niet dat de show zo goed was maar tochquote:Op donderdag 20 januari 2011 05:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik ben wel erg blij dat ik vannacht ben blijven luisteren.. had de laatste nacht show van dragems niet willen missen![]()
Anders koop je gewoon goedkope mic, altijd handigquote:Op donderdag 20 januari 2011 05:46 schreef dragems het volgende:
hahaha ik heb een wii mic gevonden en die doet het dus gewoon met de pc
je draaide mijn verzoekjes en u2 speciaal voor mij.. toen smolt ik toch wel een beetjequote:Op donderdag 20 januari 2011 05:48 schreef dragems het volgende:
[..]
niet dat de show zo goed was maar toch
lol net ff geluisterd en hij is echt superquote:Op donderdag 20 januari 2011 05:48 schreef trolololo het volgende:
[..]
Anders koop je gewoon goedkope mic, altijd handig
Topquote:Op donderdag 20 januari 2011 05:50 schreef dragems het volgende:
[..]
lol net ff geluisterd en hij is echt super
lol dan is het goedquote:Op donderdag 20 januari 2011 05:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
je draaide mijn verzoekjes en u2 speciaal voor mij.. toen smolt ik toch wel een beetje![]()
succesquote:Op donderdag 20 januari 2011 05:51 schreef trolololo het volgende:
Dan ga ik nu maar eventjes definitief
PM verzoekjes, ik voeg ze dan toe aan de playlist.
Of leuke albums enzo.
quote:Op donderdag 20 januari 2011 05:51 schreef trolololo het volgende:
Dan ga ik nu maar eventjes definitief
PM verzoekjes, ik voeg ze dan toe aan de playlist.
Of leuke albums enzo.
jij ookquote:
Ja hé,quote:
Ga schaapjes tellen ofzo..quote:Op donderdag 20 januari 2011 05:56 schreef CRAPjoris het volgende:
[..]
Ja hé,
ik ga weer verder proberen.
Laterss
Wordt moeilijk na al die verhaaltjesquote:Op donderdag 20 januari 2011 05:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ga schaapjes tellen ofzo..
En hou die handen boven de deken anders val je zowiezo niet in slaap
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |