waarom denk jequote:
ik denk niet.. dat is t probleem nou wrom niet?quote:
ik wil spam koning zijn van onz-radioquote:Op donderdag 20 januari 2011 04:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik denk niet.. dat is t probleem nou wrom niet?
maar ik zal nooit koning zijn.. altijd nog koninginquote:Op donderdag 20 januari 2011 04:53 schreef dragems het volgende:
[..]
ik wil spam koning zijn van onz-radio
ok maar spam dan niet meer dan mij dan mag jij mijn koningin zijnquote:Op donderdag 20 januari 2011 04:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
maar ik zal nooit koning zijn.. altijd nog koningin
yupquote:
zal mijn best doen.. uhmm als jij nou hier heen komt.. dan heb ik wat anders te doen en dan is de kans zeer groot dat ik minder spamquote:Op donderdag 20 januari 2011 04:55 schreef dragems het volgende:
[..]
ok maar spam dan niet meer dan mij dan mag jij mijn koningin zijn
maar dan kan ik zelf niet spammen uuuh maar kom er toch aan tot zoquote:Op donderdag 20 januari 2011 04:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
zal mijn best doen.. uhmm als jij nou hier heen komt.. dan heb ik wat anders te doen en dan is de kans zeer groot dat ik minder spam
wat een super planquote:
je kunt best spammen terwijl ik zuig.. tot zoquote:Op donderdag 20 januari 2011 04:57 schreef dragems het volgende:
[..]
maar dan kan ik zelf niet spammen uuuh maar kom er toch aan tot zo
Zucht..quote:Op donderdag 20 januari 2011 04:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
je kunt best spammen terwijl ik zuig.. tot zo
toppiequote:Op donderdag 20 januari 2011 04:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
je kunt best spammen terwijl ik zuig.. tot zo
Ik zie net je DM pas, ga nu lezen!quote:Op donderdag 20 januari 2011 04:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
wat is crapjoris stil... of let ik niet op?
hey had t net over jequote:
wie zijn dit ken er geen een wat doe je ?quote:Already shared the stage with:
Don Rimini, Noisia, Zombie Nation, Borgore, Tomba, Emalkay
Trolley Snatcha, Subscape, BOEMKLATSCH!, DJ Dimitri, Marc Benjamin, Tony Cha Cha
Funk D, Sound of Stereo, House Meister, Bassjackers, Kenneth G
Downlink, Point.Blank, Das Glow, Les Petits Pilous, Cookie Monsta, Baskerville
Krause, Robophil, Guerilla Speakerz, DJ Tivian, Joey V, kevin Yogja,
DJ Torus, Gurt, DJ Flexii, D-Live, Techno Kid, Waffles,
DYRR, Ed Orable, Bloodfire, Airvalue, Stereo Brow, Kevin Smalls, Dave C, Myrkur, , E-tek, Prisx,
MC Jay, Miblati, Bastine, Vekx, Eric Preston, Gerard de Heijger, Viswerk,
Marked, Evenger, Early Days, Dano, Buzz Fuzz, Switched Sources, Bambix, Komonazmuk,
Dubstice, Chapoquente, Sinister Souls, Osiris, Devnik, Robson, Obscure, DJ Nothing But Funk,
Trés Avis, Solid, Frechtoast Soundsystem, Ring Rang, Yesjar?!, Blue Ray Disco, MC Baby Powder
MC Quest One, Julios, Remco Morello, Robokop, Shanodin, MC Dart, Southbound Hangers,
MC Swift, MC Raff,
..And more!
Dm?quote:Op donderdag 20 januari 2011 04:59 schreef CRAPjoris het volgende:
[..]
Ik zie net je DM pas, ga nu lezen!
lol who caresquote:Op donderdag 20 januari 2011 05:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Dm?
heb wel een pm gestuurd
ikke.. ben een mierenneukertquote:
Carebearquote:Op donderdag 20 januari 2011 05:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Dm?
heb wel een pm gestuurd
Ik ben VJ/DJ, ken je er geen een?!quote:Op donderdag 20 januari 2011 04:59 schreef dragems het volgende:
@crap
[..]
wie zijn dit ken er geen een wat doe je ?
lol weet je ook welquote:Op donderdag 20 januari 2011 05:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
wat een goeien muzak ja.. degene die draait is eg goei !
lol baskerville ken ik wel die komen binnenkort op pedro pico pop hier in raaltequote:Op donderdag 20 januari 2011 05:02 schreef CRAPjoris het volgende:
[..]
Ik ben VJ/DJ, ken je er geen een?!
Don Rimini, Noisia, Zombie Nation, Borgore, Tomba, Emalkay
Trolley Snatcha, Subscape, BOEMKLATSCH!, DJ Dimitri, Marc Benjamin, Tony Cha Cha
Funk D, Sound of Stereo, House Meister, Bassjackers, Kenneth G
Downlink, Point.Blank, Das Glow, Les Petits Pilous, Cookie Monsta, Baskerville
Krause
Allemaal verschrikkelijk grote namen in hun eigen scéne!
doe je nog verzoekjes?quote:
kom maar als ik ze kan vindenquote:Op donderdag 20 januari 2011 05:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
doe je nog verzoekjes?
er zijn 2 platen die niemand voor me wil draaien omdat ze te fout zijn... als jij daar nou eens 1 van zou draaien
Pater Moeskroen Roodkapjequote:
lolquote:Op donderdag 20 januari 2011 05:07 schreef CRAPjoris het volgende:
Knetterkrankjorum,
mooi verhaal heb je je daar toch even geschreven![]()
Moet ik het zien als een soort autobiografie, of..?
hij is nog niet af en puur fictiequote:Op donderdag 20 januari 2011 05:07 schreef CRAPjoris het volgende:
Knetterkrankjorum,
mooi verhaal heb je je daar toch even geschreven![]()
Moet ik het zien als een soort autobiografie, of..?
alleen die mug moet er nog uit hequote:
quote:Op donderdag 20 januari 2011 05:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
alleen die mug moet er nog uit he
had niet door dat het zo'n impact had.. maar hij is bij deze dood gemeptquote:Op donderdag 20 januari 2011 05:11 schreef CRAPjoris het volgende:
Ben het eens.
de mug geeft het verhaal, weliswaar maar een fractie van een seconde, een negatieve wending
huh wat welke ?quote:Op donderdag 20 januari 2011 05:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
wat denk je dragems... ga jij wel 1 van mijn verzoekjes draaien?
maar degene waar ik al langer mijn best voor doe.. daar waag jij je dus ook nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |