Een ding scheelt, klein zijn zit in de familie, en mijn nicht is nog een halve kop kleiner dan ik.quote:
Sowieso wordt je met kickboksen niet tegen iemand ingezet die veel groter of zwaarder is dan jij. Gewichtklasses en zoquote:Op donderdag 20 januari 2011 14:40 schreef Kluts het volgende:
[..]
Een ding scheelt, klein zijn zit in de familie, en mijn nicht is nog een halve kop kleiner dan ik.
Beginnen met een bullet lijstje met kernwoorden en dat daarna verder uitwerkenquote:Op donderdag 20 januari 2011 14:40 schreef Samzz het volgende:
Iemand tips voor het heel kort en bondig schrijven van een zelfreflectie?
Ik krijg er nu al de pest in en ik moet nog beginnen...
Eerst beginnen met steekwoorden. Dan kom je erachter dat veel steekwoorden met elkaar te maken hebben en kan je dus gerichter schrijven.quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:40 schreef Samzz het volgende:
Die is wel heel kort, en niet zo goed.quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:40 schreef Samzz het volgende:
Haha, mooi mooi.quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:43 schreef rival het volgende:
[..]
Die is wel heel kort, en niet zo goed.
quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:41 schreef STING het volgende:
[..]
Beginnen met een bullet lijstje met kernwoorden en dat daarna verder uitwerken
Ja, daar ben ik nu mee bezig. Ik heb echt een gigantische hekel aan zelfreflectiesquote:Op donderdag 20 januari 2011 14:41 schreef Kluts het volgende:
[..]
Eerst beginnen met steekwoorden. Dan kom je erachter dat veel steekwoorden met elkaar te maken hebben en kan je dus gerichter schrijven.
I know what you mean, alhoewel wordt dat lijstje wel steeds kleinerquote:Op donderdag 20 januari 2011 14:44 schreef rival het volgende:
[..]
Mijn lijstje met moet ik nog zien is echt te groot....
Ik moet meer vrije tijd hebbenquote:Op donderdag 20 januari 2011 14:44 schreef STING het volgende:
[..]
I know what you mean, alhoewel wordt dat lijstje wel steeds klenier
Ja inderdaad, zoveel films , zo weinig tijdquote:Op donderdag 20 januari 2011 14:44 schreef rival het volgende:
[..]
Mijn lijstje met moet ik nog zien is echt te groot....
Ik wil ook een lesje kickboksen gaan volgen op de sportschool. Kijken wat ik daarvan vind.. Ben benieuwd.. Misschien doe ik dat vanmiddag zelfs wel, trouwens...quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:38 schreef Kluts het volgende:
Mijn nicht wil met me op kickboksen.
Nu weet ik dat ik het zwarte schaap ben, maar om dat nou in de ring uit te vechten!
Klutsquote:Op donderdag 20 januari 2011 14:41 schreef Kluts het volgende:
[..]
Eerst beginnen met steekwoorden. Dan kom je erachter dat veel steekwoorden met elkaar te maken hebben en kan je dus gerichter schrijven.
He, hoe bevalt het?quote:
De nieuwe mobiele layout?quote:
quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:06 schreef Godtje het volgende:
[..]
De nieuwe mobiele layout?
Kut als de Posts steeds smaller worden.![]()
Reizen? Top. Veel gezien, mensen ontmoet, gedronken, etc etc
Ik wel.quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:07 schreef Techno het volgende:
Godtje! Mooi zo. Je vermaakt je dus wel daar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |