En in welk opzicht is het reizen zo anders dan je je had voorgesteld?quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:09 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik wel.
En het eten.... Gewoon overal lekker eten. Je kan bijna niet fout zitten. Het eten is veel beter in vergelijking met Indonesië.
Elke straathoek kan je lekker eten.
Morgen vertrek ik richting Laos dus ik ben benieuwd hoe het daar is.
Hoe te reizen wat ik beetje in mijn hoofd had is ook compleet anders geworden. De hele andere richting op. En dat is prima.
In ons hart!!!!1111!!!!quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:11 schreef Ripley het volgende:
Godtje! Waar ben je geweest allemaal!
Bangkok, ayuthaya, chiang mai en nu pai.quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:11 schreef Ripley het volgende:
Godtje! Waar ben je geweest allemaal!
Als in dat ik had bedacht eerst naar Cambodja te gaan en dan vietnam na Bangkok.quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En in welk opzicht is het reizen zo anders dan je je had voorgesteld?
Klinkt goedquote:Op donderdag 20 januari 2011 15:14 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als in dat ik had bedacht eerst naar Cambodja te gaan en dan vietnam na Bangkok.
Nu ben ik eerst naar midden en daarna noord Thailand gegaan om vervolgens naar Laos en Vietnam te gaan.
Hele andere richting dus.
Onder tropische omstandigheden op een luchtbedje in de zee.quote:
Vanwaar die omslag eigenlijk? Verder hartstikke tof man, zo'n reis zou ik ook graag eens willen doen.quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:14 schreef Godtje het volgende:
Als in dat ik had bedacht eerst naar Cambodja te gaan en dan vietnam na Bangkok.
Nu ben ik eerst naar midden en daarna noord Thailand gegaan om vervolgens naar Laos en Vietnam te gaan.
Hele andere richting dus.
Dat krijg je van bemoeien ja. Hahaquote:Op donderdag 20 januari 2011 15:14 schreef Ripley het volgende:
Leuk! Ik ben jalors. Eten in thailand is geweldig ja. Ga je geen eilanden doen trouwens?
Ik lig zelf thuis met een voedselvergiftiging die ik in benidorm heb opgelopen.
Ik zit in noord Thailand met lange mouwen en voeten die bevriezen.quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:18 schreef Kluts het volgende:
[..]
Onder tropische omstandigheden op een luchtbedje in de zee.
quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat krijg je van bemoeien ja. Haha
Ik heb een drie daagde trekking gedaan en 1 van de jongens had het ook flink. We vermoeden van de kikker ( een hele gemalen Inc bot) van de avond er voor. Dat was niet ons eten maar 1 van de gidsen was het aan het eten. Hun nieuwsgierig. Wat is dat? Oh kikker? Mogen wij ook?
Dat mocht. Ik had maar klein hapje gelukkig.
De eilanden trouwens aan het einde. Daar wil ik eindigen. Ik verander per dag en daar is het ook voor. Ik zou ook niet naar pai gaan. In hoeverre je kan spreken van ik zou niet gaan als je nauwlijkes een plan hebt.
Maar 19 april fullmonn Dan wil ik er zijn.
quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:19 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik zit in noord Thailand met lange mouwen en voeten die bevriezen.
Serieus onder de 20 graden. Gekkenwerk.
Snel naar Laos.
Ik heb heb het top gehad in Bangkok maar soms ook alleen. Op en af.quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:18 schreef Techno het volgende:
[..]
Vanwaar die omslag eigenlijk? Verder hartstikke tof man, zo'n reis zou ik ook graag eens willen doen.
Ja dat gaat nu heel goed. Eerste dagen even ritme vinden ook daar in. Meestal heb je iemand voor overleg en ruggespraak.quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:19 schreef Ripley het volgende:
Plan maken as you roll along is prima toch? Veel plezier daar
Dit klinkt heel jeukerig, maar daarom denk ik dat dit soort dingen ook heel goed zijn voor je persoonlijke ontwikkeling.quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:24 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja dat gaat nu heel goed. Eerste dagen even ritme vinden ook daar in. Meestal heb je iemand voor overleg en ruggespraak.
Als je zelf minder gemotiveerd of inspiratie hebt is er iemand. Nu moet je het zelf doen.
Niks ernstig even omschakeling. Dat maakt de eerste dagen vermoeiend en wennen.
De dagen daar waren ook prima. Misschien 1 nacht te veel. Het is zo een ander Thailand.quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:25 schreef Ripley het volgende:
Ik vind het wel meevallen. Het is de drukte van een grote stad en daar moet je op ingesteld zijn. Als je datbent heeft het zijn eigen charme. Maar ik kan me wel goed voorstellen dat de rust als je eenmaal weg bent ook heerlijk is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |