Ja, ging snel vanavondquote:Op woensdag 19 januari 2011 22:42 schreef Bluezz het volgende:
Het was K.I.C.K.E.N. om met de band te zingen![]()
Teruglezen, wel veel hoor
The voice of Fok is terugquote:Op woensdag 19 januari 2011 22:42 schreef Bluezz het volgende:
quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:42 schreef Bluezz het volgende:
Tikkie lichter maken, maar wat een ubercoole minimalistische fotoquote:Op woensdag 19 januari 2011 22:41 schreef ColdFeet het volgende:
[ afbeelding ]
Dat ben ik op het zandduin in Oursi.
quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:41 schreef ColdFeet het volgende:
[ afbeelding ]
Dat ben ik op het zandduin in Oursi.
Jup, het is wel hannessen na zonsondergang.quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:45 schreef PdeHoog het volgende:
Tikkie lichter maken, maar wat een ubercoole minimalistische foto
Vertelquote:Op woensdag 19 januari 2011 22:45 schreef LieLie het volgende:
Nu is het niet leuk meer om mijn IQ te vertellen!![]()
Iedereen heeft hier al gezegd dat het niet klopt
140 en 20 cm?quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:45 schreef LieLie het volgende:
Nu is het niet leuk meer om mijn IQ te vertellen!![]()
Iedereen heeft hier al gezegd dat het niet klopt
Tskquote:Op woensdag 19 januari 2011 22:47 schreef DarkElf het volgende:
zo, ik heb ons even van de leftover mokkaboontjes afgeholpen, die lagen hier ook maar zo in de kast
Geef eens uitslagen! Ik kan het niet zienquote:Op woensdag 19 januari 2011 22:47 schreef Stereotomy het volgende:
Meer foto's CF!
haha, wildersstemmers lager IQ dan Ruttestemmers
Nee. Je denkt toch niet dat ik bij 35 graden een spijkerbroek draag, Steertjequote:
nee idd, dat bederft ook zo snelquote:Op woensdag 19 januari 2011 22:48 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
TskHeel goed
Moet je ook niet laten liggen he
Is zo zielig voor de boontjes
6. Oh oh Chersoquote:Op woensdag 19 januari 2011 22:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Geef eens uitslagen! Ik kan het niet zien
welke BN'ers waren er dit keer?quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:49 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
6. Oh oh Cherso
5. Talentenjagers
4. BN'ers
3. Larpers
2. Yogamensen
1. Social Media Nerds
Onder het fok gemiddeldequote:
Ken ze nietquote:Op woensdag 19 januari 2011 22:50 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
welke BN'ers waren er dit keer?
Was ze zeker hoogbegaafd als kindquote:
Adje!quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:51 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ken ze niet
Vrouwtje van Oh Oh, Voice of Holland, EO gast, Adje...
quote:
Alleen die drummer, die timmert echt te hardquote:Op woensdag 19 januari 2011 22:42 schreef Bluezz het volgende:
Mooie score.quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:53 schreef golfer het volgende:
Marc de Hond met 131 IQ bij de BN-ers volgens verwachting het hoogst.
Pfff, 'onze' LieLie had hoger hoor!quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:53 schreef golfer het volgende:
Marc de Hond met 131 IQ bij de BN-ers volgens verwachting het hoogst.
Kastje werkte niet goed, denk ik.quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:54 schreef golfer het volgende:
Meisje Chary-Ann van VOH scoorde net boven de aap met 81.
Maar heeft die niet iets van een concentratiestoornisje? Want dan is zo'n studiotest niet zo representatief lijkt me.quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:54 schreef golfer het volgende:
Meisje Chary-Ann van VOH scoorde net boven de aap met 81.
Zou ook onder druk komen te staan denk ik.quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:55 schreef LieLie het volgende:
[..]
Maar heeft die niet iets van een concentratiestoornisje? Want dan is zo'n studiotest niet zo representatief lijkt me.
zo'n studiotest is per definitie net echt representatiefquote:Op woensdag 19 januari 2011 22:55 schreef LieLie het volgende:
[..]
Maar heeft die niet iets van een concentratiestoornisje? Want dan is zo'n studiotest niet zo representatief lijkt me.
Een uitspraak van een docent in mijn collegezaal was ooit dat IQ testen heel goed waren in het meten van hoe goed je was in het maken van IQ testenquote:Op woensdag 19 januari 2011 22:55 schreef LieLie het volgende:
Zus, dat wilde ik net gaan typen jaquote:Op woensdag 19 januari 2011 22:56 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
zo'n studiotest is per definitie net echt representatief
Geen idee. Ik heb na het voetballen alleen maar even de uitslag bekeken.quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:55 schreef LieLie het volgende:
[..]
Juistem.. alleen de kindertesten heb ik wel wat meer vertrouwen in dat dat écht wat zegt.quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Een uitspraak van een docent in mijn collegezaal was ooit dat IQ testen heel goed waren in het meten van hoe goed je was in het maken van IQ testen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |