Carebearquote:Op donderdag 20 januari 2011 05:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Dm?
heb wel een pm gestuurd
Ik ben VJ/DJ, ken je er geen een?!quote:Op donderdag 20 januari 2011 04:59 schreef dragems het volgende:
@crap
[..]
wie zijn dit ken er geen een wat doe je ?
lol weet je ook welquote:Op donderdag 20 januari 2011 05:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
wat een goeien muzak ja.. degene die draait is eg goei !
lol baskerville ken ik wel die komen binnenkort op pedro pico pop hier in raaltequote:Op donderdag 20 januari 2011 05:02 schreef CRAPjoris het volgende:
[..]
Ik ben VJ/DJ, ken je er geen een?!
Don Rimini, Noisia, Zombie Nation, Borgore, Tomba, Emalkay
Trolley Snatcha, Subscape, BOEMKLATSCH!, DJ Dimitri, Marc Benjamin, Tony Cha Cha
Funk D, Sound of Stereo, House Meister, Bassjackers, Kenneth G
Downlink, Point.Blank, Das Glow, Les Petits Pilous, Cookie Monsta, Baskerville
Krause
Allemaal verschrikkelijk grote namen in hun eigen scéne!
doe je nog verzoekjes?quote:
kom maar als ik ze kan vindenquote:Op donderdag 20 januari 2011 05:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
doe je nog verzoekjes?
er zijn 2 platen die niemand voor me wil draaien omdat ze te fout zijn... als jij daar nou eens 1 van zou draaien
Pater Moeskroen Roodkapjequote:
lolquote:Op donderdag 20 januari 2011 05:07 schreef CRAPjoris het volgende:
Knetterkrankjorum,
mooi verhaal heb je je daar toch even geschreven![]()
Moet ik het zien als een soort autobiografie, of..?
hij is nog niet af en puur fictiequote:Op donderdag 20 januari 2011 05:07 schreef CRAPjoris het volgende:
Knetterkrankjorum,
mooi verhaal heb je je daar toch even geschreven![]()
Moet ik het zien als een soort autobiografie, of..?
alleen die mug moet er nog uit hequote:
quote:Op donderdag 20 januari 2011 05:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
alleen die mug moet er nog uit he
had niet door dat het zo'n impact had.. maar hij is bij deze dood gemeptquote:Op donderdag 20 januari 2011 05:11 schreef CRAPjoris het volgende:
Ben het eens.
de mug geeft het verhaal, weliswaar maar een fractie van een seconde, een negatieve wending
huh wat welke ?quote:Op donderdag 20 januari 2011 05:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
wat denk je dragems... ga jij wel 1 van mijn verzoekjes draaien?
maar degene waar ik al langer mijn best voor doe.. daar waag jij je dus ook nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |