Open dagenquote:Op donderdag 20 januari 2011 06:49 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
StijnnnJawell, zometeen opendag van alfa college in de stad, lekker vroeg eruit dus
En ik heb een probleem met die bussen als ik terugga.
Jaa beetje kort zoals altijd...quote:Op donderdag 20 januari 2011 06:49 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nu pas terug? mijngod. Heb jij ook lekker geslapen?
Haha kloptquote:Op donderdag 20 januari 2011 06:50 schreef trolololo het volgende:
[..]
Open dagendan krijg je een dag vrij van school
![]()
Ik begin gelukkig om 9:50, ben ik ook blij mee... ik moet nog heel veel doen... loop voor veel vakken achter enzo
Even ontbijten![]()
Van zaterdag op zondag bedoel je? Ik kan van vrijdag op zaterdag altijd heerlijk lang slapenquote:Op donderdag 20 januari 2011 06:50 schreef trolololo het volgende:
[..]
Jaa beetje kort zoals altijd...
De enige dag dat ik echt goed/lang kan slapen is zondag
Ik verheug me er al op
Gewoon omdat het kanquote:Op donderdag 20 januari 2011 06:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
Gaan we dit topic ff volrammen voor half 8?
Oja stuur PM of mail ofzo leuke romantische/schuifel liedjes voor vanavond, ik wil zoiets als thema doen vanavondquote:
Ik kan ze ook wel smsen zometeen, ik heb in de trein toch niks te doen.quote:Op donderdag 20 januari 2011 06:57 schreef trolololo het volgende:
[..]
Oja stuur PM of mail ofzo leuke romantische/schuifel liedjes voor vanavond, ik wil zoiets als thema doen vanavond
Je mag ze ook in dit topic zetten
DM met telefoonnummerquote:Op donderdag 20 januari 2011 06:58 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik kan ze ook wel smsen zometeen, ik heb in de trein toch niks te doen.
Klein broodjequote:
Koekje.quote:Op donderdag 20 januari 2011 06:59 schreef trolololo het volgende:
[..]
Klein broodje![]()
En zometeen nog iets... moet nog even bedenken wat en wat er is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |