Bijna zeker wel.quote:
je mag hoor. ik kan je opgeven als je dat wilt?quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:05 schreef minilot het volgende:
[..]Leuk, leuk, leuk! Ik zou best eens zoiets willen doen. Gewoon, om het eens meegemaakt te hebben.
daar heb je toch wel gelijk in. ik was in groep 3 al heel ver en moest toen lang wachten op de andere kindjes maar had er geen last van. kon ik gewoon lekker spelen. wat wil je nog meer als kind?quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:07 schreef minilot het volgende:
[..]
Nou ja, het was bij mij gewoon praktisch. Groep drie richt zich heel erg op de basisbeginselen van leren lezen en schrijven en dat kon ik al, dus dan was het anders wel een bijzonder slepend en langdradig schooljaar voor me geweest.
ach ja... als.. als... helaas loopt niet alles zoals we willenquote:Op woensdag 19 januari 2011 22:07 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Wel een jaar jonger![]()
Dan was ik voor m'n 28e nog dr. Rijst geweest.![]()
1 van m'n docenten was al bijna prof op die leeftijd.
Ik ook welquote:
Ik ookquote:
Vertelquote:
Teleurstellenquote:
Ik kijk op bijna iedereen neerquote:Op woensdag 19 januari 2011 22:21 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Kijk jij op voetbal liefhebbers neer ofzo?
I know maar tis gewoon grappig hoe smaken verschillen vind ikquote:Op woensdag 19 januari 2011 22:20 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja![]()
MAar ik heb gelukkig ook andere boeken dan jij
Boukje en ik zijn heel lang zo'n beetje de enige meisjes in de serieuze Eftelingliefhebbersscène geweest. Ergo: gezonde rivaliteit.quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Boukje ja! En dat is weer een goede vriendin van Waldie! (waar ik dus op het feestje was)
Nee, de 5e is bij mij thuis en ik heb géén Laven dus het is hier geen Eftelingquote:Op woensdag 19 januari 2011 22:22 schreef Sarabi het volgende:
wat gaan jullie snel zeg en ben er met mijn hoofd helemaal niet bij, dus volgen gaat niet![]()
Op een gegeven moment dacht ik zelfs dat we de 5e naar de efteling gingenmisschien maar tijd om naar bed te gaan
je hebt Rossquote:Op woensdag 19 januari 2011 22:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, de 5e is bij mij thuis en ik heb géén Laven dus het is hier geen Efteling
Is het ookquote:Op woensdag 19 januari 2011 22:22 schreef DarkElf het volgende:
[..]
I know maar tis gewoon grappig hoe smaken verschillen vind ik
quote:
Het meest grappige vind ik nog dat ik haar heel lief en tof vond en ik jou ook altijd een beetje als haar heb gezienquote:Op woensdag 19 januari 2011 22:23 schreef minilot het volgende:
Boukje en ik zijn heel lang zo'n beetje de enige meisjes in de serieuze Eftelingliefhebbersscène geweest. Ergo: gezonde rivaliteit.Maar ik vind haar toch vooral erg tof! En ze kan prachtig buikdansen.
Wat een grappig toeval, dat jij haar tegen het lijf liep.
Da's dan wel een erg grote Laafquote:
Show us. Domme vraag ditquote:
En een stuk veelzijdiger dan een laaf ookquote:
Dat valt dan weer tegenquote:Op woensdag 19 januari 2011 22:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, de 5e is bij mij thuis en ik heb géén Laven dus het is hier geen Efteling
Ik zou heel de dag zo lopen:quote:Op woensdag 19 januari 2011 22:22 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik ook welNooit gedaan, maar het lijkt me stiekem erg tof een dagje in zo'n setting rond te lopen en zo..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |