Bij mij de eerste lettergreep van m'n voornaamquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:49 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik heb maar 1 bijnaam, en dat is praktisch de eerste lettergreep van mijn achternaam.
Nee, maar goed, ik heb ook niet zoveel met chocola he..quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:47 schreef Kluts het volgende:
[..]
Heb je dat choco-baksels-topic in CUL wel eens gespot?
Ik vind al m'n bijnamen verschrikkelijkquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:47 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mijn pa noemde me vroeger Sanneke. En dat vond ik eigenlijk altijd wel lief klinken.
quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar zit een verhaal achter. Je kent het liedje Sjonnie en Anita van de Heideroosjes of the Opposites, van wie het origineel ook maar mag zijn...
Mijn bestje vriendje is Anita en ik ben Sjonnie en dat allemaal omdat ik ooit op een Citta zat en hij achterop omdat ik het wilde leren
Je vrienden kijken altijd heel raar als ik je gewoon bij je naam noem ja.quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:49 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik heb maar 1 bijnaam, en dat is praktisch de eerste lettergreep van mijn achternaam.
quote:
Nou, daarom dus. En om het nog vernederender te maken heeft m'n beste vriendin bij het afscheidsfeestje van m'n beste vriendje, dat liedje achter allemaal gênante foto's gezet en die afgedraaid na een woordje van zijn moederquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het is me ineens helemaal duidelijk. Heideroosjes was het idd.
Sjonnequote:Op donderdag 20 januari 2011 13:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn verdere bijnamen zijn:
Sandrientje ()
Sanniepannie
Sjonnie en
Blondie
quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:51 schreef missbehavin het volgende:
Ik heb gewoon helemaal geen bijnaam
Waarom zou je niet?quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:53 schreef Samzz het volgende:
Ik ga denk ik m'n nieuwe pinpas eens uitproberen en heel sneu een zak chips pinnen bij de supermarkt
Of toch niet?
quote:
wees blijquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:51 schreef missbehavin het volgende:
Ik heb gewoon helemaal geen bijnaam
Ja, god weet wat ik achter mijn rug genoemd wordquote:
Niet op de manier hoe Homer het bedoeldquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Da's een afkorting, geldt dat ook?
Pm hem, misschien weet jij het straks dan ookquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, god weet wat ik achter mijn rug genoemd word
quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niet op de manier hoe Homer het bedoeld
Ws wil ik het helemaal niet weten ook.quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:58 schreef rival het volgende:
[..]
Pm hem, misschien weet jij het straks dan ook
Ik vraag me af hè, als je zelfstandig ondernemer bent, dan weet je toch wel hoe je het schrijft, neem ik aan?quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:00 schreef Royco1 het volgende:
Heb eigenlijk ook geen bijnamen.
Het is altijd Royco of Royke, waar ik dus een hekel aan heb
Alsof zelfstandige ondernemers per definitie goed zijn in Nederlandsquote:Op donderdag 20 januari 2011 14:02 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik vraag me af hè, als je zelfstandig ondernemer bent, dan weet je toch wel hoe je het schrijft, neem ik aan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |