding? O-)
Fan (ook van andere parken), en hij zat in het entertainment. :)

En: prima. :) De Efteling is wel behoorlijk mijn comfort zone. Alleen kun je daar als CUL-er weinig pret beleven hoor. Daar heb ik heel wat zure stukjes over geschreven, over die horeca. ;)
pi_91587669
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef Stereotomy het volgende:
Lie! Leef je nog? :P

Ik vond alleen het onderdeel met die husselletters moeilijk, maar 'k ben ook niet zo goed in Lingo :P
Ja!

Ik vond de cijferreeksen naar, maar ja, daarom doe ik alfa en jij beta :P
  woensdag 19 januari 2011 @ 22:13:28 #36
55709 Stereotomy
pi_91587715
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 22:12 schreef LieLie het volgende:

[..]

Ja!

Ik vond de cijferreeksen naar, maar ja, daarom doe ik alfa en jij beta :P
Had jij de husselletters goed dan B-)
pi_91587719
quote:
99s.gif Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef rijsttafel het volgende:

[..]

Of zoals ik zei worden HAVO en VWO makkelijker gemaakt..

Anyway, mocht ik later perongeluk kinderen krijgen, dan mogen ze lekker MAVO-praktijkrichting doen als ze dat willen. :)
Ja, ik gaf wat argumenten voor de stelling :P
We hebben afgelopen jaar een meisje na groep 7 (was al eens blijven zitten dus had er 8 jaar basisonderwijs op zitten) naar het ROC groenopleiding gestuurd. Die komt nu regelmatig dól gelukkig langs om rapporten te laten zien of gewoon even kletsen. Geweldig om te zien :Y
pi_91587743
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 22:13 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Had jij de husselletters goed dan B-)
De antwoorden komen nu pas :P
pi_91587770
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 22:11 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Normaal gesproken boeit me dat echt niet.

Ik heb alleen in het verleden al vaker dit soort dingen meegemaakt (incl. een goed gesprek met mijn eigen werkgever die me vertelde dat ik bot en kort door de bocht was bij mijn opdrachtgever terwijl ik juist van die te horen had gekregen dat ik zo goed functioneerde....en dan gewoon echt niet willen specificeren he :o

Uiteindelijk bleek mijn opdrachtgever een klein zinnetje te hebben gezegd tegen de account manager die dat vervolgens compleet heeft opgeblazen).

En nog iemand anders vertelde me ooit dat "mensen in de buurt" me arrogant vonden worden. En toen ik vroeg wie dan, omdat ik echt met niemand contact had uit de buurt :') , werd het stil. Dat zegt mij al genoeg dan!

Dit soort opmerkingen gaat dus heel snel mijn irritatiezone in :{
snap het wel, tis ook vervelend als iemand iets zegt en dan verder geen sjoege geeft als je opheldering vraagt. Omdat het eigenlijk geen probleem is bjv.. of omdat iemand iets niet meer durft te zegge ofzo.. hou dan je mond idd.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_91587776
Ach, LARPers! O+
Ik ben iemand zonder al teveel, trots, schaamte, eergevoel of zorgen over wat anderen van me denken... Maar LARP is echt een brug te ver! :')

Toch is het volgens mij gewoon rete-tof als je je over de Ongeloofelijke Foutheid ervan heen kunt zetten.
pi_91587796
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 22:13 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

We hebben afgelopen jaar een meisje na groep 7 (was al eens blijven zitten dus had er 8 jaar basisonderwijs op zitten) naar het ROC groenopleiding gestuurd. Die komt nu regelmatig dól gelukkig langs om rapporten te laten zien of gewoon even kletsen. Geweldig om te zien :Y
Tof :D Zo'n terugkomster O+ Dat lijkt me dan wel weer leuk van jouw beroep he :o Gewoon, zien hoe die kids het ervanaf brengen :D
pi_91587803
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 22:11 schreef minilot het volgende:
Fan (ook van andere parken), en hij zat in het entertainment. :)

En: prima. :) De Efteling is wel behoorlijk mijn comfort zone. Alleen kun je daar als CUL-er weinig pret beleven hoor. Daar heb ik heel wat zure stukjes over geschreven, over die horeca. ;)
Ik heb http://www.wonderlijkewcweb.org/ een tijdje geleden helemaal doorgespit, dus ben volledig op de hoogte van de Efteling horeca *) Heb me daar kostelijk mee vermaeckt!

Maar zou dolgraag een keer weer naar de Efteling gaan met mensen die er kinderlijk plezier aan beleven O+ (Ross vindt het maar zo zo :{ Cultuurbarbaar!)
pi_91587847
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 22:14 schreef DarkElf het volgende:

[..]

snap het wel, tis ook vervelend als iemand iets zegt en dan verder geen sjoege geeft als je opheldering vraagt. Omdat het eigenlijk geen probleem is bjv.. of omdat iemand iets niet meer durft te zegge ofzo.. hou dan je mond idd.
Nou ja...shit happens *O*

Ik heb trouwens River Cottage Everyday binnen :9
  woensdag 19 januari 2011 @ 22:15:36 #44
13783 Anthraxx
pi_91587864
Ik blijf wel bij D&D. Genoeg foutheid :9
pi_91587896
Maar Steer, het was toch gewoon biertje, jehova en spuiten?
En dus glas, deur en slikken?
pi_91587921
quote:

[..]

Volgens mij is dat ook zo ja! :Y Iedereen moet maar gewoon HAVO en VWO doen, ouders drammen door en het resultaat is dat op sommige scholen van 1 leerjaar 60% op het VWO zit en 40% op de HAVO :') Terwijl dat eigenlijk niet kan omdat nu eenmaal niet zo'n groot percentage van de bevolking dat kan trekken!
Mja. Ik verbaas me vaak over de idioterie van het feit dat dameskledingmaten 'gekrompen' zijn om vrouwen in de winkel een beter gevoel te geven ('Hee, ik pas nu wél in een 36!"), en eigenlijk is dit hetzelfde, maar dan met veel ellendigere effecten.
pi_91587936
Verdorie }:| Ik zit van pure ellende al een paar uur naar dezelfde Sabaton-CD te luisteren volgens mij :')
pi_91587937
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 22:14 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Tof :D Zo'n terugkomster O+ Dat lijkt me dan wel weer leuk van jouw beroep he :o Gewoon, zien hoe die kids het ervanaf brengen :D
:Y Is leuker dan de berichten van leerlingen die ik het jaar daarvoor had die al geschorst of van school getrapt zijn en met politie in aanraking zijn gekomen :') En ja: dat riepen we al járen. Als daar niets mee gebeurt gaat het fout! En helaas.. -O-
pi_91587945
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 22:15 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Nou ja...shit happens *O*

Ik heb trouwens River Cottage Everyday binnen :9
T boek of de serie? :P
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  woensdag 19 januari 2011 @ 22:16:46 #50
13783 Anthraxx
pi_91587953
quote:
Op woensdag 19 januari 2011 22:14 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik heb http://www.wonderlijkewcweb.org/ een tijdje geleden helemaal doorgespit, dus ben volledig op de hoogte van de Efteling horeca *) Heb me daar kostelijk mee vermaeckt!

Maar zou dolgraag een keer weer naar de Efteling gaan met mensen die er kinderlijk plezier aan beleven O+ (Ross vindt het maar zo zo :{ Cultuurbarbaar!)
Oe! Ik wil ook wel weer. Anna vind het niets :{.
pi_91587969
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 22:13 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

"Ik maak tuinen. Voortuinen, achtertuinen... eh alle soorten tuinen."

Hehe, geintje.
M'n oom is directeur van zo'n school en ben daar weleens geweest. Alleen maar mooi dat er ook nog mensen eindvakken hebben als bloemschikken en plantenbewatering. Als ze daar blij van worden ^O^ Ik zou het ook doen. :D Maar ik zou er slecht in zijn, bloemschikken. :P
pi_91587991
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 22:16 schreef DarkElf het volgende:

[..]

T boek of de serie? :P
Beiden :7 Maar de serie had ik al en helemaal gekeken :9
pi_91588002
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 22:16 schreef Anthraxx het volgende:

Oe! Ik wil ook wel weer. Anna vind het niets :{.
Gaan zij en Ross maar fijn wow spelen en gaan wij naar de Efteling *;
pi_91588010
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 22:04 schreef minilot het volgende:

[..]

:D!
Nee, maar het systeem begon wel met huiswerk en dat bleek, op z'n zachtst gezegd, geen succes.
Ik hoefde nooit te leren, tot 5 VWO.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_91588019
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 22:16 schreef minilot het volgende:

[..]

Mja. Ik verbaas me vaak over de idioterie van het feit dat dameskledingmaten 'gekrompen' zijn om vrouwen in de winkel een beter gevoel te geven ('Hee, ik pas nu wél in een 36!"), en eigenlijk is dit hetzelfde, maar dan met veel ellendigere effecten.
Jup.. maar ja.. de maatschappij is 'maakbaar' he :+
pi_91588021
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 22:14 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Wat grappig dat je die website kent! Twee van de jongens daarachter beschouw ik als échte vrienden, en daar heb ik er in totaal nog geen tien van. :)
  woensdag 19 januari 2011 @ 22:18:00 #57
55709 Stereotomy
pi_91588048
Jehova :')
pi_91588090
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 22:17 schreef minilot het volgende:

Wat grappig dat je die website kent! Twee van de jongens daarachter beschouw ik als échte vrienden, en daar heb ik er in totaal nog geen tien van. :)
Ik zat bij een feestje plots naast het meisje dat daar intensief bij betrokken was, die website :D
Vond ik ook al zo leuk!
  woensdag 19 januari 2011 @ 22:18:42 #59
13783 Anthraxx
pi_91588098
quote:
Op woensdag 19 januari 2011 22:17 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Gaan zij en Ross maar fijn wow spelen en gaan wij naar de Efteling *;
Zolang we laafland maar overslaan :P.
pi_91588109
quote:
99s.gif Op woensdag 19 januari 2011 22:17 schreef rijsttafel het volgende:

Hehe, geintje.
M'n oom is directeur van zo'n school en ben daar weleens geweest. Alleen maar mooi dat er ook nog mensen eindvakken hebben als bloemschikken en plantenbewatering. Als ze daar blij van worden ^O^ Ik zou het ook doen. :D Maar ik zou er slecht in zijn, bloemschikken. :P
Toch klinkt dit een beetje... condescending ;) Maar ik ben het met je eens, in principe :Y
  woensdag 19 januari 2011 @ 22:18:50 #61
55709 Stereotomy
pi_91588112
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 22:15 schreef LieLie het volgende:
Maar Steer, het was toch gewoon biertje, jehova en spuiten?
En dus glas, deur en slikken?
Had Jehova niet gezien :{w
pi_91588114
Bah...rotbui nu }:| Ik ga met drank nog een stuk Top Gear kijken en dan lekker slapen.
pi_91588117
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 22:17 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Beiden :7 Maar de serie had ik al en helemaal gekeken :9
ah bien, nou ben benieuwd wat je allemaal gaat maken.

Vind het altijd zo grappig, als mensen dezelfde kookboeken hebben, dat ze dan toch andere gerechten uitkiezen.. Mijn zus heeft dat ook met snel en slank van ainsley, ik heb dat boek nu .. 2 jaar? en zij een paar maanden en kiest steeds hele andere dingen (niet altijd natuurlijk maar toch geregeld) uit om te maken dan ik deed :D
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_91588126
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 22:14 schreef minilot het volgende:
Ach, LARPers! O+
Ik ben iemand zonder al teveel, trots, schaamte, eergevoel of zorgen over wat anderen van me denken... Maar LARP is echt een brug te ver! :')

Toch is het volgens mij gewoon rete-tof als je je over de Ongeloofelijke Foutheid ervan heen kunt zetten.
LARP-en :')

Ik ken geen schaamte, dus dat is het niet.. maar wat is het nut ervan? Ik kan me echt niet voorstellen wat er leuk aan is. Beetje met een zwaard of toverstaf rondrennen :')
pi_91588164
quote:
99s.gif Op woensdag 19 januari 2011 22:17 schreef rijsttafel het volgende:

[..]

Hehe, geintje.
De school in Almelo waar leerlingen van ons heen gaan is ook echt heel erg leuk! En heel erg goed! Ze hebben veel begeleiding, zeer kleine groepen (nooit meer dan 15) en het is een gloedjenieuw gebouw dus ook alle spullen zijn helemaal up-to-date. Echt een hele toffe school!! :Y
pi_91588180
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 22:18 schreef Stereotomy het volgende:
Jehova :')
Ik krijg al twee jaar het blaadje van ze, de Wachttoren. Wij bewaren ze altijd vanwege de heerlijke kitscherigheid ervan! Dat is gewoon prachtige edelkitsch! :)

pi_91588189
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 22:18 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Toch klinkt dit een beetje... condescending ;) Maar ik ben het met je eens, in principe :Y
Ik meen het!

Maar is gewoon apart om te zien zo'n ander wereldje dan wat je gewend bent.

Ik hou niet zo van intelligente mensen want die zijn vaak zo serieus. :{w :P
  woensdag 19 januari 2011 @ 22:20:12 #68
55709 Stereotomy
pi_91588195
NEC :r
pi_91588211
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 22:18 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik zat bij een feestje plots naast het meisje dat daar intensief bij betrokken was, die website :D
Vond ik ook al zo leuk!
Boukje! O+
pi_91588214
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 22:18 schreef DarkElf het volgende:

[..]

ah bien, nou ben benieuwd wat je allemaal gaat maken.

Vind het altijd zo grappig, als mensen dezelfde kookboeken hebben, dat ze dan toch andere gerechten uitkiezen.. Mijn zus heeft dat ook met snel en slank van ainsley, ik heb dat boek nu .. 2 jaar? en zij een paar maanden en kiest steeds hele andere dingen (niet altijd natuurlijk maar toch geregeld) uit om te maken dan ik deed :D
Ja :9 :D MAar ik heb gelukkig ook andere boeken dan jij ;)
  woensdag 19 januari 2011 @ 22:20:35 #71
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_91588231
*O*
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_91588252
quote:
19s.gif Op woensdag 19 januari 2011 22:20 schreef golfer het volgende:
*O*
Ze hebben toch niet gewonnen he :r
pi_91588280
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 22:20 schreef minilot het volgende:

Boukje! O+
Boukje ja! En dat is weer een goede vriendin van Waldie! (waar ik dus op het feestje was)
  woensdag 19 januari 2011 @ 22:21:24 #74
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_91588297
quote:
19s.gif Op woensdag 19 januari 2011 22:20 schreef golfer het volgende:
*O*
:6
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_91588299
quote:
99s.gif Op woensdag 19 januari 2011 22:19 schreef rijsttafel het volgende:

[..]

LARP-en :')

Ik ken geen schaamte, dus dat is het niet.. maar wat is het nut ervan? Ik kan me echt niet voorstellen wat er leuk aan is. Beetje met een zwaard of toverstaf rondrennen :')
O, dat snap ik toch wel, hoor. :@ :)
  woensdag 19 januari 2011 @ 22:21:32 #76
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_91588307
quote:
12s.gif Op woensdag 19 januari 2011 22:20 schreef PdeHoog het volgende:

Bijna zeker wel. ^O^
Poef.....gone! ©golfer
pi_91588325
Die antwoorden duren altijd zo laahaaang..
  woensdag 19 januari 2011 @ 22:21:41 #78
13783 Anthraxx
pi_91588326
quote:
Op woensdag 19 januari 2011 22:20 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Kijk jij op voetbal liefhebbers neer ofzo? :{w
pi_91588355
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 22:05 schreef minilot het volgende:

[..]

:) Leuk, leuk, leuk! Ik zou best eens zoiets willen doen. Gewoon, om het eens meegemaakt te hebben. :s)
je mag hoor. ik kan je opgeven als je dat wilt? ;)

quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 22:07 schreef minilot het volgende:

[..]

Nou ja, het was bij mij gewoon praktisch. Groep drie richt zich heel erg op de basisbeginselen van leren lezen en schrijven en dat kon ik al, dus dan was het anders wel een bijzonder slepend en langdradig schooljaar voor me geweest.
daar heb je toch wel gelijk in. ik was in groep 3 al heel ver en moest toen lang wachten op de andere kindjes maar had er geen last van. kon ik gewoon lekker spelen. wat wil je nog meer als kind? :)

quote:
99s.gif Op woensdag 19 januari 2011 22:07 schreef rijsttafel het volgende:

[..]

Wel een jaar jonger :P

Dan was ik voor m'n 28e nog dr. Rijst geweest. :P

1 van m'n docenten was al bijna prof op die leeftijd. :o
ach ja... als.. als... helaas loopt niet alles zoals we willen ;)
pi_91588374
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 22:21 schreef minilot het volgende:

[..]

Ik ook wel :@ Nooit gedaan, maar het lijkt me stiekem erg tof een dagje in zo'n setting rond te lopen en zo.. :D
pi_91588383
quote:

Ik ook :Y Als kind vond ik niets leuker dan leven in een fantasiewereld O+ En de één maakt dat dan 'realiteit' met gelijkgestemden als hij volwassen is en de ander stort zich op world of warcraft en fantasy boeken (moi :D )
pi_91588389
wat gaan jullie snel zeg en ben er met mijn hoofd helemaal niet bij, dus volgen gaat niet -O-
Op een gegeven moment dacht ik zelfs dat we de 5e naar de efteling gingen _O- misschien maar tijd om naar bed te gaan
pi_91588397
quote:

[..]

Vertel :P

Een kennis van mij doet wel met paard van die gevechttrainingen. Dat is wel vet, dan moet je dat paard ook al dat gedoe aanleren. Maar een beetje als een malloot met een rubber zwaard op eenander inrennen lijkt me maar nutteloos. :')
pi_91588398
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 22:21 schreef golfer het volgende:

[..]

Bijna zeker wel. ^O^
Teleurstellen :{

quote:
12s.gif Op woensdag 19 januari 2011 22:21 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Kijk jij op voetbal liefhebbers neer ofzo? :{w
Ik kijk op bijna iedereen neer :Y Neerkijkgrens ligt op 185cm :7
pi_91588418
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 22:20 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ja :9 :D MAar ik heb gelukkig ook andere boeken dan jij ;)
I know maar tis gewoon grappig hoe smaken verschillen vind ik :)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_91588424
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 22:21 schreef golfer het volgende:

[..]

Bijna zeker wel. ^O^
*O*
pi_91588455
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 22:21 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Boukje ja! En dat is weer een goede vriendin van Waldie! (waar ik dus op het feestje was)
Boukje en ik zijn heel lang zo'n beetje de enige meisjes in de serieuze Eftelingliefhebbersscène geweest. Ergo: gezonde rivaliteit. :') Maar ik vind haar toch vooral erg tof! En ze kan prachtig buikdansen.
Wat een grappig toeval, dat jij haar tegen het lijf liep. :)
pi_91588462
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 22:22 schreef Sarabi het volgende:
wat gaan jullie snel zeg en ben er met mijn hoofd helemaal niet bij, dus volgen gaat niet -O-
Op een gegeven moment dacht ik zelfs dat we de 5e naar de efteling gingen _O- misschien maar tijd om naar bed te gaan
Nee, de 5e is bij mij thuis en ik heb géén Laven dus het is hier geen Efteling }:|
pi_91588499
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 22:23 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nee, de 5e is bij mij thuis en ik heb géén Laven dus het is hier geen Efteling }:|
je hebt Ross *)
pi_91588525
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 22:22 schreef DarkElf het volgende:

[..]

I know maar tis gewoon grappig hoe smaken verschillen vind ik :)
Is het ook :Y Ik heb al wat dingetjes gevonden voor april :9 Ben echt heel benieuwd *O* Ook eens kijken of we CF dronken kunenn krijgen :Y)
pi_91588546
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 22:23 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

je hebt Ross *)
_O-
pi_91588550
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 22:23 schreef minilot het volgende:

Boukje en ik zijn heel lang zo'n beetje de enige meisjes in de serieuze Eftelingliefhebbersscène geweest. Ergo: gezonde rivaliteit. :') Maar ik vind haar toch vooral erg tof! En ze kan prachtig buikdansen.
Wat een grappig toeval, dat jij haar tegen het lijf liep. :)
Het meest grappige vind ik nog dat ik haar heel lief en tof vond en ik jou ook altijd een beetje als haar heb gezien :D
pi_91588553
Willen jullie meer foto's zien?
pi_91588584
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 22:23 schreef Sunnythesun het volgende:

je hebt Ross *)
Da's dan wel een erg grote Laaf :')
pi_91588585
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 22:24 schreef ColdFeet het volgende:
Show us. Domme vraag dit }:|
pi_91588591
quote:
and the crowd goes wild!!!

ja dus :)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_91588609
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 22:24 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Da's dan wel een erg grote Laaf :')
En een stuk veelzijdiger dan een laaf ook :o
pi_91588619
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 22:23 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dat valt dan weer tegen -O-
Maar mijn afspraak de 4e is verzet dus nu moet ik alleen nog genoeg benzinegeld hebben en dan heb ik geen smoesjes meer om niet te komen
pi_91588635
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 22:22 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Ik ook wel :@ Nooit gedaan, maar het lijkt me stiekem erg tof een dagje in zo'n setting rond te lopen en zo.. :D
Ik zou heel de dag zo lopen:
Wanneer mag ik weer naar huis? :')
  woensdag 19 januari 2011 @ 22:25:29 #100
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_91588644
quote:
Ja leuk *O* :)
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_91588654
quote:

[..]

quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 22:18 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Zolang we laafland maar overslaan :P.
Ik zou nu geen atheneum diploma meer krijgen.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_91588659
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 22:24 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Is het ook :Y Ik heb al wat dingetjes gevonden voor april :9 Ben echt heel benieuwd *O* Ook eens kijken of we CF dronken kunenn krijgen :Y)
:o evil men.

als je mij 2 chardonnay geeft ben ik ook al ver heen tegenwoordig, heb jij even geluk :7
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  woensdag 19 januari 2011 @ 22:25:39 #103
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_91588664
quote:
Natuurlijk.
Poef.....gone! ©golfer
pi_91588665
quote:
:Y :Y :Y
pi_91588711
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 22:24 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Het meest grappige vind ik nog dat ik haar heel lief en tof vond en ik jou ook altijd een beetje als haar heb gezien :D
Ha! :) Nou, dan weet je nu waarom dat zo was! :D
pi_91588742
quote:
99s.gif Op woensdag 19 januari 2011 22:25 schreef rijsttafel het volgende:

[..]

Ik zou heel de dag zo lopen:
Wanneer mag ik weer naar huis? :')
Tja, als je daar niets mee hebt en je er niet in kan verplaatsen is het ook enorm belachelijk natuurlijk :D :Y
pi_91588769
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 22:25 schreef Sarabi het volgende:

Maar mijn afspraak de 4e is verzet dus nu moet ik alleen nog genoeg benzinegeld hebben en dan heb ik geen smoesjes meer om niet te komen
Ik kan nog héél CSI'erig wel bloedspetters op een mini-stoeltje laten zien! (krijg ze er niet af :') )
pi_91588775
Graag meer foto's, CF - al ga ik er misschien niet op wachten. Ik kukel bijna van mijn bureaustoel. :O
pi_91588844
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 22:27 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik kan nog héél CSI'erig wel bloedspetters op een mini-stoeltje laten zien! (krijg ze er niet af :') )
Ja! Dat klinkt spannend
pi_91588852
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 22:26 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Tja, als je daar niets mee hebt en je er niet in kan verplaatsen is het ook enorm belachelijk natuurlijk :D :Y
Dat niet automatisch. Want iedereen moet doen wat ze zelf leuk vinden en ik zie ook wel wat mensen er leuk aan vinden.. beetje in een andere wereld verplaatsen ofzo. Je dagelijks leven ff vergeten en doen alsof je een held bent..

Maar ik ben daar toch te nuchter voor. Helaas misschien? :P
pi_91588861
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 22:26 schreef minilot het volgende:
Ha! :) Nou, dan weet je nu waarom dat zo was! :D
Ze zeggen dat je iedereen op de wereld via een paar stappen kent ;) En zie daar onze 'connectie' :D
pi_91588888
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 22:27 schreef Isabeau het volgende:

[..]

LOL! het is bijzaak........
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_91588932
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 22:25 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Gewoon komen jij :{w
pi_91588969
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 22:25 schreef DarkElf het volgende:

[..]

:o evil men.

als je mij 2 chardonnay geeft ben ik ook al ver heen tegenwoordig, heb jij even geluk :7
Die Chardonnay komt goed :Y Maar je bepaalt zelf maar of het de tijd van het jaar is dat je die glazen wilt nuttigen :P
pi_91588989
quote:
99s.gif Op woensdag 19 januari 2011 22:28 schreef rijsttafel het volgende:

[..]

Dat niet automatisch. Want iedereen moet doen wat ze zelf leuk vinden en ik zie ook wel wat mensen er leuk aan vinden.. beetje in een andere wereld verplaatsen ofzo. Je dagelijks leven ff vergeten en doen alsof je een held bent..

Maar ik ben daar toch te nuchter voor. Helaas misschien? :P
Mwoah, jij maakt weer muziek en zo toch?? Ieder zijn ding.
Maar goed, ik heb het ook nog nooit gedaan hoor, maar ik heb wel AD&D (rollenspel zonder verkleden en je blijft gewoon zitten) gedaan met mensen die ook LARP'en en het klonk wel heel cool! :Y
pi_91589028
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 22:29 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Die Chardonnay komt goed :Y Maar je bepaalt zelf maar of het de tijd van het jaar is dat je die glazen wilt nuttigen :P
Tijd van het jaar de maand? })
pi_91589054
quote:

[..]

max. 2x per maand mag ik 1-2 glazen van mezelf *)

dus dan regel ik t wel zo dat ik dan die week ervoor en de week erna niets drink :P

afgelopen zaterdag 2 glazen bij de lunch in Yerseke gedronken, dus nu mag t pas weer volgende week als we uit eten gaan :)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_91589066
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 22:30 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Maar goed, ik heb het ook nog nooit gedaan hoor, maar ik heb wel AD&D (rollenspel zonder verkleden en je blijft gewoon zitten) gedaan met mensen die ook LARP'en en het klonk wel heel cool! :Y
Lightningbolt 8-)
pi_91589090
quote:

[..]

Gewoon komen jij :{w
Ja, maar uh.....
pi_91589100
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 22:30 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Bleven jullie zitten bij AD&D? Bij ons werd daar toch altijd wel stevig in geacteerd hoor.. Rollen over de grond, als het moest.
  woensdag 19 januari 2011 @ 22:32:11 #121
13783 Anthraxx
pi_91589139
quote:
Op woensdag 19 januari 2011 22:31 schreef rijsttafel het volgende:

[..]

Lightningbolt 8-)
Colorspray > Lightning Bolt
pi_91589156
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 22:31 schreef minilot het volgende:

Bleven jullie zitten bij AD&D? Bij ons werd daar toch altijd wel stevig in geacteerd hoor.. Rollen over de grond, als het moest.
Dat had ik graag ook gezien! _O-

Wij hadden vooral poppetjes op een speelveld en de vijanden waren negerzoenen en m&m's *)
pi_91589163
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 22:31 schreef minilot het volgende:

[..]

Nee, want dan morste het bier en dat was zonde :+
Nah ja.. helemaal stil zitten was het niet nee, maar niet echt alles uitgebreid nagespeeld zoals bij LARP :D
pi_91589220
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 22:31 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ja, maar uh.....
Niks te uh-en :{w Je SC-IRL-ontmaagding moet nu maar eens plaatsvinden. Iedereen moet kunnen zien dat je niet eng bent en jij moet zien dat die anderen ook niet eng zijn :{w
pi_91589231
In Tengrela.

Heilige krokodillen.

Tankstation op z'n Burkinees.

Grappige shirts.

Mijn kameel :7
pi_91589264
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 22:32 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dat had ik graag ook gezien! _O-

Wij hadden vooral poppetjes op een speelveld en de vijanden waren negerzoenen en m&m's *)
Met poppetjes, ja? Dat doet mij denken aan Warhammer! En daar heb ik volgens mij sinds de middelbare school niet meer aan gedacht, dus dank voor een zoete nerd-herinnering. :)

pi_91589286
jouw kameel nog wel :D
gaaf, tof om te zien die foto's! :Y
pi_91589312
echt toffe sfeerplaatjes CF :Y en dat tankstation :P
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_91589328
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 22:33 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Niks te uh-en :{w Je SC-IRL-ontmaagding moet nu maar eens plaatsvinden. Iedereen moet kunnen zien dat je niet eng bent en jij moet zien dat die anderen ook niet eng zijn :{w
Ik ga mijn best doen :D
Is er eventueel nog een plekje over in je auto?
  woensdag 19 januari 2011 @ 22:34:52 #130
13783 Anthraxx
pi_91589333
Wat zitten hier veel gelijkgestemde O+. D&D, Warhammer O+
pi_91589335
Och, die krokodillen! En die meisjes! En dat t-shirt van die kerel!
Puik hoor! O+
pi_91589367
Die meisjes O+ mooie foto's CF!
pi_91589396
Wel fijn dat de yoga-hippies vooralsnog bovenaan staan bij BNN's IQ-test op de dag dat ik mijn eerste echte yogales heb gehad! *)
pi_91589397
:D Kameel O+
Toffe plaatjes weer! ^O^
pi_91589423
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 22:34 schreef minilot het volgende:

Met poppetjes, ja? Dat doet mij denken aan Warhammer! En daar heb ik volgens mij sinds de middelbare school niet meer aan gedacht, dus dank voor een zoete nerd-herinnering. :)

[ afbeelding ]
Het waren ook Warhammer poppetjes :Y

CF, dat tankstation! O+ En je eigen kameel :o Zo tof!
pi_91589481
Nu echt slapen. *O* Dag lieverds!
pi_91589491
Die krokodillen, waren die nou zo dichtbij of heb je goed ingezoomed?
pi_91589501
Slaap lekker, minilot!
pi_91589514
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 22:36 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Het waren ook Warhammer poppetjes :Y

CF, dat tankstation! O+ En je eigen kameel :o Zo tof!
Zoiets heeft een lokale bejaardenclub ook. Dan gaan ze slagen van Napoleon en WW2 enzo naspelen. Super tof is dat. :D
pi_91589516
Trusten Mini :)

en CF was je kameel wel een beetje lief? :)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_91589530
Instappen in het OV :+

In Oursi trekt 'le blanc' veel bekijks :D
  woensdag 19 januari 2011 @ 22:37:36 #142
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_91589536
Afgelopen. Gewonnen. *O*
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 19 januari 2011 @ 22:37:57 #143
13783 Anthraxx
pi_91589554
Axis & Allies zeker Rijst? :)
pi_91589582
quote:
11s.gif Op woensdag 19 januari 2011 22:36 schreef Isabeau het volgende:
Die krokodillen, waren die nou zo dichtbij of heb je goed ingezoomed?
Die waren heel dichtbij en in een soort omheining. Want ze zijn heilig natuurlijk.
pi_91589589
Jullie reisden toch wel wat comfortabeler? :o

en jij viel zeker op met je blauwe kijkers natuurlijk :Y
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_91589605
quote:
99s.gif Op woensdag 19 januari 2011 22:37 schreef rijsttafel het volgende:

Zoiets heeft een lokale bejaardenclub ook. Dan gaan ze slagen van Napoleon en WW2 enzo naspelen. Super tof is dat. :D
Is ook super tof!

Wilden die meisjes jullie ook aanraken, CF?
  woensdag 19 januari 2011 @ 22:38:44 #147
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_91589614
Leuke foto's, CF ^O^
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 19 januari 2011 @ 22:39:24 #148
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_91589655
Mooie foto's ColdFeet! O+
pi_91589659
Leuk weer, CF :Y
pi_91589755
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 22:38 schreef DarkElf het volgende:
Jullie reisden toch wel wat comfortabeler? :o

en jij viel zeker op met je blauwe kijkers natuurlijk :Y
Ja, wij hebben het niet bonter gemaakt dat de taxi-brousse (ook niet bepaald comfortabel trouwens) en ouwe bussen. Maar wel met een deur :P

Isa, ja, even voelen aan je armen :D Er is ook wel een soort textuurverschil te voelen, des te leuker!
pi_91589769
jaa Ajax gewonnen hehe, dat wordt morgen collega'tjes pesten :D
pi_91589792

Dat ben ik op het zandduin in Oursi.
pi_91589816
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 22:37 schreef Anthraxx het volgende:
Axis & Allies zeker Rijst? :)
Geen idee. Iets zelfgemaakt waarvan ze dan uren over 1 tank doen. En het slagveld is zo groot als een kamer en heel gedetailleerd. Gaat meer om het knutselen, dus. :P
  woensdag 19 januari 2011 @ 22:42:02 #154
55709 Stereotomy
pi_91589820
Bootcut spijkerbroek, CF? _O_
pi_91589828
:W

Het was K.I.C.K.E.N. om met de band te zingen *O* O+
Teruglezen, wel veel hoor }:|
pi_91589849
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 22:40 schreef ColdFeet het volgende:

Ja, wij hebben het niet bonter gemaakt dat de taxi-brousse (ook niet bepaald comfortabel trouwens) en ouwe bussen. Maar wel met een deur :P

Isa, ja, even voelen aan je armen :D Er is ook wel een soort textuurverschil te voelen, des te leuker!
Lijkt me zo leuk om naar dat soort landen te gaan, maar ik ben lang niet zo avontuurlijk als jullie zijn. Ik zou het gewoon niet durven. Echt, petje af en blijf dit soort bijzondere reizen maken _O_
pi_91589885
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 22:42 schreef Bluezz het volgende:

Ja, ging snel vanavond :o
pi_91589921
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 22:42 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja, ging snel vanavond :o
vnv? de hele dag al vond ik!
  woensdag 19 januari 2011 @ 22:43:50 #159
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_91589946
quote:

The voice of Fok is terug :7
pi_91589955
Slapen enzo :W
pi_91589990
quote:

*O* leuk!!!

en hoi! :W
pi_91590014
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 22:41 schreef ColdFeet het volgende:
[ afbeelding ]
Tikkie lichter maken, maar wat een ubercoole minimalistische foto O+
pi_91590017
toffe foto CF :Y
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_91590034
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 22:41 schreef ColdFeet het volgende:
[ afbeelding ]
:D moooooi O+
pi_91590067
Nu is het niet leuk meer om mijn IQ te vertellen! -O-
Iedereen heeft hier al gezegd dat het niet klopt :P
pi_91590073
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 22:45 schreef PdeHoog het volgende:

Tikkie lichter maken, maar wat een ubercoole minimalistische foto O+
Jup, het is wel hannessen na zonsondergang.
pi_91590081
Mooie foto's CF! O+
pi_91590085
slaap zacht Rijst :W
pi_91590193
zo, ik heb ons even van de leftover mokkaboontjes afgeholpen, die lagen hier ook maar zo in de kast :P
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_91590200
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 22:45 schreef LieLie het volgende:
  woensdag 19 januari 2011 @ 22:47:50 #171
55709 Stereotomy
pi_91590204
Meer foto's CF!

haha, wildersstemmers lager IQ dan Ruttestemmers :')
  woensdag 19 januari 2011 @ 22:48:07 #172
55709 Stereotomy
pi_91590220
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 22:45 schreef LieLie het volgende:
140 en 20 cm? :P
pi_91590246
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 22:47 schreef DarkElf het volgende:
zo, ik heb ons even van de leftover mokkaboontjes afgeholpen, die lagen hier ook maar zo in de kast :P
Tsk :P Heel goed 8-) Moet je ook niet laten liggen he :N Is zo zielig voor de boontjes :'(
pi_91590271
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 22:47 schreef Stereotomy het volgende:
Meer foto's CF!

haha, wildersstemmers lager IQ dan Ruttestemmers :')
Geef eens uitslagen! Ik kan het niet zien :7
pi_91590281
quote:
14s.gif Op woensdag 19 januari 2011 22:42 schreef Stereotomy het volgende:
Bootcut spijkerbroek, CF? _O_
Nee. Je denkt toch niet dat ik bij 35 graden een spijkerbroek draag, Steertje 8)7 Ouwe katoenen flodderbroek.
pi_91590283
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 22:47 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

135 8-)
pi_91590284
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 22:48 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Tsk :P Heel goed 8-) Moet je ook niet laten liggen he :N Is zo zielig voor de boontjes :'(
nee idd, dat bederft ook zo snel :7
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  woensdag 19 januari 2011 @ 22:49:32 #178
55709 Stereotomy
pi_91590342
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 22:48 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Geef eens uitslagen! Ik kan het niet zien :7
6. Oh oh Cherso
5. Talentenjagers
4. BN'ers
3. Larpers
2. Yogamensen
1. Social Media Nerds
pi_91590408
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 22:49 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

6. Oh oh Cherso
5. Talentenjagers
4. BN'ers
3. Larpers
2. Yogamensen
1. Social Media Nerds
welke BN'ers waren er dit keer?
pi_91590417
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 22:48 schreef LieLie het volgende:

135 8-)
Onder het fok gemiddelde :o
pi_91590426
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 22:48 schreef LieLie het volgende:

[..]

135 8-)
:{w geloof er niets van..

:P
pi_91590431
Pursuit of Happiness was een mooie maar heel zielige film! ben gelijk in een zielige bui ;( :D
  woensdag 19 januari 2011 @ 22:51:05 #183
55709 Stereotomy
pi_91590437
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 22:50 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

welke BN'ers waren er dit keer?
Ken ze niet :P

Vrouwtje van Oh Oh, Voice of Holland, EO gast, Adje...
pi_91590460
Trusten Rijst!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  woensdag 19 januari 2011 @ 22:51:57 #185
55709 Stereotomy
pi_91590497
Zo, die Oh Oh had nog 104 :P
pi_91590522
Mooie fotos O+
pi_91590534
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 22:52 schreef Bluezz het volgende:
Mooie fotos O+
Hoe was het zingen??
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_91590540
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 22:51 schreef Stereotomy het volgende:
Zo, die Oh Oh had nog 104 :P
Was ze zeker hoogbegaafd als kind *O*
pi_91590565
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 22:51 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Ken ze niet :P

Vrouwtje van Oh Oh, Voice of Holland, EO gast, Adje...
Adje! *O*
pi_91590571
quote:
12s.gif Op woensdag 19 januari 2011 22:50 schreef Isabeau het volgende:

Onder het fok gemiddelde :o
Ouch :X
pi_91590581
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 22:52 schreef DarkElf het volgende:

Hoe was het zingen??
quote:

Alleen die drummer, die timmert echt te hard }:|
  woensdag 19 januari 2011 @ 22:53:30 #192
55709 Stereotomy
pi_91590598
De zoon van Maurice de Hond _O-
  woensdag 19 januari 2011 @ 22:53:37 #193
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_91590601
Marc de Hond met 131 IQ bij de BN-ers volgens verwachting het hoogst.
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 19 januari 2011 @ 22:54:05 #194
55709 Stereotomy
pi_91590643
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 22:53 schreef golfer het volgende:
Mooie score. :Y

Laaang niet zo hoog als LieLie, maar toch :P
pi_91590647
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 22:53 schreef golfer het volgende:
Pfff, 'onze' LieLie had hoger hoor!
pi_91590658
*)
  woensdag 19 januari 2011 @ 22:54:26 #197
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_91590662
Meisje Chary-Ann van VOH scoorde net boven de aap met 81.
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 19 januari 2011 @ 22:54:47 #198
55709 Stereotomy
pi_91590688
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 22:54 schreef LieLie het volgende:
*)
Hee, én grote tetten he *)
pi_91590702
quote:
14s.gif Op woensdag 19 januari 2011 22:54 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Hee, én grote tetten he *)
Dat bedoel ik maar 8-)
pi_91590708
quote:
11s.gif Op woensdag 19 januari 2011 22:54 schreef golfer het volgende:
Kastje werkte niet goed, denk ik.
  woensdag 19 januari 2011 @ 22:55:35 #201
55709 Stereotomy
pi_91590743
Jaaa P&W over Brandon *O* _O_ w/
pi_91590748
quote:
11s.gif Op woensdag 19 januari 2011 22:54 schreef golfer het volgende:
Maar heeft die niet iets van een concentratiestoornisje? Want dan is zo'n studiotest niet zo representatief lijkt me.
  woensdag 19 januari 2011 @ 22:56:17 #203
55709 Stereotomy
pi_91590787
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 22:55 schreef LieLie het volgende:

[..]

Maar heeft die niet iets van een concentratiestoornisje? Want dan is zo'n studiotest niet zo representatief lijkt me.
Zou ook onder druk komen te staan denk ik.

Zag Adje ook een beetje met z'n ogen knijpen, dus je moet ook nog eens op een schermpje turen.
pi_91590794
quote:

[..]

zo'n studiotest is per definitie net echt representatief :P
pi_91590809
quote:

Een uitspraak van een docent in mijn collegezaal was ooit dat IQ testen heel goed waren in het meten van hoe goed je was in het maken van IQ testen ;)
pi_91590810
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 22:56 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

zo'n studiotest is per definitie net echt representatief :P
Zus, dat wilde ik net gaan typen ja :{w
  woensdag 19 januari 2011 @ 22:56:45 #207
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_91590811
quote:

[..]

Geen idee. Ik heb na het voetballen alleen maar even de uitslag bekeken.
Poef.....gone! ©golfer
pi_91590849
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 22:56 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Een uitspraak van een docent in mijn collegezaal was ooit dat IQ testen heel goed waren in het meten van hoe goed je was in het maken van IQ testen ;)
Juistem.. alleen de kindertesten heb ik wel wat meer vertrouwen in dat dat écht wat zegt. :Y
pi_91590877
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 22:56 schreef LieLie het volgende:

[..]

Zus, dat wilde ik net gaan typen ja :{w
HA! :D :P
  woensdag 19 januari 2011 @ 22:58:17 #210
55709 Stereotomy
pi_91590907
BNN's Nationale IQ Test 2011: 2 Met de antwoordjes

Zo, LieLie scoort hoger dan die mensen in het IQ test topic w/
pi_91590915
Jongens, tot zo!

Meneer wil graag naar bed, maar ik ben nog niet lui.
Ik mag de laptop wel meenemen zegt ie, als ik maar mee ga, want het dekbed moet nog weer in de hoes :')
pi_91590939
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 22:58 schreef LieLie het volgende:
Jongens, tot zo!

Ik mag de laptop wel meenemen zegt ie, als ik maar mee ga, want het dekbed moet nog weer in de hoes :')
:D
pi_91590956
Trusten iedereen :W
pi_91590988
quote:
Jongens, tot zo!

_O- geef die kerel van je een schop onder zijn kont van me :+
pi_91590990
quote:
Jongens, tot zo!

Kan de meneer dat niet eens alleen? Doe ik ook hoor :7
pi_91591025
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 22:16 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

:Y Is leuker dan de berichten van leerlingen die ik het jaar daarvoor had die al geschorst of van school getrapt zijn en met politie in aanraking zijn gekomen :') En ja: dat riepen we al járen. Als daar niets mee gebeurt gaat het fout! En helaas.. -O-
:')
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_91591070
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 22:59 schreef Sarabi het volgende:
Trusten iedereen :W
Wel, zoete dromen dan!
pi_91591078
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 22:59 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

'Wat ze zegt!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_91591257
Ik staar nu naar een recept waarbij cheesecake wordt gecombineerd met chocolate chip cookie dough :o :o Snel doorstumblen!

pi_91591277
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 23:04 schreef Isabeau het volgende:
Ik staar nu naar een recept waarbij cheesecake wordt gecombineerd met chocolate chip cookie dough :o :o Snel doorstumblen!
Heel verstandig :Y
pi_91591289
H
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_91591301
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 23:04 schreef Isabeau het volgende:

[ afbeelding ]
en wel de foto delen ;) gelukkig heb ik geen trek :)
pi_91591321
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 23:05 schreef krakkemieke het volgende:
H
oi!
  woensdag 19 januari 2011 @ 23:06:19 #224
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_91591340
Friteuse is vanmiddag geheel gereinigd en van nieuw vet voorzien, dus daar moet nu natuurlijk even een Holtkamp garnalencroquet voor mijzelf en 2 kaasbitterballetjes voor B. ingegooid worden. :9
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 19 januari 2011 @ 23:07:36 #225
55709 Stereotomy
pi_91591408
P&W aan het kijken over Brandon

Kijken of er nuance wordt aangebracht :)
pi_91591483
quote:
14s.gif Op woensdag 19 januari 2011 23:06 schreef golfer het volgende:
Friteuse is vanmiddag geheel gereinigd en van nieuw vet voorzien, dus daar moet nu natuurlijk even een Holtkamp garnalencroquet voor mijzelf en 2 kaasbitterballetjes voor B. ingegooid worden. :9
Dat is niet natuurlijk hoor :) Er kunnen ook andere dingen in :Y Maar doe mij ook maar twee van die bitterballen :9
pi_91591543
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 23:08 schreef PdeHoog het volgende:

Dat is niet natuurlijk hoor :) Er kunnen ook andere dingen in :Y Maar doe mij ook maar twee van die bitterballen :9
Ja die kaas is lekker, veel lekkerder dan die rondjes van laatst. Lekker pittige kaas :9
pi_91591560
Lekker G :9

Ik ga zo maar eens naar bed. Kijken of we morgen iets leuks voor de creatieve voorstelling kunnen verzinnen :D We hebben al een liedje, maar daar moet nog iets bij gespeeld worden, anders is het zo saai ;)
pi_91591566
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 22:59 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

"Ik moest voetballen, en het was koud en ik moet morgen vroeg opstaan want ik wil eerst nog even voetbal kijken voor ik naar het werk ga"
  woensdag 19 januari 2011 @ 23:10:29 #230
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_91591573
quote:
14s.gif Op woensdag 19 januari 2011 23:07 schreef Stereotomy het volgende:
P&W aan het kijken over Brandon

Kijken of er nuance wordt aangebracht :)
Ik bespaar mijzelf de ergernis en sla het expres over.
Poef.....gone! ©golfer
pi_91591607
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 23:10 schreef LieLie het volgende:

[..]

"Ik moest voetballen, en het was koud en ik moet morgen vroeg opstaan want ik wil eerst nog even voetbal kijken voor ik naar het werk ga"
_O- ja ja.. (op z'n Twents he..) :+
  woensdag 19 januari 2011 @ 23:10:59 #232
55709 Stereotomy
pi_91591610
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 23:10 schreef golfer het volgende:

[..]

Ik bespaar mijzelf de ergernis en sla het expres over.
Ik sta altijd open voor kennis :9
  woensdag 19 januari 2011 @ 23:11:21 #233
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_91591630
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 23:10 schreef Bluezz het volgende:

Ja die kaas is lekker, veel lekkerder dan die rondjes van laatst. Lekker pittige kaas :9
Gruyere. :r
Poef.....gone! ©golfer
pi_91591655
ik ga ook slapen! :W
pi_91591675
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 23:10 schreef Sunnythesun het volgende:
Lekker G :9

Ik ga zo maar eens naar bed. Kijken of we morgen iets leuks voor de creatieve voorstelling kunnen verzinnen :D We hebben al een liedje, maar daar moet nog iets bij gespeeld worden, anders is het zo saai ;)
Vast wel en have a nicer day then today :*
  woensdag 19 januari 2011 @ 23:12:16 #236
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_91591677
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 23:11 schreef FutureFairytale het volgende:
ik ga ook slapen! :W
Slaap lekker. :W
Poef.....gone! ©golfer
pi_91591685
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 23:10 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Ik sta altijd open voor kennis :9
Ik ben wel benieuwd, vertel, dus!
  woensdag 19 januari 2011 @ 23:12:28 #238
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_91591688
Zo, even heerlijk een uurtje vrijwel constant op doel lopen rammen *O* . Heerlijk na twee dagen gezapig gezever aangehoord te hebben :Y
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_91591690
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 23:10 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

_O- ja ja.. (op z'n Twents he..) :+
Ik vind het ook een raar verhaal :+
pi_91591706
:X sow.... PIJN !!!!

push ups doen.... 3e serrie van 20... ram ik me kaak VOL op de grond... auw, fucking auw ! :(
pi_91591707
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 23:12 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Het kan bijna niet erger gelukkig :P ;)
pi_91591712
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 23:12 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Wat zij zegt :Y
pi_91591713
quote:
14s.gif Op woensdag 19 januari 2011 23:06 schreef golfer het volgende:
Oh ja.
En dat kost je niks.
Je moet het zelf weten. Die Garnalen en al dure dingen...Da's duur!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_91591737
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 23:12 schreef LieLie het volgende:

[..]

Ik vind het ook een raar verhaal :+
hij kletst het mooi aan elkaar..

nu echt slapen :W
pi_91591767
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 23:13 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

hij kletst het mooi aan elkaar..

nu echt slapen :W
Hij zal het wel ver schoppen in de politiek :P

Trusten! :*
pi_91591856
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 23:12 schreef LieLie het volgende:

Wat zij zegt :Y
Gezusters hamster *O*
pi_91591881
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 23:12 schreef krakkemieke het volgende:

Oh ja.
En dat kost je niks.
:?
  woensdag 19 januari 2011 @ 23:16:50 #248
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_91591885
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 23:12 schreef Braamyo het volgende:
:X sow.... PIJN !!!!

push ups doen.... 3e serrie van 20... ram ik me kaak VOL op de grond... auw, fucking auw ! :(
Waarom doe jij om lokale tijd 2:45 nog push-ups i.p.v. te slapen?
Poef.....gone! ©golfer
pi_91591943
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 23:16 schreef golfer het volgende:

[..]

Waarom doe jij om lokale tijd 2:45 nog push-ups i.p.v. te slapen?
sssssssssssssst....we betalen hem 24/7 :P Laat hem dan ook 24/7 pushups doen :P
pi_91591948
Omdat ik nog in me nachtrithme zit....

en das irritant... en en en.... ik zit met *haar* op msn *;
  woensdag 19 januari 2011 @ 23:18:07 #251
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_91591961
quote:

Oh ja.
En dat kost je niks.
Ga je je nou ook al met mijn portemonnee bemoeien? :{w
Poef.....gone! ©golfer
pi_91591988
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 23:17 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

sssssssssssssst....we betalen hem 24/7 :P Laat hem dan ook 24/7 pushups doen :P
hehe

nouw... qua sporten heb ik die centjes echt dik verdient ^^
pi_91591989
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 23:16 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Gezusters hamster *O*
Ben ik een hamster?
pi_91591996
quote:

[..]

Oh ja.
En dat kost je niks.
:?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_91592001
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 23:17 schreef Braamyo het volgende:
en das irritant... en en en.... ik zit met *haar* op msn *;
Hoe tof :D
pi_91592016
quote:
13s.gif Op woensdag 19 januari 2011 23:18 schreef golfer het volgende:

[..]

Ga je je nou ook al met mijn portemonnee bemoeien? :{w
Eens kijken of jij wel antwoord krijgt :o
pi_91592065
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 23:18 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Hoe tof :D
flief zijn is vet irritant man... ga je helemaal vrolijk en sociaal doen enzo

En dan zeggen korporaals dat ik met een minder grote glimlach achter me laptop moet zitten _O-
pi_91592075
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 23:18 schreef LieLie het volgende:

Ben ik een hamster?
qua zussen :P

lekker tv kijken bankhangen en slapen :W
pi_91592086
[quote]1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 23:12 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik ook trouwens....
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_91592091
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 23:20 schreef Braamyo het volgende:

[..]

flief zijn is vet irritant man... ga je helemaal vrolijk en sociaal doen enzo

En dan zeggen korporaals dat ik met een minder grote glimlach achter me laptop moet zitten _O-
Whahahahahahaha. Sinds wanneer luister jij naar korporaals :P
pi_91592109
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 23:20 schreef Bluezz het volgende:

[..]

qua zussen :P

lekker tv kijken bankhangen en slapen :W
Ik heb een iq van 135, maar ik snappumnie ;(
  woensdag 19 januari 2011 @ 23:21:05 #262
55709 Stereotomy
pi_91592114
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 23:12 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Veel gezever momenteel nog.

Z'n ouders komen niet heel slim over, denk dat ze niet wisten wat ze met hem aan moesten thuis, en hem daarom maar in een inrichting stopten. Maar ze hebben/hadden denk ik ook geen idee wat er exact in die inrichting gebeurt.

Er zit een trien bij, de moeder van een meisje die in de jaren '80 op een foto gezet was naakt aan een riem (ik kende die foto van eerder) , die aan tafel loopt te roepen dat dit allemaal schande is ende zo.
pi_91592142
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 23:20 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Whahahahahahaha. Sinds wanneer luister jij naar korporaals :P
De korporaals hier zijn vette dudes man, daar wil je wel naar luisteren ^^
  woensdag 19 januari 2011 @ 23:22:25 #264
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_91592185
:O Ik ben weer even uitgeteeveed, zal ik op Lein wachten of gaan slapen? Ik moet morgen vroeg op
pi_91592203
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 23:21 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Z'n ouders komen niet heel slim over, denk dat ze niet wisten wat ze met hem aan moesten thuis, en hem daarom maar in een inrichting stopten. Maar ze hebben/hadden denk ik ook geen idee wat er exact in die inrichting gebeurt.
ze weten niet eens wat hij de hele dag doet? Wat de instelling doet met hem :?
Nou moe, daar verdiep je je toch in?

En zeggen dat 'hij tegen zijn moeder niets onderneemt' en 'als je weet hoe je met hem om moet gaan dan doet hij niets' is een verkapte beschuldiging aan t adres van zijn verzorgers..

als t zo'n puppy is neem hem dan weer in huis!
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_91592242
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 23:21 schreef Braamyo het volgende:

[..]

De korporaals hier zijn vette dudes man, daar wil je wel naar luisteren ^^
:D Blij dat ik niet in het leger zit :Y) Daar zal het leger overigens ook blij mee zijn denk ik :7
  woensdag 19 januari 2011 @ 23:23:30 #267
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_91592246
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 23:20 schreef LieLie het volgende:

Ik heb een iq van 135, maar ik snappumnie ;(
Ik heb er 10 min naar gekeken maar ik vond de vragen zo simpel :{w saai ook
pi_91592248
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 23:22 schreef kaasplankje het volgende:
:O Ik ben weer even uitgeteeveed, zal ik op Lein wachten of gaan slapen? Ik moet morgen vroeg op
Het bed alvast opwarmen? *O*
  woensdag 19 januari 2011 @ 23:23:36 #269
55709 Stereotomy
pi_91592254
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 23:22 schreef DarkElf het volgende:

[..]

ze weten niet eens wat hij de hele dag doet? Wat de instelling doet met hem :?
Nou moe, daar verdiep je je toch in?

En zeggen dat 'hij tegen zijn moeder niets onderneemt' en 'als je weet hoe je met hem om moet gaan dan doet hij niets' is een verkapte beschuldiging aan t adres van zijn verzorgers..

Yep, plus edit van die vrouw met dat witte haar.
pi_91592300
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 23:22 schreef DarkElf het volgende:

Ja, dat dus :D

En niet weten wat 'ze' de hele dag met hem doen....dan vraag je dat toch? :? Of kom je een hele dag?
  woensdag 19 januari 2011 @ 23:24:29 #271
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_91592303
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 23:23 schreef Isabeau het volgende:

Het bed alvast opwarmen? *O*
Klinkt aantrekkelijk O+
pi_91592309
krak eet chippies zo lekker zout!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_91592316
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 23:23 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

:D Blij dat ik niet in het leger zit :Y) Daar zal het leger overigens ook blij mee zijn denk ik :7
Iedereen is blij met jou :+
pi_91592354
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 23:21 schreef Stereotomy het volgende:

Er zit een trien bij, de moeder van een meisje die in de jaren '80 op een foto gezet was naakt aan een riem (ik kende die foto van eerder) , die aan tafel loopt te roepen dat dit allemaal schande is ende zo.
Jolanda Venema.

Maar ik geloof ook echt niet dat die ouders hem thuis konden handhaven, ben je mal zeg. Zo'n gewelddadige jongen :N
  woensdag 19 januari 2011 @ 23:25:43 #275
55709 Stereotomy
pi_91592372
Stiefvader: ' Als je twee mannen neemt, dan is er vrijwel een bang, dus dat heeft geen zin. Je moet twee fysiek sterke mannen nemen die sterker zijn dan Brandon, dan kan het' (geparafraseerd)

Uhu :')
pi_91592393
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 23:24 schreef Braamyo het volgende:

[..]

Iedereen is blij met jou :+
Nee hoor. Ik kreeg vanavond te horen dat bepaalde mensen me een lul vinden :P Nou zijn dat precies de mensen waar het me echt niet kan interesseren of ze me een lul vinden of niet dus dat is lekker simpel, maar toch..... :P
  woensdag 19 januari 2011 @ 23:26:13 #277
55709 Stereotomy
pi_91592394
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 23:25 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Jolanda Venema.
Ze lijkt het erg goed te weten _O_ >:O
pi_91592401
quote:
10s.gif Op woensdag 19 januari 2011 23:25 schreef Stereotomy het volgende:
Stiefvader: ' Als je twee mannen neemt, dan is er vrijwel een bang, dus dat heeft geen zin. Je moet twee fysiek sterke mannen nemen die sterker zijn dan Brandon, dan kan het' (geparafraseerd)

Uhu :')
Nemen voor wat :?
  woensdag 19 januari 2011 @ 23:26:40 #279
55709 Stereotomy
pi_91592420
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 23:26 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Brandon begeleiden zodat hij wat meer bewegingsvrijheid krijgt w/
pi_91592424
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 23:24 schreef krakkemieke het volgende:
Ik wil echt zo graag lays naturel chips !!!!

die zeggen zo lekker *krak*
pi_91592433
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 23:26 schreef Isabeau het volgende:

[..]

liefst 4 , die continue om hem heen zijn zodat hij zich vrij kan bewegen en als er iets gebeurt dan kunnen zij ingrijpen.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_91592475
quote:
10s.gif Op woensdag 19 januari 2011 23:26 schreef Stereotomy het volgende:

Brandon begeleiden zodat hij wat meer bewegingsvrijheid krijgt w/
In een houtgreep nemen zodat hij meer bewegingsvrijheid krijgt.
Wat klopt er niet aan die redenering!
pi_91592491
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 23:26 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Nee hoor. Ik kreeg vanavond te horen dat bepaalde mensen me een lul vinden :P Nou zijn dat precies de mensen waar het me echt niet kan interesseren of ze me een lul vinden of niet dus dat is lekker simpel, maar toch..... :P
Toen ik dat zei bedoelde ik iedereen met een gemiddeld eq en iq en gezond verstand enzo
:Y
  woensdag 19 januari 2011 @ 23:28:14 #284
55709 Stereotomy
pi_91592497
Tweede Kamer debat :')
pi_91592507
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 23:24 schreef krakkemieke het volgende:
Maar da's duur :o
  woensdag 19 januari 2011 @ 23:28:40 #286
55709 Stereotomy
pi_91592522
DE hou me vast ik vind dit zo :')
pi_91592531
zou t niet zo kunnen zijn dat zijn moeder, na 3 jaar dat hij daar zit waarin ze hem wat... een half uur/uur per dag ziet? gewoon eigenlijk geen reëel beeld heeft van hoe het eigenlijk echt met hem is?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  woensdag 19 januari 2011 @ 23:29:35 #288
55709 Stereotomy
pi_91592566
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 23:28 schreef DarkElf het volgende:
zou t niet zo kunnen zijn dat zijn moeder, na 3 jaar dat hij daar zit waarin ze hem wat... een half uur/uur per dag ziet? gewoon eigenlijk geen reëel beeld heeft van hoe het eigenlijk echt met hem is?
Half uur per week vermoed ik :')
pi_91592568
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 23:26 schreef Braamyo het volgende:

[..]

Ik wil echt zo graag lays naturel chips !!!!

die zeggen zo lekker *krak*
Zal ik ze opsturen? Geef je me adres maar!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_91592573
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 23:28 schreef Stereotomy het volgende:
DE hou me vast ik vind dit zo :')
Zie hier de reden waarom golfer niet kijkt :7
pi_91592594
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 23:29 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Half uur per week vermoed ik :')
ik dacht, laat ik t positief houden ;)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_91592635
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 23:29 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

Zal ik ze opsturen? Geef je me adres maar!
haha grappenmaakster

dan zijn ze er twee weken nadat ik weg ben ;)

maar bedankt, je blijft lief
  woensdag 19 januari 2011 @ 23:31:28 #293
55709 Stereotomy
pi_91592648
Ik wil die vrouw met dat witte haar slaan :')
pi_91592672
quote:
10s.gif Op woensdag 19 januari 2011 23:31 schreef Stereotomy het volgende:
Ik wil die vrouw met dat witte haar slaan :')
Oh, dat had ik van de week bij een jongen uit de klas!
  woensdag 19 januari 2011 @ 23:32:02 #295
55709 Stereotomy
pi_91592678
HBO Worstelopleiding zou helpen _O-
pi_91592684
Ik wist niet dat je aan spanking deed :?
  woensdag 19 januari 2011 @ 23:32:14 #297
55709 Stereotomy
pi_91592690
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 23:31 schreef LieLie het volgende:

[..]

Oh, dat had ik van de week bij een jongen uit de klas!
Wat deed 'ie? :o
  woensdag 19 januari 2011 @ 23:32:36 #298
55709 Stereotomy
pi_91592709
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 23:32 schreef Braamyo het volgende:
Ik wist niet dat je aan spanking deed :?
En daarna haar toupet in haar kont schuiven :@
pi_91592733
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 23:32 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

stom ? :(
pi_91592743
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 23:32 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Gewoon heel naar.. Kan dat slecht uitleggen. Maar er is een soort mensen met misplaatste zelfverzekerdheid en arrogantie die ik echt niet kan luchten of zien :')
  woensdag 19 januari 2011 @ 23:34:13 #301
55709 Stereotomy
pi_91592801
vol!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')