Of nog erger, propafol, is MJ ook aan overledenquote:
lol!quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:45 schreef Stereotomy het volgende:
http://www.foodlog.nl/geknipt/bericht/vitamn_water_is_bedrog/
No shit, Sherlock![]()
quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
lol!
Het smaakt niet eens ergens naar, heb een flesje van dat spul gedronken.
Goed om te horen dat je je weer beter voeltquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:02 schreef FutureFairytale het volgende:
teruggelezen!
wat een grappige familieverhalen![]()
en wat helpt een paar uur slaap toch ontzettend voor mijn bui! ben vrolijk en kan de hele wereld aan heb ik het idee
misschien goed plan dat zodra ik een beetje emo word en jullie het kunnen zien ik hier even wegga of ga slapen, dat voorkomt een hoop extra emoties
dankje ben ook wel blijquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:04 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Goed om te horen dat je je weer beter voelt
Besteld?quote:
oh dat is wel jammer dat het aanbod groter is. maar bedankt voor de tip; wist niet dat hij dat had gedaan. ik kan natuurlijk stiekem rondchecken bij bedrijven waar ik nu aan leverquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:11 schreef Anthraxx het volgende:
Vraag Vork eens naar het baanperspectief, als afgestudeerde Voedingsmiddelen expert, zonder ervaring. Het aanbod van voedingsmiddelen experts is groter dan de vraag en ze willen graag ervaring zien.
had je die al niet besteld? of lijkt die heel erg op 1 van de 2 jurkjes die je gisteren liet zien (en dacht had besteld)quote:
quote:
Nee, ik vind het echt pulp van de bovenste plank, die programma's. Mijn moeder kijkt er ook graag naar en ik ben maar al te blij dat ik niet meer 'mee hoef te kijken'. Al die 'help...' programma's trouwens.quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:18 schreef FutureFairytale het volgende:
wie gaat er straks nog meer kijken naar 'help....' ?
Raketgeleerde of neurochirurg lijkt mij ook erg leuk.quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:10 schreef FutureFairytale het volgende:
ben online aan het kijken naar evt. banen. waar ik aan zat te denken; productontwikkelaar lijkt me heel erg leukik weet niet of ik dat mág doen maar dat zou ik heel leuk vinden. om bij een voedingsmiddelenbedrijf nieuwe producten te ontwikkelen
Ik neem het opquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:18 schreef FutureFairytale het volgende:
ok ja das wel jammer ja als je 'mee moet kijken' maar ik vind het zelf wel leuk en mijn moeder moet nu meekijkenquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:19 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nee, ik vind het echt pulp van de bovenste plank, die programma's. Mijn moeder kijkt er ook graag naar en ik ben maar al te blij dat ik niet meer 'mee hoef te kijken'.
Ik ga voor astronautquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:20 schreef golfer het volgende:
Raketgeleerde of neurochirurg lijkt mij ook erg leuk.
Ken het niet.quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:18 schreef FutureFairytale het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |