Nee leren ze je niet bij de KvK.quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:02 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik vraag me af hè, als je zelfstandig ondernemer bent, dan weet je toch wel hoe je het schrijft, neem ik aan?
Zolang het op mijn kont is, geen probleem.quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:14 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Wil je een paar klappen ofzo ?
Ik had ooit een collega genaamd Johnny Nas, zijn vriendin heet Anne en hij wilde met haar trouwen én dat zij zijn naam aannam, maar dat vertikte ze, begrijpelijk..quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:15 schreef Kluts het volgende:
Je zal maar Anita heten en met een John trouwen.
Deze discussie zetten we voort per PM.quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:14 schreef Kluts het volgende:
[..]
Zolang het op mijn kont is, geen probleem.
Zeg, willen jullie die pre-voospraat even niet hier doen?quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:14 schreef Kluts het volgende:
[..]
Zolang het op mijn kont is, geen probleem.
De voorletters van mijn ma zijn W.C.quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik had ooit een collega genaamd Johnny Nas, zijn vriendin heet Anne en hij wilde met haar trouwen én dat zij zijn naam aannam, maar dat vertikte ze, begrijpelijk..![]()
Niet geheel hetzelfde, maar ik vond 'm toch grappig
jij wilt ook?quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zeg, willen jullie die pre-voospraat even niet hier doen?
quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:18 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Deze discussie zetten we voort per PM.
Oke.quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zeg, willen jullie die pre-voospraat even niet hier doen?
quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:14 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Wil je een paar klappen ofzo ?
Ja, jij wilt mij wel slaan?quote:
Wie wil dat niet?quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, jij wilt mij wel slaan?
ja, dat is idd 'een paar klappen'quote:
quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, jij wilt mij wel slaan?
De gereformeerde tegenhanger van Sjonnie en Anita:quote:
Ik kon het niet laten, hoe flauw het ook isquote:Op donderdag 20 januari 2011 14:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, dat is idd 'een paar klappen'.
Ook echt de moeite he, om speciaal voor die briljante grap in een SC te posten he.quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, dat is idd 'een paar klappen'.
quote:
Ik ben er nog niet uit of ik hier blij mee moet zijn..quote:
There are always complainers...quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:23 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ook echt de moeite he, om speciaal voor die briljante grap in een SC te posten he.
nou jaquote:Op donderdag 20 januari 2011 14:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
[..]
Ik ben er nog niet uit of ik hier blij mee moet zijn..
Mijn god zeg, wat hebben we toch een hoop slechte nederlandse artiestenquote:Op donderdag 20 januari 2011 14:22 schreef Kluts het volgende:
[..]
De gereformeerde tegenhanger van Sjonnie en Anita:
[ afbeelding ]
Ja eh, wie zegt dat het lieve, seksuele tikjes zijn?quote:
en teveel onbekende goeiequote:Op donderdag 20 januari 2011 14:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mijn god zeg, wat hebben we toch een hoop slechte nederlandse artiesten
Nee, ik zit mijn stage manual door te lezen. Ik hoef maar 3000 pagina's te schrijvenquote:Op donderdag 20 januari 2011 14:22 schreef STING het volgende:
[..]
Toch maar niet naar de supermarkt gegaan?
ja hallo, we hebben het hier over vredelievende ikke! En toch nog twijfelenquote:Op donderdag 20 januari 2011 14:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja eh, wie zegt dat het lieve, seksuele tikjes zijn?
Grabbel maar raak...quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:24 schreef Royco1 het volgende:
Mijn god zeg, wat hebben we toch een hoop slechte nederlandse artiesten
Het zijn altijd die stillen van wie je het niet verwacht. Lig ik daar straks helemaal in de kreukels door een geflipte joejoequote:Op donderdag 20 januari 2011 14:25 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ja hallo, we hebben het hier over vredelievende ikke! En toch nog twijfelen*kras*
in het kader van "slechte nederlandse artiesten"?quote:
quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het zijn altijd die stillen van wie je het niet verwacht. Lig ik daar straks helemaal in de kreukels door een geflipte joejoe
Nee, in het kader van kwaliteitstechno.quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:26 schreef JoeBravo het volgende:
In het kader van "slechte nederlandse artiesten"?
Maat van me luistert serieus de hele dag naar radio oranje en dergelijkequote:Op donderdag 20 januari 2011 14:26 schreef Techno het volgende:
[..]
Grabbel maar raak...
http://www.radiofantasy.nl/Uitblinker%20vd%20week%202.html
Je zal niet de eerste man zijn die mij 'blij verrast' so to speakquote:
Ik ben een vrouw, dus ik zeur.quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:23 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
There are always complainers...
complain to complain
Dat is toch voor mensen die de 70 al gepasseerd zijn?quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:27 schreef Royco1 het volgende:
Maat van me luistert serieus de hele dag naar radio oranje en dergelijke
die is sigwaardig!quote:
Ja vind ik ook, helaas denken sommige daar anders over.quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:30 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat is toch voor mensen die de 70 al gepasseerd zijn?
The horror, the horrorquote:Op donderdag 20 januari 2011 14:26 schreef Techno het volgende:
[..]
Grabbel maar raak...
http://www.radiofantasy.nl/Uitblinker%20vd%20week%202.html
quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:27 schreef Techno het volgende:
[..]
Nee, in het kader van kwaliteitstechno.
godzijdank had ik er geen geluid bij, maar what has been seen...quote:
Een oom van me doet zulke plaatjes draaien voor e.o.a. radiostation. Maar goed, de beste man is dan ook al 75.quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:30 schreef Royco1 het volgende:
Ja vind ik ook, helaas denken sommige daar anders over.
Zo zijn al mijn posts, maar dat kan jij als newbie ook niet weten.quote:
Daar ben ik ook geweest.quote:
Als hier in het cafe de man achter de bar staat word er dus ook alleen maar dat soort muziek gedraaidquote:Op donderdag 20 januari 2011 14:33 schreef Techno het volgende:
[..]
Een oom van me doet zulke plaatjes draaien voor e.o.a. radiostation. Maar goed, de beste man is dan ook al 75.
Maak een sign bundeltjequote:Op donderdag 20 januari 2011 14:34 schreef Kluts het volgende:
[..]
Zo zijn al mijn posts, maar dat kan jij als newbie ook niet weten.
Shockers moeten ze dan ook weer nieuw leven in blazen.quote:
Vrees dat dat niet gaat gebeuren. En als het wel gebeurd dan wordt het vast zo'n fantastisch combinatiefeest met wat rockbands ter afwisseling of zo.quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:36 schreef Kluts het volgende:
Shockers moeten ze dan ook weer nieuw leven in blazen.
Sunglasses @ night is nog eens het anthem van Shockers geweest.
Kickboksen is leukquote:Op donderdag 20 januari 2011 14:38 schreef Kluts het volgende:
Mijn nicht wil met me op kickboksen.
Nu weet ik dat ik het zwarte schaap ben, maar om dat nou in de ring uit te vechten!
Kick her assquote:Op donderdag 20 januari 2011 14:38 schreef Kluts het volgende:
Nu weet ik dat ik het zwarte schaap ben, maar om dat nou in de ring uit te vechten!
quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:38 schreef Techno het volgende:
[..]
Vrees dat dat niet gaat gebeuren. En als het wel gebeurd dan wordt het vast zo'n fantastisch combinatiefeest met wat rockbands ter afwisseling of zo.
Ja, klopt.
Een ding scheelt, klein zijn zit in de familie, en mijn nicht is nog een halve kop kleiner dan ik.quote:
Sowieso wordt je met kickboksen niet tegen iemand ingezet die veel groter of zwaarder is dan jij. Gewichtklasses en zoquote:Op donderdag 20 januari 2011 14:40 schreef Kluts het volgende:
[..]
Een ding scheelt, klein zijn zit in de familie, en mijn nicht is nog een halve kop kleiner dan ik.
Beginnen met een bullet lijstje met kernwoorden en dat daarna verder uitwerkenquote:Op donderdag 20 januari 2011 14:40 schreef Samzz het volgende:
Iemand tips voor het heel kort en bondig schrijven van een zelfreflectie?
Ik krijg er nu al de pest in en ik moet nog beginnen...
Eerst beginnen met steekwoorden. Dan kom je erachter dat veel steekwoorden met elkaar te maken hebben en kan je dus gerichter schrijven.quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:40 schreef Samzz het volgende:
Die is wel heel kort, en niet zo goed.quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:40 schreef Samzz het volgende:
Haha, mooi mooi.quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:43 schreef rival het volgende:
[..]
Die is wel heel kort, en niet zo goed.
quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:41 schreef STING het volgende:
[..]
Beginnen met een bullet lijstje met kernwoorden en dat daarna verder uitwerken
Ja, daar ben ik nu mee bezig. Ik heb echt een gigantische hekel aan zelfreflectiesquote:Op donderdag 20 januari 2011 14:41 schreef Kluts het volgende:
[..]
Eerst beginnen met steekwoorden. Dan kom je erachter dat veel steekwoorden met elkaar te maken hebben en kan je dus gerichter schrijven.
I know what you mean, alhoewel wordt dat lijstje wel steeds kleinerquote:Op donderdag 20 januari 2011 14:44 schreef rival het volgende:
[..]
Mijn lijstje met moet ik nog zien is echt te groot....
Ik moet meer vrije tijd hebbenquote:Op donderdag 20 januari 2011 14:44 schreef STING het volgende:
[..]
I know what you mean, alhoewel wordt dat lijstje wel steeds klenier
Ja inderdaad, zoveel films , zo weinig tijdquote:Op donderdag 20 januari 2011 14:44 schreef rival het volgende:
[..]
Mijn lijstje met moet ik nog zien is echt te groot....
Ik wil ook een lesje kickboksen gaan volgen op de sportschool. Kijken wat ik daarvan vind.. Ben benieuwd.. Misschien doe ik dat vanmiddag zelfs wel, trouwens...quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:38 schreef Kluts het volgende:
Klutsquote:Op donderdag 20 januari 2011 14:41 schreef Kluts het volgende:
[..]
Eerst beginnen met steekwoorden. Dan kom je erachter dat veel steekwoorden met elkaar te maken hebben en kan je dus gerichter schrijven.
He, hoe bevalt het?quote:
De nieuwe mobiele layout?quote:
quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:06 schreef Godtje het volgende:
[..]
De nieuwe mobiele layout?
Kut als de Posts steeds smaller worden.![]()
Reizen? Top. Veel gezien, mensen ontmoet, gedronken, etc etc
Ik wel.quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:07 schreef Techno het volgende:
Godtje! Mooi zo. Je vermaakt je dus wel daar.
En in welk opzicht is het reizen zo anders dan je je had voorgesteld?quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:09 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik wel.
En het eten.... Gewoon overal lekker eten. Je kan bijna niet fout zitten. Het eten is veel beter in vergelijking met Indonesië.
Elke straathoek kan je lekker eten.
Morgen vertrek ik richting Laos dus ik ben benieuwd hoe het daar is.
Hoe te reizen wat ik beetje in mijn hoofd had is ook compleet anders geworden. De hele andere richting op. En dat is prima.
In ons hart!!!!1111!!!!quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:11 schreef Ripley het volgende:
Godtje! Waar ben je geweest allemaal!
Bangkok, ayuthaya, chiang mai en nu pai.quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:11 schreef Ripley het volgende:
Godtje! Waar ben je geweest allemaal!
Als in dat ik had bedacht eerst naar Cambodja te gaan en dan vietnam na Bangkok.quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En in welk opzicht is het reizen zo anders dan je je had voorgesteld?
Klinkt goedquote:Op donderdag 20 januari 2011 15:14 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als in dat ik had bedacht eerst naar Cambodja te gaan en dan vietnam na Bangkok.
Nu ben ik eerst naar midden en daarna noord Thailand gegaan om vervolgens naar Laos en Vietnam te gaan.
Hele andere richting dus.
Onder tropische omstandigheden op een luchtbedje in de zee.quote:
Vanwaar die omslag eigenlijk? Verder hartstikke tof man, zo'n reis zou ik ook graag eens willen doen.quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:14 schreef Godtje het volgende:
Als in dat ik had bedacht eerst naar Cambodja te gaan en dan vietnam na Bangkok.
Nu ben ik eerst naar midden en daarna noord Thailand gegaan om vervolgens naar Laos en Vietnam te gaan.
Hele andere richting dus.
Dat krijg je van bemoeien ja. Hahaquote:Op donderdag 20 januari 2011 15:14 schreef Ripley het volgende:
Leuk! Ik ben jalors. Eten in thailand is geweldig ja. Ga je geen eilanden doen trouwens?
Ik lig zelf thuis met een voedselvergiftiging die ik in benidorm heb opgelopen.
Ik zit in noord Thailand met lange mouwen en voeten die bevriezen.quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:18 schreef Kluts het volgende:
[..]
Onder tropische omstandigheden op een luchtbedje in de zee.
quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat krijg je van bemoeien ja. Haha
Ik heb een drie daagde trekking gedaan en 1 van de jongens had het ook flink. We vermoeden van de kikker ( een hele gemalen Inc bot) van de avond er voor. Dat was niet ons eten maar 1 van de gidsen was het aan het eten. Hun nieuwsgierig. Wat is dat? Oh kikker? Mogen wij ook?
Dat mocht. Ik had maar klein hapje gelukkig.
De eilanden trouwens aan het einde. Daar wil ik eindigen. Ik verander per dag en daar is het ook voor. Ik zou ook niet naar pai gaan. In hoeverre je kan spreken van ik zou niet gaan als je nauwlijkes een plan hebt.
Maar 19 april fullmonn Dan wil ik er zijn.
quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:19 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik zit in noord Thailand met lange mouwen en voeten die bevriezen.
Serieus onder de 20 graden. Gekkenwerk.
Snel naar Laos.
Ik heb heb het top gehad in Bangkok maar soms ook alleen. Op en af.quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:18 schreef Techno het volgende:
[..]
Vanwaar die omslag eigenlijk? Verder hartstikke tof man, zo'n reis zou ik ook graag eens willen doen.
Ja dat gaat nu heel goed. Eerste dagen even ritme vinden ook daar in. Meestal heb je iemand voor overleg en ruggespraak.quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:19 schreef Ripley het volgende:
Plan maken as you roll along is prima toch? Veel plezier daar
Dit klinkt heel jeukerig, maar daarom denk ik dat dit soort dingen ook heel goed zijn voor je persoonlijke ontwikkeling.quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:24 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja dat gaat nu heel goed. Eerste dagen even ritme vinden ook daar in. Meestal heb je iemand voor overleg en ruggespraak.
Als je zelf minder gemotiveerd of inspiratie hebt is er iemand. Nu moet je het zelf doen.
Niks ernstig even omschakeling. Dat maakt de eerste dagen vermoeiend en wennen.
De dagen daar waren ook prima. Misschien 1 nacht te veel. Het is zo een ander Thailand.quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:25 schreef Ripley het volgende:
Ik vind het wel meevallen. Het is de drukte van een grote stad en daar moet je op ingesteld zijn. Als je datbent heeft het zijn eigen charme. Maar ik kan me wel goed voorstellen dat de rust als je eenmaal weg bent ook heerlijk is.
Moet ik mijn eigen glas meebrengen dus?quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:29 schreef Kluts het volgende:
Wat een superhuisvrouw ben ik toch ook. Mijn afgewassen glas wat nog steeds onder de vette vingers zit, geeft een afwasmiddelsmaak aan mijn cola.
Dan moet je ook maar niet afwassen in zo'n teiltje met sop.quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:29 schreef Kluts het volgende:
Wat een superhuisvrouw ben ik toch ook. Mijn afgewassen glas wat nog steeds onder de vette vingers zit, geeft een afwasmiddelsmaak aan mijn cola.
Ja, ik deed het zelf altijd met stromend water (sorry, aarde!) maar hier kan dat niet omdat de afvoer niet goed is.quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:30 schreef Techno het volgende:
[..]
Dan moet je ook maar niet afwassen in zo'n teiltje met sop.
Joh, zet die vodkafles gewoon aan je mond!quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Moet ik mijn eigen glas meebrengen dus?
Ja, dat doe ik ook altijd. Maar kan die afvoer niet gefixed worden dan?quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:32 schreef Kluts het volgende:
Ja, ik deed het zelf altijd met stromend water (sorry, aarde!) maar hier kan dat niet omdat de afvoer niet goed is.
En die zelfreflectiedingus dan?quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:36 schreef Samzz het volgende:
Damn, ik ben lekker bezigWetboek vertalen als book of law
Ja, maar dan moet de hele vloer eruit e.d., een veer erdoorheen halen heeft niet geholpen.quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:33 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, dat doe ik ook altijd. Maar kan die afvoer niet gefixed worden dan?
Oeh klinkt spannendquote:Op donderdag 20 januari 2011 15:39 schreef Techno het volgende:
[..]
Ten years of KPD. Limited Edition.
I see. Dat is wel minder.quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:40 schreef PBateman1978 het volgende:
Ja, maar dan moet de hele vloer eruit e.d., een veer erdoorheen halen heeft niet geholpen.
En geld voor zo'n hele operatie heb ik (nog) niet.
Ja, daar ben ik mee bezigquote:
Dat klinkt bekend.quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:32 schreef Kluts het volgende:
[..]
Joh, zet die vodkafles gewoon aan je mond!
Maar serieus, als je iets uit de kast pakt wat ik afgewassen heb, moet je het altijd nakijken.
10 jaar postzegelformaat filmpjes en wazige foto's van mensen die je echt niet naakt wil zienquote:Op donderdag 20 januari 2011 15:39 schreef Techno het volgende:
[..]
Ten years of KPD. Limited Edition.
Och, het is te doen hoor, ik kan nml. wel aardig afwassen in een teiltje.quote:
Dat boeit niet, zolang het maar goed verkoopt.quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:44 schreef HeatWave het volgende:
10 jaar postzegelformaat filmpjes en wazige foto's van mensen die je echt niet naakt wil zien.
Sex sellsquote:Op donderdag 20 januari 2011 15:47 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat boeit niet, zolang het maar goed verkoopt.
Schooltrouble?quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik mee bezigEr moet een 'dreams and nightmares' in, maar ook vier SMART geformuleerde doelen
En daar ben ik dus nu mee bezig...
Ik heb er nog maar twee.
O gelukkig, ik ben niet de enige met dat probleemquote:Op donderdag 20 januari 2011 15:29 schreef Kluts het volgende:
Bestaan er uberhaupt zoveel Smart modellen?quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:41 schreef Samzz het volgende:
Ja, daar ben ik mee bezigEr moet een 'dreams and nightmares' in, maar ook vier SMART geformuleerde doelen
En daar ben ik dus nu mee bezig...
Ik heb er nog maar twee.
Jupquote:
volgens mij wel, kan de eerste, de sportcoupe en de 4-4 al uit mijn hoofd noemen... zitten we al op 3. en ik ben geen smart fan.. dus goed mogelijk dat er nog 1 isquote:Op donderdag 20 januari 2011 15:51 schreef Techno het volgende:
[..]
Bestaan er uberhaupt zoveel Smart modellen?
Er is een SMART model, die ik moet toepassen op vier zelf geformuleerde doelen.quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:51 schreef Techno het volgende:
[..]
Bestaan er uberhaupt zoveel Smart modellen?
Ohjee, dat is wel ff doorwerken dan ja. Beetje creatief zijn en niet te moeilijk denken misschien? Dat advies geef ik mezelf ook altijd maar ik luister niet zo vaak naar mezelf.quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
JupGelukkig wel bijna klaar. Alleen de laatste opdracht baart me wat zorgen... stage plan schrijven en planning schrijven, dat moet morgen nog overlegd worden, voor ieder professioneel leerdoel twee activiteiten en voor ieder persoonlijk leerdoel twee activiteiten
Blegh
Specifiek, Meetbaar, Acceptabel, Realistisch en Tijdgebonden.quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Er is een SMART model, die ik moet toepassen op vier zelf geformuleerde doelen.
quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:54 schreef Samzz het volgende:
Er is een SMART model, die ik moet toepassen op vier zelf geformuleerde doelen.
Ja, daar ben ik al mee bezigquote:Op donderdag 20 januari 2011 15:55 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ohjee, dat is wel ff doorwerken dan ja. Beetje creatief zijn en niet te moeilijk denken misschien? Dat advies geef ik mezelf ook altijd maar ik luister niet zo vaak naar mezelf.
Ow hahaquote:Op donderdag 20 januari 2011 15:56 schreef Techno het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze bijten wel vandaag hè?
quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:56 schreef missbehavin het volgende:
Vervloekte maagpijn gaat maar niet weg ook he.
Stress?quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:56 schreef missbehavin het volgende:
Vervloekte maagpijn gaat maar niet weg ook he.
Op mijn maag ja?quote:
Mjah, ik dacht eerst de garnaaltjes van gisteren, maar ik begin nu te twijfelen...quote:
Ik hoorde van docente via mail dat ik een onvoldoende had voor een heel belangrijk onderdeel van mijn scriptie. Schrijft ze: we bespreken het donderdag, sterkte.quote:
Nog een kusje op de maag.quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:56 schreef missbehavin het volgende:Vervloekte maagpijn gaat maar niet weg ook he.
Als die niet goed waren dan ga je eerder aan de race lijkt me?quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:58 schreef missbehavin het volgende:
Mjah, ik dacht eerst de garnaaltjes van gisteren, maar ik begin nu te twijfelen...
Dood aan die sterktequote:Op donderdag 20 januari 2011 15:58 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik hoorde van docente via mail dat ik een onvoldoende had voor een heel belangrijk onderdeel van mijn scriptie. Schrijft ze: we bespreken het donderdag, sterkte.![]()
STERKTE!?
Ja indd. Zou mijn stuk er zo rampzalig en hopeloos uitgezien hebben?quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dood aan die sterkteWat heb je daar nu aan?
Ik begin nu aan het laatste deel van m'n opdracht...
Het is echt alleen van die stekende maagpijn.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:00 schreef Techno het volgende:
[..]
Als die niet goed waren dan ga je eerder aan de race lijkt me?
Het wordt nog druk bij mijn buikquote:
Mja, zal je zien dat meneer de CC'er er niet blij mee isquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:03 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja indd. Zou mijn stuk er zo rampzalig en hopeloos uitgezien hebben?Het cijfer nog niet terug gehad.
Jij bent al een end op de goeie weg dan.
Klinkt misschien gek, maar op je linkerzij gaan liggen wil nog weleens helpen bij buikpijn.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het is echt alleen van die stekende maagpijn.
* missbehavin schuift direct haar bureau leeg en trekt zich niets aan van de rare blikken van haar collegaquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:05 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Klinkt misschien gek, maar op je linkerzij gaan liggen wil nog weleens helpen bij buikpijn.
Ook bij maagpijn?quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:05 schreef PBateman1978 het volgende:
Klinkt misschien gek, maar op je linkerzij gaan liggen wil nog weleens helpen bij buikpijn.
Daarom. Wie weet is het gewoon wel goed.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, zal je zien dat meneer de CC'er er niet blij mee is
Nou ja, eerst inleveren, dan antwoord afwachten en dan pas klagen!
Natuurlijk kan jij hetquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:08 schreef vencodark het volgende:
[..]
Daarom. Wie weet is het gewoon wel goed.
Ik hoopte stiekem (helemaal niet stiekem) ook dat ik een voldoende zou hebben maar verwachtte het niet. Het is zo fucking moeilijk! Maar ik ben een held, ik kan het.![]()
Oh ja.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
* missbehavin schuift direct haar bureau leeg en trekt zich niets aan van de rare blikken van haar collega
Doh.quote:
quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:58 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik hoorde van docente via mail dat ik een onvoldoende had voor een heel belangrijk onderdeel van mijn scriptie. Schrijft ze: we bespreken het donderdag, sterkte.![]()
STERKTE!?
Wat als, dan doe je het nog een keer en haal je het welquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:09 schreef vencodark het volgende:
[..]
Het gaat al 3,5 jaar goed...dus nu moet ook wel.Maar wat als...
quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:09 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Oh ja.
[..]
Doh.
Ik ook met mijn gelul.
Dan studeer ik in september pas af i.p.v. juli.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat als, dan doe je het nog een keer en haal je het wel
je hebt iets met Jan Lul?quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dus ik lig hier voor jan lul op mijn bureau?
quote:
Nee, ik denk dat er aardig wat collegas van je nu heel vrolijk naar huis gaan.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dus ik lig hier voor jan lul op mijn bureau?
Ja eh, daar ben ik niet voorquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:19 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat er aardig wat collegas van je nu heel vrolijk naar huis gaan.
quote:
Volgens mij was je nog niet aan het stukje over uitkleden toegekomen?quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:19 schreef PBateman1978 het volgende:
Nee, ik denk dat er aardig wat collegas van je nu heel vrolijk naar huis gaan.
Mja, is dat een ramp?quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:17 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dan studeer ik in september pas af i.p.v. juli.
Nou, hard werken danquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:22 schreef vencodark het volgende:
[..]
Like...yeah!
Ik wil met mijn klas afstuderen.![]()
Daarbij, ik wil altijd alles in 1 keer.
Ik dacht dat jij zo sociaal was.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja eh, daar ben ik niet voor
Ik snap het wel hoor... Voor mij gaat dat volgend jaar beginnenquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:25 schreef vencodark het volgende:
[..]
Oh really?![]()
Bah, heb het gewoon gehad. Stom afstudeerjaar.Veel te druk!
Ik zag er voorheen nooit zo tegenop, ondanks alle waarschuwingen. Heb altijd zoiets gehad: ik red het toch wel. Van tevoren panikeren heeft ook geen zin.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik snap het wel hoor... Voor mij gaat dat volgend jaar beginnenIk zie er nu al tegenop
"mijn batterij was leeg"quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:26 schreef missbehavin het volgende:
Oh bummer! Omdat andere partijen hun zaken (weer eens) niet op orde hebben, moest ik mijn o6 afgeven zodat ze me morgen op mijn vrije dag kunnen gaan bellen.
wat men toch doet om aan jouw nummer te komenquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:26 schreef missbehavin het volgende:
Oh bummer! Omdat andere partijen hun zaken (weer eens) niet op orde hebben, moest ik mijn o6 afgeven zodat ze me morgen op mijn vrije dag kunnen gaan bellen.
quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:29 schreef rival het volgende:
[..]
wat men toch doet om aan jouw nummer te komen
Ja nee, dan loopt er vanalles mis, wat ik dan weer op mijn bordje krijg...quote:
Dat valt reuze mee dus!quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:27 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik zag er voorheen nooit zo tegenop, ondanks alle waarschuwingen. Heb altijd zoiets gehad: ik red het toch wel. Van tevoren panikeren heeft ook geen zin.
Btw, krijg net cijfer binnen. Was een 5,2!Dus niet eens finaal gezakt.
Ergens dus toch wel beetje blij.
quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:28 schreef rival het volgende:
[..]
Ben jij ff hip geworden
Maar pas op he.. straks heb je geen sociaal leven meer
quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:30 schreef missbehavin het volgende:
Maar ik ga naar de drukker en dan richting huis
Ja, ik was echt bang voor een dikke 4 ofzo. Maar ik ben nog nooit zo blij geweest met een 5,2.quote:
Ik ga straks stage lopen op een groot kantoor, denk je echt dat het zo spaak zal lopen met m'n sociale leven?quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:31 schreef rival het volgende:
[..]
Ik zal je nog eens ergens voor waarschuwen
Tuurlijk niet.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ga straks stage lopen op een groot kantoor, denk je echt dat het zo spaak zal lopen met m'n sociale leven?
Gelukkigquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:34 schreef vencodark het volgende:
[..]
Tuurlijk niet.Ik heb ook een enorm sociaal leven!...
Het is iig ietsquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:36 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nah ja, ondanks alle drukte zie ik iig mijn vriend nog keer of 2 in de week.
In welke zin?quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:37 schreef Ripley het volgende:
Ik denk trouwens wel dat stagiaires onderschatten hoe anders het werken is dan studeren. Dat heeft zeker wel gevo,gen voor de rest van je leven
Ja werken he, daar gaan je vrienden....quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ga straks stage lopen op een groot kantoor, denk je echt dat het zo spaak zal lopen met m'n sociale leven?
Opdracht is afNu wachten op antwoord van mijn trage CC'er
Ik heb nog 4 vrienden op de "people to see list".quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:38 schreef rival het volgende:
[..]
Ja werken he, daar gaan je vrienden....
As in: je leven is voorbijquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:37 schreef Ripley het volgende:
Ik denk trouwens wel dat stagiaires onderschatten hoe anders het werken is dan studeren. Dat heeft zeker wel gevo,gen voor de rest van je leven
Als je studeert kun je veel meer je eigen tijd indelen. Werken brengt mee dat je bepaalde opgelegde discipline moet volgen. Toen ik studeerde ging ik 4dagen per week uit, dat haalfe ik echt niet toen ik werkte.quote:
Ik krijg er net 19 bijquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:41 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik heb nog 4 vrienden op de "people to see list".
Waarom denk je dat?quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:37 schreef Ripley het volgende:
En dat is het ironische. Ineens heb je bakken met geld te besteden, maar geen tijd om het uit te gevenquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:43 schreef Ripley het volgende:
[..]
Als je studeert kun je veel meer je eigen tijd indelen. Werken brengt mee dat je bepaalde opgelegde discipline moet volgen. Toen ik studeerde ging ik 4dagen per week uit, dat haalfe ik echt niet toen ik werkte.
Mwah, vijf minuutjes is genoegquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:44 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En dat is het ironische. Ineens heb je bakken met geld te besteden, maar geen tijd om het uit te geven
Voel je je nu geliefd?quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:44 schreef CherryLips het volgende:
Eén miljoen bezoekers voor New Kids Turbo
Ik was daar één van![]()
![]()
Tijd indelen zoals vrije dagen bedoel je? Want qua uren heb ik ook net zoveel uren gedraaid als mijn werkende collega's.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:43 schreef Ripley het volgende:
[..]
Als je studeert kun je veel meer je eigen tijd indelen. Werken brengt mee dat je bepaalde opgelegde discipline moet volgen. Toen ik studeerde ging ik 4dagen per week uit, dat haalfe ik echt niet toen ik werkte.
In jouw geval... jaquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mwah, vijf minuutjes is genoeg
Klopt, ik heb het over een BB groep oid...quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:44 schreef vencodark het volgende:
[..]
We ain't talking about Facebook.
Online bestellenquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:44 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En dat is het ironische. Ineens heb je bakken met geld te besteden, maar geen tijd om het uit te geven
A what?quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:45 schreef rival het volgende:
[..]
Klopt, ik heb het over een BB groep oid...
Dat doe ik wel eensquote:
Het gepeupelquote:
quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:46 schreef STING het volgende:
Nederland klaar voor levenseindekliniek
En dan die eerste reactie![]()
niet alleen die eerstequote:Op donderdag 20 januari 2011 16:46 schreef STING het volgende:
Nederland klaar voor levenseindekliniek
En dan die eerste reactie![]()
Dat lijkt me bijvoorbeeld al ijdele hoop. In onze branche is het iig zo dat je je extra studiegedoe maar in je eigen tijd doet.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom denk je dat?
Ik heb dat zelf bijvoorbeeld nooit onderschat, al hoop ik wel dat ik bij deze stage ook genoeg tijd krijg om me met mijn studie bezig te houden, daar is het immers een stage overeenkomst voor en geen werk overeenkomst.
Ik zit binnenkort weer lekker 4 dagen in de baas zijn tijd op cursusquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:48 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat lijkt me bijvoorbeeld al ijdele hoop. In onze branche is het iig zo dat je je extra studiegedoe maar in je eigen tijd doet.
Maar ik ga dan ook niet stage lopen in jullie branche. Ik ga het morgen allemaal zien, bij mijn vorige stagebedrijf was het geen probleem.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:48 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat lijkt me bijvoorbeeld al ijdele hoop. In onze branche is het iig zo dat je je extra studiegedoe maar in je eigen tijd doet.
een groep op de blackberry.. ofzo... ik gaf mijn net verkregen pin id aan een maat en toen krege ik een uitnodiging voor een groep en nu heb ik 19 nieuwe vriendjesquote:
Nee, meer als in wanneer en hoe qua vrije dagen. Als je werkt heb je nooit vrijdag of maandagochtend vrij zeg maar. Ik maakte meer uren toen ik studeerde maar die waren uiteindelijk wel meer conveniant voor mij.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:45 schreef vencodark het volgende:
[..]
Tijd indelen zoals vrije dagen bedoel je? Want qua uren heb ik ook net zoveel uren gedraaid als mijn werkende collega's.
En eigen tijd indelen qua vrije tijd valt iig ook erg tegen dit jaar.![]()
Wat versta je onder 'met mijn studie bezighouden'?quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar ik ga dan ook niet stage lopen in jullie branche. Ik ga het morgen allemaal zien, bij mijn vorige stagebedrijf was het geen probleem.
Tja, misschien ligt het aan mij, maar toen ik stagiaire was vond ik het ook prettig om zo te doen. Je stage periode is het moment om je in de kijker te spelen in je branche en dat doe je niet door aan je stagverslag te werken zeg maar.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar ik ga dan ook niet stage lopen in jullie branche. Ik ga het morgen allemaal zien, bij mijn vorige stagebedrijf was het geen probleem.
ook in mijn branche zie je vaak dat men dat maar in hun eigen tijd moet doen.....quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Echt bezig zijn met de leerdoelen die ik voorafgaande aan de stage heb gesteld en ook de mogelijkheid per dag een uurtje of twee of zo aan m'n stageverslag te schrijven om de indrukken e.d. tijdig op papier te krijgen, m'n dagboek bij te kunnen houden en zo niks te vergeten.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wat versta je onder 'met mijn studie bezighouden'?
En dat kan niet door een uurtje even aan je stageverslag te tikken? Ik snap wat je bedoelt hoor en ik zou het ook niet erg vinden als er geen mogelijkheid toe is, maar ik zou het wel waarderen.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:51 schreef Ripley het volgende:
[..]
Tja, misschien ligt het aan mij, maar toen ik stagiaire was vond ik het ook prettig om zo te doen. Je stage periode is het moment om je in de kijker te spelen in je branche en dat doe je niet door aan je stagverslag te werken zeg maar.
Da's typisch jongehondengedrag. Dat slijt meestal wel.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:53 schreef Ripley het volgende:
Tweede ding dat me mateloos ergert aan stagiaires (losstaand van samzz overigens) is dat ze denken op directieniveau in te stappen en zich te goed voelen voor kutklusjes. Ik weet niet of dit meegegeven wordt door opleidingen, maar de aanmatigendheid vind ik opvallend.
Nee, dan had ik geen stagiaire gehad. Een stage is voor jou om ervaring op te doen in de echte wereld en voor het bedrijf om ondersteuning te hebben. Je verslag of onderzoek of wat het ook is doe je in je vrije tijd.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
En dat kan niet door een uurtje even aan je stageverslag te tikken? Ik snap wat je bedoelt hoor en ik zou het ook niet erg vinden als er geen mogelijkheid toe is, maar ik zou het wel waarderen.
Nou, je loopt natuurlijk stage om ervaring op te doen in je werkgebied van keuze, niet om koffie te halen voor de directeur, maar om dus mee te lopen en te denken in het proces.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:53 schreef Ripley het volgende:
Tweede ding dat me mateloos ergert aan stagiaires (losstaand van samzz overigens) is dat ze denken op directieniveau in te stappen en zich te goed voelen voor kutklusjes. Ik weet niet of dit meegegeven wordt door opleidingen, maar de aanmatigendheid vind ik opvallend.
zo 1 was ik, dat leerde ik snel afquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:53 schreef Ripley het volgende:
Tweede ding dat me mateloos ergert aan stagiaires die zich te goed voelen voor kutklusjes..
Ik ga eerst eens afwachten wat mijn begeleider allemaal van mij verwacht. Verder heb ik in de trein natuurlijk ook tijd zat om aan 't verslag te werken, dus van essentieel belang is het niet eens.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:54 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nee, dan had ik geen stagiaire gehad. Een stage is voor jou om ervaring op te doen in de echte wereld en voor het bedrijf om ondersteuning te hebben. Je verslag of onderzoek of wat het ook is doe je in je vrije tijd.
Zoals je zelf al aangeeft zal dat van de branche afhangen.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:54 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nee, dan had ik geen stagiaire gehad. Een stage is voor jou om ervaring op te doen in de echte wereld en voor het bedrijf om ondersteuning te hebben. Je verslag of onderzoek of wat het ook is doe je in je vrije tijd.
Koffie halen voor de directeur hoort erbij, denk juist dat dat een les die je leert tijdens je stage. Voel je nooit te goed ergens voor en werk hard op alle fronten.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, je loopt natuurlijk stage om ervaring op te doen in je werkgebied van keuze, niet om koffie te halen voor de directeur, maar om dus mee te lopen en te denken in het proces.
Overigens snap ik wat je bedoelt en heb ik mezelf nooit te goed gevoeld voor kutklusjes, het hoort erbij en ik verwacht van mijn stagebegeleider ook niks anders, ik moet natuurlijk eerst het vertrouwen winnen.
Als je echt een onderzoek wil laat je dat gemiddeld niet door een student doen. Die onderzoeken worden je ongevraagd aangeboden en gemiddeld 90% is echt zonde van de tijd van bedrijf. Natuurlijk kan ik het vooral vanuit mijn eigen kant zien, maar ook vrienden in economische en legal functies hebben vaak hetzelfde gevoel.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zoals je zelf al aangeeft zal dat van de branche afhangen.
En ook van de stage. Als je een onderzoek doet waar het bedrijf ook wat aan heeft lijkt het me niet meer dan normaal dat je dit ook in 'hun' tijd doet.
Maar je leert als stagaire helemaal niks als je alleen maar koffie haalt en kopieert. Het is ook een van de eisen van school, dat je gewoon echt meedraait in het bedrijf en dus ook je stageopdrachten kan uitvoeren en je leerdoelen kan halen, anders haal je je stage gewoon niet.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:56 schreef Ripley het volgende:
[..]
Koffie halen voor de directeur hoort erbij, denk juist dat dat een les die je leert tijdens je stage. Voel je nooit te goed ergens voor en werk hard op alle fronten.
En dit. Ik moet een stage opdracht doen waar het bedrijf ook mee geholpen is, een opdracht van de stagebegeleider. Ik vind het dan niet meer dan logisch dat ik dat ook in die tijd mag uitvoeren, maar die toezegging heb ik al gehad in het eerste gesprek. Alleen de details moeten nog duidelijk worden.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zoals je zelf al aangeeft zal dat van de branche afhangen.
En ook van de stage. Als je een onderzoek doet waar het bedrijf ook wat aan heeft lijkt het me niet meer dan normaal dat je dit ook in 'hun' tijd doet.
Zelfde hier. En als het rustiger is zijn we flexibel en kan het natuurlijk wel. Maar het is meestal niet rustig en een stagiaire moet gewoon vol meedraaien hier.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:56 schreef vencodark het volgende:
Mijn stagebedrijf heeft dag 1 ook al gezegd dat er geen ruimte geboden wordt om aan dingen voor school etc. te werken. Stageopdrachten mogen wel want die gaan over stage en mag je best tijd in steken, wel graag gematigd en geef het aan hoeveel tijd je eraan besteed. Dus min of meer afspreken. En natuurlijk niet hele dag.
Maar dingen voor scriptie en andere verslagen gebeuren thuis. Vrije dagen etc. allemaal in overleg en op tijd aangeven. En vakantie van school betekend niet automatisch vakantie van stage.
Wat doe je ook al weer voor opleiding?quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar je leert als stagaire helemaal niks als je alleen maar koffie haalt en kopieert. Het is ook een van de eisen van school, dat je gewoon echt meedraait in het bedrijf en dus ook je stageopdrachten kan uitvoeren en je leerdoelen kan halen, anders haal je je stage gewoon niet.
[..]
En dit. Ik moet een stage opdracht doen waar het bedrijf ook mee geholpen is, een opdracht van de stagebegeleider. Ik vind het dan niet meer dan logisch dat ik dat ook in die tijd mag uitvoeren, maar die toezegging heb ik al gehad in het eerste gesprek. Alleen de details moeten nog duidelijk worden.
Equine, Leisure and sports met een minor recht.quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:01 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wat doe je ook al weer voor opleiding?
Ja daarom. Op stage is het vooral communicatie en overleg wat belangrijk is.quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:00 schreef Ripley het volgende:
[..]
Zelfde hier. En als het rustiger is zijn we flexibel en kan het natuurlijk wel. Maar het is meestal niet rustig en een stagiaire moet gewoon vol meedraaien hier.
Wat betekende die eerste 2 dingen?quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Equine, Leisure and sports met een minor recht.
Mijn voormalige werkgever had juist regelmatig onderzoeksopdrachten voor studenten. En met goede begeleiding kan dat heel waardevolle resultaten opleveren. Maar wederom: brancheafhankelijk ongetwijfeldquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:59 schreef Ripley het volgende:
[..]
Als je echt een onderzoek wil laat je dat gemiddeld niet door een student doen. Die onderzoeken worden je ongevraagd aangeboden en gemiddeld 90% is echt zonde van de tijd van bedrijf. Natuurlijk kan ik het vooral vanuit mijn eigen kant zien, maar ook vrienden in economische en legal functies hebben vaak hetzelfde gevoel.
Niet alleen maar koffie halen natuurlijk. Maar de rotklusjes horen er wel bij.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar je leert als stagaire helemaal niks als je alleen maar koffie haalt en kopieert. Het is ook een van de eisen van school, dat je gewoon echt meedraait in het bedrijf en dus ook je stageopdrachten kan uitvoeren en je leerdoelen kan halen, anders haal je je stage gewoon niet.
[..]
En dit. Ik moet een stage opdracht doen waar het bedrijf ook mee geholpen is, een opdracht van de stagebegeleider. Ik vind het dan niet meer dan logisch dat ik dat ook in die tijd mag uitvoeren, maar die toezegging heb ik al gehad in het eerste gesprek. Alleen de details moeten nog duidelijk worden.
Equine = paarden en leisure = vrije tijd.quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:02 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wat betekende die eerste 2 dingen?
Dus wat voor opleiding is het?quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Equine = paarden en leisure = vrije tijd.
Al behelst de naam van de opleiding de opleiding totaal niet
Als mijn stagiaire een opdracht moet doen, dan moet dat en help ik daarbij. Maar bij voorkeur buiten werktijd en op tijden dat het uitkomt, binnen werktijd is het absoluut geen vanzelfsprekendheid.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:59 schreef Samzz het volgende:
Begrijp me niet verkeerd, ik ben helemaal niet te beroerd om rotklusjes te doen en zie juist daarin de manier om mij in the picture te werken. Maar ik kan me ook voorstellen dat je als stagair(e) bij een bedrijf werkt om ervaring in de branche op te doen je behoorlijk baalt als je alleen maar koffie haalt, kopieert en schoonmaakt, bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:02 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Niet alleen maar koffie halen natuurlijk. Maar de rotklusjes horen er wel bij.
En i.p.v. ze te zien als rotklusjes kun je ook kijken hoe je ze in je voordeel kunt laten werken.
Als dat het enige is wat ik zou moeten doen zou ik snel weg zijn jaquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Begrijp me niet verkeerd, ik ben helemaal niet te beroerd om rotklusjes te doen en zie juist daarin de manier om mij in the picture te werken. Maar ik kan me ook voorstellen dat je als stagair(e) bij een bedrijf werkt om ervaring in de branche op te doen je behoorlijk baalt als je alleen maar koffie haalt, kopieert en schoonmaakt, bijvoorbeeld.
Zolang niet heel je stageperiode er zo uit ziet.quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Begrijp me niet verkeerd, ik ben helemaal niet te beroerd om rotklusjes te doen en zie juist daarin de manier om mij in the picture te werken. Maar ik kan me ook voorstellen dat je als stagair(e) bij een bedrijf werkt om ervaring in de branche op te doen je behoorlijk baalt als je alleen maar koffie haalt, kopieert en schoonmaakt, bijvoorbeeld.
Je vergeet hierin alleen dat in mijn geval de stagebegeleider met een opdracht is gekomen. Een opdracht die hij nuttig acht voor zijn bedrijf en waarmee ik mijn stage doelen kan formuleren.quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:03 schreef Ripley het volgende:
[..]
Als mijn stagiaire een opdracht moet doen, dan moet dat en help ik daarbij. Maar bij voorkeur buiten werktijd en op tijden dat het uitkomt, binnen werktijd is het absoluut geen vanzelfsprekendheid.
100% van de studenten vindt hun onderzoek nuttig voor het bedrijf, ik denk dat de bedrijven daar heel anders over denken. Het is veelal een noodzakelijk kwaad.
En op dat laatste doel ik. En uiteraard moet je dan je mond open trekken, maar niet iedereen durft dat.quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:05 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zolang niet heel je stageperiode er zo uit ziet.Er zijn zat bedrijven die hun stagiaire echt als voetveeg gebruiken. Hoewel je daar als stagiaire ook weer je mond over open moet trekken.
Een stageopdracht? Ik heb er in totaal 15-20 ofzo + afstudeeronderzoek + leerdoelen etc.quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je MOET gewoon een stage opdracht doen, anders haal je je stage niet.
Die opdracht bestaat uit onderdelen, maar dat doet in deze discussie imo niet echt ter zakequote:Op donderdag 20 januari 2011 17:07 schreef vencodark het volgende:
[..]
Een stageopdracht? Ik heb er in totaal 15-20 ofzo + afstudeeronderzoek + leerdoelen etc.
Ach, komt goed.
Oh ik wilde er ook geen punt ter discussie van maken hoor.quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die opdracht bestaat uit onderdelen, maar dat doet in deze discussie imo niet echt ter zake
Dat weetik, daarom is het een noodzakelijk kwaad. Maar ondanks het feit dat ik dat weet en stagiais erin probeer te helpen, krijg 2 of3keer per jaar zo'n onderzoek en is dat dus meestal niet dat je zegt enorm nuttig.quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je vergeet hierin alleen dat in mijn geval de stagebegeleider met een opdracht is gekomen. Een opdracht die hij nuttig acht voor zijn bedrijf en waarmee ik mijn stage doelen kan formuleren.
En veel studenten denken dat hun onderzoek nuttig is omdat ze dat wordt voorgehouden door school. Je MOET gewoon een stage opdracht doen, anders haal je je stage niet.
doeiiiiiiiiiquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:09 schreef Samzz het volgende:
Ja, ik ga mijn contracten uitprinten voor morgen en ma helpen met het eten.
Tschüss
My bet!quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:09 schreef vencodark het volgende:
[..]
Oh ik wilde er ook geen punt ter discussie van maken hoor.
Dan zijn we het redelijk eensquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:09 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat weetik, daarom is het een noodzakelijk kwaad. Maar ondanks het feit dat ik dat weet en stagiais erin probeer te helpen, krijg 2 of3keer per jaar zo'n onderzoek en is dat dus meestal niet dat je zegt enorm nuttig.
Wij zijn superlief voor onze stagiaires en iedereen wil ook blijven, maar er is gewoon meer dan genoeg werk. Schoolwerk komt op de tweede plak en als je er geen tijd voor hebt los je het zelf maar op.
vanuit onze opleiding kregen wij destijds juist mee dat we ervoor moesten waken om als fulltime kracht gezien te worden. We werden betaald voor 1 dag "productie" per week, de rest was om te leren en daar hoorde de opdrachten van school (incl verslag) ook bij.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:54 schreef Ripley het volgende:
[..]
hahaha...typen op al die aplle mobiele apparaten met touchscreen is lolligquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:13 schreef Ripley het volgende:
Pfff, typen op de ipad doet mijn spelling geen goed
Ik zie het.quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:14 schreef cafpow het volgende:
hahaha...typen op al die aplle mobiele apparaten met touchscreen is lolligvooral als die automatische controle aanstaat
je krijgt de meest rare woorden.
Aan de andere kant, een bedrijf is niet zoals school. En je loopt tenslotte ook stage om te ontdekken hoe jouw studie nou in de praktijk werkt. Daar hoort working life ook een beetje bij.quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:13 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
vanuit onze opleiding kregen wij destijds juist mee dat we ervoor moesten waken om als fulltime kracht gezien te worden. We werden betaald voor 1 dag "productie" per week, de rest was om te leren en daar hoorde de opdrachten van school (incl verslag) ook bij.
Daar heb ik niks aan, dus dan gaat het over. Leren doe je maar in andermans tijd.quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:13 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
vanuit onze opleiding kregen wij destijds juist mee dat we ervoor moesten waken om als fulltime kracht gezien te worden. We werden betaald voor 1 dag "productie" per week, de rest was om te leren en daar hoorde de opdrachten van school (incl verslag) ook bij.
Ik denk dat je idd meer leert van het meedraaien dan van het maken van opdrachten, die krijg je op school al.quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:17 schreef vencodark het volgende:
Al mogen van mij de stageopdrachten wel minder. Leerdoelen werken prettiger en als je een beetje mee kan draaien op je stage, heb je genoeg werkzaamheden zonder speciale opdrachten.
Of zie ik dat verkeerd?
Daar kan ik me veel meer in vinden. Leerdoelen geven idd aan dat je niet continu koffie zet, maar beperken het verder meedraaien niet zo.quote:Op donderdag 20 januari 2011 17:17 schreef vencodark het volgende:
Al mogen van mij de stageopdrachten wel minder. Leerdoelen werken prettiger en als je een beetje mee kan draaien op je stage, heb je genoeg werkzaamheden zonder speciale opdrachten.
Of zie ik dat verkeerd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |