Nee leren ze je niet bij de KvK.quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:02 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik vraag me af hè, als je zelfstandig ondernemer bent, dan weet je toch wel hoe je het schrijft, neem ik aan?
Zolang het op mijn kont is, geen probleem.quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:14 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Wil je een paar klappen ofzo ?
Ik had ooit een collega genaamd Johnny Nas, zijn vriendin heet Anne en hij wilde met haar trouwen én dat zij zijn naam aannam, maar dat vertikte ze, begrijpelijk..quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:15 schreef Kluts het volgende:
Je zal maar Anita heten en met een John trouwen.
Deze discussie zetten we voort per PM.quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:14 schreef Kluts het volgende:
[..]
Zolang het op mijn kont is, geen probleem.
Zeg, willen jullie die pre-voospraat even niet hier doen?quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:14 schreef Kluts het volgende:
[..]
Zolang het op mijn kont is, geen probleem.
De voorletters van mijn ma zijn W.C.quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik had ooit een collega genaamd Johnny Nas, zijn vriendin heet Anne en hij wilde met haar trouwen én dat zij zijn naam aannam, maar dat vertikte ze, begrijpelijk..![]()
Niet geheel hetzelfde, maar ik vond 'm toch grappig
jij wilt ook?quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zeg, willen jullie die pre-voospraat even niet hier doen?
quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:18 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Deze discussie zetten we voort per PM.
Oke.quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zeg, willen jullie die pre-voospraat even niet hier doen?
quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:14 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Wil je een paar klappen ofzo ?
Ja, jij wilt mij wel slaan?quote:
Wie wil dat niet?quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, jij wilt mij wel slaan?
ja, dat is idd 'een paar klappen'quote:
quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, jij wilt mij wel slaan?
De gereformeerde tegenhanger van Sjonnie en Anita:quote:
Ik kon het niet laten, hoe flauw het ook isquote:Op donderdag 20 januari 2011 14:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, dat is idd 'een paar klappen'.
Ook echt de moeite he, om speciaal voor die briljante grap in een SC te posten he.quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, dat is idd 'een paar klappen'.
quote:
Ik ben er nog niet uit of ik hier blij mee moet zijn..quote:
There are always complainers...quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:23 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ook echt de moeite he, om speciaal voor die briljante grap in een SC te posten he.
nou jaquote:Op donderdag 20 januari 2011 14:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
[..]
Ik ben er nog niet uit of ik hier blij mee moet zijn..
Mijn god zeg, wat hebben we toch een hoop slechte nederlandse artiestenquote:Op donderdag 20 januari 2011 14:22 schreef Kluts het volgende:
[..]
De gereformeerde tegenhanger van Sjonnie en Anita:
[ afbeelding ]
Ja eh, wie zegt dat het lieve, seksuele tikjes zijn?quote:
en teveel onbekende goeiequote:Op donderdag 20 januari 2011 14:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mijn god zeg, wat hebben we toch een hoop slechte nederlandse artiesten
Nee, ik zit mijn stage manual door te lezen. Ik hoef maar 3000 pagina's te schrijvenquote:Op donderdag 20 januari 2011 14:22 schreef STING het volgende:
[..]
Toch maar niet naar de supermarkt gegaan?
ja hallo, we hebben het hier over vredelievende ikke! En toch nog twijfelenquote:Op donderdag 20 januari 2011 14:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja eh, wie zegt dat het lieve, seksuele tikjes zijn?
Grabbel maar raak...quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:24 schreef Royco1 het volgende:
Mijn god zeg, wat hebben we toch een hoop slechte nederlandse artiesten
Het zijn altijd die stillen van wie je het niet verwacht. Lig ik daar straks helemaal in de kreukels door een geflipte joejoequote:Op donderdag 20 januari 2011 14:25 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ja hallo, we hebben het hier over vredelievende ikke! En toch nog twijfelen*kras*
in het kader van "slechte nederlandse artiesten"?quote:
quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het zijn altijd die stillen van wie je het niet verwacht. Lig ik daar straks helemaal in de kreukels door een geflipte joejoe
Nee, in het kader van kwaliteitstechno.quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:26 schreef JoeBravo het volgende:
In het kader van "slechte nederlandse artiesten"?
Maat van me luistert serieus de hele dag naar radio oranje en dergelijkequote:Op donderdag 20 januari 2011 14:26 schreef Techno het volgende:
[..]
Grabbel maar raak...
http://www.radiofantasy.nl/Uitblinker%20vd%20week%202.html
Je zal niet de eerste man zijn die mij 'blij verrast' so to speakquote:
Ik ben een vrouw, dus ik zeur.quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:23 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
There are always complainers...
complain to complain
Dat is toch voor mensen die de 70 al gepasseerd zijn?quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:27 schreef Royco1 het volgende:
Maat van me luistert serieus de hele dag naar radio oranje en dergelijke
die is sigwaardig!quote:
Ja vind ik ook, helaas denken sommige daar anders over.quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:30 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat is toch voor mensen die de 70 al gepasseerd zijn?
The horror, the horrorquote:Op donderdag 20 januari 2011 14:26 schreef Techno het volgende:
[..]
Grabbel maar raak...
http://www.radiofantasy.nl/Uitblinker%20vd%20week%202.html
quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:27 schreef Techno het volgende:
[..]
Nee, in het kader van kwaliteitstechno.
godzijdank had ik er geen geluid bij, maar what has been seen...quote:
Een oom van me doet zulke plaatjes draaien voor e.o.a. radiostation. Maar goed, de beste man is dan ook al 75.quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:30 schreef Royco1 het volgende:
Ja vind ik ook, helaas denken sommige daar anders over.
Zo zijn al mijn posts, maar dat kan jij als newbie ook niet weten.quote:
Daar ben ik ook geweest.quote:
Als hier in het cafe de man achter de bar staat word er dus ook alleen maar dat soort muziek gedraaidquote:Op donderdag 20 januari 2011 14:33 schreef Techno het volgende:
[..]
Een oom van me doet zulke plaatjes draaien voor e.o.a. radiostation. Maar goed, de beste man is dan ook al 75.
Maak een sign bundeltjequote:Op donderdag 20 januari 2011 14:34 schreef Kluts het volgende:
[..]
Zo zijn al mijn posts, maar dat kan jij als newbie ook niet weten.
Shockers moeten ze dan ook weer nieuw leven in blazen.quote:
Vrees dat dat niet gaat gebeuren. En als het wel gebeurd dan wordt het vast zo'n fantastisch combinatiefeest met wat rockbands ter afwisseling of zo.quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:36 schreef Kluts het volgende:
Shockers moeten ze dan ook weer nieuw leven in blazen.
Sunglasses @ night is nog eens het anthem van Shockers geweest.
Kickboksen is leukquote:Op donderdag 20 januari 2011 14:38 schreef Kluts het volgende:
Mijn nicht wil met me op kickboksen.
Nu weet ik dat ik het zwarte schaap ben, maar om dat nou in de ring uit te vechten!
Kick her assquote:Op donderdag 20 januari 2011 14:38 schreef Kluts het volgende:
Nu weet ik dat ik het zwarte schaap ben, maar om dat nou in de ring uit te vechten!
quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:38 schreef Techno het volgende:
[..]
Vrees dat dat niet gaat gebeuren. En als het wel gebeurd dan wordt het vast zo'n fantastisch combinatiefeest met wat rockbands ter afwisseling of zo.
Ja, klopt.
Een ding scheelt, klein zijn zit in de familie, en mijn nicht is nog een halve kop kleiner dan ik.quote:
Sowieso wordt je met kickboksen niet tegen iemand ingezet die veel groter of zwaarder is dan jij. Gewichtklasses en zoquote:Op donderdag 20 januari 2011 14:40 schreef Kluts het volgende:
[..]
Een ding scheelt, klein zijn zit in de familie, en mijn nicht is nog een halve kop kleiner dan ik.
Beginnen met een bullet lijstje met kernwoorden en dat daarna verder uitwerkenquote:Op donderdag 20 januari 2011 14:40 schreef Samzz het volgende:
Iemand tips voor het heel kort en bondig schrijven van een zelfreflectie?
Ik krijg er nu al de pest in en ik moet nog beginnen...
Eerst beginnen met steekwoorden. Dan kom je erachter dat veel steekwoorden met elkaar te maken hebben en kan je dus gerichter schrijven.quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:40 schreef Samzz het volgende:
Die is wel heel kort, en niet zo goed.quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:40 schreef Samzz het volgende:
Haha, mooi mooi.quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:43 schreef rival het volgende:
[..]
Die is wel heel kort, en niet zo goed.
quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:41 schreef STING het volgende:
[..]
Beginnen met een bullet lijstje met kernwoorden en dat daarna verder uitwerken
Ja, daar ben ik nu mee bezig. Ik heb echt een gigantische hekel aan zelfreflectiesquote:Op donderdag 20 januari 2011 14:41 schreef Kluts het volgende:
[..]
Eerst beginnen met steekwoorden. Dan kom je erachter dat veel steekwoorden met elkaar te maken hebben en kan je dus gerichter schrijven.
I know what you mean, alhoewel wordt dat lijstje wel steeds kleinerquote:Op donderdag 20 januari 2011 14:44 schreef rival het volgende:
[..]
Mijn lijstje met moet ik nog zien is echt te groot....
Ik moet meer vrije tijd hebbenquote:Op donderdag 20 januari 2011 14:44 schreef STING het volgende:
[..]
I know what you mean, alhoewel wordt dat lijstje wel steeds klenier
Ja inderdaad, zoveel films , zo weinig tijdquote:Op donderdag 20 januari 2011 14:44 schreef rival het volgende:
[..]
Mijn lijstje met moet ik nog zien is echt te groot....
Ik wil ook een lesje kickboksen gaan volgen op de sportschool. Kijken wat ik daarvan vind.. Ben benieuwd.. Misschien doe ik dat vanmiddag zelfs wel, trouwens...quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:38 schreef Kluts het volgende:
Klutsquote:Op donderdag 20 januari 2011 14:41 schreef Kluts het volgende:
[..]
Eerst beginnen met steekwoorden. Dan kom je erachter dat veel steekwoorden met elkaar te maken hebben en kan je dus gerichter schrijven.
He, hoe bevalt het?quote:
De nieuwe mobiele layout?quote:
quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:06 schreef Godtje het volgende:
[..]
De nieuwe mobiele layout?
Kut als de Posts steeds smaller worden.![]()
Reizen? Top. Veel gezien, mensen ontmoet, gedronken, etc etc
Ik wel.quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:07 schreef Techno het volgende:
Godtje! Mooi zo. Je vermaakt je dus wel daar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |