Mijn ouders kregen juist meerdere kinderen heel snel achtereen; die kregen de huisarts op de stoep, dat het nu wel mooi was geweest voor een tijdjequote:Op donderdag 20 januari 2011 19:14 schreef Isabeau het volgende:
Nou, mijn ene tante-oom koppel was niet zo heel erg vruchtbaar, ze hebben uiteindelijk 1 kind gekregen, maar ze zei wel dat de pastoor regelmatig was gekomen om te vragen hoe het zat ja
Mijn moeder kwam zwanger bij een dokter en een hele tijd later kwam ze weer bij die dokter, mijn broer was mee (de jongste)quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:17 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Mijn ouders kregen juist meerdere kinderen heel snel achtereen; die kregen de huisarts op de stoep, dat het nu wel mooi was geweest voor een tijdje![]()
Dat verhaal van je tante is trouwens wel tenenkrommend, zeg. Bah.
Ben je lekker een beetje opgeknapt? Mooiquote:Op donderdag 20 januari 2011 19:25 schreef FutureFairytale het volgende:
haha wat gaan jullie toch weer snel... weer 1,5 topic verder
ik zal later een beetje terugscannen, niet helemaal lezen dit keer.
heb vanmiddag lekker geslapen, vnv ovenpatat gegeten en het gaat best ok nu
nu ff huiskamer enzo stofzuigen (jaaaa ik doe ook wat af en toe!) en daarna 'help' kijken op rtl4
spekje! Al weer patat eten?quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:25 schreef FutureFairytale het volgende:
haha wat gaan jullie toch weer snel... weer 1,5 topic verder
ik zal later een beetje terugscannen, niet helemaal lezen dit keer.
heb vanmiddag lekker geslapen, vnv ovenpatat gegeten en het gaat best ok nu
nu ff huiskamer enzo stofzuigen (jaaaa ik doe ook wat af en toe!) en daarna 'help' kijken op rtl4
ja gelukkig wel , dankjequote:Op donderdag 20 januari 2011 19:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ben je lekker een beetje opgeknapt? Mooi
En FC maar goed dat ze niet aan geboortebeperking deden daarna, was jij nooit geboren!
jij mag alles wel etenquote:Op donderdag 20 januari 2011 19:30 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ovenpatat met light mayo
mag toch wel?
Goed puntquote:Op donderdag 20 januari 2011 19:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ben je lekker een beetje opgeknapt? Mooi
En FC maar goed dat ze niet aan geboortebeperking deden daarna, was jij nooit geboren!
Hoeveel knieën wil je hebben?quote:Op donderdag 20 januari 2011 19:36 schreef Stereotomy het volgende:
Zo, retourtje ziekenhuis om wat knieen op te halen.
Steer heeft niet genoeg aan 2quote:
Liefst van oude vrouwtjes met versleten gewrichtenquote:Op donderdag 20 januari 2011 19:38 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Beetje hebberig als je het mij vraagt
Omdat die niet terugslaan zekerquote:Op donderdag 20 januari 2011 19:39 schreef Stereotomy het volgende:
Liefst van oude vrouwtjes met versleten gewrichten
Ach dat mag wel, die hebben er toch lang genoeg plezier van kunnen hebbenquote:Op donderdag 20 januari 2011 19:39 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
van een oud vrouwtje geweestquote:Op donderdag 20 januari 2011 19:39 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |