Geen idee. Iets zelfgemaakt waarvan ze dan uren over 1 tank doen. En het slagveld is zo groot als een kamer en heel gedetailleerd. Gaat meer om het knutselen, dus.quote:
Lijkt me zo leuk om naar dat soort landen te gaan, maar ik ben lang niet zo avontuurlijk als jullie zijn. Ik zou het gewoon niet durven. Echt, petje af en blijf dit soort bijzondere reizen makenquote:Op woensdag 19 januari 2011 22:40 schreef ColdFeet het volgende:
Ja, wij hebben het niet bonter gemaakt dat de taxi-brousse (ook niet bepaald comfortabel trouwens) en ouwe bussen. Maar wel met een deur
Isa, ja, even voelen aan je armenEr is ook wel een soort textuurverschil te voelen, des te leuker!
Ja, ging snel vanavondquote:Op woensdag 19 januari 2011 22:42 schreef Bluezz het volgende:
Het was K.I.C.K.E.N. om met de band te zingen![]()
Teruglezen, wel veel hoor
The voice of Fok is terugquote:Op woensdag 19 januari 2011 22:42 schreef Bluezz het volgende:
quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:42 schreef Bluezz het volgende:
Tikkie lichter maken, maar wat een ubercoole minimalistische fotoquote:Op woensdag 19 januari 2011 22:41 schreef ColdFeet het volgende:
[ afbeelding ]
Dat ben ik op het zandduin in Oursi.
quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:41 schreef ColdFeet het volgende:
[ afbeelding ]
Dat ben ik op het zandduin in Oursi.
Jup, het is wel hannessen na zonsondergang.quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:45 schreef PdeHoog het volgende:
Tikkie lichter maken, maar wat een ubercoole minimalistische foto
Vertelquote:Op woensdag 19 januari 2011 22:45 schreef LieLie het volgende:
Nu is het niet leuk meer om mijn IQ te vertellen!![]()
Iedereen heeft hier al gezegd dat het niet klopt
140 en 20 cm?quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:45 schreef LieLie het volgende:
Nu is het niet leuk meer om mijn IQ te vertellen!![]()
Iedereen heeft hier al gezegd dat het niet klopt
Tskquote:Op woensdag 19 januari 2011 22:47 schreef DarkElf het volgende:
zo, ik heb ons even van de leftover mokkaboontjes afgeholpen, die lagen hier ook maar zo in de kast
Geef eens uitslagen! Ik kan het niet zienquote:Op woensdag 19 januari 2011 22:47 schreef Stereotomy het volgende:
Meer foto's CF!
haha, wildersstemmers lager IQ dan Ruttestemmers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |