lol nee alleen op fokquote:
sorry vond dat ik even als een wijf moest reagerenquote:
kickquote:Op donderdag 20 januari 2011 05:21 schreef CRAPjoris het volgende:
[..]
Kun je daar écht geen linkje van sturen?
gingen we alquote:Op donderdag 20 januari 2011 05:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
sorry vond dat ik even als een wijf moest reageren
Je bent best wel super eigenlijk.. trouwen?
why not?quote:Op donderdag 20 januari 2011 05:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wist niet of je nog wou
weenie.. gwoon... miss wou je niet meerquote:
tuurlijk wil ik je nog welquote:Op donderdag 20 januari 2011 05:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
weenie.. gwoon... miss wou je niet meer
zo goed in mijn laatste nachtquote:Op donderdag 20 januari 2011 05:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
wahahah eindelijk hoor ik dit liedje op onz radio![]()
niet?quote:Op donderdag 20 januari 2011 05:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
daar gaan onze trouw plannen![]()
dat wordt hem niet
Welke waanquote:Op donderdag 20 januari 2011 05:29 schreef CRAPjoris het volgende:
Ik zal niets meer zeggen en jullie in jullie waan laten
quote:Op donderdag 20 januari 2011 05:29 schreef CRAPjoris het volgende:
je krijgt meer luisteraars.. dus ook meisjes... dan ben je zo wegquote:
Je hoeft ook niks te zeggen.. als je maar wel gezellig meetyptquote:Op donderdag 20 januari 2011 05:29 schreef CRAPjoris het volgende:
neee joh huppelmuts, boterhamzakje en myr kennen me nu ook al aardig en daar ga ik ook niet mee vandoorquote:Op donderdag 20 januari 2011 05:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
je krijgt meer luisteraars.. dus ook meisjes... dan ben je zo weg
gellow !quote:Op donderdag 20 januari 2011 05:30 schreef trolololo het volgende:
Goedemorgen!
Lekker gedraaid dragems?
jjaaaa was laatste nacht dus ff alle foute muziek er uit gegooidquote:Op donderdag 20 januari 2011 05:30 schreef trolololo het volgende:
Goedemorgen!
Lekker gedraaid dragems?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |