lolquote:
nee hoorquote:
gelukkig maar... heb een beetje verlatings angstquote:
ooh shit ik heb bindingsangstquote:Op donderdag 20 januari 2011 04:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
gelukkig maar... heb een beetje verlatings angst
ik weet niet of ik me wel kan binden aan een gesprekquote:
lol die is er al ffquote:Op donderdag 20 januari 2011 04:33 schreef CRAPjoris het volgende:
Was aan het wachten op vervolgtopic
die is erquote:Op donderdag 20 januari 2011 04:33 schreef CRAPjoris het volgende:
Was aan het wachten op vervolgtopic
had 't al gemerkt!quote:Op donderdag 20 januari 2011 04:34 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
die is er![]()
met een super tt
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | <Cthon98> hey, if you type in your pw, it will show as stars <Cthon98> ********* see! <AzureDiamond> hunter2 <AzureDiamond> doesnt look like stars to me <Cthon98> <AzureDiamond> ******* <Cthon98> thats what I see <AzureDiamond> oh, really? <Cthon98> Absolutely <AzureDiamond> you can go hunter2 my hunter2-ing hunter2 <AzureDiamond> haha, does that look funny to you? <Cthon98> lol, yes. See, when YOU type hunter2, it shows to us as ******* <AzureDiamond> thats neat, I didnt know IRC did that <Cthon98> yep, no matter how many times you type hunter2, it will show to us as ******* <AzureDiamond> awesome! <AzureDiamond> wait, how do you know my pw? <Cthon98> er, I just copy pasted YOUR ******'s and it appears to YOU as hunter2 cause its your pw <AzureDiamond> oh, ok. |
Linkquote:Op donderdag 20 januari 2011 04:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
dragems wou je die link nog hebben?
kan hem wel ff dm en
hahaha lolquote:
lol ja ik heb hem nuquote:Op donderdag 20 januari 2011 04:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik heb hem gestuurd dragems
haha.. kan mijn foto er niet afhalen.. dus denk niet dat ik de link geefquote:
copy paste tekst! (:quote:Op donderdag 20 januari 2011 04:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
haha.. kan mijn foto er niet afhalen.. dus denk niet dat ik de link geef
1 2 3 4 | <i8b4uUnderground> d-_-b <BonyNoMore> how u make that inverted b? <BonyNoMore> wait <BonyNoMore> never mind |
idiotsquote:Op donderdag 20 januari 2011 04:40 schreef CRAPjoris het volgende:
Haha zo geniaal wat ik hier allemaal lees:
[ code verwijderd ]
Nu heb je de echte link... niet naar de foto kijken hequote:
Wij niet!quote:Op donderdag 20 januari 2011 04:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
heb hem nu genoeg gehoord dankje dragems..
ben nu alweer zat van mijn eigen stem
nee heb geen foto gezienquote:Op donderdag 20 januari 2011 04:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Nu heb je de echte link... niet naar de foto kijken he
hij en zijn bierquote:
lief van je... maar vind het wel weer genoeg nuquote:
1 2 | <JonTG> Man, my penis is so big if I laid it out on a keyboard it'd go all the way from A to Z <JonTG> wait, shit |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | <MooseOnDaLoose> Hey Mike <goatboy> what? <MooseOnDaLoose> Pussy. <goatboy> er? <MooseOnDaLoose> Pussy. <goatboy> and? <MooseOnDaLoose> Pussy. <goatboy> ... <MooseOnDaLoose> Pussy. <goatboy> i dont get it <MooseOnDaLoose> AND YOU NEVER WILL. <goatboy> bastard |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 | <tag> Ouroboros: lets play Pong <Ouroboros> Ok. <tag> | . <Ouroboros> . | <tag> | . <Ouroboros> . | <tag> | . <Ouroboros> | . <Ouroboros> Whoops |
lol de 2de is superquote:Op donderdag 20 januari 2011 04:47 schreef CRAPjoris het volgende:
[ code verwijderd ]
[ code verwijderd ]
[ code verwijderd ]
1 2 | <Sui88> 67% of girls are stupid <V-girl> i belong with the other 13% |
quote:Op donderdag 20 januari 2011 04:50 schreef CRAPjoris het volgende:
Allemaal zijn ze geweldig
hier:
[ code verwijderd ]
lolquote:Op donderdag 20 januari 2011 04:50 schreef dragems het volgende:
knetter je hebt me spam record verbrokenSpam-records
109 posts - Knetterkrankjorum - [ONZIN RADIO] #319 Met 11 luisteraars de diepe nacht in
108 posts - dragems - [ONZ Radio] #237 - LIVE JINGLES ON REQUEST MET WEBHAWK - PIEWWWWW
105 posts - dragems - [ONZIN RADIO] #319 Met 11 luisteraars de diepe nacht in
104 posts - dragems - [ONZ Radio] #204 - Pizza, kipnuggets, snacks en meer frituur!
96 posts - Knetterkrankjorum - [ONZ Radio] #205 - Naaktfoto's van Knetterkrankjorum gekregen
waarom denk jequote:
ik denk niet.. dat is t probleem nou wrom niet?quote:
ik wil spam koning zijn van onz-radioquote:Op donderdag 20 januari 2011 04:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik denk niet.. dat is t probleem nou wrom niet?
maar ik zal nooit koning zijn.. altijd nog koninginquote:Op donderdag 20 januari 2011 04:53 schreef dragems het volgende:
[..]
ik wil spam koning zijn van onz-radio
ok maar spam dan niet meer dan mij dan mag jij mijn koningin zijnquote:Op donderdag 20 januari 2011 04:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
maar ik zal nooit koning zijn.. altijd nog koningin
yupquote:
zal mijn best doen.. uhmm als jij nou hier heen komt.. dan heb ik wat anders te doen en dan is de kans zeer groot dat ik minder spamquote:Op donderdag 20 januari 2011 04:55 schreef dragems het volgende:
[..]
ok maar spam dan niet meer dan mij dan mag jij mijn koningin zijn
maar dan kan ik zelf niet spammen uuuh maar kom er toch aan tot zoquote:Op donderdag 20 januari 2011 04:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
zal mijn best doen.. uhmm als jij nou hier heen komt.. dan heb ik wat anders te doen en dan is de kans zeer groot dat ik minder spam
wat een super planquote:
je kunt best spammen terwijl ik zuig.. tot zoquote:Op donderdag 20 januari 2011 04:57 schreef dragems het volgende:
[..]
maar dan kan ik zelf niet spammen uuuh maar kom er toch aan tot zo
Zucht..quote:Op donderdag 20 januari 2011 04:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
je kunt best spammen terwijl ik zuig.. tot zo
toppiequote:Op donderdag 20 januari 2011 04:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
je kunt best spammen terwijl ik zuig.. tot zo
Ik zie net je DM pas, ga nu lezen!quote:Op donderdag 20 januari 2011 04:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
wat is crapjoris stil... of let ik niet op?
hey had t net over jequote:
wie zijn dit ken er geen een wat doe je ?quote:Already shared the stage with:
Don Rimini, Noisia, Zombie Nation, Borgore, Tomba, Emalkay
Trolley Snatcha, Subscape, BOEMKLATSCH!, DJ Dimitri, Marc Benjamin, Tony Cha Cha
Funk D, Sound of Stereo, House Meister, Bassjackers, Kenneth G
Downlink, Point.Blank, Das Glow, Les Petits Pilous, Cookie Monsta, Baskerville
Krause, Robophil, Guerilla Speakerz, DJ Tivian, Joey V, kevin Yogja,
DJ Torus, Gurt, DJ Flexii, D-Live, Techno Kid, Waffles,
DYRR, Ed Orable, Bloodfire, Airvalue, Stereo Brow, Kevin Smalls, Dave C, Myrkur, , E-tek, Prisx,
MC Jay, Miblati, Bastine, Vekx, Eric Preston, Gerard de Heijger, Viswerk,
Marked, Evenger, Early Days, Dano, Buzz Fuzz, Switched Sources, Bambix, Komonazmuk,
Dubstice, Chapoquente, Sinister Souls, Osiris, Devnik, Robson, Obscure, DJ Nothing But Funk,
Trés Avis, Solid, Frechtoast Soundsystem, Ring Rang, Yesjar?!, Blue Ray Disco, MC Baby Powder
MC Quest One, Julios, Remco Morello, Robokop, Shanodin, MC Dart, Southbound Hangers,
MC Swift, MC Raff,
..And more!
Dm?quote:Op donderdag 20 januari 2011 04:59 schreef CRAPjoris het volgende:
[..]
Ik zie net je DM pas, ga nu lezen!
lol who caresquote:Op donderdag 20 januari 2011 05:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Dm?
heb wel een pm gestuurd
ikke.. ben een mierenneukertquote:
Carebearquote:Op donderdag 20 januari 2011 05:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Dm?
heb wel een pm gestuurd
Ik ben VJ/DJ, ken je er geen een?!quote:Op donderdag 20 januari 2011 04:59 schreef dragems het volgende:
@crap
[..]
wie zijn dit ken er geen een wat doe je ?
lol weet je ook welquote:Op donderdag 20 januari 2011 05:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
wat een goeien muzak ja.. degene die draait is eg goei !
lol baskerville ken ik wel die komen binnenkort op pedro pico pop hier in raaltequote:Op donderdag 20 januari 2011 05:02 schreef CRAPjoris het volgende:
[..]
Ik ben VJ/DJ, ken je er geen een?!
Don Rimini, Noisia, Zombie Nation, Borgore, Tomba, Emalkay
Trolley Snatcha, Subscape, BOEMKLATSCH!, DJ Dimitri, Marc Benjamin, Tony Cha Cha
Funk D, Sound of Stereo, House Meister, Bassjackers, Kenneth G
Downlink, Point.Blank, Das Glow, Les Petits Pilous, Cookie Monsta, Baskerville
Krause
Allemaal verschrikkelijk grote namen in hun eigen scéne!
doe je nog verzoekjes?quote:
kom maar als ik ze kan vindenquote:Op donderdag 20 januari 2011 05:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
doe je nog verzoekjes?
er zijn 2 platen die niemand voor me wil draaien omdat ze te fout zijn... als jij daar nou eens 1 van zou draaien
Pater Moeskroen Roodkapjequote:
lolquote:Op donderdag 20 januari 2011 05:07 schreef CRAPjoris het volgende:
Knetterkrankjorum,
mooi verhaal heb je je daar toch even geschreven![]()
Moet ik het zien als een soort autobiografie, of..?
hij is nog niet af en puur fictiequote:Op donderdag 20 januari 2011 05:07 schreef CRAPjoris het volgende:
Knetterkrankjorum,
mooi verhaal heb je je daar toch even geschreven![]()
Moet ik het zien als een soort autobiografie, of..?
alleen die mug moet er nog uit hequote:
quote:Op donderdag 20 januari 2011 05:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
alleen die mug moet er nog uit he
had niet door dat het zo'n impact had.. maar hij is bij deze dood gemeptquote:Op donderdag 20 januari 2011 05:11 schreef CRAPjoris het volgende:
Ben het eens.
de mug geeft het verhaal, weliswaar maar een fractie van een seconde, een negatieve wending
huh wat welke ?quote:Op donderdag 20 januari 2011 05:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
wat denk je dragems... ga jij wel 1 van mijn verzoekjes draaien?
maar degene waar ik al langer mijn best voor doe.. daar waag jij je dus ook nietquote:
lol deze kon ik ff snel vindenquote:Op donderdag 20 januari 2011 05:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
maar degene waar ik al langer mijn best voor doe.. daar waag jij je dus ook niet
live in de uitzendingquote:Op donderdag 20 januari 2011 05:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
is wel een slechte uitvoering deze trouwens... maar niet minder leuk![]()
heb je niet meer?quote:Op donderdag 20 januari 2011 05:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
had niet door dat het zo'n impact had.. maar hij is bij deze dood gemept
kan die wat een feest niet vindenquote:
en die is nog wel van midden in de nacht rickquote:Op donderdag 20 januari 2011 05:16 schreef dragems het volgende:
[..]
kan die wat een feest niet vinden
wel die maar die is slecht heel slechtquote:Op donderdag 20 januari 2011 05:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
en die is nog wel van midden in de nacht rick
de kwaliteit bedoel je?quote:Op donderdag 20 januari 2011 05:17 schreef dragems het volgende:
[..]
wel die maar die is slecht heel slecht
uuh jaquote:Op donderdag 20 januari 2011 05:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
de kwaliteit bedoel je?
het liedje is gewoon tof.. maar goed.. dan zal ik vandaag ff een vriendin stalken die hem heeft..quote:
haha heb er hier op fok een paar staanquote:
Kun je daar écht geen linkje van sturen?quote:Op donderdag 20 januari 2011 05:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
haha heb er hier op fok een paar staan
en dan op die andere site 7 stuks
lol goed om af te vallenquote:Op donderdag 20 januari 2011 05:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik heb honger.. maar ben te lui om uit bed te gaan
vind je dat ik af moet vallenquote:
fok natuurlijkquote:Op donderdag 20 januari 2011 05:22 schreef CRAPjoris het volgende:
Waar kennen jullie elkaar eigenlijk van (:?
jezus vrouw dat zeg ik nietquote:Op donderdag 20 januari 2011 05:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
vind je dat ik af moet vallen
Maar in 't echt bedoel ikquote:
een hilarische, trieste ietwat genante nacht waar hij in draaide en mijn buurman er was enzoquote:Op donderdag 20 januari 2011 05:22 schreef CRAPjoris het volgende:
Waar kennen jullie elkaar eigenlijk van (:?
lol nee alleen op fokquote:
sorry vond dat ik even als een wijf moest reagerenquote:
kickquote:Op donderdag 20 januari 2011 05:21 schreef CRAPjoris het volgende:
[..]
Kun je daar écht geen linkje van sturen?
gingen we alquote:Op donderdag 20 januari 2011 05:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
sorry vond dat ik even als een wijf moest reageren
Je bent best wel super eigenlijk.. trouwen?
why not?quote:Op donderdag 20 januari 2011 05:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wist niet of je nog wou
weenie.. gwoon... miss wou je niet meerquote:
tuurlijk wil ik je nog welquote:Op donderdag 20 januari 2011 05:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
weenie.. gwoon... miss wou je niet meer
zo goed in mijn laatste nachtquote:Op donderdag 20 januari 2011 05:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
wahahah eindelijk hoor ik dit liedje op onz radio![]()
niet?quote:Op donderdag 20 januari 2011 05:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
daar gaan onze trouw plannen![]()
dat wordt hem niet
Welke waanquote:Op donderdag 20 januari 2011 05:29 schreef CRAPjoris het volgende:
Ik zal niets meer zeggen en jullie in jullie waan laten
quote:Op donderdag 20 januari 2011 05:29 schreef CRAPjoris het volgende:
je krijgt meer luisteraars.. dus ook meisjes... dan ben je zo wegquote:
Je hoeft ook niks te zeggen.. als je maar wel gezellig meetyptquote:Op donderdag 20 januari 2011 05:29 schreef CRAPjoris het volgende:
neee joh huppelmuts, boterhamzakje en myr kennen me nu ook al aardig en daar ga ik ook niet mee vandoorquote:Op donderdag 20 januari 2011 05:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
je krijgt meer luisteraars.. dus ook meisjes... dan ben je zo weg
gellow !quote:Op donderdag 20 januari 2011 05:30 schreef trolololo het volgende:
Goedemorgen!
Lekker gedraaid dragems?
jjaaaa was laatste nacht dus ff alle foute muziek er uit gegooidquote:Op donderdag 20 januari 2011 05:30 schreef trolololo het volgende:
Goedemorgen!
Lekker gedraaid dragems?
Beetje kort, wel lekkerquote:Op donderdag 20 januari 2011 05:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
gellow !
Lekker geslapen?
knap hoor niet verslapenquote:Op donderdag 20 januari 2011 05:30 schreef trolololo het volgende:
Goedemorgen!
Lekker gedraaid dragems?
we zullen het wel zienquote:Op donderdag 20 januari 2011 05:30 schreef dragems het volgende:
[..]
neee joh huppelmuts, boterhamzakje en myr kennen me nu ook al aardig en daar ga ik ook niet mee vandoor
Haha ik ben al je verhalen aan het lezen.quote:Op donderdag 20 januari 2011 05:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Je hoeft ook niks te zeggen.. als je maar wel gezellig meetypt
lol jij ook voor mijquote:Op donderdag 20 januari 2011 05:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
we zullen het wel zien![]()
je zult altijd bijzonder voor me blijven
werkpaarden hequote:Op donderdag 20 januari 2011 05:33 schreef CRAPjoris het volgende:
[..]
Haha ik ben al je verhalen aan het lezen.
Goed hoor!![]()
Ik ga alleen niet te lang meer opblijven, moet morgen weer hard doorwerken om 10:30
lol dan ben ik net wat series aan het kijkenquote:Op donderdag 20 januari 2011 05:33 schreef CRAPjoris het volgende:
[..]
Haha ik ben al je verhalen aan het lezen.
Goed hoor!![]()
Ik ga alleen niet te lang meer opblijven, moet morgen weer hard doorwerken om 10:30
Kijk je neemt nu al afscheidquote:
gtst? atwt? ownm?quote:Op donderdag 20 januari 2011 05:34 schreef dragems het volgende:
[..]
lol dan ben ik net wat series aan het kijken
neeeeeeeeeeeee deze:quote:
ik ga wel lekker me bed ik nuquote:Op donderdag 20 januari 2011 05:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
iedereen gaat zo slapen denk ik
Mag ik meekijkenquote:Op donderdag 20 januari 2011 05:37 schreef dragems het volgende:
[..]
neeeeeeeeeeeee deze:
10 Items or Less 30 Rock
According to Jim Aliens in America
American Dad American Gladiators (2008)
Band of Brothers Battlestar Galactica
Beauty and The Geek Bleach (JP)
Buffy the Vampire Slayer Burn Notice
Californication Caprica
Castle (2009) Chuck
Community Cougar Town
Coupling (UK) Crusoe
Dead Like Me Death Note
Dexter Dexter's Laboratory
Dharma and Greg Dirt
Dirty Jobs Doctor Who (2005)
Dragon Ball Dragon Ball Z
Drawn Together Ed
Entourage Eureka
Everybody Hates Chris Extras
Family Guy Friends
Fringe Frisky Dingo
Fullmetal Alchemist Futurama
Gary Unmarried Gavin and Stacey
Glee Haven
Heroes Hotel Babylon
How I Met Your Mother Human Target (2010)
Hyperdrive Jericho
Joey Just Shoot Me
Kathy Griffin: My Life on the D-List Kid Nation
Knight Rider (2008) Kyle XY
Legend of the Seeker Leverage
Life (US) Lost
Malcolm in the Middle Married... with Children
Men of a Certain Age Merlin (2008)
Modern Family Monk
Mork & Mindy My Name Is Earl
MythBusters Naruto (JP)
Naruto: Shippuden (JP) New Amsterdam
NewsRadio No Heroics
One Piece (US) Oz
Penn and Teller: Bullshit! Primeval
Prison Break Pushing Daisies
Quantum Leap ReBoot
Reaper Red Dwarf
Reno 911! Rita Rocks
Robot Chicken Rules of Engagement
Scrubs Sliders
South Park Spartacus: Blood and Sand
Star Trek Enterprise Supernatural
Survivors (2008) Taken
That '70s Show The 4400
The Big Bang Theory The Chasers War on Everything
The Dresden Files The IT Crowd
The Knights of Prosperity The Mentalist
The Middleman The Muppet Show
The New Adventures of Old Christine The Office (US)
The Simpsons The Tick
Til Death Titus
Top Gear Torchwood
True Blood Two Guys and a Girl
Two Pints of Lager and a Packet of Crisps Two and a Half Men
Viva la Bam Weeds
Will and Grace Wipeout (US)
Witchblade: The Animated Series X-Files
ik neem geen afscheid ik zeg tot snelquote:Op donderdag 20 januari 2011 05:34 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Kijk je neemt nu al afscheid![]()
lol...
is goed kom maarquote:
ben niet saai ben moequote:
oh poppie toch....quote:
Welteruste!quote:Op donderdag 20 januari 2011 05:39 schreef CRAPjoris het volgende:
Ik ga slapen.
Bedankt voor het nachtelijk vertier
Dan maar geen sigaretquote:Op donderdag 20 januari 2011 05:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
aaaaaaaaargh ben mijn aansteker kwijt
Veel plezier in dromelandquote:Op donderdag 20 januari 2011 05:39 schreef CRAPjoris het volgende:
Ik ga slapen.
Ahww wat ben je toch zieligquote:Op donderdag 20 januari 2011 05:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Veel plezier in dromeland![]()
tss iedereen verlaat me
geen dankquote:Op donderdag 20 januari 2011 05:39 schreef CRAPjoris het volgende:
Ik ga slapen.
een klein beetje wel.. als ik mijn vuur eenmaal gevonden heb en gerookt heb. ga ik ook slapen denk ik....quote:
lol geen bier meer voor jouquote:
vuur?quote:Op donderdag 20 januari 2011 05:40 schreef trolololo het volgende:
[..]
Nou vooruit, kom er maar eentje ophalen
goed zo schatjequote:Op donderdag 20 januari 2011 05:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
een klein beetje wel.. als ik mijn vuur eenmaal gevonden heb en gerookt heb. ga ik ook slapen denk ik....
regen?quote:
lol en ik dan?quote:Op donderdag 20 januari 2011 05:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Wow dat was mijn verrotte stem
Jij komt nog... later.... ik zie je een paar keer in de (automatische) playlist staanquote:
quote:Op donderdag 20 januari 2011 05:44 schreef trolololo het volgende:
Maar dit nummer vind ik mooi, moet ik toch even blijven luisteren
idd mooi nummerquote:Op donderdag 20 januari 2011 05:44 schreef trolololo het volgende:
Maar dit nummer vind ik mooi, moet ik toch even blijven luisteren
niet dat de show zo goed was maar tochquote:Op donderdag 20 januari 2011 05:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik ben wel erg blij dat ik vannacht ben blijven luisteren.. had de laatste nacht show van dragems niet willen missen![]()
Anders koop je gewoon goedkope mic, altijd handigquote:Op donderdag 20 januari 2011 05:46 schreef dragems het volgende:
hahaha ik heb een wii mic gevonden en die doet het dus gewoon met de pc
je draaide mijn verzoekjes en u2 speciaal voor mij.. toen smolt ik toch wel een beetjequote:Op donderdag 20 januari 2011 05:48 schreef dragems het volgende:
[..]
niet dat de show zo goed was maar toch
lol net ff geluisterd en hij is echt superquote:Op donderdag 20 januari 2011 05:48 schreef trolololo het volgende:
[..]
Anders koop je gewoon goedkope mic, altijd handig
Topquote:Op donderdag 20 januari 2011 05:50 schreef dragems het volgende:
[..]
lol net ff geluisterd en hij is echt super
lol dan is het goedquote:Op donderdag 20 januari 2011 05:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
je draaide mijn verzoekjes en u2 speciaal voor mij.. toen smolt ik toch wel een beetje![]()
succesquote:Op donderdag 20 januari 2011 05:51 schreef trolololo het volgende:
Dan ga ik nu maar eventjes definitief
PM verzoekjes, ik voeg ze dan toe aan de playlist.
Of leuke albums enzo.
quote:Op donderdag 20 januari 2011 05:51 schreef trolololo het volgende:
Dan ga ik nu maar eventjes definitief
PM verzoekjes, ik voeg ze dan toe aan de playlist.
Of leuke albums enzo.
jij ookquote:
Ja hé,quote:
Ga schaapjes tellen ofzo..quote:Op donderdag 20 januari 2011 05:56 schreef CRAPjoris het volgende:
[..]
Ja hé,
ik ga weer verder proberen.
Laterss
Wordt moeilijk na al die verhaaltjesquote:Op donderdag 20 januari 2011 05:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ga schaapjes tellen ofzo..
En hou die handen boven de deken anders val je zowiezo niet in slaap
Stijnnnquote:
Open dagenquote:Op donderdag 20 januari 2011 06:49 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
StijnnnJawell, zometeen opendag van alfa college in de stad, lekker vroeg eruit dus
En ik heb een probleem met die bussen als ik terugga.
Jaa beetje kort zoals altijd...quote:Op donderdag 20 januari 2011 06:49 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nu pas terug? mijngod. Heb jij ook lekker geslapen?
Haha kloptquote:Op donderdag 20 januari 2011 06:50 schreef trolololo het volgende:
[..]
Open dagendan krijg je een dag vrij van school
![]()
Ik begin gelukkig om 9:50, ben ik ook blij mee... ik moet nog heel veel doen... loop voor veel vakken achter enzo
Even ontbijten![]()
Van zaterdag op zondag bedoel je? Ik kan van vrijdag op zaterdag altijd heerlijk lang slapenquote:Op donderdag 20 januari 2011 06:50 schreef trolololo het volgende:
[..]
Jaa beetje kort zoals altijd...
De enige dag dat ik echt goed/lang kan slapen is zondag
Ik verheug me er al op
Gewoon omdat het kanquote:Op donderdag 20 januari 2011 06:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
Gaan we dit topic ff volrammen voor half 8?
Oja stuur PM of mail ofzo leuke romantische/schuifel liedjes voor vanavond, ik wil zoiets als thema doen vanavondquote:
Ik kan ze ook wel smsen zometeen, ik heb in de trein toch niks te doen.quote:Op donderdag 20 januari 2011 06:57 schreef trolololo het volgende:
[..]
Oja stuur PM of mail ofzo leuke romantische/schuifel liedjes voor vanavond, ik wil zoiets als thema doen vanavond
Je mag ze ook in dit topic zetten
DM met telefoonnummerquote:Op donderdag 20 januari 2011 06:58 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik kan ze ook wel smsen zometeen, ik heb in de trein toch niks te doen.
Klein broodjequote:
Koekje.quote:Op donderdag 20 januari 2011 06:59 schreef trolololo het volgende:
[..]
Klein broodje![]()
En zometeen nog iets... moet nog even bedenken wat en wat er is
Omdat je dan niet na een andere pagina hoeft te gaan ofzo. Dacht ik.quote:Op donderdag 20 januari 2011 06:59 schreef trolololo het volgende:
[..]
Waarom is er eig. DM? PM is toch net zo makkelijk
Welke opleiding ga je naar kijken bij open dag?quote:Op donderdag 20 januari 2011 06:58 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik kan ze ook wel smsen zometeen, ik heb in de trein toch niks te doen.
geen ideequote:Op donderdag 20 januari 2011 07:01 schreef trolololo het volgende:
[..]
Welke opleiding ga je naar kijken bij open dag?
Eigen bedrijfquote:Op donderdag 20 januari 2011 07:03 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
geen ideeze heeft me ergens naar toegestuurd wat ze wel passend vond, ik zie het vanzelf. Iig iets met economie en dienst. Omdat eigen bedrijf enzo
Vind ik zonde van het aantal tekensquote:Op donderdag 20 januari 2011 07:03 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
gewoon hoi ofzodan heb ik je nummer even.
haha nouja, ik willater iets doen met visagie, fotografie en styliste enzo.quote:Op donderdag 20 januari 2011 07:03 schreef trolololo het volgende:
[..]
Eigen bedrijf
Wat voor bedrijf dan
Das wel leuk ja.quote:Op donderdag 20 januari 2011 07:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
haha nouja, ik willater iets doen met visagie, fotografie en styliste enzo.
Dan bedenk je maar een gedichtje of dergelijkquote:Op donderdag 20 januari 2011 07:04 schreef trolololo het volgende:
[..]
Vind ik zonde van het aantal tekensEr moet meer in komen
hihiquote:Op donderdag 20 januari 2011 07:05 schreef trolololo het volgende:
[..]
Das wel leuk ja.
[nieuwsgierig] Wat voor fotocamera heb je [/nieuwsgierig]
Canonquote:Op donderdag 20 januari 2011 07:06 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
hihi
Ik heb een startcamera, een Canon eos 1000D
*gestuurd*quote:Op donderdag 20 januari 2011 07:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dan bedenk je maar een gedichtje of dergelijk
Nicequote:Op donderdag 20 januari 2011 07:07 schreef trolololo het volgende:
[..]
Canon
Ik ook, EOS 550D, vooral om te filmen in full HD
09:00 geloof ik, maar staat nu op automaat...quote:Op donderdag 20 januari 2011 07:10 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Wanneer is je tijd voorbij hier?
pff, even denken.quote:Op donderdag 20 januari 2011 07:10 schreef trolololo het volgende:
[..]
09:00 geloof ik, maar staat nu op automaat...
Noem eens wat leuke liedjes
Hmm lekker roze koekenquote:Op donderdag 20 januari 2011 07:14 schreef trolololo het volgende:
[..]
Dan pak ik ondertussen even een koekje![]()
Kijk heb ik weer wat te doenquote:Op donderdag 20 januari 2011 07:17 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ilse de lange - miracle
Gavin degraw - follow trough
Michael buble - home / haven't met you yet
brian mcfadden - real to me
amy whinehouse - valerie
INNA - hot
Owl city - fireflies
cheryl cole - fight for this love
one hit wonders - stuck with you
Joh mayer - waiting dfor the world to change
One republic - all the right moves
Razorlight - america
Gigi dagostini - the riddle
Die heb ik nog niet gehoord hier.
Ik ook 1?quote:Op donderdag 20 januari 2011 07:14 schreef trolololo het volgende:
[..]
Dan pak ik ondertussen even een koekje![]()
quote:Op donderdag 20 januari 2011 07:16 schreef trolololo het volgende:
[..]
Hmm lekker roze koeken![]()
[ afbeelding ]
Er liggen nog 4 roze koeken, je mag de helft hebben als je komt ophalenquote:
Dan komt het wel heul snel vol.quote:Op donderdag 20 januari 2011 07:18 schreef trolololo het volgende:
[..]
Post het dan nog liedje voor liedje![]()
Jepquote:Op donderdag 20 januari 2011 07:20 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dan komt het wel heul snel vol.
Doen wequote:Op donderdag 20 januari 2011 07:19 schreef trolololo het volgende:
Zullen we afspreken: degene met lapo moet het volgende topic aan de ander wijden?
Maar dan ben ik er waarschijnlijk niet meerquote:Op donderdag 20 januari 2011 07:18 schreef trolololo het volgende:
[..]
Kijk heb ik weer wat te doennadat dit topic vol is
Ik heb net de eerste toegevoegdquote:Op donderdag 20 januari 2011 07:21 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Maar dan ben ik er waarschijnlijk niet meerga tegen 8uur weg.
In de stadquote:Op donderdag 20 januari 2011 07:21 schreef trolololo het volgende:
Waar is die school eigenlijk waar je vandaag heen gaat
Gelukjequote:Op donderdag 20 januari 2011 07:24 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
In de stadGrunn. Papa brengt me heen, en ik moet met de bus terug
quote:Op donderdag 20 januari 2011 07:22 schreef trolololo het volgende:
[..]
Ik heb net de eerste toegevoegdnu de rest nog
Als rechercheur? Ofzoquote:Op donderdag 20 januari 2011 07:24 schreef trolololo het volgende:
[..]
Gelukje
Ik ga nog naar open dag UVA en VU,
maar ik wil denk ik liever gewoon bij de politie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |